Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: audi a4 läheb korraks käima ja kohe sureb välja (Vastuseid: 33 | Vaatamisi: 5839)
eku266
huviline



Registreerunud 11.01.10
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 02.07.10 14:54 Tsiteeri
audi a4 läheb korraks käima ja kohe sureb välja



peale terve süütelukku vahetust siis selline jama et korraks läheb käima ja kohe sureb välja.Kas võib olla probleem immos et aju ei võta uut süütelukku omaks
kust võiks abi saada asjale peale audi esinduse


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 02.07.10 14:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: eku266

Immobilaiseri viga.
Täpsemalt lugemiseks kasuta otsingut, sest sellest jahutud küll!


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 02.07.10 17:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: eku266
peale terve süütelukku vahetust siis selline jama et korraks läheb käima ja kohe sureb välja.Kas võib olla probleem immos et aju ei võta uut süütelukku omaks
kust võiks abi saada asjale peale audi esinduse


Kas võtmed läksid kah teised, kui jah, siis tuleb uued(teised) võtmed immole selgeks õpetada. Süütelukk ise ei puutu asjasse.


Autoalarmid, autode elektritööd. Mootorrataste ümberehitus. https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
eku266
huviline



Registreerunud 11.01.10
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 02.07.10 21:44 Tsiteeri


võtmed läksid ka vahetusse


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 02.07.10 21:46 Tsiteeri


Esinduses tehakse uued võtmed 300-400 eegu eest tuttavaks. Ise seda vist enam teha ei saa kui just vajalike programme ei hangi. Nimelt esindus mingist aastast alates enam ei anna immo koode välja. Kõik käib läbi arvuti ja inimene seda koodi ei näe.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
eku266
huviline



Registreerunud 11.01.10
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 02.07.10 21:53 Tsiteeri


mul on audi a4 väljalaske aasta 1996


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 02.07.10 21:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: eku266
mul on audi a4 väljalaske aasta 1996

Auto aasta pole oluline lihtsalt esindus ei väljasta neid enam 2005 vist lõpetati enne sai seda koodi küsida.
VW/Audi used to give out the SKC to vehicle owners but as of 2005 they no longer do. Unless you already have that information, then you will not be able to use these instructions - you will likely need to have your dealer perform this procedure.
http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/key-matching-4digit.html
Vot nii. Aga klubis ehk on häkkereid kes saavad aidata. ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 03.07.10 06:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: eku266
mul on audi a4 väljalaske aasta 1996


Üks variant on vana võtme seest kiip välja võtta ja "uue" sisse panna kui nad just kinni valatud peaga võtmed ei ole. Aga teine variant on kas esindus või keegi vastavat tarkvara omava seltsimehe poole pöörduda kes LOGIN koodi välja loeb ja võtmed selgeks õpetab.

Hädapärast remondikohta saad sõita nii, et võtad akuklemmi maha, keerad süüte sisse, paned akuklemmi peale ja keerad süütevõtmest auto käima.


Autoalarmid, autode elektritööd. Mootorrataste ümberehitus. https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
-kupu-
huviline

Avatar


Registreerunud 05.05.09
Asukoht: elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 2.5tdi quattro

postitati 03.07.10 08:53 Tsiteeri


Kõigelihtsam on immo pulgad ringi visata, on nad siis võtmesisse liimiga kinnitatud peab rahulikult urgitsema et katki ei teeks.:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
eku266
huviline



Registreerunud 11.01.10
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 07.07.10 21:28 Tsiteeri


asi korras.Uus võti õpetati immole selgeks ja kõik toimib


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
-IFFI-
huviline

Avatar


Registreerunud 21.12.15
Asukoht: Lappeenranta-Turku
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A4 sedan 1,6L (B5) - 74kW 1996 a.

postitati 14.07.16 17:55 Tsiteeri


Kasutan sama teemat kuna probleem ka imoga. Nimelt võtsin võtme seest patarei välja nii umbes 2-3 minutit. Pärast seda ei sa ka enam imo maha.

