Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Armatuuri polster lahti - A6 C5- Soovitused kuidas viisakalt tagasi paigaldada. (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 2673)
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 28.06.10 19:05 Tsiteeri
Armatuuri polster lahti - A6 C5- Soovitused kuidas viisakalt tagasi paigaldada.



Nimelt sai ostu eel nii üht kui ka teist vaadatud, aga vat see jäi miski pärast kahe silma vahele, et auto armatuuri polster on klaasi poole tõusnud ikka omajagu. Kodus järgmine päev sai vaadatud et midagi on valesti. Kindlasti pakutakse variandiks kohe klaasi eest võtmist ning siis rahulikult toimetamist aga seda teha ei taha, eriti veel seepärast et tegemist on täketeta originaal Audi soojendusega klaasiga. Proovisin kõrrega Würth Liimsprayd sinna vahele lasta. Seisis täpselt 1 päev ja siis uuesti lahti. Sõber proovis sama liimiga BMW Touringu lae postrit liimida ja sama edutult sest kattematerjali ja lae vaheline porolon imas liimi endasse ja mõne aja pärast oli pilt endine. Seega pilt sama ning see hirmkallis liim selles valdkonnas mõttetu. Üks variant mida katsetasin oli Soudali Carbond aga seda muidugi sai suht vähesel määral proovitud. Kui kõik kinni teipida ja õhukese plast labidakesega seda vahele ja alla kammida ning tekitada ühtlane kiht ning klaasi kiiludega täpselt armatuur ööpäevaks klaasi ja armatuuri vahele torgatult fikseerida siis ehk see toimiks aga see on suht peen ja suht määriv töö mis nõuab suurt kannatust ja palju kinni katmist. Tunneks huvi kas keegi on silmitsi sama probleemi ees seisnud ning mis lahenduse leidnud. Klaasi eest võtta ei kavatse aga asja tahaks korda saada. Ausalt öeldes suht müstiline et kate sedamoodi lahti on. Naise praguse (minu endise auto) Audi 100 armatuurlaua kate on küll kõvasti kinni ja kvaliteetne. Siit foorumi otsingust sellist teemat ei leidnud mis teeb sellest vist omaette unikaalse nähtuse. Igatahes on oodatud kõik ideed va klaasi eest võtmine :) Sõiduomadusi see ei muuda aga silma riivab küll hirmsal moel võrreldes ülejäänud kvaliteetse interjöriga.
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/polster.jpg


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
lkallas
huviline

Avatar


Registreerunud 07.10.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe 2.6 V6 110kw 1995

postitati 28.06.10 19:21 Tsiteeri


Ise ka igasugu polstreid viimased paar päeva liiminud ja need universaalsed Würthi ja Motipi spray liimid ei kõlba selliste tööde jaoks. Ainult kõlarikasti riide liim on ainuke mis töötas ideaalselt spetsiaalse kõlarikasti riide ja puidu sidumiseks.

Polstri nahka sidus ainult Loctite super attak precision.

Ma soovitan sul armatuur lahti kiskuda ja autost välja tõsta. Siis saad ka paremini näha mis seal toimub ja vajadusel ka liimida paremini.

Samas võimalus osta kasutatud armatuur sinna, millel pole sellist defekti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 28.06.10 19:24 Tsiteeri


Kui ma suudaksin seda Locktite liimi viisakalt sinna armatuuri vahele viia, kas sellest oleks tolku? Või seda kõlari kasti riide liimimiseks mõeldud vahendit. Samas peaks hakkama lammutama kõiki õhukanaleid jne. Airbagiga vist probleeme polekski kui aku klemmid maha võtta aga iga selline lahti/kokku panek ei tee kunagi head. Pole ausalt öeldes veel uurinud, mis moodi see armatuur c5-el maha käib. Elsat veidi uurima. Aga muidugi ootan veel soovitusi :)


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
lkallas
huviline

Avatar


Registreerunud 07.10.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe 2.6 V6 110kw 1995

postitati 28.06.10 19:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ultra2005
Ja mis Airbagidest saab kui armatuur maha kiskuda ? Samas kui ma suudaksin seda Locktote liimi viisakalt sinna armatuuri vahele viia, kas sellest oleks tolku? Või seda kõlari kasti riide liimimiseks mõeldud vahendit. Samas peaks hakkama lammutama kõiki õhukanaleid jne. Airbagiga vist probleeme polekski kui aku klemmid maha võtta aga iga selline lahti/kokku panek ei tee kunagi head. Pole ausalt öeldes veel uurinud, mis moodi see armatuur c5-el maha käib. Elsat veidi uurima. Aga muidugi ootan veel soovitusi :)


Armatuuri eemaldamata on see töö ilge ajukepp. Väljendasin ennast enne kehvasti: see kõlarikasti riide liim sobib ainult just kõlarikasti töödeks, mitte armatuuri liimimiseks. Lihtsalt märkus mis kõrva taha panna.

Airbagidega ei tohiks midagi juhtuda kui aku klemmid maas või lammutamisel süüdet ei keera. Samuti kui peakski airbagi tuli põlema jääma siis klubis on abistajaid küllaga, kes selle veakoodi kustutavad :)

Mainimata ei saa jätta, et sa võiks välja uurida, et mis selle kühmu sinna tekitas. Kas niiskus, liigne kuumus, avarii, lihtsalt defektiga armatuur vms. Üldiselt kõikide lainetavate polstritega on suhteliselt suur jama, et need ilusti püsivalt sirgeks saada. Mina juba uuriks kust saaks uut. Siis üks lammutamine ka.

SIIN müüakse üht C5't varuosadeks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 29.06.10 19:50 Tsiteeri


Saab näha. Täna oli aega auto poes käia ning leiutada endale liimipüstol. 2 komponentse liimi viimiseks armatuurlaua katte alla. Homme saab siis teada kas asjast oli mingit tolku kah või mitte. Igatahes 2 komponetse liimi segunemiseks sai suht hea asi valmis leiutatud. Klaasipesuri voolikutest ja klaasipesuri voolikute ühendamiseks mõeldud kolmikust.

http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/2kl.jpg


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 27.07.10 06:48 Tsiteeri


Jõudsin ise kah järeldusele et sedasi ümbertnurga keppi korraldades ei saa asja kinni. Eelmine nädalavahetus võtsin armatuurlaua välja ja eeldatavasti on materjal nii alt kui pealtpoolt lahtis seetõttu et (ehk enne müüki) on kasutatud salongi puhastuseks keemiat mis võis tormakamal laskmisel sattuda sinna polstri vahele ... igatahes osadest kohtadest oli polster palju paksemaks paisunud kui peaks olema, nii et kadus isu selle remondi järgi. Järgmine päev sain ühe siinse klubilise kaudu uue korraliku armatuurlaua ... vahetasin interjöri liistud ja õhuavade katted ning mõned pudinad koos Airbagiga ära ja armatuur uuesti sisse tagasi. Ei saa just väita et see mingi mee lakkumine oleks olnud aga lõpuks on asi ok. Mõned fotod kah siia alla :)


http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/dash001.jpg

http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/dash002.jpg

http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/dash003.jpg


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 33.5% - SQL: 66.5%]