Kaku
huviline
Registreerunud 22.06.10
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a6
|
postitati 29.06.10 06:45
|
|
|
quattrol mingi vibra?
Oskab keegi aidata, teatud kiiruste pealt lööb mingi vibra sisse - 20,50 ja 90km/h nende kiiruste juures.
Aga muudel kiirustel ei ole midagi. Oskab keegi öelda, mis võiks viga olla?
|
|
|
888
huviline
Registreerunud 24.01.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Quattro
|
|
Kaku
huviline
Registreerunud 22.06.10
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a6
|
postitati 29.06.10 09:45
|
|
|
Vibra tuleb tagant poolt.
Võtsin vahepuki alt ära paistab terve, aga kumm on kulunud see mis on laagri ümber.
Kas sellest võib ka olla?
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postitused eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise,
kuna järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Lihtsa 3-minuti keelekoolituse leiad siit."
|
|
|
888
huviline
Registreerunud 24.01.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Quattro
|
|
Kaku
huviline
Registreerunud 22.06.10
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a6
|
postitati 29.06.10 17:22
|
|
|
Aga kas võib olla see sellest kui kardaani otsas olev laager logiseb (väga väike loks on) ?
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 29.06.10 17:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kaku
Aga kas võib olla see sellest kui kardaani otsas olev laager logiseb (väga väike loks on) ? |
Loksu suurust defineerib mehaanik tavaliselt erinevalt, kes ütleb, et nii on normaalne, teine aga saadab kohe vahetama.
Eks loks mingil määral ikka aitab vibratsioonile kaasa.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
vontyk
huviline
Registreerunud 31.03.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.03.11 14:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kaku
Aga kas võib olla see sellest kui kardaani otsas olev laager logiseb (väga väike loks on) ? |
Endal sama mure C4-l. Kui auto seisab mingi tunnike, siis sõitu alustades tekib päris korralik kolin keskel põhja all. Kuid see kaob mingi minuti
jooksul. Käidud ka all asja uurimas ning liigutades kardaani on kerge loks olemas. Kas seda laagrit on väga keeruline vahetada?
|
|
|
simoQ
klubiliige
Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: S6 2.2T & A8 4.2
|
postitati 31.03.11 19:15
|
|
|
Kardaanirist.
Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
|
|
|
|
Ardo
huviline
Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
|
postitati 31.03.11 19:55
|
|
|
Ma risustaks ka kohe teemat ja küsiks, et mis võib viga olla siis kui liikumise pealt gaasi täitsa maha lased ja tekib hästi väike vibra autosse,
hetkeks, üsna pea jääb järgi. Teeninduses öeldi, et vahepukk hakkab minema, aga veel pole hullu. Kas siis ikkagi niipalju juba on vigane, et nii
vibrab?
Autoks A6 1995 automaat quattro.
|
|
|
|
rix30
huviline
Registreerunud 19.04.09
Asukoht: Lielahti.
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S3 1,8T 8L
|
postitati 06.04.11 20:47
|
|
|
Vahepukk õhtal omadega!
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 12.05.11 05:30
|
|
|
Samasse auku küsimus- avastasin täna tööle sõites, et vabakäiguga auto veeredes, on kuulda tagasillas vasakul pool kerget kolksumist. Kiirust ca
20km/h. Käik sisse ja gaasi, tundus vait jääma. Hakkasin siis autot üle vaatama ja avastasin, et vasak tagumine rehv on täiesti ära kulunud, mustrit
on ca 1mm alles jäänud. Samas parempoolne ja esimesed rehvid on väga OK. Sõitnud olen nende rehvidega ca 3000km. Rattalaagrid said alles uued, meenub,
et mehaanik tol ajal kurtis, et vasakpoolne alumises õõtsas olev sillareguleerimise polt on pehme. Ehk võib mure sealt tingitud olla?
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 12.05.11 20:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jokerAudi
Hakkasin siis autot üle vaatama ja avastasin, et vasak tagumine rehv on täiesti ära kulunud, mustrit on ca 1mm alles jäänud. Samas parempoolne ja
esimesed rehvid on väga OK. Sõitnud olen nende rehvidega ca 3000km. Rattalaagrid said alles uued, meenub, et mehaanik tol ajal kurtis, et vasakpoolne
alumises õõtsas olev sillareguleerimise polt on pehme. Ehk võib mure sealt tingitud olla? |
Pigem on puks pehme mitte polt, kuid kui puks juba kutu, siis sööb ka poldile mönusa jälje sisse.
Mina enda esimesel quattrol (praegune siis ) sai need pm peale ostu
koheselt ära vahetatud, sest muidu vähemalt 2 suve kestma pidanud rehvid läksid nädalaga.
Lisaks mainin kohe ära, et kui puksid tellid, siis vöta kohe ekstsentrikpoldid ka tellimusse...mina lasin oma autol need läbi löigata, muidu lihtsalt
kätte ei saanud.
Lisaks vaata ka ülemised öötsa puksid üle...need kipuvad ka järele minema, kui pole ennist vahetatud ja lase veel kontrollida külgkalde varda puksi
ning munaliigendit.
Kahe sönaga ... tagasillale kontroll!
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|