lynx
klubiliige
Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 26.07.04 20:22
|
|
|
2,3NG ei käivitu
õhtust,
Ei lähe läbuks ära, st. lugesin vanemaid teemasid ja mul mitu probleemi koos.
Nimelt Coupe, millel kõigi eelduste kohapealt 2,3NG vahel. No sunnik ei taha käima minna.
Uurisime Jaksiga ükspäev lolliks ennast ja asi milleni jõudsime oli see, et külmalt käima ei lähe. Ketra palju tahad, no ei lähe. Lammutasime nii kuis
oskasime ja ei midagi, kuni . . . liigutasime seda nn. õhuvõtu juures olevat "siibrit" või kuidas seda nimetada. Auto läks kohe käima. St.
tõstsime ise selle "siibri" ülesse mis tuleb sissepritsest ja läheb sisselaskesse. Järelikult on viga kusagil seal.
Kuna oli kiire, siis asi sinnapaika jäi. Sooja mootoriga käivitub.
Järgmisel päeval tester kätte ja külmkäivutus pihustile sappa. Mitte halligi. Korraks mingi olematu 0,01V ja kõik. Juhtmed pisiku taga kõik ok.
Spordi mõttes proovisin seda tühikäigu regulaatorit mis 2,3 kohe ees asub. Juhe töötava mootori tagant ära ja mootoril ei olnud sellest ei sooja ega
külma. proovisin seda vahetada, kuid tulemus sama.
Hetkel mõistus otsas . . . kust viga otsida. Uurinud oleme niipalju, et külmkäivitusel pidi mingi aju vms. olema. Kust sellise asja leiaks?
Igasugu suunamise eest tänud ette.
|
|
|
MaQQu
klubiliige
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 26.07.04 22:40
|
|
|
Kas õhumõõtja plaati käega liigutades oli tunda, nagu see alumises asendis kiilub kinni või liikus sujuvalt?
Külmkäivituspihustit juhib nn thermotime switch (termo-aeglüliti). See lülitab jahutusvedeliku temperatuurile vastavalt teatud sekunditeks
külmkäivituspihusti järgi. Mul kuskil oli selle töögraafik, vist oli nii, et kui jahutusvedeliku temp üle 40 kraadi siis külmkäivitust ei kasutata ja
kui vedelik 30 kraadi, siis aktiveerib 2 sekundiks jne. Kontrollida peaks olema kõige parem test-lambiga, annad starterit ca 10 sekundit ja vaatad,
kaua (kas üldse) lamp põleb.
Kokku rohkem, kui 1100 hobust
|
|
|
|
Jaks
huviline
Registreerunud 14.12.03
Asukoht: Rakvere ja Tallinn vaheldumisi
Kasutaja on eemal
Auto: BMW 635 CSI, E34 M5, E23 , Audi A6 quattro Avant
|
postitati 27.07.04 06:37
|
|
|
Seda õhumõõtja plaati käega liigutades tundus minule, et alumises osas 2-3mm käiks nagu tühjalt. Kui sellest tühjast asendist edasi liigutada, siis
esimene moment on tunda, et hakkb midagi liigutama, aga kinni nagu küll ei kiilu.
Käivitamisega on nii, et seda siibrit sai tõsta sellel hetkel, kui süüde sai sisse keerata ja pensu surve pump üles lõi. Selle tulemusel pihustati
sunniviisil pensiini silindritesse. Peale seda toimingut sai pandud tagasi see õhu lõdvik ja asi käivitus kohe, kuigi kohesel pedali andmisel tahaks
nagu välja surra.
Seega arvan, et viga külmkäivituse anduril või ajul.
Kui kellegil häid ideid siis paluks siia kirjutada.
Jaks.
|
|
|
ve1ks
huviline
Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant 2,6 V6
|
postitati 27.07.04 07:20
|
|
|
Külmkäivituse aju peaks olema armatuuri all ( vähemalt sigaril oli ta seal), vasakul pool roolisamba kõrval. Külma andur on mootori salongipoolses
otsas, võibolla ma ka eksin, aga uuri neist kohtadest.
|
|
|
villu157
huviline
Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG
|
postitati 28.07.04 06:19
|
|
|
Külm käivitus pihustit juhib sellel mootoril aju, mis asub paremal pool armaturi all või jalgade juures ukse posti küljes (vähemalt 2.3 NF mootoriga
audi 100´l on ta seal). Vasakul pool armaturi all või ukse postis asub süüte juht plokk. Sellel mootoril ei tohiks olla seda termo aeg releed
(lülitit) plokikaanes.
On olemas mõlemad ajud, kui tahad proovida siis anna märku. Ilmselt on mingi juhtme kala kuskil. Kas on juhe katki kuskilt või kehva kontakt.
|
|
|
|
Jaks
huviline
Registreerunud 14.12.03
Asukoht: Rakvere ja Tallinn vaheldumisi
Kasutaja on eemal
Auto: BMW 635 CSI, E34 M5, E23 , Audi A6 quattro Avant
|
postitati 28.07.04 06:29
|
|
|
Arvan, et võiks neid proovida.
|
|
|
villu157
huviline
Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG
|
postitati 29.07.04 05:42
|
|
|
Asi korras. 
|
|
|
|
laur4
huviline
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A90Q, P944, UAZ469
|
postitati 29.07.04 05:48
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja villu157
Asi korras. |
Ja milles lõpuks viga oli? Pange ikka kirja ka, siis edaspidi teistel ehk kergem.
|
|
|
Jaks
huviline
Registreerunud 14.12.03
Asukoht: Rakvere ja Tallinn vaheldumisi
Kasutaja on eemal
Auto: BMW 635 CSI, E34 M5, E23 , Audi A6 quattro Avant
|
postitati 29.07.04 05:59
|
|
|
See viga oli tegelt nii lihtne, et häbi on sellele mõelda.
|
|
|
villu157
huviline
Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG
|
postitati 29.07.04 06:23
|
|
|
Seda viga mina küll ei julge avalikustada. Kui lynx ütlebs siis ütleb, tegelt siia maani ajab veel naerma. Aga noh tegijal juhtub nii mõndagi.
|
|
|
|
Jaks
huviline
Registreerunud 14.12.03
Asukoht: Rakvere ja Tallinn vaheldumisi
Kasutaja on eemal
Auto: BMW 635 CSI, E34 M5, E23 , Audi A6 quattro Avant
|
postitati 29.07.04 06:32
|
|
|
Jah eks Lynx ise vaatab, seda vea avalkistamist.
Tegelt ise küsisin kaks korda ja vastus oli kõik on korras, aga ikka oleks pidanud kontrollima.
Jah eks ta naerma veidi ajab, aga teine toimiv asi oli tähtsam.
Jaks.
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 29.07.04 06:56
|
|
|
Tavaliselt on kõige keerulisemalt avastatavad vead just need kõige lihtsamad. Autoteeninduses töötatud ajal on igasuguseid asju ette tulnud. Näiteks
oleme tundide viisi üritanud käima saada masinat millele oli punn summutisse löödud. Rohkesti on ette tulnud igasuguseid unustatud salalukke. Samuti
on üritatud tühjast paagist bensiini kätte saada. Kõik need tegelikult äärmiselt lihtsalt avastatavad asjad.
Sellega tahtsin öelda, et juhtub kõike. Ja vea avalikustamine aitaks võibolla kellelgi sellist viga vältida.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
lynx
klubiliige
Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 29.07.04 07:31
|
|
|
oodake . . . ma lähen ja proovin varsti, kas täna hommikul läheb ilusti käima, kui läheb, siis ütlen milles viga oli. 
|
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
|
villu157
huviline
Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG
|
postitati 29.07.04 08:12
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja quattromees
Tsitaat: | Esialgne postitaja lynx
oodake . . . ma lähen ja proovin varsti, kas täna hommikul läheb ilusti käima, kui läheb, siis ütlen milles viga oli. |
Bensiini puudus? |
Vale vastus.
|
|
|
|
lynx
klubiliige
Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 29.07.04 11:35
|
|
|
niisiis . . . häbi,häbi,häbi ...
kuna käisin Rockracel kahe autoga võistelmas, siis oli vaja Coupesse helitehnika paigaldada. Kõik enam vähem ok, tuli makk leida ning paigaldada.
Kahjuks läks mul üks juhe korraks lühisesse ja kaitse põles maha. Kaitsmeplokist leidsin vigase ülesse, kuid kus uus saada? Ohoo, silma paistsid
varukaitsmeid . . . kuid kahjuks polnud see varu kaitse mille võtsin ja oligi kööga! Varukaitsmed olid 5cm eemal!
Tegijal juhub! 
|
|
|
Ulvar
huviline
Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Ioniq 5
|
postitati 29.07.04 11:41
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja lynx
niisiis . . . häbi,häbi,häbi ...
kuid kus uus saada? Ohoo, silma paistsid varukaitsmeid . . . kuid kahjuks polnud see varu kaitse mille võtsin ja oligi kööga! Varukaitsmed olid 5cm
eemal!
|
Mul mingil autol (90'l vist) oli isegi suur punane kiri juba tootja poolt kaitsmekarbis, mis kõlas umbes nii: "need pole varukaitsmed, vaid
vajalikud mootori tööks!" 
Ulvar
|
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 29.07.04 20:25
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja lynx
niisiis . . . häbi,häbi,häbi ...
kuna käisin Rockracel kahe autoga võistelmas, siis oli vaja Coupesse helitehnika paigaldada. Kõik enam vähem ok, tuli makk leida ning paigaldada.
Kahjuks läks mul üks juhe korraks lühisesse ja kaitse põles maha. Kaitsmeplokist leidsin vigase ülesse, kuid kus uus saada? Ohoo, silma paistsid
varukaitsmeid . . . kuid kahjuks polnud see varu kaitse mille võtsin ja oligi kööga! Varukaitsmed olid 5cm eemal!
Tegijal juhub! |
Aju ja benapumba kaitsmed asuvad "varukaitsmete reas" kui ei eksi...
Kokku rohkem, kui 1100 hobust
|
|
|
|