Lehekülgi: 1 2 3 |
go2war
huviline
Registreerunud 22.04.10
Asukoht: Taani
Kasutaja on eemal
Auto: Hetkel puudub
|
postitati 22.04.10 10:53
|
|
|
Audi A4 B6 kerega
Tere, olen siin vaadanud neid audisid, aga küsimus oleks selles kas on ka hea ost. Kuidas elektroonikaga on ja kas peab vastu. Mis on varuosade hinnad
on ja kas bensiini mootorid on ka vastupidavad. Plaanis siis osta bensiini mootoriga 1.8T või 2.0. Tänan
|
|
|
heihei
huviline
Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal
Auto: b6, 96kw bens.
|
postitati 22.04.10 11:25
|
|
|
Toon ühe näite. Bosch mootori pöörete andur pidas vastu 2002 aastast (8 aastat). Uutel autodel ikka neid vidinaid on rohkem.
|
|
|
Big
huviline
Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal
Auto: Audi, Ford, Vaz
|
|
go2war
huviline
Registreerunud 22.04.10
Asukoht: Taani
Kasutaja on eemal
Auto: Hetkel puudub
|
postitati 23.04.10 05:22
|
|
|
Aga kuidas on lood audi a4 b6 2.5 tdi 120kw lood. Olen kuulnud et a6 2.5tdi pidi kehv olema aga kuidas on a4 lood.
Ja kas keegi oskab seletada mis on FSi.
|
|
|
heihei
huviline
Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal
Auto: b6, 96kw bens.
|
postitati 23.04.10 06:11
|
|
|
Kui sa juba siin uurisid vastupidavust ja hindasid, ma arvan, et sa Big- i teemat pole lugenud, tal 1,9 mootor, kah juba natuke rahakotile käib. Et
vaata seda ikka, mida hooldada jöuad. Mina ise nii tavaliselt olen valiku teinud.
Tsitaat: | Algselt postitas: go2war
Aga kuidas on lood audi a4 b6 2.5 tdi 120kw lood. Olen kuulnud et a6 2.5tdi pidi kehv olema aga kuidas on a4 lood.
Ja kas keegi oskab seletada mis on FSi. |
|
|
|
go2war
huviline
Registreerunud 22.04.10
Asukoht: Taani
Kasutaja on eemal
Auto: Hetkel puudub
|
postitati 23.04.10 19:35
|
|
|
Jh uurisin nüüd natuke selle auto kohta aga nüüd tekkisid uued küsimused. Mis on 2.0 FSi ja tavalise 2.0 vahe. Kuidas on lood 2001-2003 automaat
multitronic käigukastiga? Kas peab vastu või on targem manuaal osta?
|
|
|
Big
huviline
Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal
Auto: Audi, Ford, Vaz
|
postitati 24.04.10 06:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: go2war
Jh uurisin nüüd natuke selle auto kohta aga nüüd tekkisid uued küsimused. Mis on 2.0 FSi ja tavalise 2.0 vahe. Kuidas on lood 2001-2003 automaat
multitronic käigukastiga? Kas peab vastu või on targem manuaal osta? |
Või võta Quattro ning saad tiptronic kasti pealekauba. 
Audi 100 c3 2.2 } Audi 100Q c3 2.1T } Audi 100 c4 2.8 aut. } Audi 80 b4 1.9TD } Audi 100 c4 2.8Q } Audi 100 c3 2.3 } Audi A4 b5 1.8 } Audi 100 c3 2.0
aut. } Audi A6 C5 1.8T aut. } Audi 100 c3 Avant 2.1 } typ81 Q } Audi 80 b2 TD } Audi 80 Competition Q } Audi 80 typ85 Coupe } Audi 90 typ85 2.0r5 }
Audi Coupe b4 } Audi 90 quattro } Audi V8 } Audi A4 b6 1.9TDI } Audi 80 b3 2.0r4 101kw } Audi 100 C4 2.5tdi ...
|
|
|
|
ahartsi
huviline
Registreerunud 16.04.10
Asukoht: Harjumaa - Kose vald
Kasutaja on eemal
Auto: A4 b6 1,9tdi(AVF) avant manuaal
|
postitati 24.04.10 11:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: go2war
Jh uurisin nüüd natuke selle auto kohta aga nüüd tekkisid uued küsimused. Mis on 2.0 FSi ja tavalise 2.0 vahe. Kuidas on lood 2001-2003 automaat
multitronic käigukastiga? Kas peab vastu või on targem manuaal osta? | Autoleht kirjutab:Käigukastidest pakuti A4-le viie- ja
kuuekäigulist manuaali, käsitsi lülitamise võimalusega automaati Tiptronic ning variaatorit Multitronic. Manuaalide puhul on esinenud liigkiiret
siduri kulumist. Erinevaid muresid on ka Tiptronicuga, kuid kõik need kahvatuvad Multitronicu hädade kõrval. Uuena edumeelne ning kasutusomadustelt
väga heaks hinnatud (kiirendus ja kütusekulu võrreldavad või isegi paremad kui manuaalil ja sõit ülisujuv) agregaadi vead saavad alguse sageli juba
enne 100 000 km läbimist. Nõksutamise, “siduri libisemise” tunde jm sümptomite põhjused on erinevad, neile on raske jälile saada ja sageli väga kallis
kõrvaldada. Võib ka pääseda õlivahetuse või tarkvara uuendamisega, kuid vahel pole kasu ka paljude kümnete tuhandete kroonide eest remontimisest. Uus
kast maksab aga üle 100 000 kroon...AUTOLEHT
|
|
|
lkallas
|
postitati 24.04.10 15:17
|
|
|
FSI: Fuel Stratisfied Injection. Teisisõnu otsesissepritse.
Kasutab kütust tänu otsesissepritsele tõhusamalt.
FSI mootoril on dünaamilisus, vääne ja võimsus kõrgem. Mis kõige olulisem on see, et kõige selle võimsuse juures on kütusekulu väiksem kui mitte FSI
mootoril.
Loodan, et väga puusse ei pannud. 
|
|
|
go2war
huviline
Registreerunud 22.04.10
Asukoht: Taani
Kasutaja on eemal
Auto: Hetkel puudub
|
postitati 24.04.10 16:44
|
|
|
tänan vastamast eks ma uurin veel seda asja
|
|
|
go2war
huviline
Registreerunud 22.04.10
Asukoht: Taani
Kasutaja on eemal
Auto: Hetkel puudub
|
postitati 26.04.10 16:36
|
|
|
Tekkis siin küsimus kas osta automaat v manuaal. Mida targad inimesed siin soovitavad. Ja kas see multitronicu käigukast üldse vastu peab?
|
|
|
sileem11
huviline
Registreerunud 17.09.03
Asukoht: Hrku
Kasutaja on eemal
Auto: G30LCI, B6,C3
|
postitati 26.04.10 19:02
|
|
|
Targad inimesed filosofeerivad, et autost üldiselt rääkides, siis kõike võimalik ära lõhkuda ja vastupidi ka. Räägi, mis mees sa oled ja ütle kes on
su sõbrad, siis oskame ka soovitada. Lisaks kirjuta ka palju sul auto jaoks sissetulekuid jagub ja mis su haridustase on, intelligentsematele meeldib
tohutult valida ja vastupidi mitte. Aga kummale poole sind rohkem tõmbab, kas automaat või manuaal, oled sa mõlemad variante üldse proovida saanud?
|
|
|
go2war
huviline
Registreerunud 22.04.10
Asukoht: Taani
Kasutaja on eemal
Auto: Hetkel puudub
|
postitati 26.04.10 20:50
|
|
|
No mõlemaga olen proovinud sõita ja ega kummalgi viga pole. Endal kõik eelmised autod olnud manuaalid nii et ei tea kumba valida. Ja selle
multitronicu käigukasti kohta ei räägita head. Auto peale sissetulekut on piisavalt, muidu ma ei jõuaks ka seda autot osta. Aga kumba siis
soovitatakse kumb on vastupidavam?
