---KrIsTjAn-
huviline
Registreerunud 26.08.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.07.10 13:20
|
|
|
Audi 100 2.0 16v 103kW 1994
Tere!
Kuna foorum on selline tore koht, kus saab head informatsiooni, siis küsin ühe mudeli kohta.
Autoks on Audi 100 2.0 r4 103kW ja aastaks 1994, kerelt on universaal.
Räägiti jutte, et Audid on oma sildade ehituse poolest väga kehvad ja lagunevad palju. Sellega ehmatati mind ära ja Audit ei julgegi tead eriti
vaadata.
Kuna müüki on tekkinud mulle sobiva motoga pill ja mulle meeldiva kerega, siis jagage informatsiooni.
Et mis on sellise mootori plussid ja miinused, hooldusi tuleb teha kui tihti, kui palju maksavad taolise isendi osad?
Kindlasti kui vastupidav masin on (olen rahulik liikleja) ?
Panen ka lingi, et oleks parem näha, millisest masinast jutt käib: http://www.auto24.ee/used/725027
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 17.07.10 13:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ---KrIsTjAn-
Tere!
Kuna foorum on selline tore koht, kus saab head informatsiooni, siis küsin ühe mudeli kohta.
Autoks on Audi 100 2.0 r4 103kW ja aastaks 1994, kerelt on universaal.
Räägiti jutte, et Audid on oma sildade ehituse poolest väga kehvad ja lagunevad palju. Sellega ehmatati mind ära ja Audit ei julgegi tead eriti
vaadata.
Kuna müüki on tekkinud mulle sobiva motoga pill ja mulle meeldiva kerega, siis jagage informatsiooni.
Et mis on sellise mootori plussid ja miinused, hooldusi tuleb teha kui tihti, kui palju maksavad taolise isendi osad?
Kindlasti kui vastupidav masin on (olen rahulik liikleja) ?
Panen ka lingi, et oleks parem näha, millisest masinast jutt käib: http://www.auto24.ee/used/725027 |
Jumala eest, hoia eemale! Esisild tapab su rahakoti koheselt.
See esisillajutt on BS, eriti veel C4 puhul. Kui sa natuke uurinud oleksid, siis teaksid, et C4 on veel sellise vanakooli rauast esisillaga, kus
lihtne ehitus, millest tingituna on esisild ka väga vastupidav (üle 100000km ja mitte üht kobinat-kolinat sillas).
Plussid- väga mahukas, üle keskmise vastupidav, soodsate varuosadega, vägagi hea varuosade kättesaadavusega.
Miinused C4 puhul- bensiinimootorid üsna janused (V6 vähemalt), see 2.0 peaks olema üsna ökonoomne (keskmine jääb 8 kanti) ja lollikindel mootor,
pruugiti seda ka 80 Competitioni ja osade Coupede peal. Hooldused- rihmavahetus peaks olema 120000km tagant, õli on soovitav vahetada vähemalt iga
10000km tagant. Osad ei maksa palju- netist leiad kindlasti palju on-line poode, kus neid juppe müüakse, uuri sealt.
Kokkuvõtvalt võiks öelda, et C4 kerega auto (ükskõik kas on ta siis Audi 100 või Audi A6) on vast üks parimaid oste, mida selle raha eest teha saab.
Mina olen enda C4-ga kulgenud üle 100000km ja ei kurda. Muidugi, vana auto, aeg ajalt ikka tuleb midagi teha, aga rahakotti ära tapnud ei ole. Mina
soovitaks sul seda masinat uurida ja kui on vähegi korralik, siis ära võtta, enne kui ära ostetakse. Ise niipalju kui pildilt vaadata oskasin, siis
arvan, et tegu üsna korraliku isendiga, millel ka päris normaalne varustus Audi 100 kohta (2xairbag jne), samuti all ka päris OK rehvid-veljed.
Edu 
|
|
|
|
---KrIsTjAn-
huviline
Registreerunud 26.08.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.07.10 14:11
|
|
|
Suured tänud sellise meeldiva jutu eest! 
Uurin veel veidi masina kohta ja üritan ka vaatama minna.
|
|
|
Big
huviline
Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal
Auto: Audi, Ford, Vaz
|
postitati 18.07.10 22:41
|
|
|
Siiski, ei anna rahu, miks osta sellise summa eest 100, kui a6 valik sama summa eest ka suht lai: Auto24.ee Audi A6
Autol pole varustustki, esiveoline...no tõesti ei taipa, kust see hind võetud on.
Audi 100 c3 2.2 } Audi 100Q c3 2.1T } Audi 100 c4 2.8 aut. } Audi 80 b4 1.9TD } Audi 100 c4 2.8Q } Audi 100 c3 2.3 } Audi A4 b5 1.8 } Audi 100 c3 2.0
aut. } Audi A6 C5 1.8T aut. } Audi 100 c3 Avant 2.1 } typ81 Q } Audi 80 b2 TD } Audi 80 Competition Q } Audi 80 typ85 Coupe } Audi 90 typ85 2.0r5 }
Audi Coupe b4 } Audi 90 quattro } Audi V8 } Audi A4 b6 1.9TDI } Audi 80 b3 2.0r4 101kw } Audi 100 C4 2.5tdi ...
|
|
|
|
Kristoff
huviline
Registreerunud 03.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Tq & TSI
|
postitati 18.07.10 23:26
|
|
|
Eks kõik oleneb auto seisukorrast - see paneb ka hinna paika, kuid tõsi - isiklikult ei ostaks samuti sellise raha eest esiveolist C4 100-t. Autode
hinnad on siiski päris palju langenud ja isegi quattro peaks sellise hinna puhul olema tõesti heas korras.
Samas C4 on väga hea auto ja küllap pole omanikud ka väga altid nendest loobuma, eriti korralikest variantidest. Kas küsitakse kõrget hinda või ei
müüda üldse ja turul on ainult räbalad...
Soovitan otsida hoolikalt ja nelikveolist isendit.
Sillad on nendel väga lihtsad ja kindlad, pole midagi halba öelda. Varuosad on odavad. Audi puhul on plussiks ka see samune suur klubi - varuosade
müügirubriigis käib tihe elu ja enamasti leiab soovitud jupi kiirelt ja odavalt(kui soovid poehinnast veel odavamalt saada).
Kui auto pole õnnetust üle elanud, siis on ka kere väga roostekindel ning värv tugev. Laksu saanud masinate puhul oleneb palju taastamisest. Paraku
enamasti ei ole tulemus kiita.
Mootorite poolelt pole ka sisuliselt mitte midagi karta - kõik on normaalsed või head. 2.6 on ainult natuke mõttetu variant - sellest on siin
foorumis ka väga palju juttu olnud. V6-tel on levinud ka suur õlikulu, kuid see pole midagi katastroofilist. Sel teemal ka samuti palju juttu olnud.
Diislid on head.
2.3 mõnele ei meeldi - vana mehaaniline pritse ja kõik see muu jutt. Mulle isiklikult meeldibki emotsionaalsel tasandil kõige rohkem 2.3 - ridaviis
teeb lihtsalt nii head häält. Lisaks olen pikemalt sõitnud kolme 2.3 mootoriga isendiga ja kõik on laitmatult töötanud. Üks on isegi 6 aastat peres
olnud ning mootor pole mitte mingisugust remonti vajanud, ainult korrapärane hooldus. Hetkel on mul 2.8 V6, millest pole selget isiklikku arvamust
veel kujundanud, kuna vaid umbes pool aastat kasutanud. Ühte siiski saab öelda - kütusekulu on sel 2.8 quattrol väiksem kui senistel 2.3 esiveolistel
- ~10L/100km ja ma ei usu et 2.0q ka oluliselt väiksema kuluga oleks. Rohkem ei oska selle 103kw 2.0 kohalt kommenteerida, kuna pole isiklikke
kogemusi ja üldiselt eriti ei soovigi - väidetavalt lärmakas ja madalatel pööretel nõrguke.
Muuseas, Big, tegelikult on sel autol ju varustust küll: 2x airbag, kliima, 4x el aknad(comfort süsteemiga isegi), lisanäidikud, koguni käetugi on
. Mis meeletuid lisasid sa veel tahad?
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 19.07.10 00:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Big
Siiski, ei anna rahu, miks osta sellise summa eest 100, kui a6 valik sama summa eest ka suht lai: Auto24.ee Audi A6 | C4 puhul on see lihtsalt mõttetu virin, Erinevused C4 100 ja C4 A6 vahel on lihtsalt
kosmeetilised(quattro puhul eelistaks isegi 100-t sest sellel on lukustatav tagasild), jah a6 näeb vähe uuem välja kuid kas 13-20a vana auto puhul on
see modernne välimus tõesti primaarne? Igastähes ei näe küll mingit põhjust miks peaks pelgalt väliste iluvidinate pärast eelistama C4 A6-te C4
100-le.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
Big
huviline
Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal
Auto: Audi, Ford, Vaz
|
postitati 19.07.10 00:14
|
|
|
Zoig, minu eelistus c4 A6 poole on vaid seetõttu, et teemaalgataja tahab 35 000.- eest 100 osta, kuigi saaks c4 A6.
Loomulikult tasub ju sama raha eest uuem võtta.
Ja jutt käib siiski esiveolisest nagu ma aru sain.
Isiklikule tasandile laskudes, siis otsiksin sama raha eest korraliku või natuke tegemist vajava, samas odavama c4 A6 2.8 Quattro ja mulle ei tuleks
pähegi võrrelda seda 100 esiveolise ja !!r4!!`ga. 
R4 oleks aksepteeritav vaid 1.9tdi näol c4`l.
Audi 100 c3 2.2 } Audi 100Q c3 2.1T } Audi 100 c4 2.8 aut. } Audi 80 b4 1.9TD } Audi 100 c4 2.8Q } Audi 100 c3 2.3 } Audi A4 b5 1.8 } Audi 100 c3 2.0
aut. } Audi A6 C5 1.8T aut. } Audi 100 c3 Avant 2.1 } typ81 Q } Audi 80 b2 TD } Audi 80 Competition Q } Audi 80 typ85 Coupe } Audi 90 typ85 2.0r5 }
Audi Coupe b4 } Audi 90 quattro } Audi V8 } Audi A4 b6 1.9TDI } Audi 80 b3 2.0r4 101kw } Audi 100 C4 2.5tdi ...
|
|
|
|
hunt_1
huviline
Registreerunud 13.03.08
Kasutaja on eemal
Auto: c4 2,0 103kw
|
postitati 19.07.10 05:55
|
|
|
Olen 1,5a sõitnud 2,0 103kw audi 100ga.
Enam ei ostaks selle mootoriga.
Mootorile tehti 7k eest remont ja minek on päris hea, aga tühikäiku 100% korralikult tööle ei saa.
Panen paika ja mõni aeg on korras, siis kukub lollitama.
Pritsepeaga audit ei soovi enam.
Kütusekulu on meeldivalt 8L/100km kohta keskmiselt ja nüüd kliimaga 10L/100km kohta [Fafora 98].
Olen proovinud 95a A6 2,0 85kw ja minek umbes sama.
Ise ostaks selle mootoriga masina, aga kliimaga neid ei ole kohanud.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 19.07.10 08:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: hunt_1
Olen 1,5a sõitnud 2,0 103kw audi 100ga.
Enam ei ostaks selle mootoriga. |
Tsitaat: | Algselt postitas: hunt_1
Ise ostaks selle mootoriga masina, aga kliimaga neid ei ole kohanud.
|
Et siis nagu soovitus?
Kas soovitad vöi mitte?
Olen saanud söita isendiga, mida vedas teemas olev mootor (A100/A6).
Jättis keskmise mulje (mis muidugi tingitud ka ehk seisukorrast), eks vurtsu vöinuks tal olla küll, kuna vedama pidi avant keret aga muidu ok.
Tühikäigul samuti käis minu arust normaalselt.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
hunt_1
huviline
Registreerunud 13.03.08
Kasutaja on eemal
Auto: c4 2,0 103kw
|
postitati 19.07.10 09:28
|
|
|
"Selle" all pidasin silmas 2,0 85kw.
Tsitaat: | Algselt postitas: hunt_1
Olen proovinud 95a A6 2,0 85kw ja minek umbes sama.
Ise ostaks selle mootoriga masina, aga kliimaga neid ei ole kohanud. |
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 19.07.10 10:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Big
Zoig, minu eelistus c4 A6 poole on vaid seetõttu, et teemaalgataja tahab 35 000.- eest 100 osta, kuigi saaks c4 A6.
Loomulikult tasub ju sama raha eest uuem võtta.
Ja jutt käib siiski esiveolisest nagu ma aru sain.
Isiklikule tasandile laskudes, siis otsiksin sama raha eest korraliku või natuke tegemist vajava, samas odavama c4 A6 2.8 Quattro ja mulle ei tuleks
pähegi võrrelda seda 100 esiveolise ja !!r4!!`ga. 
R4 oleks aksepteeritav vaid 1.9tdi näol c4`l. |
1.9TDI on kõike muud kui elamusi pakkuv auto , aga ülimalt ökonoomne
mootor ja töökindel tehnika teevad sellest autost sellise, millest naljalt ei loobu odava hinnaga vist keegi, ise kaasaarvatud. 35000 eest pole vist
erilist valikut ka veel 1.9TDI-st.
AGA teemasse ka- kursavend ostis endale mõni aeg tagasi 2.0 103kw mootoriga Audi 100, tõsi küll quattro, ning ütles, et siiani esimese 10000km kohta
ei saa kurta. Minekut on, juhitavus hea, mahukas, nagu ikka C4, kütusekulu on jäänud 8 liitri kanti. Enamus sõite sõidab maanteel.
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 19.07.10 13:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: hunt_1
Olen proovinud 95a A6 2,0 85kw ja minek umbes sama. |
Minek on sama ehk 3-4k RPM-ni. Sealt alates hakkab 8-klapiline juba vaikselt hääbuma, 16-klapine aga alles ärkab.
Mul on isal juba 3-4a olnud 2.0 16V 100 avant. Liigub ilusti, keskmine kütusekulu on tal maakohas kuskil 7, erilisi probleeme pole. Kui 8-klapised
2.0-d on enamasti plangud, siis tema omal on ka 4x el aknad, kliima, pikad kellad, puitliistud, tume plüü˛sisu koos esimese käetoega jms.
|
|
|
|
---KrIsTjAn-
huviline
Registreerunud 26.08.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.07.10 15:13
|
|
|
Nojah, panite suht mõtlema... Et kas osta v mitte.. igastahes, lähen ja vaatan masina täna üle.
Muidu igati meeldib see masin, aga eks vaatan siis ühe BMW 318is kupee ka üle.
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
|
zack
|
postitati 19.07.10 20:24
|
|
|
See 3. seeria BMW kupee nii väike ju, et jube...tean kuna sai selles hiljuti sõidetud, isegi ei saa tagaistmel normaalselt magada.  
|
|
|
|