Lehekülgi: 1 2 3 |
Anduuu
huviline
Registreerunud 08.03.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S6 Avant 4.2
|
postitati 07.05.10 02:37
|
|
|
Võimas chip ja originaal tehnika
Tere,
On plaanis panna chip peale, kuid ei tea millist valida. Auto on täiesti stock, kuid varsti on plaanis hakata rs2 tehnikat lisama. Valikus on
originaalraua jaoks stage1 chip 205kw või 265kw chip rs2 tehnika jaoks. Mõtlesin, et kui juba chip lisada ja varsti nigunii rs-i kraami hakkan juurde
lisama siis panna kangem chipp juba ette ära, et ei peaks mitu korda erinevaid chippe hakkama lisama. Lugesin, et 3b-l jagaja süüte puhul on oht
mootor kokku lasta kui kange chip ja originaal raud on. Kasutaja forsin seletas päris pikalt mis juhtub. Endal aga AAN. Elektronsüüte puhul ei tohiks
ohtu olla mootorile liiga teha ? Ühesõnaga kas võib originaal rauaga mootorile halvasti lõppeda kangem chipp või aju õpib ja suudab timmida ise kõik
paika. Mida peaksin silmas pidama?
Tänud vastuste eest.
|
|
|
lehys
huviline
Registreerunud 31.05.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Cupra Leon Sportstourer
|
postitati 07.05.10 02:55
|
|
|
Kõige nõrgemaks kohaks on üleüldiselt kepsud,jõu piir kepsudel hinnanguliselt 400 HJ ja 600NM, aga võivad need ka juhuste kokku langemisel varem tere
anda.
E: Selle kangema chippi ette lisamisega noh ma ei tea,asjad käivad siiski käsikäes,otsi omal tehnika kokku ja chip kah,kui kõik olemas siis kõik
korraga külge.
|
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ E39
|
postitati 07.05.10 04:03
|
|
|
Suht mõtetu on stock rauda mingi kange tsipiga kõvaks ajada isegi
hetkelisel. Ja nii palju,kui mina uurisin kunagi,siis rs2-e tehnika töötab kõige efektiivsemalt ja valutumalt rs2-le mõeldud softiga.
|
|
|
oleeev
huviline
Registreerunud 23.05.03
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2x audi S4tq,VW passat2,8 syncro
|
postitati 07.05.10 04:25
|
|
|
Mina söitsin s4 aani,ga selle 265 chipiga stoc rauaga ja ei juhtunud midagi.Söitsin ca-1aasta.
Ja see chip lendas peale mind nüüd ühele s6,le peale ja ka söidab muretult.
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.05.10 06:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: oleeev
Mina söitsin s4 aani,ga selle 265 chipiga stoc rauaga ja ei juhtunud midagi.Söitsin ca-1aasta.
| Ka mina olen seda kombinatsiooni proovinud, kuid reaalsus on see, et need asjad ei käi omavahel kokku. Vähemalt minu autol ei
käinud. Igatahes peale seda, kui kontrollisin lairibaga kütusesegu, ma rohkem seda pulli teha ei tahtnud.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 07.05.10 07:26
|
|
|
Ei soovita 265kw softi stock rauaga.
Tuleb ulme vale segu... Pihustid ju teised.
Vaevalt, et see jõule ka väga positiivselt avaldub. Stock rauaga sa ei saa isegi kõige julmema softiga üle 215kw. Turbo ressurss saab otsa
lihtsalt.
Kasutada tuleks ikka seda softi, mis sellele rauale on mõeldud.
Kirjutasin privasse ka.
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 07.05.10 11:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Anduuu
Ühesõnaga kas võib originaal rauaga mootorile halvasti lõppeda kangem chipp või aju õpib ja suudab timmida ise kõik paika. |
Aju ei "õpi" eriti midagi. Kui sul tekib detonatsioon, siis ta lihtsalt lülitub teisele süütekaardile, kasutab korrektuuri kütusekaardi jaoks ja kui
see ka ei aita, siis lükkab boosti ka ümber avariikaardile.
|
|
|
|
Anduuu
huviline
Registreerunud 08.03.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S6 Avant 4.2
|
postitati 07.05.10 17:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Maku
Tsitaat: | Algselt postitas: oleeev
Mina söitsin s4 aani,ga selle 265 chipiga stoc rauaga ja ei juhtunud midagi.Söitsin ca-1aasta.