|
|
|
heihei
huviline
Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal
Auto: b6, 96kw bens.
|
postitati 27.04.10 05:30
|
|
|
Ma muuseas mainin, see voibolla aitab otsustada- nimelt kas sa ise üksinda hakkad seda autot kasutama? Aga jah ise 6- käigulise manuali vötaks. Vabandust, ei oska automaatkastiga söita, ups. 
|
|
|
go2war
huviline
Registreerunud 22.04.10
Asukoht: Taani
Kasutaja on eemal
Auto: Hetkel puudub
|
postitati 27.04.10 10:10
|
|
|
Muidu jh ikka ise üksinda kasutan vb vahepeal sõidab ka vend aga see üsna harva. Ja ise ka ei tea ma ei julge nagu automaati võtta sellepärast mida ma
selle multitronicu kohta lugenud olen. Kumba oleks odavam hooldada autommat v manuaal käigukastiga autot. Sellepärast küsingi et äkki on kellelgi
kogemusi selle multitronicu käigukastiga.
|
|
|
raemees
huviline
Registreerunud 18.09.09
Asukoht: Rae vald
Kasutaja on eemal
Auto: BMW E90 320dA 2008a
|
postitati 27.04.10 10:28
|
|
|
Mina ka ei olnud ostuhetkel eriti selle multitronicu pooldaja kuid tänaseks väga harjunud sellega ja linnasõitudel on see ikka väga mugav. Maanteel
võibolla polegi vahet kui hoiad enamjaolt 6-käiku sees.
|
|
|
go2war
huviline
Registreerunud 22.04.10
Asukoht: Taani
Kasutaja on eemal
Auto: Hetkel puudub
|
postitati 27.04.10 10:39
|
|
|
Jah eks paistab siis kumma poole kaldub peab veel mõtlema. Ise muidu põhiliselt ikka linnas sõidan siis võibolla automaat parem isegi.
|
|
|
Big
huviline
Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal
Auto: Audi, Ford, Vaz
|
postitati 27.04.10 19:01
|
|
|
Praegu hakkasin mõtlema ja avastasin, et polegi vahet kas multitronic või manuaal, kuna mõlemad on vähe väärastunud.
Kui automaatkast võib laiali lennata, siis manuaalil võib kahemassiline hooratas samuti minna, mille hinna suurusjärk jääb koos siduriga sinna ~15k
kanti.
Tallinnas igapäevaselt liigeldes soovitaksin igal juhul automaati.
Kui automaati korrapäraselt hooldada, ei juhtu sellega midagi.
Audi 100 c3 2.2 } Audi 100Q c3 2.1T } Audi 100 c4 2.8 aut. } Audi 80 b4 1.9TD } Audi 100 c4 2.8Q } Audi 100 c3 2.3 } Audi A4 b5 1.8 } Audi 100 c3 2.0
aut. } Audi A6 C5 1.8T aut. } Audi 100 c3 Avant 2.1 } typ81 Q } Audi 80 b2 TD } Audi 80 Competition Q } Audi 80 typ85 Coupe } Audi 90 typ85 2.0r5 }
Audi Coupe b4 } Audi 90 quattro } Audi V8 } Audi A4 b6 1.9TDI } Audi 80 b3 2.0r4 101kw } Audi 100 C4 2.5tdi ...
|
|
|
|
go2war
huviline
Registreerunud 22.04.10
Asukoht: Taani
Kasutaja on eemal
Auto: Hetkel puudub
|
postitati 27.04.10 21:22
|
|
|
Ok tänud, aga ise tartu inimene. Aga jh eks paistab kumb siis satub. Ise eelistaksin automaati sest mugavam sõita ei pea neid käike koguaeg sisse
tampima.
|
|
|
heihei
huviline
Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal
Auto: b6, 96kw bens.
|
postitati 28.04.10 05:05
|
|
|
Palju see automaatkasti remont siis maksma läheks? Vahe ma arvan on suurem. 15 tuhhiga arvestatgi, et saad remondi ära teha, automaadi puhul jätad
auto seisma, kuni raha kokku saad?
