Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 2,7 bit jahutab (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 3563)
APN
huviline



Registreerunud 07.05.10
Kasutaja on eemal


postitati 07.05.10 13:30 Tsiteeri
2,7 bit jahutab



Kas on normaalne,et peale igat kasutust,olenemata mootori tööajast, jääb pärast seal tiivik midagi jahutama? Autoks 02,a6, bit.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
badman
huviline



Registreerunud 07.10.08
Asukoht: Tallinn Merivälja
Kasutaja on eemal

Auto: a4 30v Q; s4 1999; 90 coupe 20v

postitati 13.05.10 16:17 Tsiteeri


Ma arvaksin, et see ei ole väga normaalne, kui jääb jahutama jahedat mootorit (kui pead silmas radiaatori ventilaatorit). Peaks jahutama ainult kergelt töösoojast soojemat mootorit nt. kuuma ilmaga. Samas tõstataks küsimuse: miks minu s4 2.7 bit 1999 ei jahuta. Eriti täna panin tähele. Õues 25 kraadi sooja, seisin ummikutes ja sealt väljudes sihtpunkti mootori seiskamise järel vaikus? Temp 90 ja kramm peale ja õli 100 ja kramm peale.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
basssoundman
huviline

Avatar


Registreerunud 17.09.07
Asukoht: Pirita ringrada
Kasutaja on eemal

Auto: 3x RS4

postitati 18.04.11 21:31 Tsiteeri


Tõstataks sama küsimuse, et ma ei ole ka kordagi tähele pannud, et mu S4 ennast jahutaks (jahutan alati ise), kuigi olen tähele pannud, et mõni teine S4'i jätab peale sõitu selle elektrilise veepumba natukeseks tööle. Minu oma ei jäta. veakoode pole, kõik kaitsmed on terved, veepumba mootor testides töötab.

Normaalne, või peaks midagi järgima?


www.bsm.ee Innovatiivsed helilahendused
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
emmure
huviline

Avatar


Registreerunud 02.06.09
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 2.8 v6 quattro

postitati 18.04.11 22:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: APN
Kas on normaalne,et peale igat kasutust,olenemata mootori tööajast, jääb pärast seal tiivik midagi jahutama? Autoks 02,a6, bit.


Kindel ,et see ventika hääl seal on? Kui kõvasti sa seda häält kuuled? Ega sul ei ole päikesepatareiga katuseluuki? Et äkki kui päike väljas paistab , siis jätab salongi ventika tööle.


Project-Massacre
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 19.04.11 04:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: emmure
Tsitaat:
Algselt postitas: APN
Kas on normaalne,et peale igat kasutust,olenemata mootori tööajast, jääb pärast seal tiivik midagi jahutama? Autoks 02,a6, bit.


Kindel ,et see ventika hääl seal on? Kui kõvasti sa seda häält kuuled? Ega sul ei ole päikesepatareiga katuseluuki? Et äkki kui päike väljas paistab , siis jätab salongi ventika tööle.


Ega nii umbes aasta jagu hiljaks pole jäänud oma küsimusega.


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
basssoundman
huviline

Avatar


Registreerunud 17.09.07
Asukoht: Pirita ringrada
Kasutaja on eemal

Auto: 3x RS4

postitati 21.04.11 06:36 Tsiteeri


Aga keegi minu küsimusele oskab vastata? Või on see liiga rumal?:(


www.bsm.ee Innovatiivsed helilahendused
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rocket
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 21.04.11 07:30 Tsiteeri


Elektriline järeljahutuspump hakkab biturbo mootoril tööle ainult siis, kui mootor on seisma jäetud ja termolüliti mootori tagaküljel asuva V6'e vasakut ja paremat poolt ühendava jahutusvedeliku toru küljes rakendub. Rakendumistemp. on vahemikus 110 kuni 112 kraadi.
Elektriline järeljahutuspump paneb jahutusvedeliku ringlema tagurpidi, et mitte imeda turbotest aurumulle otse endasse. Vedelikku imetakse läbi plokikaante, kus mullid kaovad.

Võid ju seda termolülitit ja pumpa elektriku juures testida.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rmm
klubiliige

Avatar


Registreerunud 14.02.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4

postitati 21.04.11 10:12 Tsiteeri


"Mõnel teisel" S4-l on see termolüliti välja vahetatud, pandud selline, millel on madalam rakendusmistemperatuur.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 54.4% - SQL: 45.6%]