Soovitati eemaldada akult juhtmed nii 10-15 minutiks, tegin seda kuid tulemus sama, imo peal ikka. Pakuti ka varjanti, et eemalda ainult miinus klemm ja hoia sees/all kaugtulede kiirlülitit(mille kaudu saab kaugtulesid vilgutada) umbes mõni minut, et auto laadiks ennast tühjaks, sai ka see proovitud ja tulemus ikka sama.

Panin tähele, et ennem akult juhtmete eemaldamist põles imo kollane tuli armatuuris. Pärast 15 minutilist ootamist ja juhtmete tagasi panekut hakkas imo kollane tuli vilkuma. Seda teeb siis ta siiani.

Tegemist Audi A4 1,6 B5 1996 a.

Küsimus kas saan selle imo ise kuidagi veel maha või tuleb pöörduda kuhugi teenindusse. Asun soomes ja seega ei abista eesti poole pealt pakutavate lahendustega:(

Jään ootama Teie ideesid ja vastuseid.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
yks
huviline



Registreerunud 04.05.11
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal


postitati 14.07.16 18:10 Tsiteeri


Immo transponder võtmes ei ole patareiga seotud. Ehk siis töötab ka ilma patareita.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kert85
huviline

Avatar


Registreerunud 30.12.14
Kasutaja on eemal


postitati 14.07.16 18:50 Tsiteeri


B5´l oli mäletamisega nn tüüpviga see, et immorõngal tekkis külmjoode ja võtit enam ei lugenud.

Kunagi läks ühel vahetusse ka vist immoplokk. Tollel oli plokk veel eraldi, mitte näidikus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Quattru
huviline

Avatar


Registreerunud 26.12.09
Asukoht: Hiiumaa - Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 V6

postitati 14.07.16 19:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: yks
Immo transponder võtmes ei ole patareiga seotud. Ehk siis töötab ka ilma patareita.

Sama siin 1995a ja praeguses võtmes polegi üldse kohtagi patarei jaoks mul. Immo on autol olemas. Sõidab ja pidurdab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
-IFFI-
huviline

Avatar


Registreerunud 21.12.15
Asukoht: Lappeenranta-Turku
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A4 sedan 1,6L (B5) - 74kW 1996 a.

postitati 14.07.16 19:21 Tsiteeri


Ma nüüd küll eriti ei tahaks uskuda, et miski tehnikas andis alla (imobilaiseri plokk) või, et patarei ei mõjutanud seda kuna just patarei välja võtmisel see imo peale läkski.

Eelmine aasta kui auto üldse kasutusele võtsin oli aku tühi, pidin "krokodillidega" teiselt autolt voolu võtma, et käima saada sest aku oli nii tühi seismisega läinud. Voolu oli siis nii vähe, et raadiolegi oli lukk peale läinud ja raadio tuli avada koodiga. Sama on ka nüüd, et raadio tuleb taas koodiga avada.

Loomulikult ei jaga ma sellest imo süsteemist ja toimimisest tuhkagi, see eelnev oli vaid minu arvamus ja mitte seda võtta tõsiselt.

Seoses sellega vaevab mind veel üks küsimus. Juhul kui ma tahan kunagi hiljem selle patarei seal võtmes välja vahetada kas siis pean ma uuesti taas selle diagnostika käigu läbi tegema? Et siis maksan näiteks pataka eest 10€ ja pärast veel diagnostikas imo maha võtmise eest a'la 100€ ???

Pakuti mulle veel prooviks sellist varjanti, et vahetaks kohe pataka uue vasta ning siis proovida uuesti akul juhtmed maha, oodata miski 10-15 ning siis vaadata kas tuleb imo maha.

Ilmselt on patakas ikkagi väga tühi kuna uksi avada sellega ei anna. Loomulikult ma ei tea kas ültse ongi kesklukk peal??? Võtmel on küll keskel ümargune nupp ja on ka LED lamp seal võtmes, esmalt arvasingi, et see nupuke aint LED-i sisselülitab, et pimedas näeks võtme auku pista. Sellepärast ka täna võtmest selle pataka välja võtsingi, et näha mis suurusega on patakas ning see välja vahetada, et lamp tööle saada.
Oleks ma teadnud, et autol imo ja see kõik on seotud siis poleks ma seda eales omapeaga teinud aga see tagant järgi tarkus nuid:P


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 14.07.16 21:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: -IFFI-
Ma nüüd küll eriti ei tahaks uskuda, et miski tehnikas andis alla (imobilaiseri plokk) või, et patarei ei mõjutanud seda kuna just patarei välja võtmisel see imo peale läkski.