Tsitaat: | Algselt postitas: Big
Praegu hakkasin mõtlema ja avastasin, et polegi vahet kas multitronic või manuaal, kuna mõlemad on vähe väärastunud.
Kui automaatkast võib laiali lennata, siis manuaalil võib kahemassiline hooratas samuti minna, mille hinna suurusjärk jääb koos siduriga sinna ~15k
kanti.
Tallinnas igapäevaselt liigeldes soovitaksin igal juhul automaati.
Kui automaati korrapäraselt hooldada, ei juhtu sellega midagi. |
|
|
|
Big
huviline
Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal
Auto: Audi, Ford, Vaz
|
postitati 28.04.10 05:22
|
|
|
Selge on see, et mõlemi riknemisel tuleb suurema summaga arvestada.
Kohati jääb mulje, et neid kahemassilisi hoorattaid läheb rohkem kui multitronic kaste (väide ei pruugi paika pidada).
Korralikult hooldatud multitronic peaks vast kauem kestma kui manuaalkasti puhul sidur. Siduri riknemisel on enamjaolt alati vaja vahetada ka
hooratas, nii olen aru saanud.
Audi 100 c3 2.2 } Audi 100Q c3 2.1T } Audi 100 c4 2.8 aut. } Audi 80 b4 1.9TD } Audi 100 c4 2.8Q } Audi 100 c3 2.3 } Audi A4 b5 1.8 } Audi 100 c3 2.0
aut. } Audi A6 C5 1.8T aut. } Audi 100 c3 Avant 2.1 } typ81 Q } Audi 80 b2 TD } Audi 80 Competition Q } Audi 80 typ85 Coupe } Audi 90 typ85 2.0r5 }
Audi Coupe b4 } Audi 90 quattro } Audi V8 } Audi A4 b6 1.9TDI } Audi 80 b3 2.0r4 101kw } Audi 100 C4 2.5tdi ...
|
|
|
|
go2war
huviline
Registreerunud 22.04.10
Asukoht: Taani
Kasutaja on eemal
Auto: Hetkel puudub
|
postitati 28.04.10 16:30
|
|
|
Ok, tänud abi eest. Eks siis paistab kumma ostab. Rohkem aga tahaks ikka automaati. Oleks hea mugav sõita aga eks paistab.
|
|
|
ahartsi
huviline
Registreerunud 16.04.10
Asukoht: Harjumaa - Kose vald
Kasutaja on eemal
Auto: A4 b6 1,9tdi(AVF) avant manuaal
|
postitati 28.04.10 17:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Big
Selge on see, et mõlemi riknemisel tuleb suurema summaga arvestada.
Kohati jääb mulje, et neid kahemassilisi hoorattaid läheb rohkem kui multitronic kaste (väide ei pruugi paika pidada).
Korralikult hooldatud multitronic peaks vast kauem kestma kui manuaalkasti puhul sidur. Siduri riknemisel on enamjaolt alati vaja vahetada ka
hooratas, nii olen aru saanud. | Kahemassilise hooratta suremine on rohkem kaheliitrise PD mootori teema, aga ükski asi pole igavene.
|
|
|
go2war
huviline
Registreerunud 22.04.10
Asukoht: Taani
Kasutaja on eemal
Auto: Hetkel puudub
|
postitati 02.05.10 20:47
|
|
|
Vaatasin siin ka docs.ee-st autosid. Aga kas kellegil on kogemusi sealt autode tellimisega v on se ehku peale minek. Kas saab korraliku v mitte?
|
|
|
ahartsi
huviline
Registreerunud 16.04.10
Asukoht: Harjumaa - Kose vald
Kasutaja on eemal
Auto: A4 b6 1,9tdi(AVF) avant manuaal
|
postitati 03.05.10 05:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: go2war
Vaatasin siin ka docs.ee-st autosid. Aga kas kellegil on kogemusi sealt autode tellimisega v on se ehku peale minek. Kas saab korraliku v mitte?
| Mul on docs`i auto. See mida tellisin, seda sain.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |