Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: lambda petmine (no money project) (Vastuseid: 31 | Vaatamisi: 6157)
Rixxx
huviline



Registreerunud 03.12.07
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a4 1.8T 140kw

postitati 12.11.09 18:14 Tsiteeri
lambda petmine (no money project)



Uurisin foorumis ringi ja vaatan, et mõned autoomanikud on oma auto katalüsaatorid tühjaks löönud ja on õnnelikud. Nüüd plaan endalgi seda teha, kuid kuidas petta ära tagumine lambda, et ei hakkaks viga peksma ja armatuuris tulukest põlema panema? On kellelgi kogemusi sellega või on keegi sellise asjaga tegelenud ja teab lahendust?
Või teab kedagi kes seda teha oskab?
Autoks siis a4 140kw 2003a.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 12.11.09 20:36 Tsiteeri


Ära riku töötavat asja!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rixxx
huviline



Registreerunud 03.12.07
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a4 1.8T 140kw

postitati 12.11.09 21:10 Tsiteeri


Jah, olen automees6 Sinuga täiesti nõus, et töötavat asja ei oleks mõtet rikkuda, kuid asi selles ongi, et katalüsaator vist tuksis.

Üks teema mis sai varem püsti pandud katalüsaator tuksis.

Seega tekkiski selline mõte.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 12.11.09 21:28 Tsiteeri


Mine uuesti diagnosti vaata mis ta uue lamdaga näitab. Peaks lamdat jälgima kas signaal on korras. Gaase mõõtes olid andmed napilt lubatud piires? Kui olid väga head siis ei usu, et katil midagi viga on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rixxx
huviline



Registreerunud 03.12.07
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a4 1.8T 140kw

postitati 12.11.09 21:53 Tsiteeri


Plaanis jah järgmine nädal masin viia kusagile remonti, kus siis kegi vaataks kogu asja algusest peale korralikult läbi, et olla kindel kas on kat. Päris ehku peale ei tahaks jah lammutama hakata. Aga gaasid ei olnud ideaalid kuid midagi halba ka ei öeldud. Öeldi et ülevaatuse läbimisega kohe kindlasti probleeme ei oleks ja piiri peal ka ei pidavat olema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
vx_105
Bännitud



Registreerunud 21.03.07
Kasutaja on eemal


postitati 13.11.09 06:29 Tsiteeri


Uuri kõigepealt palju katalüsaatori vahetamine maksab. Universaalkatalüsaator maksab mitte rohkem kui 1500 kr, eks natuke lisatööd on selle alla panemisega võrreldes originaaliga, aga ei midagi hullu. Summuteid ja katalüsaatoreid müüvad firmad tihti pakuvad ka paigaldust.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
TarvoL
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.03
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 13.11.09 06:57 Tsiteeri


Pole küll proovinud aga selline lahendus ilmselt petaks lambda ära:

http://www.hot.ee/audivend/IMG_1517.JPG
http://www.hot.ee/audivend/IMG_1518.JPG


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Rixxx
huviline



Registreerunud 03.12.07
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a4 1.8T 140kw

postitati 13.11.09 09:43 Tsiteeri


Jah, olen ka ise universaalse katalüsaatori peale mõelnud ja et kui peaks olema tõesti kat tuksis, siis paneks universaalse. Kuid samas olen jutte kuulnud, et need universaalsed pidid jääma aeglaseks ja ikkagi seda tulukest põlema lükkama armatuuris. Ei oskagi nagu mingit seisukohta võtta universaalsete osas.

Mis puudutab lambda petmist siis jah mingi selline lahendust nagu audivend kirjutasid ilmselt tõesti toimib. Leidsin ise ka miskit sellist ( vidin või vidin2 )
välja peaks asi hakkama nägema siis minski selline nagu siin (jutu algus osas)

Kust selliseid vidinad ka saada oleks see juba teine küsimus :( või teab keegi kust võiks otsida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
JanariA4
huviline



Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Octavia RS III

postitati 13.11.09 11:28 Tsiteeri


Mul oli turbokaga sarnane probleem, kuid vastupidi. Nimelt puudus katalüsaator, oli "otsejooks" tekitatud. Hääled olid liiga mürarikkad + pidev põlemata bensiini hais, kui auto kohapeal käis. Hakkas kahju tagasõitvatest autodest nö... :P
Lõpuks sai paigaldatud ikkagi originaal katt ja probleemid kadusid. Uurisin samuti neid nö. universaalseid katte, kuid soovitan osta kallemaid jubinaid, kuna sul on ka KW suuremad ,kui tava autol. Lisaks ei pidavat need universaalsed odava otsa asjad kestma. Puudub küll kokkupuude audi + universaal katalüsaator, kuid jaapanlane + universaal katalüsaator ei toiminud eriti kaua.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
vx_105
Bännitud



Registreerunud 21.03.07
Kasutaja on eemal


postitati 13.11.09 12:24 Tsiteeri


Mul ka universaalsega Audil pikka kogemust pole, mõni kuu tagasi lasin panna ja eelmisel kuul käisin ülevaatusel, heitgaasid olid korras. Eks näeb kuidas järgmisel/ülejärgmisel aastal on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Fugitive
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi

postitati 13.11.09 13:28 Tsiteeri


Kui panna universaal kat alla siis ainult sport, metall kärjega kat. On natsa kallim kui tavaline aga kestab kaua. Tavaline ei elanud mul isegi 1a ära.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Rixxx
huviline



Registreerunud 03.12.07
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a4 1.8T 140kw

postitati 13.11.09 17:42 Tsiteeri


Nüüdseks järgmiseks nädalaks aeg remonti kirja pandud, et tuvastada mis siis ikkagi tuksis on ja kas selgub et kat peetis. Kui peaks olema tuksis, siis palju võimalusi enam ei ole, kõigest vaid kolm. 1) uus originaal kat 2) uus universaalne sport kat 3) tühi toru :)

Mis muud kui ootan järgmist nädalat ja siis saab edasi liikuda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 14.11.09 15:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Rixxx
2) uus universaalne sport kat
Mis muud kui ootan järgmist nädalat ja siis saab edasi liikuda.

Metall "kärjega", soovitan :), nagu seda tegi ka Fugitive.


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 14.11.09 18:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Tsitaat:
Algselt postitas: Rixxx
2) uus universaalne sport kat
Mis muud kui ootan järgmist nädalat ja siis saab edasi liikuda.

Metall "kärjega", soovitan :), nagu seda tegi ka Fugitive.


See jah põhimõtteliselt ainuke mõistlik variant.


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
end3l
klubiliige



Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm

postitati 15.11.09 11:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Rixxx
kuidas petta ära tagumine lambda, et ei hakkaks viga peksma ja armatuuris tulukest põlema panema?



Mul ka põles, vahest vilkus CAT tuli armatuuris. DIAs pandi takisti vahele mõne minutiga ja "korda" see tuli saigi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rixxx
huviline



Registreerunud 03.12.07
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a4 1.8T 140kw

postitati 15.11.09 16:09 Tsiteeri


Põhimõtteliselt olen jõudnud nüüd otsusele, et kui kat peaks olema tuksi, siis tuleb kindlasti selle asemele tühi toru. Eks siis näis kas oli õige otsus või siis mitte, kuid kindlasti tahan selle lahenduse järgi proovida. Ning tühja toru lahenduse puhul tuleb hakata lamdat petma nagunii. Esmalt siis proovin järgi selle väikese toru lahenduse mis eespool pildil näidatud.
Samas takisti variant oleks ka hea jah, kuid selleks vaja teada mis väärtusega takisti sinna läheb ja milliste juhtmete vahele.

Ülevaatuse ajaks hangin endale kati mille siis alla selleks ajaks keeran.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
timukas100
huviline



Registreerunud 20.02.07
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 c5, 3x VW Taro ja hunnik teisi kärusi

postitati 15.11.09 18:13 Tsiteeri


On ka minul mõned küsimused:
1: kui katt minema visata või tühjaks lüüa, siis kas see mootorile kuidagi kahjulik pole, nt. hakkab väljalaske klappe põletama?
2: kas väheneb ka küttekulu?
Óma kogemustest veel niipalju, et c4 2.6 läks üks katt umbe, sai mõlemad tühjaks pekstud ja peale seda tuli ikka selle moto kohta üpriski julm minek:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Raika42
klubiliige