| Ka mina olen seda kombinatsiooni proovinud, kuid reaalsus on see, et need asjad ei käi omavahel kokku. Vähemalt minu autol ei
käinud. Igatahes peale seda, kui kontrollisin lairibaga kütusesegu, ma rohkem seda pulli teha ei tahtnud. |
Nagu ma aru saan siis kütusesegu on see probleem rohkem kangema chipiga, kui lisada 3b pihustid 4.2bar kütuserõhuregulaatoriga siis peaks asi korras
olema? ja kontrollida widebandiga kuidas on, või tahab rs2 rohelisi ikka?
|
|
|
lehys
huviline
Registreerunud 31.05.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Cupra Leon Sportstourer
|
postitati 07.05.10 17:25
|
|
|
Miks leiutada jalgratast kui see juba olemas on
|
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ E39
|
postitati 07.05.10 17:45
|
|
|
Ma ei mõista pointi. Miks on vaja seda ilget softi stock rauaga katsetada? Kogu kompott kokku ja asi toimib.
|
|
|
kaharm
huviline
Registreerunud 11.07.07
Asukoht: Tallinn - Luhamaa
Kasutaja on eemal
Auto: S2 3B & S2 ABH & Coupe V6 & 1x V8 PT & 1x V8 ABH & S4 AAN & 90Q & Roheline NIVA 1.7 & Punane..
|
postitati 07.05.10 18:00
|
|
|
265kw chip tahab ju 300kpa map`i ju ka, aga saab ju takisteid vahele joota või mapi voolikule vahele midagi aretada
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 07.05.10 18:31
|
|
|
Ma ka ei saa aru, miks on vaja leiutada.
Peale 3 bar map sensori on vaja veel vastavaid pihusteid... turbo juhtimine käib läbi ühe koha, kuna vale turbo jne.
Stock rauale sitaks erinevat softi, mis paljudel on.
Kõige normaalsemad minu arust, mis liiguvad:
MTM 194kw, väga pehme jõukõveraga, tõmbab hästi ühtlaselt, väike kütusekulu, aga alla 98 bensiiniga sõidab peaaegu nagu stock.
Wetterauer 205kw, sööb rohkem bensu, kuid tõmbab järsu pauguga jõu üles, rõhk ka natuke suurem.
Samas, liigub ka teatud chippe, mis seest on stock täiesti või ülipornolt tehtud ja peale on kirjutatud valed kw ja vale tootja. Enne, kui mingit
softi enda autole panna/lasta panna, soovitan sisse vaadata. Kui sisse vaadata ei mõika, siis laske kellelgi seda teha, kes mõikab või võtke soft
ametlikust kohast (mis maksab ulmehinda).
Üldse, seda teemat on lahatud täiega juba. Võiks nagu üldise info sinna suurde teemasse kirjutada...
265kw soft stock AAN mootoriga on pointless. Suure tõenäosusega sõidab 205kw Wetteraueri chip sellest tunduvalt paremini, sest 265kw soft on 3 barise
anduri ja teiste pihustite jaoks tehtud.
|
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ E39
|
postitati 07.05.10 18:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Ma ka ei saa aru, miks on vaja leiutada.
Peale 3 bar map sensori on vaja veel vastavaid pihusteid... turbo juhtimine käib läbi ühe koha, kuna vale turbo jne.
Stock rauale sitaks erinevat softi, mis paljudel on.
Kõige normaalsemad minu arust, mis liiguvad:
MTM 194kw, väga pehme kurviga, tõmbab hästi ühtlaselt, väike kütusekulu, aga alla 98 bensiiniga sõidab peaaegu nagu stock.
Wetterauer 205kw, sööb rohkem bensu, kuid tõmbab järsu pauguga jõu üles.
Samas, liigub ka teatud chippe, mis seest on stock täiesti või ülipornolt tehtud ja peale on kirjutatud valed kw ja vale tootja. Enne, kui mingit
softi enda autole panna/lasta panna, soovitan sisse vaadata. Kui sisse vaadata ei mõika, siis laske kellelgi seda teha, kes mõikab.
Üldse, seda teemat on lahatud täiega juba. Võiks nagu üldise info sinna suurde teemasse kirjutada...