Eelmine aasta kui auto üldse kasutusele võtsin oli aku tühi, pidin "krokodillidega" teiselt autolt voolu võtma, et käima saada sest aku oli nii tühi seismisega läinud. Voolu oli siis nii vähe, et raadiolegi oli lukk peale läinud ja raadio tuli avada koodiga. Sama on ka nüüd, et raadio tuleb taas koodiga avada.

Loomulikult ei jaga ma sellest imo süsteemist ja toimimisest tuhkagi, see eelnev oli vaid minu arvamus ja mitte seda võtta tõsiselt.

Seoses sellega vaevab mind veel üks küsimus. Juhul kui ma tahan kunagi hiljem selle patarei seal võtmes välja vahetada kas siis pean ma uuesti taas selle diagnostika käigu läbi tegema? Et siis maksan näiteks pataka eest 10€ ja pärast veel diagnostikas imo maha võtmise eest a'la 100€ ???

Pakuti mulle veel prooviks sellist varjanti, et vahetaks kohe pataka uue vasta ning siis proovida uuesti akul juhtmed maha, oodata miski 10-15 ning siis vaadata kas tuleb imo maha.

Ilmselt on patakas ikkagi väga tühi kuna uksi avada sellega ei anna. Loomulikult ma ei tea kas ültse ongi kesklukk peal??? Võtmel on küll keskel ümargune nupp ja on ka LED lamp seal võtmes, esmalt arvasingi, et see nupuke aint LED-i sisselülitab, et pimedas näeks võtme auku pista. Sellepärast ka täna võtmest selle pataka välja võtsingi, et näha mis suurusega on patakas ning see välja vahetada, et lamp tööle saada.
Oleks ma teadnud, et autol imo ja see kõik on seotud siis poleks ma seda eales omapeaga teinud aga see tagant järgi tarkus nuid:P


See patarei ongi seal ainult selle taskulambi jaoks. Ehk tegid viga immo kapslile võtme sees või kaotasid selle üldse ära patarei vahetuse käigus.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
-IFFI-
huviline

Avatar


Registreerunud 21.12.15
Asukoht: Lappeenranta-Turku
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A4 sedan 1,6L (B5) - 74kW 1996 a.

postitati 14.07.16 21:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: R-I-X


See patarei ongi seal ainult selle taskulambi jaoks. Ehk tegid viga immo kapslile võtme sees või kaotasid selle üldse ära patarei vahetuse käigus.


Ahaaa, vot see kapsli kaotus võib küll olla täitsa reaalne :o !! See ilmselt pisike vidin on... OK, lasen kodust saata tagavara võtme ja proovib sellega esmalt kui miskit muud tegema hakkab;)

Selline see võti välja näeb, patarei on välja praegu võetud. Ega seda kapslit silmaga ei näe või näeb...ise ei kujuta ettegi milline ja kus see olla võiks.
https://www.upload.ee/thumb/5969903/DSC_0212.JPG


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Quattru
huviline

Avatar


Registreerunud 26.12.09
Asukoht: Hiiumaa - Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 V6

postitati 14.07.16 21:43 Tsiteeri


Nii vanal B5 mudelil ei tohiks võtmes immo kivi olla. Minul on 1995 auto ning ma lasin teha uue võtme ilma igasugi kivideta, patareita ja kasutan seda juba aastaid. Originaal võti ei ole auto lähedalgi. Autol on immo mis on segast pannud ning kuna olen korduvalt parkltesse jäänud ja samuti proovinud neid trikke mida sulle soovitati aku klemmidega. On aidanud. Või ma ei tea kuidas mul siis nii töötab.
Üks asi on võti auto käivitamiseks, teine on keskluku-signapult sul, eks? Kui viimane, järelturu signa paigaldatud siis teine tera.
Edit: jõudsid pildiga postiga minust ette. Nagu seal näha, siis pole kivi ja kui oleks ega talle seal võtmes särtsu vist ei anta.
Edit: Mängust väljas, siis minu immoga midagi tehtud :D Eks targemad teavad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 14.07.16 21:49 Tsiteeri


