denis200
huviline
Registreerunud 12.03.08
Asukoht: Tallinn / Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.06.10 13:42
|
|
|
Allroadi õhkvedrustus?
Tere.
Tunnen huvi Allroadi vastu ja olen igalt pool lugenud, et selle õhkvedrustus on piin ja kirves jne. Aga oskab keegi täpsemalt öelda, mis sellel siis
nii viga on? Mis asjad seal ära lagunevad, mis summadest jutt käib kui mõni ära vajub. Lisaks võite arvamust avaldada 2,7 biT mootori kohta. 4.2
tundub palju turvalisem valik, aga neid pole kuskilt saada (on kellegil pakkuda?), diislit ei kaalu üldse.
Tänud ette asjaliku teave eest!
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ E39
|
postitati 08.06.10 14:48
|
|
|
Kõige lihtsam viis info saamiseks on OTSING
|
|
|
ikaldus
huviline
Registreerunud 11.08.04
Asukoht: kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: a6q; allroad
|
postitati 08.06.10 19:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: denis200
Tunnen huvi Allroadi vastu ja olen igalt pool lugenud, et selle õhkvedrustus on piin ja kirves jne. Aga oskab keegi täpsemalt öelda, mis sellel siis
nii viga on? Mis asjad seal ära lagunevad, mis summadest jutt käib kui mõni ära vajub. Lisaks võite arvamust avaldada 2,7 biT mootori kohta. 4.2
tundub palju turvalisem valik, aga neid pole kuskilt saada (on kellegil pakkuda?), diislit ei kaalu üldse.
Tänud ette asjaliku teave eest! |
Ega ta just otseselt odav pole, kui lagunema hakkab. 1 padi koos vahetusega on viiekohaline number.
Ise olen nüüd 2 aastaga 60kkm maha sõitnud ja pole pidanud suurt kulutama vedrustuse peale. Mingi nivooandur vist läks vahetusse.
Autol on varasemalt teadaolevalt 1 padi vahetatud - ja nüüd on vajadus teise vahetamise järele tekkinud - 2 aasta peale ca 12 tuh.
2.7 bit kohta ei oska viriseda. ökomootor ta pole - aga seda vast juba tead isegi. Mingeid turbovoolikuid sai siin mingil ajal vahetatud, ja
süütepoole samuti. Viimased ei maksa palju, aga neid on 6 tk - niiet muutub tüütuks. Seni olen vahetanud 2 tk.
Eks vist palju ole jooksvast hooldamisest kinni - kui regulaarselt hooldada, siis minu kogemus ütleb, et kestab küll.
PS. Kui huvi on, siis võib ka müügi peale mõelda. Uuemad aastakäigud silmapiiril
allroad 2003 2.7 BiT
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 08.06.10 20:17
|
|
|
Kuna küsimus üldises stiilis, siis võib öelda, et ka kompressorit on enne, koos ja pärast patju vahetatud. Lekkiv padi kindlasti kiirendab seda
vajadust.
Kompressorit saab siiski ka remontida, mitte ainult vahetada.
|
|
|
|
denis200
huviline
Registreerunud 12.03.08
Asukoht: Tallinn / Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.06.10 06:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ikaldus
Tsitaat: | Algselt postitas: denis200
Tunnen huvi Allroadi vastu ja olen igalt pool lugenud, et selle õhkvedrustus on piin ja kirves jne. Aga oskab keegi täpsemalt öelda, mis sellel siis
nii viga on? Mis asjad seal ära lagunevad, mis summadest jutt käib kui mõni ära vajub. Lisaks võite arvamust avaldada 2,7 biT mootori kohta. 4.2
tundub palju turvalisem valik, aga neid pole kuskilt saada (on kellegil pakkuda?), diislit ei kaalu üldse.
Tänud ette asjaliku teave eest! |
Ega ta just otseselt odav pole, kui lagunema hakkab. 1 padi koos vahetusega on viiekohaline number.
Ise olen nüüd 2 aastaga 60kkm maha sõitnud ja pole pidanud suurt kulutama vedrustuse peale. Mingi nivooandur vist läks vahetusse.
Autol on varasemalt teadaolevalt 1 padi vahetatud - ja nüüd on vajadus teise vahetamise järele tekkinud - 2 aasta peale ca 12 tuh.
2.7 bit kohta ei oska viriseda. ökomootor ta pole - aga seda vast juba tead isegi. Mingeid turbovoolikuid sai siin mingil ajal vahetatud, ja
süütepoole samuti. Viimased ei maksa palju, aga neid on 6 tk - niiet muutub tüütuks. Seni olen vahetanud 2 tk.
Eks vist palju ole jooksvast hooldamisest kinni - kui regulaarselt hooldada, siis minu kogemus ütleb, et kestab küll.
PS. Kui huvi on, siis võib ka müügi peale mõelda. Uuemad aastakäigud silmapiiril
allroad 2003 2.7 BiT |
Huvi on, olen mitmeid marke/mudeleid uurinud ja praeguseks sõelale ongi Allroad jäänud. Kui tõesti arvad, et võiksid autot müüa, siis anna oma kontakt
ja räägime asjast lähemalt. Minu e-mail: dns7563@gmail.com
|
|
|
denis200
huviline
Registreerunud 12.03.08
Asukoht: Tallinn / Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.06.10 07:25
|
|
|
Veel üks küsimus. Kuidas aru saada, et padi lekkib? Kas süttib mõni tuluke või hakkab susisema või mis sümptomid on?
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 28.06.10 08:08
|
|
|
Auto nurk või ots vajuvad seismisega ära ja ülesliigutamine võtab meeletult aega. Susisemine oleks halb variant- siis saab kompressor juba meeletult
vatti, kui mitte kabelimatsu. Aga lekkimine võib toimuda ainult mingis kindlas asendis/kõrgusel. Kui seebiveega üle lasta ja autot üles alla
liigutada, siis peaks ikkagi aru saama, kas ja kus mullitab õhku padjast välja.
|
|
|
|
denis200
huviline
Registreerunud 12.03.08
Asukoht: Tallinn / Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.06.10 11:15
|
|
|
Pilt palju selgem.
Tänud!
|
|
|
|