265kw soft stock AAN mootoriga on pointless. Suure tõenäosusega sõidab 205kw Wetteraueri chip sellest tunduvalt paremini, sest 265kw soft on 3 barise
anduri ja teiste pihustite jaoks tehtud. | Ja see 205kw-d on reaalne stock turboga?
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 07.05.10 18:35
|
|
|
Jah, 205kw on täiesti reaalne, kuid see on ka üsna piiri lähedal.
Seal kallatakse suuremal koormusel suhteliselt palju kütet peale ka, et detonatsiooni ei tekiks.
Need softid, mis sealt veel edasi on, need kallavad ulme palju kütet ja üle mõne kW ei ole stock rauaga enam võimalik saavutada.
Üldse Wetterauer ja MTM on täiesti erinevad softid. MTM on väga hea linnaliikluseks, jõud tuleb kohe, madalamalt ja pehmemalt kui stockiga.
Wetteraueril tuleb jõud hiljem ja suurema pauguga, kui stockis.
|
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 07.05.10 18:39
|
|
|
Stock AAN-le on olemas softe, mis lausa 210+KW, töötavad laitmatult, ühtlasel sõidul isegi üliöko, kuiaga "pähe astud" siis on kerge keeris bena
paagis
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
postitati 17.10.10 15:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kaharm
265kw chip tahab ju 300kpa map`i ju ka, aga saab ju takisteid vahele joota või mapi voolikule vahele midagi aretada | Saad ikka teha nii või veel mida tahes , et keps ploki
küljepealt välja lasta.ja kui ise ei saa hakkama siis aitab Prr kalibreerimisega ja mapi lõpu plokeerimisega.
|
|
|
Samzik
klubiliige
Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A
|
postitati 18.10.10 15:33
|
|
|
Tundub üsna mustvalge see värk siin. Kas see rs 2 turbo on ikka tunduvalt suuremate õhuvõtu avadega ja väljalaske kojaga mäletan et seal on vahe üsna
kosmeetiline. Kui õiged pihustid panna siis võiks ju isegi õnnestuda sobiva map anduriga. Ilmselt siiski tuleb teada mida ja kuidas ning millal teha
on kokkuvõte. Seda palju mingi turbo maksimum on peaks saama netist turbo andmete järgi otsida.
Tundub, et prj on forsinile okka hinge saanud.
Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 18.10.10 18:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Samzik
Tundub, et prj on forsinile okka hinge saanud. |
Seal oli justkui "Prr" kirjutatud...
Seda "265kw" asja olen välja rookinud päris mitmest autost juba, kus mitte midagi ei käinud.
Samuti ei tee pelgalt chipi ja mapi vahetus AAN ajust ADU aju - segu tuleb vale.
|
|
|
|
Samzik
klubiliige
Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A
|
postitati 18.10.10 18:52
|
|
|
Kui on õiged pihustid siis jääb segu ikka valeks? Kütte rõhuga paika ei saa? Räägivad siin ju et originaal kolvi ja kepsuga 500hp ja nüüd siis järsku
357 265*1.35) ja keps kõver :O.
Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 18.10.10 18:55
|
|
|
Originaalkepsuga 500hp juhul, kui detonatsiooni ei esine.
Jõud ei ole see, mis sul kepsu kõveraks teeb, vaid detonatsioon.
Kui õiged pihustid, siis jah, segu jääb ikka valeks. Kütuserõhuga võid mängida, aga idlet ja süüdet ei saa nagunii normaalselt paika.
Ajus on vaja üks takisti ära muuta.
|
|
|
|
lehys
huviline
Registreerunud 31.05.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Cupra Leon Sportstourer
|
postitati 20.10.10 15:53
|
|
|
Milles seisneb AAN ja ADU aju erinevus,softe ja map-i arvestamatta?Puhas uudishimu!
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 20.10.10 17:41
|
|
|
Otsi netist
Vihjeks: R201
Muide, need "265kw" softid ei ole ei stock ajule ega ka ADU ajule.
|
|
|
|
lehys
huviline
Registreerunud 31.05.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Cupra Leon Sportstourer
|
postitati 21.10.10 13:20
|
|
|
Ilmselt olen õigel teel?
|
|
|
lehys
huviline
Registreerunud 31.05.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Cupra Leon Sportstourer
|
postitati 24.10.10 10:03
|
|
|
Milleks,mille jaoks see 265kw soft siis on?
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |