Lehekülgi: 1 2 3 |
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 24.04.10 11:05
|
|
|
Audi S6 4.2 - 1996 - yanekk
Tervitus.
Teeks siis oma esimese postituse,vaikiv huviline erinevatel põhjustel juba pikemat aega.
Kunagi ammu,kui esimesi S4/S6 oma silmaga näha sai,käis kõrvade vahel miski "krõps"ja lubasin endale,et kunagi saab ka endal selline olema.
Aega on möödunud ~15 aastat,igasuguseid liikureid olnud ja olude kokkulangevuse tõttu saigi minust eile S6 omanik (esimene Audi ja 30-nes auto omada).
Enne mind olnud siis ats666 ja --oz-- sõita ja kasutada.
Masina kallal on tööd ja nokitsemist veel kõvasti teha,kuid see pole esimene kord üks suht segase elulooga masin korda teha,viimane on selline http://nagi.ee/photos/yanekk/sets/150757/ ja toimetamised siin http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=15105
Üldiselt päris hea toormaterjal millest teha korralik ja hea masin,kuna eelmised hobimasinad olnud V8 ja 4x4,siis üsna loogilne et järgmine pühapäeva
masin pidi Audi olema.
Miks just see masin minu omaks sai,kui müügis ka päris korras masinaid?
Meeldib masina värv ja see miski krõps käis kah jälle kõrvade vahel ära.
|
|
|
|
AronL
huviline
Registreerunud 07.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: M140i xDrive
|
postitati 24.04.10 11:10
|
|
|
Teema ikka Audi S6'st, mitte Fordi kastikast. Pilte võiks ikka sellest autost lisada, näevad teised ka millise masinaga tegu.
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 24.04.10 11:38
|
|
|
Esialgu ainult pildid mis tehtud enne mind.
|
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 27.04.10 18:31
|
|
|
Natuke on nüüd masina olukorraga tutvutud.
Vead millest tuleb lahti saada:
Mootori õlifiltri korpus katki,tootekood 077115422A ainult Revali rida ~2300.-millegagi maksis.
Mõlemad plokkikaaned maha ja uued tihendid ja klappide kontroll teha.
Kõik õlid,vedelikud uued sisse.
Kliimasüsteem lekib.
Kliimablokk või(ja)soendus ventilaator vigane.
Katuseluugi elekter paneb segast.
Uus pidurikonn(olemas)külge panna.
Uut gaasitrossi vaja,kõver ja vigane,ei lülita kickdowni.
Juhiistme soendus ei tööta.
Sillastendi vaja masin panna.
Juhi airbag puudu(lahti),kogu süsteem maas,pole jõudnud süveneda,arvuti näitas juhipoolse airbagi viga.
Kogu sisu lahti võtta ja korralikult kokku panna,koos uue korraliku helisüsteemiga.
Nipetnäppet kere remont teha.
Esituled kuidagi õigesti näitama panna,kuidas teha hetkel mõtted puuduvad.
Väljalase teha vastavaks mootori suurusele,mitte et tehase seadistus poleks hea aga see "midagi" on puudu.
Pilte masinast tuleb juurde siia,http://nagi.ee/photos/yanekk/sets/261399/
Nüüd küsimus endistele omanikele,miks on esimese juhipoolse piduriklotsi anduri juhe "peenelt"ära pandud.
|
|
|
|
simoQ
klubiliige
Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: S6 2.2T & A8 4.2
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 28.04.10 03:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: simoQ
Kas pilt petlik või on tõesti kapoti äär pisut allpool tiivaga võrreldes?
Muidu väga ilus ning soliidne masin. Silm puhkab ikka |
Pildid on ilusamad kui masin tegelikult on
Auto on enamuses ülevärvitud ja osad detailid ei sobi omavahel korralikult.
|
|
|
|
ats666
huviline
Registreerunud 25.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 3,0 TDI Q
|
postitati 28.04.10 06:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: yanekk
Natuke on nüüd masina olukorraga tutvutud.
Vead millest tuleb lahti saada:
Mootori õlifiltri korpus katki,tootekood 077115422A ainult Revali rida ~2300.-millegagi maksis.
Mõlemad plokkikaaned maha ja uued tihendid ja klappide kontroll teha.
Kõik õlid,vedelikud uued sisse.
Kliimasüsteem lekib.
Kliimablokk või(ja)soendus ventilaator vigane.
Katuseluugi elekter paneb segast.
Uus pidurikonn(olemas)külge panna.
Uut gaasitrossi vaja,kõver ja vigane,ei lülita kickdowni.
Juhiistme soendus ei tööta.
Sillastendi vaja masin panna.
Juhi airbag puudu(lahti),kogu süsteem maas,pole jõudnud süveneda,arvuti näitas juhipoolse airbagi viga.
Kogu sisu lahti võtta ja korralikult kokku panna,koos uue korraliku helisüsteemiga.
Nipetnäppet kere remont teha.
Esituled kuidagi õigesti näitama panna,kuidas teha hetkel mõtted puuduvad.
Väljalase teha vastavaks mootori suurusele,mitte et tehase seadistus poleks hea aga see "midagi" on puudu.
Pilte masinast tuleb juurde siia,http://nagi.ee/photos/yanekk/sets/261399/
Nüüd küsimus endistele omanikele,miks on esimese juhipoolse piduriklotsi anduri juhe "peenelt"ära pandud.
|
Nende nö. saksast toodud masinatel on vahest ülimat leidlikust välja näidatud. Üldjoones on kõik selle masina juures kordatehtav. Haapsalu tulles võin
sulle pikemalt rääkida masina käekäigust.
|
|
|
MartinCS
huviline
Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07
|
postitati 28.04.10 07:02
|
|
|
Mis tootja esituled? Kui originaalid Hellad ei ole, siis ei pruugigi neid paika saada korralikult.
|
|
|
ats666
huviline
Registreerunud 25.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 3,0 TDI Q
|
postitati 28.04.10 07:28
|
|
|
Seal on selline kooslus. Originaal xenon tuli vale klaasiga( Hella).
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 03.05.10 16:25
|
|
|
Jälle üks päev Audi kallal nokitsetud.
Tehtud sai:
Katuseluuk töötab nii nagu peab,mis moodi lüliti ja mootori null asend paigast ära on saadud,ei viitsi isegi mõelda.
Kuna null asendi leidmine toimus eksimis katsetus meetodil,siis aega kulus natuke liiga palju selle peale.
Pidurikonn vahetatud.
Soendus ahju klapid said enamvähem korralikult tööle.
Armatuuris puuduvad ja katkised pirnid vahetatud uute vastu.
Vead mis täna lisandusid:
Masin seisis kolm päeva,esimesed ~30sek ei oska mootor normaalselt käia.
Klapisääretihedid on omadega otsas,kuna kaaned tulevad nagunii maha,siis see eriline probleem pole.
Masina esimesed tuled tuleb siiski uued panna,hetkel kõik originaal Hella pudinad,kuid "inseneerid" on mõned osad suutnud ära kaotada,siis lihtsam
on uued osta.
Rooli airbagi lint on ribadeks,
Kui kellegil on pakkuda tervet airbagi linti sellise koodiga,oleks huvitatud.
|
|
|
|
kosei19
huviline
Registreerunud 25.09.08
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6/C4 4.2,Audi S4/C4 4,2
|
postitati 03.05.10 16:39
|
|
|
Mega ilus värv on!Edu sulle
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 03.05.10 16:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kosei19
Mega ilus värv on!Edu sulle |
Selle värvi pärast see masin nii meeldima hakkas,et tuli omale osta
|
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 07.05.10 17:19
|
|
|
Oeh,ei oskagi millest alustada.
Vahepealsed edusammud.
Esiakna alune tuulutus rest sai uuema ilme,kuna vana plastik oli puruks.
Esiuste kõlarid said uued juhtmed ja töötavad(hetkel läheb kogu eelarve mootorisse ja korralik süsteem jääb kunagi hilisemaks)
Tagaluugi link sai natuke parema ligipääsu,kuna kojameest klaasi küljest kätte ei saanud,ei olnud muud võimalust kui number lihtsalt teibiga kinni
panna.
Natuke masina puhastamist keemiaga+pisemad värviparandused ja tuleb päris ilus masin kaugelt vaadates.
Sellega hea osa ka lõpeb
Eile toimetasin masina juures,sättisin siit ja nokkisin sealt.
Avasin tagaluugi,võtsin midagi näppu ja panin luugi tagasi kinni,ning läksin kapoti alla toimetama.....oooot midagi oli tagaluugi juures valesti
Hommikul olid taga tuled veel terved(üks pisike mõra oli juba enne),mingil kummalisel põhjusel olid kõik taga tuled praguliseks läinud.
