melnits
huviline
Registreerunud 19.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Quattro 3.0 (162 kw) sedaan 2002.a
|
|
palun ostuabi:)
tere,soov autot osta ja mõne välja ka valinud juba et mille vahel võiks valida,kuid mõtlesin et tulen küsin siit ka nõu,et võibolla keegi teab neist
midagi rääkida,et mida eelistada ja kuidas hoolduskulud a4 võrreldes a6 on ja veel huvitab et mis automaat käigukast sellel a4 on? ja veel,et kas a4
ja a6 on üks ja sama esisild ning palju kütust põletavad 100km?
tänud kõigile kes viitsivad vastata
http://www.auto24.ee/used/704360
http://www.auto24.ee/used/486842
http://www.auto24.ee/used/405241
|
|
|
Heix
huviline
Registreerunud 30.09.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: VW Phaeton 2011
|
|
Udutuled ju täiesti olemas seal.
Vorsprung durch Technik
|
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
|
Kõigepealt peaks ikka tegema selgeks milleks autot vaja on. Valikus cabrio a4 ja tavaline A6 nagu väga erinevad autod pole ve? Mõtle läbi mida sa ise
tahad. 
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Aksel876
Miks sa bensiinimootoriga tahad? Tänapäeval oleks hea juba diisel. Aga muidu teine variant oleks kõige sobivam. WEBASTO seisukütte süsteem iseenesest
hea! Imelik et tal ainult tdutulesid ei ole! |
Ära enam peale võta 
|
|
|
|
melnits
huviline
Registreerunud 19.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Quattro 3.0 (162 kw) sedaan 2002.a
|
|
Tsitaat: | tänud vastamast
tean ja et väga erinevad autod,kuid mingit kindlat pole et milleks autot vaja oleks,lihtsalt igapäeva sõitudeks,mõlemad mu meelest kenad autod
välimuselt. kuna ei sõida päevas niipalju et diisel end ära tasuks,ja diislit kallim ülal ka pidada veits vist,nagu ma aru olen saanud ja probleeme ka
vb rohkem. aga jah oskab siis keegi täpsemalt ka rääkida ja mu mõnele
eelnevalt kirjutatud küsimustele vastust anda ..oleks väga meeldiv.
tänud ja kõike paremat!! |
Tänud vastamast. 
Tean jah, et väga erinevad autod, kuid mingit kindlat pole, et milleks autot vaja oleks, lihtsalt igapäeva sõitudeks, mõlemad mu meelest kenad autod
välimuselt. Kuna ei sõida päevas nii palju, et diisel end ära tasuks ja diislit kallim ülal ka pidada veits vist, nagu ma aru olen saanud ja probleeme
ka vb rohkem. Aga jah, oskab siis keegi täpsemalt ka rääkida ja mu mõnele
eelnevalt kirjutatud küsimustele vastust anda? Oleks väga meeldiv.
Tänud ja kõike paremat!
***
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna
järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Lihtsa 3-minuti keelekoolituse leiad siit."
|
|
|
rakkim
huviline
Registreerunud 28.01.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4e
|
|
Isiklikult võtaks ka selle 2 variandi . Kuna suht värske auto ja kui vähe sõidad siis 160 000km piirimaile jõuad vb 3 aasta pärast Ja ikka bensukas, diisilid las jäävad fanaatikutele.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
|
See teine A6 on minu arust jube ülehinnatud...
Natuke juurde ja saab juba C6 kerega masina.
Ja igapäevasõitudeks? Kui palju neid igapäevasõite on ja kas sõidad linna või maanteed?
A6 ülalpidamiskulud on võrreldes väiksemat klassi linnaautoga suhteliselt kõrged. Samas, ka mugavus on kõrgem.
P.S.
Vaevalt, et 162kw autod ja cabriod on "igapäevasõitudeks", pigem on midagi muud mängus.
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
|
Esimesega peaks suvel igapäevaselt naisi saama küll. Vastu talve vahetad
teise või kolmanda vastu.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Esimesega peaks suvel igapäevaselt naisi saama küll. Vastu talve vahetad
teise või kolmanda vastu. |
Siis võiks sama raha eest juba BMW Z3, Toyota MR2 või vanema Porsche Boxsteri osta.
Ma tean, et olen audi foorumis, aga sellel esiveolisel kabriol ei ole ei välimust ega sõidumõnu :/
|
|
|
|
green19
huviline
Registreerunud 22.03.09
Asukoht: Tartu/Soome
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 4.2Q, MB Vito
|
|
Esimene aparaat on veits edev äkki...
Mõlemad A6 suht kobedad, aga siin oleks küsimus!
Kas tahad ökot või mitte? See 3L mootor ei ole ei liha ega kala!
Kui tahad võimast osta juba 4,2
Kui ökot siis rida mootor
Kui selle halli A6 ls. õige on-siis autot on seal piisavalt.
Anna siin teada mis auto ostsid!
Edu!
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Ma tean, et olen audi foorumis, aga sellel esiveolisel kabriol ei ole ei välimust ega sõidumõnu :/ |
Pole tal häda midagi. Müüja, rumal, on lihtsalt ülaloleva katusega pildid teinud. Nii ei saa ju kabriot müüa. 
Kuna lahtine auto on niikuinii vaikselt kruisimiseks (kiiresti sõites ei näe sind ju keegi ), siis on seal sõidumõnu ka piisavalt. Ega ta sellega rinkat sõitma lähe.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Kuna lahtine auto on niikuinii vaikselt kruisimiseks (kiiresti sõites ei näe sind ju keegi ), siis on seal sõidumõnu ka piisavalt. Ega ta sellega rinkat sõitma lähe. |
Cabrio on minu jaoks pigem pühapäevaaauto...
Muidugi, kui kogu aeg sellisega sõita, siis peaks vast olema täitsa hea kompromiss. Ma vist lihtsalt olen natuke liiga ekstreemides kinni.
|
|
|
|
melnits
huviline
Registreerunud 19.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Quattro 3.0 (162 kw) sedaan 2002.a
|
|
Vabandust vigade pärast! Üritan olla edaspidi hoolikam.
Miks ei võiks cabrio olla igapäeva autoks? Sõidaksin nii linnas, kui ka maanteel kuskil 50-50. Ja oleneb täitsa päevast, kui veedan päeva tööl, siis
sõidangi ainult kodust tööle ja töölt kodu, aga nv. liigun ikka suht palju ringi, nii maanteel kui linnas. On kellegil kogemusi cabrioga talvel, et
kas kannatab sõita, või on väga külm?
Aga mis automaatkäigukast sellel a4 peal on siis, kas multi- või tiptronic? Viimane pidavat neist parem olema? Ja veel pole keegi täpsustanud, et kas
a4 ja a6 esisild on ehituselt samasugune?
Pole mul vajagi konkreetselt liha ega kala, piisabki sellest vahepealsest täiesti.
Tänud kõigile vastanutele!
|
|
|
Kristoff
huviline
Registreerunud 03.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Tq & TSI
|
|
See on multitronic. Kusagil alates aastast 2000 ja üles on esiveolised multitronicud ja nelikveolised tiptronicud.
Cabriost nii palju, et kui tihti on sul rohkem kui üks kaasreisija? Mine proovi taga istuda ja mõtle sellele. Mina proovisin ja tol hetkel jätsin idee sinna paika. Aga muidu on Audi cabrio üks
ilusaimaid ja suvel pakub kindlasti elamust.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
|
Multitronic'u kuliss näib küll olevat.
Talve kohta nii palju, et kuna kabrio soojendussüsteem on tavaliselt kinnisest autost palju vihasem, on temaga talvel ilmselt soojemgi. Kui katus peal
on muidugi. 
Sillaosad on A4/A6 samad.
|
|
|
melnits
huviline
Registreerunud 19.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Quattro 3.0 (162 kw) sedaan 2002.a
|
|
Tänud tänud vastamast!
Sillaosad samad neil, räägitakse, et meie teedel ei pidavat vastu pidama need. Keegi mainis siin, et natuke raha juurde panna saaks c 6 kerega, kas
sellel uuemal on ka samad sillaosad või on asja paremaks ja tugevamaks tehtud?
Tänud lugemast ja vastamast!
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
|
Need sillaosad on müüt.
Ja c6 kere on ikka täitsa uus ja modernne auto.
Et kui sa vähegi kannatad paisutada summat ~200000-ni, siis võiks seda vaadata.
Probleem samas see, et ~200k eest ei saa reeglina veel väga head C6-te. Peab hoolega valima.
Muidugi ka hoolduskulud on kõrgemad ja rohkem elektrilisi vidinaid, mil katki minna.
Samas saaks selle summa eest arvatavasti juba päris hea B7 A4ja (näiteks http://www.auto24.ee/used/689508).
Ma ise hiljuti vaatasin samasse auku masinaid - 170000-240000, kuid avastades, et mu aasta läbisõidud on viimasel ajal tublisti vähenenud, otsustasin
hoopis kõige soodsama variandi kasuks, mille lisad ja dünaamika mind rahuldasid.
|
|
|
|
melnits
huviline
Registreerunud 19.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Quattro 3.0 (162 kw) sedaan 2002.a
|
|
Tänan vastamast!
Vaatasin ka neid c6 kerega kuid jah 200k eest ei ole erilist valikut.
Täna plaan neid kahte a6 ja cabriot vaatama minna, kui saab kokkuleppele mingi aja.
Oskab keegi soovitada, et mida kindlalt üle vaadata tasuks neil mudelitel?
Neil a6 müügikuulutustel kirjas, et Revalist ostetud ja seal ka hoolduses käidud, et peaks siis läbisõidud ja ajalugu kontrollitav olema. Kui se tõele
vastab,siis peaksid suht korralikud olema ju?
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
|
Peaksid...
Aga kindlasti vii kontrolli kuskile enne kui ostma hakkad.
|
|
|
|
melnits
huviline
Registreerunud 19.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Quattro 3.0 (162 kw) sedaan 2002.a
|
|
Oskad mõnda head kohta soovitada tallinnas, et kuhu oleks kõige mõtekam ja mõistlikum minna?
Tänud!
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: melnits
Oskad mõnda head kohta soovitada tallinnas, et kuhu oleks kõige mõtekam ja mõistlikum minna?
Tänud! |
Reval Auto, Forss, Audihooldus.
|
|
|
|
melnits
huviline
Registreerunud 19.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Quattro 3.0 (162 kw) sedaan 2002.a
|
|
Nii, sai täna seda tumesinist a6 vaatamas käidud, hooldusraamatus kirjas viimane hooldus eelmise aasta juulis. Siis vahetati õlid jne. Rihmad pidavat
2008 vahetatud olema ja hetkel kuskil pea 20000 km aega rihmade vahetamiseni. Ja viimased 4 kuud auto sisnud kuid nüüd otsustati, et pole vaja seda
autot ja peab maha müüma. Auto on firma nimel ja ostetud sinna kahe aasta vanusena, praeguse omanikuga kokku 2 omanikku olnud. Algul ostsid omanikud
omale kaks autot, ühe 2.8 ja teise 3.0 mootoriga, kuid mingiaeg osteti uued autod, 2.8 müüdi maha ja 3.0 anti raamatupidajale sõitmiseks. Sellest ka
maki ja konditsioneeri osade nuppude täielik kulumine (värv täiesti maas), arvatavasti kunstküüntega kõvasti toksitud neid:S Väljast ka paaris kohas
parkimisest iluvead, tagastange nurk kriibitud ja paremalt taga küljel mingi täke (kõrval parkiva auto uksega saanud vast). Muidu seest auto vägagi
korralik, ilus must nahk sisu. Ja lubasid nende vigade pärast 100k ära anda.
Sai proovisõitu ka tehtud, ei pannud küll tähele et miski koliseks või ei ole ni nagu peaks, mootor läks ilusti pöördesse ja käigud vahetusid
sujuvalt.
Kolmap. lähen seda halli ja cabriot vaatama ja siis otsustan et mis rohkem meeldib ja neljap. Kuskil esinduses aja ka bronnima, et ostueelne kontroll
teha esmaeelistatud autole
Tänud veelkord kõigile vastanutele!
|
|
|
melnits
huviline
Registreerunud 19.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Quattro 3.0 (162 kw) sedaan 2002.a
|
|
Nii, sai käidud seda halli a6 ka vaatamas. Auto pidavat üle värvitud olema, kuigi ühel küljel pikalt kriim peal ja ees vasak poritiiva äär kobrutas
roostest juba. Kõrvalistuja istmes suur koniauk pealekauba. 
Lisaks esisild pidi natuke kolinat tegema, kuigi ise ma seda sõites ei kuulnud.
Hinda ka ainult 5000.- oleks alla teinud. Et, jah väga üle pakutud hind ka minuarust.
Autol praegu teine omanik ja läbisõiduks oli mingi 109k juba, mitte kuulutuses olev 99k. Seda põhjendas sellega, et olevat aasta tagasi ka kuulutuse
korraks pannud. Ise ta ostis selle, kui läbisõiduks oli 30k. Selline väike ülevaade sellest autost.
Otsustasin viia selle tumesinise a6 Revalisse ostueelsele ülevaatusele, selgusid sellised mõningad vead: parempoolsel alumisel tagumisel õõtsal puks
lahti, ees veovõlli kaitsekummidel pealmised praod, tagasillal vasakpoolne veovõlli simmer laseb veidike läbi õli.(ei tilkunud, simmeri kohapealt oli
põhi veits õline), esimesed pidurikettad natuke roostes, mida tunda ka pidurdamisel. Ja lisaks tuleks kerel mõningad värviparandused teha, juhipoolne
ukse alt äär iluliistu juurest imelikult roostene. Väga hullu midagi polnud. Ja sai hinda ka veel 5000.- alla, et siis 95k. tuli ostu hinnaks.
Varsti peaks õli vahetuse tegema, et oskab keegi soovitada mida sisse valada?
Tänud kõigile vastanutele.
|
|
|
KalevK
huviline
Registreerunud 07.12.06
Asukoht: Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: VW Touareg
|
|
Mis siin ikka Castroli Magnatec täissünt sisse (Y)
|
|
|
|