Registreerunud 16.11.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 c4 2,5tdiQ; S6 c5 4,2Q; A4 b5 2,8Q

postitati 16.11.09 23:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: timukas100
On ka minul mõned küsimused:
1: kui katt minema visata või tühjaks lüüa, siis kas see mootorile kuidagi kahjulik pole, nt. hakkab väljalaske klappe põletama?
2: kas väheneb ka küttekulu?
Óma kogemustest veel niipalju, et c4 2.6 läks üks katt umbe, sai mõlemad tühjaks pekstud ja peale seda tuli ikka selle moto kohta üpriski julm minek:cool:


1: Ei, ainult sinu taga sõitvatele inimestele kes bensiinivingu ja kanserogeenseid HC gaase sisse hingama peavad.
2: Ei
Minul 2 korda c4 2.6-l katid tühjad olnud, ei liikunud ta midagi paremini. Tundub küll jah sest lärmi teeb 2x rohkem. Stopperi kätte võtad ja 0-100 aega mõõdad on täpselt sama.

Panin omale metallkärjega katid, töötasid väga hästi ülevaatusel õeldi et paljud uued autod ei ole ka nii heade CO näitajatega....


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 17.11.09 07:15 Tsiteeri


Vastan vaid nii palju, et igasuguste andurite petmine võib hiljem väga kurvalt lõppeda. Asi nimelt selles, et auto arvestab kõikide andurite tööd ja vastavalt sellele reguleerib kas siis mootori, kasti vms agregaadi tööd.

Kuna petmine ei anna kunagi reaalset infot mis tegelikult toimub siis mingi vea korral võib auto näiteks segu lahjaks keerata, selle tagajärjel võib kolb üle kuumeneda ja silindrit vigastada, ehk siis väikse petmise tagajärjel võib kogu mootor vajada vahetust.

Samuti peaks kati puudumine turbo elueale mõju avaldama...

Edu!

Ei räägi hetkel millestki konkreetsest aga üldises mõttes!


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rixxx
huviline



Registreerunud 03.12.07
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a4 1.8T 140kw

postitati 20.11.09 19:36 Tsiteeri


Tänase seisuga siis remondis käidud ja selgus, et tõesti katalüsaato tuksis. See nädal küll ei jõua aga järgmine nädalavahetus üritan alla saada toru ja eks ole siis näha mis tulemuseks on...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Raceboy
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S8 '99, Porsched: 924 "GTP" 2,5T, '67 911 RSR, 78' 911, 2x 944 S2

postitati 02.07.10 07:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: juks11
Vastan vaid nii palju, et igasuguste andurite petmine võib hiljem väga kurvalt lõppeda. Asi nimelt selles, et auto arvestab kõikide andurite tööd ja vastavalt sellele reguleerib kas siis mootori, kasti vms agregaadi tööd.

Kuna petmine ei anna kunagi reaalset infot mis tegelikult toimub siis mingi vea korral võib auto näiteks segu lahjaks keerata, selle tagajärjel võib kolb üle kuumeneda ja silindrit vigastada, ehk siis väikse petmise tagajärjel võib kogu mootor vajada vahetust.

Samuti peaks kati puudumine turbo elueale mõju avaldama...

Edu!

Ei räägi hetkel millestki konkreetsest aga üldises mõttes!


Vana teema, aga et kellegi hiljem lugedes vale muljet ei jääks siis.....


Lambda sensorit (vähemalt tavalist NB lambdat originaalajuga) kasutatakse vaid tühikäigu, cruise ja light load re˛iimides. Täisgaasil loetakse AINULT ajusse programmeeritud kütusetabelit ja lambda kaudu mingeid korrektsioone ei tehta. Kui lambda sensorit ei ole üldse, siis lülitub aju nö avariisse (=tal on ainult paar pulsilaiuse väärtust, mida ta kasutab) ja auto sõidab kehvemalt, et omanikku veenda remonti viima ja jupp ära vahetama. Korralikult teostatud nö petmine ei lülita aju avarisse ja mingeid kõrvalnähtusid ei ole.

Kolbi ja silindrit ei vigasta avariis aju mitte kuidagi, kuna segu keeratakse rikkaks, mitte lahjaks avariire˛iimis ja muul ajal lambda look-upi ei kasutata nagu eelpool juba mainisin.
Turbo elueale mõjub kati puudumine hästi, kuna vastusurve on väiksem ja turbo pikilõtku laagrile on väiksem survejõud.

Mulle jääb kahjuks arusaamatuks, miks valearusaamu tõepähe tahetakse väita ilma reaalse ja vettpidava argumentatsioonita....:)


www.porsche-foorum.org
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 02.07.10 07:57 Tsiteeri


Tegelikult vajab su jutt ka paar parandust.
Tsitaat:
Algselt postitas: Raceboy
Kui lambda sensorit ei ole üldse, siis lülitub aju nö avariisse (=tal on ainult paar pulsilaiuse väärtust, mida ta kasutab) ja auto sõidab kehvemalt, et omanikku veenda remonti viima ja jupp ära vahetama.

Ei pruugi lülituda. Oleneb motronicu versioonist. Samuti vaadatakse NB lambda puhul pigem sagedust.
Tsitaat:
Korralikult teostatud nö petmine ei lülita aju avarisse ja mingeid kõrvalnähtusid ei ole.

Seni, kuni õhulugeja ei hakka jupsima. Siis läheb segu valeks ja lambda järgi ei saa korrigeerida ja õhulugejat kompenseerida.
Tsitaat:
Kolbi ja silindrit ei vigasta avariis aju mitte kuidagi, kuna segu keeratakse rikkaks, mitte lahjaks avariire˛iimis ja muul ajal lambda look-upi ei kasutata nagu eelpool juba mainisin.

Motronic ei muuda avariire˛iimis segu rikkaks. Loeb täpselt sama kaarti edasi (proovitud), mida muudetakse on süüde.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 02.07.10 08:11 Tsiteeri


Ja mina ei rääkinud konkreetselt lambdast vaid üldiselt igasugu anduritest mida ka eelnevalt rõhutasin.


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Raceboy
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S8 '99, Porsched: 924 "GTP" 2,5T, '67 911 RSR, 78' 911, 2x 944 S2

postitati 02.07.10 08:27 Tsiteeri


Täisgaasil (kus mootorikahjustused 99,999% tekivad valest segust, süütenurgast jne) ei arvestata NB lambda sensori näitu ühelgi juhul, isegi siis mitte kui õhukulu mõõtja omadega kutupiilu on.
Järeldus sellest, et õhukulu mõõtja rikke korral on segu ikka täiskoormusel vale, olgu siis lambda sensori olemasolul või imiteerimisel.

Kindlasti mingi osa Motronicuid kasutab häirimatult lambda puudumise korral salvestatud tabeleid ja ei lähe avariisse, aga niipalju kui ma OBDII Motronicutega kokkupuutunud olen, on nad ikkagi läinud.
Jah, avariire˛iimis ei kasutata enam nn adaptiivsüüdet ja igaks juhuks lülitatakse nurk väiksemaks.

V-mootorite puhul kui kasutatakse kummagi silindrirea kohta eraldi sensoreid, ei lähe, kuna kasutab teise poole oma, salvestab vaid veakoodi.


www.porsche-foorum.org
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 02.07.10 08:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Raceboy
Täisgaasil (kus mootorikahjustused 99,999% tekivad valest segust, süütenurgast jne) ei arvestata NB lambda sensori näitu ühelgi juhul, isegi siis mitte kui õhukulu mõõtja omadega kutupiilu on.
Jah, sest NB lambda ei olegi võimeline siis midagi näitama peale 0.8V.
Tsitaat:
Järeldus sellest, et õhukulu mõõtja rikke korral on segu ikka täiskoormusel vale, olgu siis lambda sensori olemasolul või imiteerimisel.

Täiskoormusel on vale jah, aga auto mootor ei veeda enamus oma aega täiskoormusel. Kui segu kogu aeg vale on, siis see ei meeldi kattidele kuigi palju.
Tsitaat:
Kindlasti mingi osa Motronicuid kasutab häirimatult lambda puudumise korral salvestatud tabeleid ja ei lähe avariisse, aga niipalju kui ma OBDII Motronicutega kokkupuutunud olen, on nad ikkagi läinud.

Ta kasutab alati neid tabeleid. Lihtsalt asi jookseb closed-loop re˛iimis teatud pöörete ja temperatuurivahemikus, kus lõpptulemust korrigeeritakse lambda abil.
Kui lambda lahti ühendad, siis on kogu aeg open-loop. Avariire˛iim sõltub sellest, kuidas seadistatud on.
Tsitaat:
Jah, avariire˛iimis ei kasutata enam nn adaptiivsüüdet ja igaks juhuks lülitatakse nurk väiksemaks.
Defineeri "adaptiivsüüde"?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 33.0% - SQL: 67.0%]