Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Lambda sensori petmine (race kat) (Vastuseid: 16 | Vaatamisi: 2138)
madu
huviline



Registreerunud 31.07.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D4

postitati 29.06.10 15:23 Tsiteeri
Lambda sensori petmine (race kat)



Lugu järgmine: kuna ma oma autodele lasin alla istutada race-katid, siis tekkis peale katte lambadel segadus, ning veateated "Catalyst System Efficiency Below Threshold". Netis tuhnides ja asja uurides leidsin kaks võimalust selle vea lahenduseks. Üks on vahemuhv, mis käib lambda ja toru vahele, ning tõstab lamda toru sees liikuvast kuumast gaasist kaugemale, ning teine on elektrooniline, mis annab ajule ette info nagu oleks kõik korras. Mul aga tekkis küsimus...kas kellegil on infot, et mis juhetpidi jooksvat infot ja mida ta seal näitab, ning kas ei oleks sda võimalik ise väikse reostaadiga paika panna?

Targad tulistage...

terv. Uss :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
madu
huviline



Registreerunud 31.07.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D4

postitati 29.06.10 15:34 Tsiteeri


Lisan veel niipalju, et neid elektroonilisi vidinaid ei tahaks osta, kuna pakutavad on vaid hiina kaup ja ühtegi tootjanime ei ole kuulnud, mehaanilist aga ei oska osta, sest need muhvi pikkused on erinevad, ning selle õige leidmine võib minna mõtetult kulukaks.
Seepärast ka soov ise teada saada, kas õnnestub koduste vahenditega see jant.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Rixxx
huviline



Registreerunud 03.12.07
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a4 1.8T 140kw

postitati 29.06.10 16:21 Tsiteeri


Jamasin ise täpselt sama asjaga mingiaeg ( http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=73369 ). Urisin erinevatest firmadest, et kas saaks mingeid takisteid ja asju vahele panna. Aga jah, lõpuks ikkagi selgus, et vähemalt minu masinal see nii lihtne ei oleks olnud kuna pidavat olema keerulisem süsteem ja nii lihtsalt ei peta.Katsetasin samuti igasugu metall lullasid ja sai treitud nii et vähe ei olnud, aga ei toiminud.

Lõpuks hakkasin juba tasapisi lootust kaotama :) et asi tööle saada nii et lamda ei kisaks ning leidsin sellise firma nagu VKM Motors. Et julgen soovitada ja kui Sa veel ei ole nende poole pöördunud, siis pöördu kindasti. Nägin ka reaalselt seda õiget metallist lullat, mis kati ja lamda vahele keerata.

Enda probleem, siis sai lahendatud nii, et lugesid mu aju softi välja, saatsid saksa, tehti tsiki-priki ja siis saadeti tagasi ja lasti ajule peale uuesti. Sai sõidetud ka tühja toruga ja lamda istus oma augus ja ei olnud miskit probleemi. Hetkel sportkatt ja ei ole ka proleemi. Softi üle kirjutamine küll kallim aga leian et kindlasti siiski töökindlam kui see metallist julla. Ise olen rahul ja väga sõbralik ja abivalmis meekond VKM-is


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
madu
huviline



Registreerunud 31.07.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D4

postitati 29.06.10 16:36 Tsiteeri


Äkki turbokal asi raskem? Foorumites piiri taga kirjutavad et a8/s8-tel asi takistiga töötab. Ja su enda teemas keegi härra oma v8 motol oli ka asja korda saanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Rixxx
huviline



Registreerunud 03.12.07
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a4 1.8T 140kw

postitati 29.06.10 16:55 Tsiteeri


Võimalik et jah turbokal ja vabalthingaval teistmoodi. Uurisin ka Dia-st ja sealt ütlesid ka et ei saa ja osta universaalkat.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 29.06.10 23:00 Tsiteeri


Ajust saab lambda vaatamise ära nullida.
Muidugi siis võib juhtuda nii, et kütusekulu läheb paigast ära...
Mis autoga täpsemalt tegemist?

Kas lambdast jookseb ka mingi temp. näit ajju või ainult lambda näit?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
madu
huviline



Registreerunud 31.07.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D4

postitati 30.06.10 04:22 Tsiteeri


Autoks S8 265kW 2001. See aju kaudu lambda "äranullimine" eeldab ilmselt softi ülekirjutamist? Vag-Com kaabel siin vist ei aita?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 30.06.10 11:50 Tsiteeri


Seda vist ei saa OBD kaudu flashida.
Seega... aju maha, lahti, kiip välja, tarkvara maha lugeda, lambda kaardid üles otsida, ära nullida või kontroll eemaldada assembleris, seejärel uus soft kiipi (või kui on ühekordne kiip, siis uus kiip) ja kõik tagasi kokku laduda.
Testida võib ka nii, et kiibi asemele emulaator panna, siis saab neid muudatusi jooksva auto peal teha, ei pea kogu aeg edasi-tagasi lammutama.

Kas antud autol on enne ja pärast igat katti lambda?
Kui jah, siis peaks asi töötama nii, et aju võrdleb esimese ja tagumise lambda näitu ning kui signaalide vahe ei ole korrektne, siis antakse veakood.
Tegelikult need nn. "tagumised" lambdad autodel ongi selleks, et vaadata, kas katt töötab normaalselt või mitte.

Selle saab ajust välja lülitada... ma pean vaatama, kas mul konkreetselt uuemale S8-le mingit infot on, kus lambda loogika asub ajus.
Võib-olla on võimalik kuidagi VAG-COM-ga kodeerida midagi, aga seda ei oska ma kommenteerida... Reeglina minnakse ikkagi aju kallale.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
madu
huviline



Registreerunud 31.07.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D4

postitati 30.06.10 14:19 Tsiteeri


Lambdad enne ja pärast jah. Kas selle aju "korrigeerimist" suudad ise teha? Või see ülekirjutamine tähendab mulle asja piiri taha saatmist?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 30.06.10 14:25 Tsiteeri


Kui ma ise hakkama ei saa, siis "piiri taha" oleks vaja saata ainult ajust loetud binaari, muud mitte midagi. See mahub ilusti e-maili sisse ära.
Ehk siis on vaja su ajust maha lugeda soft ning seejärel võid rahulikult edasi sõita. Järgmine kord oleks autot vaja ainult testimiseks, kas sai korrektne...


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
altz1
huviline



Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8tt

postitati 30.06.10 16:37 Tsiteeri


Seda aju saab (ja minuteada ainuke võimalus ongi) teda obd kaudu flashida. Kuna Madis tahab minuteada lahti saada ainult tagumistest (mootoritöö jaoks kasututest) lambdadest, mis kontrollivad kattide seisukorda, siis imo on siiski kõige lihtsam kasutada sobivat kondekat ja takistit ning asi ants.:)
Esimesed lambdad peaks kohe kindlasti omale kohale jääma, nad on mootori jaoks väga olulised ega puutu väljalaske ümberehitusse üldse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 30.06.10 17:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: altz1
Seda aju saab (ja minuteada ainuke võimalus ongi) teda obd kaudu flashida. Kuna Madis tahab minuteada lahti saada ainult tagumistest (mootoritöö jaoks kasututest) lambdadest, mis kontrollivad kattide seisukorda, siis imo on siiski kõige lihtsam kasutada sobivat kondekat ja takistit ning asi ants.:)
Esimesed lambdad peaks kohe kindlasti omale kohale jääma, nad on mootori jaoks väga olulised ega puutu väljalaske ümberehitusse üldse.

Ma ei tea, kas saab või mitte ja millega saab (Galletto/KWP2000?)...
Aga see pole ainuke võimalus. Kivi välja joota ja programmaatorisse pista on igal juhul võimalik. Muidugi, kui Gallettoga saab niisama asjad kätte, siis on see jootmine suht kilplaslik tegevus.

Takisti ja kondeka kohta - kuidas sa nendega teed 0.2V ja 0.8V vahel varieeruva signaali ja veel nii, et ta muutuks sõltuvalt esimestest lambdadest?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 30.06.10 18:46 Tsiteeri


Tihtipeale on üks lambdadest üldse wideband :P


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
priidik
huviline

Avatar


Registreerunud 17.04.03
Kasutaja on eemal


postitati 30.06.10 22:10 Tsiteeri


Küsiks teemavälist küsimust, kuid kas vahetus tuli olude sunnil või hoopis soovist midagi muuta ja kuidas mõjus vabalthingavale v8-le race kat?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
madu
huviline



Registreerunud 31.07.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D4

postitati 02.07.10 15:15 Tsiteeri


Vahetus tuli olude sunnil, kuna vana katt lärmas ja uus originaal oli sigakallis. Vahet ei märka ei minekus ega helis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
madu
huviline



Registreerunud 31.07.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D4

postitati 02.07.10 15:58 Tsiteeri


Asja lahendus takistite ja kondekaga on siis siin: http://www.vfaq.com/mods/O2bypass.html

Kas ainult pre-cat lambdadega S8 aju muud parameetrid on muidu samad kui 4 lambdaga masinal? Kui jah, siis see elimineeriks samuti selle "efficiency" veateate?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
sipu
huviline



Registreerunud 21.10.06
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Sportback 180

postitati 17.08.10 20:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: madu
Asja lahendus takistite ja kondekaga on siis siin: http://www.vfaq.com/mods/O2bypass.html


Oskab keegi tark selle kohta midagi rääkida, et kas asja saaks selle skeemi järgi korda?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 23.7% - SQL: 76.3%]