Mingi X faktori+keemia+päike on ainukesed natukenegi normaalsed põhjendused miks nii juhtus.
Tänased üllatused.
Tagasild lekib.
Kliimaseadme stange alune toru on puruks sõidetud.
Masin tõstuki peal,tagasilla juurest natuke roostet siin ja seal,ok puhataks natuke siis rooste muunduriga üle ja tulemus on selline.
Paagist välja tuli lasta ~30l.
Pilt mis avanes mootori rihma katte alt võttis vanduma(pilte enam ei teinud).
Hammasrihm narmendab,kuna ei jookse korralikult keskel,veepump immitseb.
Lamell rihma pinguti ja ventilaatori tugilaager(~3700.-raha) on läbi
omadega.
Krt.ma ei taha hetkel isegi teada mis üllatusi see masin veel suudab pakkuda.
Hetkel natuke juba kripeldab,kas selline masin ikka oli ostmist väärt.
|
|
|
|
Evil9
|
postitati 07.05.10 18:42
|
|
|
Jah, kurb kuulda. Aga samas ma usun, et need asjad mis tehtud on suurendavad positiivsuse poole. Kunagi paar aastat tagasi sai ka Sepa autoaias
sellega väike tiir tehtud. Isu vahetada oma jao vastu oli suur aga lugedes praegu.... minul läks õnneks tollel hetkel. Jõudu ja jaksu ja vastupidamist
Nelikvedu - must have!
|
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 08.05.10 12:56
|
|
|
Otsides oma investeeringule uusi jalavarje, koperdasin selliste velgede otsa.
Kas keegi oskab öelda mis tootja omad on, teaks kus kandist otsimist alustada.
|
|
|
|
MEEMEES
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2
|
|
Kiil
klubiliige
Registreerunud 03.02.03
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad TDI manuaal
|
postitati 08.05.10 16:42
|
|
|
Kodar tundub teine. Meenutab rohkem Artec Edition
L
|
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 08.05.10 16:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kiil
Kodar tundub teine. Meenutab rohkem Artec Edition
L |
Ka need sobivad.
Momendil pole eriti neil vahet, kuna hetkel nagunii ostma ei hakka, piltidel tundub suht hästi sobima siis kunagi tuleb sellised soetada.
Tuleb siis Ebay-l pilk peal hoida, kui keegi soodsalt pakub.
|
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 12.05.10 16:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: yanekk
Pilt mis avanes mootori rihma katte alt võttis vanduma(pilte enam ei teinud).
Hammasrihm narmendab,kuna ei jookse korralikult keskel,veepump immitseb.
Lamell rihma pinguti ja ventilaatori tugilaager(~3700.-raha) on läbi
omadega.
Krt.ma ei taha hetkel isegi teada mis üllatusi see masin veel suudab pakkuda.
|
Täna sain siis teada ka selle põhjuse.
Sai siis Revalis käidud ja tulemused on "ootuspärased" ja vastavad
masina seisukorrale.
Otseselt näpuga näidata kellegi peale ei saa, aga kas keegi sai paremini magada, kui sai läbisõitu maha kerida.
Hammasrihm ja sinna juurde käivad vigurid on tõesti Revalis vahetatud 200 tuhande pealt, kuupäevaks siis 08,04,2008.
12,08,2008 on masinale tehtud Revalis ostueelne ülevaatus ja läbisõiduks on märgitud 240 tuhat.
Hetkel nätab läbisõiduks 236 tuhat, ehk siis ~1,5 aastaga on sõidetud 4000km tagurpidi.
Masinat ostes oli kohe suht selge et reaalne läbisõit on suurem, kui näitab.
Kuna mootor tuli nagunii lahti võtta, siis suuremat jama sellest kerimisest ei ole, kui rahanumber välja arvata, hetkel ostetud mootori varuosi ~12
tuhande eest.
Kuna tegemist pole just mingi odava ja lihtsa mänguautoga, siis juhul kui poleks pidanud mootorit lahti võtma ja hammasrihm oleks purunenud, siis
keegi oleks selle raha mulle välja maksunud.
Maanteeametist saab vajadusel teada nii eelmised omanikud, kui ka läbisõidud tehnilise ülevaatuse ajal.
Kogu jutt hetkel lihtsalt teistele teadmiseks, kes tahaksid kangesti läbisõitu kerida.
