Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2  3
Autor:
Pealkiri: Võimas chip ja originaal tehnika (Vastuseid: 67 | Vaatamisi: 27925)
Anduuu
huviline



Registreerunud 08.03.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S6 Avant 4.2

postitati 07.05.10 03:37 Tsiteeri
Võimas chip ja originaal tehnika



Tere,

On plaanis panna chip peale, kuid ei tea millist valida. Auto on täiesti stock, kuid varsti on plaanis hakata rs2 tehnikat lisama. Valikus on originaalraua jaoks stage1 chip 205kw või 265kw chip rs2 tehnika jaoks. Mõtlesin, et kui juba chip lisada ja varsti nigunii rs-i kraami hakkan juurde lisama siis panna kangem chipp juba ette ära, et ei peaks mitu korda erinevaid chippe hakkama lisama. Lugesin, et 3b-l jagaja süüte puhul on oht mootor kokku lasta kui kange chip ja originaal raud on. Kasutaja forsin seletas päris pikalt mis juhtub. Endal aga AAN. Elektronsüüte puhul ei tohiks ohtu olla mootorile liiga teha ? Ühesõnaga kas võib originaal rauaga mootorile halvasti lõppeda kangem chipp või aju õpib ja suudab timmida ise kõik paika. Mida peaksin silmas pidama?

Tänud vastuste eest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
lehys
huviline

Avatar


Registreerunud 31.05.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Cupra Leon Sportstourer

postitati 07.05.10 03:55 Tsiteeri


Kõige nõrgemaks kohaks on üleüldiselt kepsud,jõu piir kepsudel hinnanguliselt 400 HJ ja 600NM, aga võivad need ka juhuste kokku langemisel varem tere anda.

E: Selle kangema chippi ette lisamisega noh ma ei tea,asjad käivad siiski käsikäes,otsi omal tehnika kokku ja chip kah,kui kõik olemas siis kõik korraga külge.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 07.05.10 05:03 Tsiteeri


Suht mõtetu on stock rauda mingi kange tsipiga kõvaks ajada:D isegi hetkelisel. Ja nii palju,kui mina uurisin kunagi,siis rs2-e tehnika töötab kõige efektiivsemalt ja valutumalt rs2-le mõeldud softiga.:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
oleeev
huviline

Avatar


Registreerunud 23.05.03
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2x audi S4tq,VW passat2,8 syncro

postitati 07.05.10 05:25 Tsiteeri


Mina söitsin s4 aani,ga selle 265 chipiga stoc rauaga ja ei juhtunud midagi.Söitsin ca-1aasta.
Ja see chip lendas peale mind nüüd ühele s6,le peale ja ka söidab muretult.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 07.05.10 07:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: oleeev
Mina söitsin s4 aani,ga selle 265 chipiga stoc rauaga ja ei juhtunud midagi.Söitsin ca-1aasta.
Ka mina olen seda kombinatsiooni proovinud, kuid reaalsus on see, et need asjad ei käi omavahel kokku. Vähemalt minu autol ei käinud. Igatahes peale seda, kui kontrollisin lairibaga kütusesegu, ma rohkem seda pulli teha ei tahtnud.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 07.05.10 08:26 Tsiteeri


Ei soovita 265kw softi stock rauaga.
Tuleb ulme vale segu... Pihustid ju teised.

Vaevalt, et see jõule ka väga positiivselt avaldub. Stock rauaga sa ei saa isegi kõige julmema softiga üle 215kw. Turbo ressurss saab otsa lihtsalt.
Kasutada tuleks ikka seda softi, mis sellele rauale on mõeldud.

Kirjutasin privasse ka.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 07.05.10 11:23 Tsiteeri


Eks ilu ole vaata silmades.:) Pane Pämmi rinnad Homenja külge, kuidas tundub? Kinni püsivad aga mõeldud on ikka Pämmi kehale eksole (olgugi, et need temal ehtsad pole:)).:D


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 07.05.10 12:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Anduuu
Ühesõnaga kas võib originaal rauaga mootorile halvasti lõppeda kangem chipp või aju õpib ja suudab timmida ise kõik paika.

Aju ei "õpi" eriti midagi. Kui sul tekib detonatsioon, siis ta lihtsalt lülitub teisele süütekaardile, kasutab korrektuuri kütusekaardi jaoks ja kui see ka ei aita, siis lükkab boosti ka ümber avariikaardile.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Anduuu
huviline



Registreerunud 08.03.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S6 Avant 4.2

postitati 07.05.10 18:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Tsitaat:
Algselt postitas: oleeev
Mina söitsin s4 aani,ga selle 265 chipiga stoc rauaga ja ei juhtunud midagi.Söitsin ca-1aasta.
Ka mina olen seda kombinatsiooni proovinud, kuid reaalsus on see, et need asjad ei käi omavahel kokku. Vähemalt minu autol ei käinud. Igatahes peale seda, kui kontrollisin lairibaga kütusesegu, ma rohkem seda pulli teha ei tahtnud.


Nagu ma aru saan siis kütusesegu on see probleem rohkem kangema chipiga, kui lisada 3b pihustid 4.2bar kütuserõhuregulaatoriga siis peaks asi korras olema? ja kontrollida widebandiga kuidas on, või tahab rs2 rohelisi ikka?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
lehys
huviline

Avatar


Registreerunud 31.05.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Cupra Leon Sportstourer

postitati 07.05.10 18:25 Tsiteeri


Miks leiutada jalgratast kui see juba olemas on:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 07.05.10 18:45 Tsiteeri


Ma ei mõista pointi. Miks on vaja seda ilget softi stock rauaga katsetada? Kogu kompott kokku ja asi toimib.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kaharm
huviline

Avatar


Registreerunud 11.07.07
Asukoht: Tallinn - Luhamaa
Kasutaja on eemal

Auto: S2 3B & S2 ABH & Coupe V6 & 1x V8 PT & 1x V8 ABH & S4 AAN & 90Q & Roheline NIVA 1.7 & Punane..

postitati 07.05.10 19:00 Tsiteeri


265kw chip tahab ju 300kpa map`i ju ka, aga saab ju takisteid vahele joota või mapi voolikule vahele midagi aretada :D


K Kogu autopark müügis! http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=130974&page=1&highlight=%26%2365533%3B#pid673043
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 07.05.10 19:31 Tsiteeri


Ma ka ei saa aru, miks on vaja leiutada.
Peale 3 bar map sensori on vaja veel vastavaid pihusteid... turbo juhtimine käib läbi ühe koha, kuna vale turbo jne.
Stock rauale sitaks erinevat softi, mis paljudel on.

Kõige normaalsemad minu arust, mis liiguvad:
MTM 194kw, väga pehme jõukõveraga, tõmbab hästi ühtlaselt, väike kütusekulu, aga alla 98 bensiiniga sõidab peaaegu nagu stock.
Wetterauer 205kw, sööb rohkem bensu, kuid tõmbab järsu pauguga jõu üles, rõhk ka natuke suurem.

Samas, liigub ka teatud chippe, mis seest on stock täiesti või ülipornolt tehtud ja peale on kirjutatud valed kw ja vale tootja. Enne, kui mingit softi enda autole panna/lasta panna, soovitan sisse vaadata. Kui sisse vaadata ei mõika, siis laske kellelgi seda teha, kes mõikab või võtke soft ametlikust kohast (mis maksab ulmehinda).
Üldse, seda teemat on lahatud täiega juba. Võiks nagu üldise info sinna suurde teemasse kirjutada...

265kw soft stock AAN mootoriga on pointless. Suure tõenäosusega sõidab 205kw Wetteraueri chip sellest tunduvalt paremini, sest 265kw soft on 3 barise anduri ja teiste pihustite jaoks tehtud.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 07.05.10 19:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Ma ka ei saa aru, miks on vaja leiutada.
Peale 3 bar map sensori on vaja veel vastavaid pihusteid... turbo juhtimine käib läbi ühe koha, kuna vale turbo jne.
Stock rauale sitaks erinevat softi, mis paljudel on.

Kõige normaalsemad minu arust, mis liiguvad:
MTM 194kw, väga pehme kurviga, tõmbab hästi ühtlaselt, väike kütusekulu, aga alla 98 bensiiniga sõidab peaaegu nagu stock.
Wetterauer 205kw, sööb rohkem bensu, kuid tõmbab järsu pauguga jõu üles.

Samas, liigub ka teatud chippe, mis seest on stock täiesti või ülipornolt tehtud ja peale on kirjutatud valed kw ja vale tootja. Enne, kui mingit softi enda autole panna/lasta panna, soovitan sisse vaadata. Kui sisse vaadata ei mõika, siis laske kellelgi seda teha, kes mõikab.
Üldse, seda teemat on lahatud täiega juba. Võiks nagu üldise info sinna suurde teemasse kirjutada...

265kw soft stock AAN mootoriga on pointless. Suure tõenäosusega sõidab 205kw Wetteraueri chip sellest tunduvalt paremini, sest 265kw soft on 3 barise anduri ja teiste pihustite jaoks tehtud.
Ja see 205kw-d on reaalne stock turboga?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 07.05.10 19:35 Tsiteeri


Jah, 205kw on täiesti reaalne, kuid see on ka üsna piiri lähedal.
Seal kallatakse suuremal koormusel suhteliselt palju kütet peale ka, et detonatsiooni ei tekiks.
Need softid, mis sealt veel edasi on, need kallavad ulme palju kütet ja üle mõne kW ei ole stock rauaga enam võimalik saavutada.

Üldse Wetterauer ja MTM on täiesti erinevad softid. MTM on väga hea linnaliikluseks, jõud tuleb kohe, madalamalt ja pehmemalt kui stockiga. Wetteraueril tuleb jõud hiljem ja suurema pauguga, kui stockis.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 07.05.10 19:39 Tsiteeri


Stock AAN-le on olemas softe, mis lausa 210+KW, töötavad laitmatult, ühtlasel sõidul isegi üliöko, kuiaga "pähe astud" siis on kerge keeris bena paagis:D


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 17.10.10 16:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kaharm
265kw chip tahab ju 300kpa map`i ju ka, aga saab ju takisteid vahele joota või mapi voolikule vahele midagi aretada :D
Saad ikka teha nii või veel mida tahes , et keps ploki küljepealt välja lasta.ja kui ise ei saa hakkama siis aitab Prr kalibreerimisega ja mapi lõpu plokeerimisega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Samzik
klubiliige



Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A

postitati 18.10.10 16:33 Tsiteeri


Tundub üsna mustvalge see värk siin. Kas see rs 2 turbo on ikka tunduvalt suuremate õhuvõtu avadega ja väljalaske kojaga mäletan et seal on vahe üsna kosmeetiline. Kui õiged pihustid panna siis võiks ju isegi õnnestuda sobiva map anduriga. Ilmselt siiski tuleb teada mida ja kuidas ning millal teha on kokkuvõte. Seda palju mingi turbo maksimum on peaks saama netist turbo andmete järgi otsida.

Tundub, et prj on forsinile okka hinge saanud.


Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 18.10.10 19:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Samzik
Tundub, et prj on forsinile okka hinge saanud.

Seal oli justkui "Prr" kirjutatud...

Seda "265kw" asja olen välja rookinud päris mitmest autost juba, kus mitte midagi ei käinud.
Samuti ei tee pelgalt chipi ja mapi vahetus AAN ajust ADU aju - segu tuleb vale.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Samzik
klubiliige



Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A

postitati 18.10.10 19:52 Tsiteeri


Kui on õiged pihustid siis jääb segu ikka valeks? Kütte rõhuga paika ei saa? Räägivad siin ju et originaal kolvi ja kepsuga 500hp ja nüüd siis järsku 357 265*1.35) ja keps kõver :O.


Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 18.10.10 19:55 Tsiteeri


Originaalkepsuga 500hp juhul, kui detonatsiooni ei esine.
Jõud ei ole see, mis sul kepsu kõveraks teeb, vaid detonatsioon.

Kui õiged pihustid, siis jah, segu jääb ikka valeks. Kütuserõhuga võid mängida, aga idlet ja süüdet ei saa nagunii normaalselt paika.
Ajus on vaja üks takisti ära muuta.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
lehys
huviline

Avatar


Registreerunud 31.05.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Cupra Leon Sportstourer

postitati 20.10.10 16:53 Tsiteeri


Milles seisneb AAN ja ADU aju erinevus,softe ja map-i arvestamatta?Puhas uudishimu!:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 20.10.10 18:41 Tsiteeri


Otsi netist :)
Vihjeks: R201

Muide, need "265kw" softid ei ole ei stock ajule ega ka ADU ajule.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
lehys
huviline

Avatar


Registreerunud 31.05.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Cupra Leon Sportstourer

postitati 21.10.10 14:20 Tsiteeri


Ilmselt olen õigel teel?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lehys
huviline

Avatar


Registreerunud 31.05.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Cupra Leon Sportstourer

postitati 24.10.10 11:03 Tsiteeri


Milleks,mille jaoks see 265kw soft siis on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 65.1% - SQL: 34.9%]