See on VW võti aga mõte jääb samaks. http://www.woodsboroautosales.com/sitebuildercontent/sitebuilderpictures/keys/.pond/keychip.jpg.w560h420.jpg

http://www.ebay.com/itm/Car-Key-Transponder-ID48-T6-Crypto-Unlocked-Chip-For-VW-Audi-Seat-Skoda-Porsche-/201560721317

https://www.upload.ee/image/5969983/chip.jpg


- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 14.07.16 22:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Quattru
Nii vanal B5 mudelil ei tohiks võtmes immo kivi olla. Minul on 1995 auto ning ma lasin teha uue võtme ilma igasugi kivideta, patareita ja kasutan seda juba aastaid. Originaal võti ei ole auto lähedalgi. Autol on immo mis on segast pannud ning kuna olen korduvalt parkltesse jäänud ja samuti proovinud neid trikke mida sulle soovitati aku klemmidega. On aidanud. Või ma ei tea kuidas mul siis nii töötab.
Üks asi on võti auto käivitamiseks, teine on keskluku-signapult sul, eks? Kui viimane, järelturu signa paigaldatud siis teine tera.
Edit: jõudsid pildiga postiga minust ette. Nagu seal näha, siis pole kivi ja kui oleks ega talle seal võtmes särtsu vist ei anta.
Edit: Mängust väljas, siis minu immoga midagi tehtud :D Eks targemad teavad.


1996 masinal peaks juba immo kapsel võtmes asuma, aastaid tagasi vahetasin samuti patareid, kuid õnnetuseks kaotasin kapsli ja tehtud oligi, õnneks olid olemas varu võtmed ja sellega asi piirdus, pakkumine tuli ka uuele võtmele ja EEK aegu oli selleks 1500 krooni ja 2 nädalat tellimise aega.
Vöta aga võti uuesti lahti ja uuri sisu, teiste võtmete korral vöid sama teha, kuid hoolikamalt.
Olemas ka võti, millel kapsli klaas katki, kuid võti toimib, kuid hoian seda, kui sitta pilpal, sest ainus vöti ja ei kujuta ette, mida võib teha kasvõi maha kukkumise korral.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
M.Jaaska
huviline



Registreerunud 18.08.12
Asukoht: Võru/Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 14.07.16 22:44 Tsiteeri


Immo maha võtta või näiteks uus võti teha?:cool:

Need asjad on veidi odavamaks läinud, kuid siis jälle hinnas EURO poolt tõstetud . :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 14.07.16 23:06 Tsiteeri


Transponder kloneerida ja ID48 valides ei pea muld-vana idu võtma, mis klaasist kapslis.
http://www.ebay.com/itm/10PCS-LOT-Original-Megamos-ID48-Carbon-Chip-for-VW-Audi-/171897754094?hash=item2805e791ee:g:nSEAAOSw3ydV0pUE &vxp=mtr
Vajadusel kasvõi Lukuabi teeb olemasolevast klooni mõne minutiga või siis loeb immo ja kirjutab uue transponderi.


- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Arno
huviline

Avatar


Registreerunud 09.12.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 103Kw

postitati 15.07.16 09:21 Tsiteeri


Ka minu 95' aasta a4-l oli immokivi sees. Võti tavaline ilma lambita.


Kus liigub võim? Kus liigub edu?
Ikka mööda Laagna teed, madal Audi, nelikvedu.
S4 2.7Bit
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rain573
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake

postitati 15.07.16 09:32 Tsiteeri


Kui korda ei saa, siis võid aju mulle saata. Saan immo maha võtta.

Rain
56921515


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 15.07.16 10:13 Tsiteeri


Kas polnud sellel nii, et kui ECU-st immo maha võtta siis hakkab kellade plokk immot taga igatsema ja veateadet kuvama?
Kui pelgalt transponder kadunud siis immo cut ei ole kindlasti parim lahendus. Lukufirmadel uus võti koos transponderiga ca 40€; pelgalt transponderi kirjutamine ilmselt pool sellest. Google-st võtsin esimese ette juhtuva hinnakirja:
http://www.lukuabi.ee/ee-hinnad


- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 46.8% - SQL: 53.2%]