See tegevus annab paigutada karistusseaduse alla, kui tahtlik vigade varjamine.
|
|
|
|
ats666
huviline
Registreerunud 25.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 3,0 TDI Q
|
postitati 13.05.10 06:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: yanekk
Tsitaat: | Algselt postitas: yanekk
Pilt mis avanes mootori rihma katte alt võttis vanduma(pilte enam ei teinud).
Hammasrihm narmendab,kuna ei jookse korralikult keskel,veepump immitseb.
Lamell rihma pinguti ja ventilaatori tugilaager(~3700.-raha) on läbi
omadega.
Krt.ma ei taha hetkel isegi teada mis üllatusi see masin veel suudab pakkuda.
|
Täna sain siis teada ka selle põhjuse.
Sai siis Revalis käidud ja tulemused on "ootuspärased" ja vastavad
masina seisukorrale.
Otseselt näpuga näidata kellegi peale ei saa, aga kas keegi sai paremini magada, kui sai läbisõitu maha kerida.
Hammasrihm ja sinna juurde käivad vigurid on tõesti Revalis vahetatud 200 tuhande pealt, kuupäevaks siis 08,04,2008.
12,08,2008 on masinale tehtud Revalis ostueelne ülevaatus ja läbisõiduks on märgitud 240 tuhat.
Hetkel nätab läbisõiduks 236 tuhat, ehk siis ~1,5 aastaga on sõidetud 4000km tagurpidi.
Masinat ostes oli kohe suht selge et reaalne läbisõit on suurem, kui näitab.
Kuna mootor tuli nagunii lahti võtta, siis suuremat jama sellest kerimisest ei ole, kui rahanumber välja arvata, hetkel ostetud mootori varuosi ~12
tuhande eest.
Kuna tegemist pole just mingi odava ja lihtsa mänguautoga, siis juhul kui poleks pidanud mootorit lahti võtma ja hammasrihm oleks purunenud, siis
keegi oleks selle raha mulle välja maksunud.
Maanteeametist saab vajadusel teada nii eelmised omanikud, kui ka läbisõidud tehnilise ülevaatuse ajal.
Kogu jutt hetkel lihtsalt teistele teadmiseks, kes tahaksid kangesti läbisõitu kerida.
See tegevus annab paigutada karistusseaduse alla, kui tahtlik vigade varjamine.
|
Minu kätte jõudis masin 2008 aasta septembris. Siis ilutses seal ees 210 tuhat km . Mina ostsin selle masina ühe venekeelt kõneleva noormehe käest.
Eks talle meeldis palju tagurpidi sõita. Aga tegelt kurb kuulda, et
motoga nii hullud lood. Kui poleks maha müünud siis nagu näha oleks pidanud kõiki neid jamasid ise läbielama.
|
|
|
str
huviline
Registreerunud 17.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: koda Octavia Elegance 1.8TSI 2013
|
postitati 13.05.10 08:11
|
|
|
Naljakas on see, et eelmisel omanikul oli vahetusplaan minuga ja mulle ei räägitud 75 % neist asjadest mis siin kirjas. Suht kurb jah vaadata, et pead
hakkama raha sisse kohe taguma ja ma arvan, et mitte just kõige vähem raha. Igal juhul edu sulle ja paksu rahakotti ning loodame, et saab sellest
autost siis ka asja.
koda Octavia Elegance 1.8TSI 2013
AllParts - sõidukite varuosad, kereosad ,tuningosad jne. Subaru24 - Subaru originaal varuosad & muu.
|
|
|
|
arsi
huviline
Registreerunud 09.02.06
Asukoht: Lasila/ Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: Audi v8 3,6 aut.91, Audi V8 3,6 aut 89, Opel vectra B 1,8 Kia ceed gt line 2016. Subaru legacy
|
postitati 13.05.10 08:43
|
|
|
ventilaatori tugilaager(~3700.-raha) on läbi omadega.
Ma pead ei anna aga ehk sobib sinna R5 2,3 ventilaatori tugilaager .
V8 3,6 peale läks ilusti ja hind oli 800 tuuri .
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 13.05.10 08:52
|
|
|
Pole hullu midagi veel... essi omamise rõõmud
Paksu rahakotti...
|
|
|
|
taffS06
huviline
Registreerunud 20.09.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 2.5T Avant
|
postitati 13.05.10 09:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Pole hullu midagi veel... essi omamise rõõmud
Paksu rahakotti... |
Samad sõnad minu poolt
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |
|