Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Allroadi õhkvedrustus? (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 4285)
denis200
huviline



Registreerunud 12.03.08
Asukoht: Tallinn / Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 08.06.10 13:42 Tsiteeri
Allroadi õhkvedrustus?



Tere.

Tunnen huvi Allroadi vastu ja olen igalt pool lugenud, et selle õhkvedrustus on piin ja kirves jne. Aga oskab keegi täpsemalt öelda, mis sellel siis nii viga on? Mis asjad seal ära lagunevad, mis summadest jutt käib kui mõni ära vajub. Lisaks võite arvamust avaldada 2,7 biT mootori kohta. 4.2 tundub palju turvalisem valik, aga neid pole kuskilt saada (on kellegil pakkuda?), diislit ei kaalu üldse.
Tänud ette asjaliku teave eest!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 08.06.10 14:48 Tsiteeri


Kõige lihtsam viis info saamiseks on OTSING:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ikaldus
huviline



Registreerunud 11.08.04
Asukoht: kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: a6q; allroad

postitati 08.06.10 19:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: denis200
Tunnen huvi Allroadi vastu ja olen igalt pool lugenud, et selle õhkvedrustus on piin ja kirves jne. Aga oskab keegi täpsemalt öelda, mis sellel siis nii viga on? Mis asjad seal ära lagunevad, mis summadest jutt käib kui mõni ära vajub. Lisaks võite arvamust avaldada 2,7 biT mootori kohta. 4.2 tundub palju turvalisem valik, aga neid pole kuskilt saada (on kellegil pakkuda?), diislit ei kaalu üldse.
Tänud ette asjaliku teave eest!


Ega ta just otseselt odav pole, kui lagunema hakkab. 1 padi koos vahetusega on viiekohaline number.

Ise olen nüüd 2 aastaga 60kkm maha sõitnud ja pole pidanud suurt kulutama vedrustuse peale. Mingi nivooandur vist läks vahetusse.
Autol on varasemalt teadaolevalt 1 padi vahetatud - ja nüüd on vajadus teise vahetamise järele tekkinud - 2 aasta peale ca 12 tuh.

2.7 bit kohta ei oska viriseda. ökomootor ta pole - aga seda vast juba tead isegi. Mingeid turbovoolikuid sai siin mingil ajal vahetatud, ja süütepoole samuti. Viimased ei maksa palju, aga neid on 6 tk - niiet muutub tüütuks. Seni olen vahetanud 2 tk.

Eks vist palju ole jooksvast hooldamisest kinni - kui regulaarselt hooldada, siis minu kogemus ütleb, et kestab küll.

PS. Kui huvi on, siis võib ka müügi peale mõelda. Uuemad aastakäigud silmapiiril ;)

allroad 2003 2.7 BiT


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 08.06.10 20:17 Tsiteeri


Kuna küsimus üldises stiilis, siis võib öelda, et ka kompressorit on enne, koos ja pärast patju vahetatud. Lekkiv padi kindlasti kiirendab seda vajadust.
Kompressorit saab siiski ka remontida, mitte ainult vahetada.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
denis200
huviline



Registreerunud 12.03.08
Asukoht: Tallinn / Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 09.06.10 06:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ikaldus
Tsitaat:
Algselt postitas: denis200
Tunnen huvi Allroadi vastu ja olen igalt pool lugenud, et selle õhkvedrustus on piin ja kirves jne. Aga oskab keegi täpsemalt öelda, mis sellel siis nii viga on? Mis asjad seal ära lagunevad, mis summadest jutt käib kui mõni ära vajub. Lisaks võite arvamust avaldada 2,7 biT mootori kohta. 4.2 tundub palju turvalisem valik, aga neid pole kuskilt saada (on kellegil pakkuda?), diislit ei kaalu üldse.
Tänud ette asjaliku teave eest!


Ega ta just otseselt odav pole, kui lagunema hakkab. 1 padi koos vahetusega on viiekohaline number.

Ise olen nüüd 2 aastaga 60kkm maha sõitnud ja pole pidanud suurt kulutama vedrustuse peale. Mingi nivooandur vist läks vahetusse.
Autol on varasemalt teadaolevalt 1 padi vahetatud - ja nüüd on vajadus teise vahetamise järele tekkinud - 2 aasta peale ca 12 tuh.

2.7 bit kohta ei oska viriseda. ökomootor ta pole - aga seda vast juba tead isegi. Mingeid turbovoolikuid sai siin mingil ajal vahetatud, ja süütepoole samuti. Viimased ei maksa palju, aga neid on 6 tk - niiet muutub tüütuks. Seni olen vahetanud 2 tk.

Eks vist palju ole jooksvast hooldamisest kinni - kui regulaarselt hooldada, siis minu kogemus ütleb, et kestab küll.

PS. Kui huvi on, siis võib ka müügi peale mõelda. Uuemad aastakäigud silmapiiril ;)

allroad 2003 2.7 BiT



Huvi on, olen mitmeid marke/mudeleid uurinud ja praeguseks sõelale ongi Allroad jäänud. Kui tõesti arvad, et võiksid autot müüa, siis anna oma kontakt ja räägime asjast lähemalt. Minu e-mail: dns7563@gmail.com


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
denis200
huviline



Registreerunud 12.03.08
Asukoht: Tallinn / Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 28.06.10 07:25 Tsiteeri


Veel üks küsimus. Kuidas aru saada, et padi lekkib? Kas süttib mõni tuluke või hakkab susisema või mis sümptomid on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 28.06.10 08:08 Tsiteeri


Auto nurk või ots vajuvad seismisega ära ja ülesliigutamine võtab meeletult aega. Susisemine oleks halb variant- siis saab kompressor juba meeletult vatti, kui mitte kabelimatsu. Aga lekkimine võib toimuda ainult mingis kindlas asendis/kõrgusel. Kui seebiveega üle lasta ja autot üles alla liigutada, siis peaks ikkagi aru saama, kas ja kus mullitab õhku padjast välja.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
denis200
huviline



Registreerunud 12.03.08
Asukoht: Tallinn / Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 28.06.10 11:15 Tsiteeri


Pilt palju selgem.
Tänud!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 27.5% - SQL: 72.5%]