Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3  4
Autor:
Pealkiri: Soe mootor ei käivitu peale seismist. (Vastuseid: 84 | Vaatamisi: 11312)
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 27.03.03 14:03 Tsiteeri
Soe mootor ei käivitu peale seismist.



Probleem siis järgmine: sai võetud maha sisselaskekollektor ja sellega seonduvalt ka sissepritsesüsteem (seoses allakukkunud pihustiotsaga) ja peale seda enam soe mootor ei taha käivituda. Kui korraks seisma jätta käivitub ilusti, samuti külmalt. Mootor töötab ka korralikult. Kui soe mootor seisab u. kümmekond minutit siis korraks lubab, ning käima läheb alles peale ca poolt minutit käiamist. Vaatasin üle kõik pritse ja turboga seonduvad torud ja lõdvikud ning seal ei tohiks viga olla. Kindlasti on keelelgi samalaadseid kogemusi, tänan juba ette asjalike nõuannete eest!:(:)

Linnavahel on juba täica jube sõita- kui kuhugi seisma jään ja käivitama hakkan siis kõik vahivad sihukeste totakate pilkudega. Kunagi irvitasime ühte volgameest, kes paar minutit käias, et vennal on stopper peos ja võtab aega- pool minutit veel ja siis läheb käima!:D Nüüd olen ise selline. Pistan siis aegsasti stopperi tasku.:D Tegelt on asi muidugi väga kurb.:(
OK login nüüd välja ja lähen käiama. Siis jõuan õhtuks koju.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
päkapikk
huviline



Registreerunud 18.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4Q & Mx5

postitati 27.03.03 19:49 Tsiteeri


on selle aparaadil meh. pritse (kjetronic). Kui jah siis lõhnab vägagi selle järgi, et pihustid on läbi. St. pihustid ei pea. Nõrk koht on ainult see, kuidas see on seotud lahti-kokku lammutamisega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kala
klubiliige

Avatar


Registreerunud 16.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Subaru forester; Audi 100 C4 2.0

postitati 28.03.03 06:35 Tsiteeri


Vaata igaks juhuks selline naljakas asi nagu Halli andur üle ... see seal jagaja sees kusagil ... või proovi mõne teise jagajaga lihtsalt .... samasugused sümptomid igatahes ...

viga ei pruugigi su pritsungi süsteemis olla ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 28.03.03 06:47 Tsiteeri


Kumbki pakutud variant ei sobi sest kui ta ei käivitu siis ei tule kütust ei pihustitest, ega ka nendest torudest mis pihustitesse lähevad. Kui aga liigutan käega seda klappi seal pritsesüsteemis siis hakkab kohe pritsima. :( Järelikult peab viga olema ikkagi selle pritsekasti ja seal liikuva klapiga seotud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 28.03.03 18:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja päkapikk
on selle aparaadil meh. pritse (kjetronic). Kui jah siis lõhnab vägagi selle järgi, et pihustid on läbi. St. pihustid ei pea. Nõrk koht on ainult see, kuidas see on seotud lahti-kokku lammutamisega.

Tundub, et Sul on siiski õigus. Lahti-kokku panekuga on see sedasi seotud, et lahti võtsin sellepärast, et pihustiots kukkus kollektorisse. Sinna sattus ta aga seetõttu, et ma oma pisikese lolli ajunääpsuga arvasin, et pihustitele teeb head kui neid atsetoonis leotada ja pärast suruõhuga läbi puhuda. See aga tegi hoopis palju kurja. Proovisin siis uuesti kõiki pihusteid kerge survega puhuda ja vees on tõesti näha, et üks neist lekib tugevalt ja pidevalt. Siinkohal veel küsimus: kas pihustitel on kõigil teistest sõltuvalt surve peal- st., et kui üks lekib, kas siis kaob ka kõigilt teistelt surve tagant??? Igati loogiline ta vist on. Võtsin õhufiltri korpuse lahti ja kui sealt seest seda klappi liigutades enne käivitamist surve peale lasta, siis läheb kohe käima! Igaljuhul TÄNUD info ja nõuannete eest! Vaja ainult üks pihusti leida!?:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 29.03.03 12:33 Tsiteeri


Aidake nüüd ideedega, helged pead! Pihusti sai ära vahetatud, aga käima ikka ei lähe ja hakkasin ka mõtlema, et selles asi vist ikkagi ei ole. Kui soojal mootoril ka pihustitoru lahti päästa (st. sealt surve välja lasta) siis kui kaua ei seisa, käivitub ilusti. Kui aga mõneks minutiks seisma jääb ei aita muud kui sealt pritsekopsikust korraks klappi liigutada!??! Mõistus on täitsa kinni ja ei oska enam midagi teha. Kõik tundub nagu korras olevat???


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
päkapikk
huviline



Registreerunud 18.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4Q & Mx5

postitati 30.03.03 18:44 Tsiteeri


Sinu kirjeldust lugedes tekkis ainult üks mõte: keerasid pihustid p... aga seda lihtsalt pakun. St. pihustid ei tohi läbi asta mitte miskit kuni surveni 3..(3,2 vist) bar'i. Tegelt on teine mõte veel, nendel pritsetel pidi vanadusse surema just see pritsepea (vist nii nimetatdi). See on see jublakas kust hakkavad pihustite torud pihta ja mille sees on üles-alla liikul nõelklapi moodi asi. See jagab bena. Seda nõele liigutab aga see sama klapp mida sa ise "liigutad". Aga see lõhnab ikkagi selle järgi, et sul on peale seda pritsepead surve kadunud (NB! surve tähendab siin umbes 3 bari).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
urquattro
huviline



Registreerunud 25.11.02
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A4b5 1,8TQ & A6c4 avant 2,5TDI Q & S4c4 TDI

postitati 31.03.03 01:26 Tsiteeri


surve ei tohiks ei tohiks lihtsalt niisama ära kaduda. kui ta sul lubab siis plahvatab see segu mis veel torudes oli ja peale ei tule enab midagi. ilmselt ikkagi viga selles kütusejaoturi juhtkolvis, mis doseerib kütust(õhumõõturi laba liigutades liigutad sa seda kolbi, tõstad ülesse ja nii avad kütuse juurde pääsu)- kas ta ei liigu sellepärast, et kütuses on olnud palju vaiku, hülss on ummistunud+soojenedes detailid paisuvad ja kiilub kinni. või jamab sooja mootoriga kütuse juhtrõhk(0,5..3,7bar vastavalt koormusele) mis surub selle kolvi põhja kinni ( juhtrõhk on mingil põhjusel max- 3,7 ja kuna käivitamisel on vaakum väike siis õhuvool ei jõua laba ja seega kolbi tõsta). juhtrõhku annab kandiline kast mootori vasaku külje peal. sinna külge peaks minema 2 kütusevoolikut(mis tulevad pritse peast), elektrijuhe ja vaakumitoru, mis tuleb sisselaske kollektori pealt. ilmselt oli sul see toru lahti(sooja mootori korral juhib vaakum seda membraani, mis määrab ära juhtrõhu suuruse), kas see sai ka tagasi pandud? uh, jutt segane aga äkki on sellest abi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 01.04.03 07:23 Tsiteeri


Tõenäoliselt ongi siis viga selles juhtrõhus?! Kui soojal mootoril lülitada sisse bensupump siis on selle klapi millest eespool juttu oli liigutamine oluliselt raskem. Mismoodi see juhtrõhu regulaator toimib. Mida teevad seal need elektrijuhtmed? Ja see vaakum tuleb ka sinna peale läbi mingi klapi? mis selle eesmärk on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 04.04.03 06:35 Tsiteeri


Kas keegi oskab näiteks mõne lingi jagada, kus sellest mehhaanilisest pritsest juttu oleks? Oleks tänulik, asi kuidagi tarvis korda saada, kapoti tross hakkab juba ära kuluma! Tänud!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kaido
huviline



Registreerunud 14.10.02
Asukoht: TALLINN
Kasutaja on eemal

Auto: autota.

postitati 04.04.03 06:42 Tsiteeri


Vea salongi külmkäivitus lüliti ja iga kord kui sooja mootoriga käivitad vajutad nuppu ja pritsib kohe peale, ning käivitubki.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
urquattro
huviline



Registreerunud 25.11.02
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A4b5 1,8TQ & A6c4 avant 2,5TDI Q & S4c4 TDI

postitati 04.04.03 20:47 Tsiteeri


kui saksat jagad siis xpower.de. seal on lihtsalt aste astmelt asi kirja pandud allikas on bosch. kellegi saksa tudengi dipl.töö.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 06.04.03 12:58 Tsiteeri


Tundub küll väga põhjalik leht olevat, kuid ega ma vist oma mõistusega hakkama ei saa. Äkki keegi teavitab sellisest toredast inimesest, kes nende pritsesüsteemide kohapealt kodus on. Olen korduvalt lugenud kellestki hr. Aavast? Kas tema tegeleb selliste asjadega?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
endrix
huviline



Registreerunud 24.10.02
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: Hetkel Ford ,meeles mõlgub AUDI

postitati 11.04.03 08:30 Tsiteeri


Mul oli sama viga,et külmalt käivitus normaalselt aga soojast peast ,kui natuke seisis hakkas vigureid tegema.Vigaseks osutus temperatuuriandur ,mis annab infi mälule ja vastvalt sellele reguleerib elektrooniline rõhuregulaator vajalikku kütuse kogust.Mootoriks on 1,8 KE-Jetronik.:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 11.04.03 13:15 Tsiteeri


Kahtlustaks isegi midagi sarnast, kuid tegemist on, nagu ma aru olen saanud K-jetronic'uga. Kütusekogust regullitakse vaid survega. On juba kõiksugused kohad läbi kaevatud, istusin ka raamatukogus ja uurisin igasugu kirjandust, hetkel käivitub küll nac paremini, kuid pole ikka see mis peaks. Ja starter hakkab ka juba ära väsima ning lootus kaduma. Kuid tänud ikka!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
päkapikk
huviline



Registreerunud 18.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4Q & Mx5

postitati 12.04.03 13:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja ferdinand
Kas keegi oskab näiteks mõne lingi jagada, kus sellest mehhaanilisest pritsest juttu oleks? Oleks tänulik, asi kuidagi tarvis korda saada, kapoti tross hakkab juba ära kuluma! Tänud!


http://www.auto-solve.com/mech_inj.htm#MFI01


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 17.04.03 16:56 Tsiteeri


Hakkan nüüd seda rõhuakut kahtlustama. Säädisin selle klapi täpselt 2mm koonusest alla nagu QUATTRO soovitas, CO kallale pole veel jõudnud. Praegu on küll samamoodi kui ennegi.
Kas ja mismoodi seda rõhuakut kontrollida saab? On ta kuidagimoodi remonditav?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 17.04.03 18:32 Tsiteeri


Saan sulle seda proovida anda alles esmaspäeval ilmselt(kui veab siis ka varem)eks ma helisen.Remontida seda minu teada pole võimalik,kuna asi on lihtsalt üks metallikamakas,mis on kokku valtsitud.Ja see on siiani ikkagi aint oletus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 18.04.03 07:57 Tsiteeri


Olen jõudnud sellisele järeldusele, et kuidagimoodi kaob süsteemist rõhk, st asi lekib kusagilt? Kas siis seesama rõhuaku, pritsepea või oli kusagil pumba juures mingi klapp? Või miks mitte ka torustik? Miski neist laseb ajapikku rõhu välja. Ja korralikult käivitub alles siis kui mootor on niipalju maha jahtunud, et külmkäivituspihusti tööle hakkab. Eks tulebki vist viga sedamoodi diagnoosida, et neid asju järgemööda vahetama hakata. Kuid imelik on asja juures see, et kui lasen pumbal jupp aega niisama töötada siis peaks ju ometigi rõhu üles ajama, aga sellest pole mingisugust abi. Väga kummaline häda?!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
päkapikk
huviline



Registreerunud 18.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4Q & Mx5

postitati 18.04.03 11:09 Tsiteeri


Sai siis kogu jutt veelkord läbiloetud ja tundub, et ikkagi pihustid.
Piltlikult jaguneb süsteem kaheks - enne bensiinijaoturit ja pärast bensiinijaoturit. Lastes bensupumbal käia, pööritad bensiini süsteemis mis on enne bensiinijaoturit seega selles osas on surevga OK!. Väide, et liigutades käega õhuklappi käivitub koheselt, ongi asja võti. Ehk seda tehes ei tee sa muud kui avad bensiini pääsu süsteemi osasse mis on peale bensiinijaoturit (paljad torud pihustite ja jaoturi vahel) ehk lased sinna rõhu peale. Miks soojalt käivitades piisavalt bena sinna ei jõua on süsteemi eripäras. Sooja mootoriga annab bensiinijaotur tühikäigul peale "imevähe" (1. on sooja mootoriga juhtrõhk max, 2. käivitamine on ju sarnane tühikaäiguga muidugi veel madalamad pöörded) ja see kogus bensiini ei ole piisav pihustite avanemiseks/normaalseks (rikkaks) seguks. Lisaks ei anta sooja mootoriga käivitades lisa bensiini ka.
Arvestades eelnevat on kõikidele teemaks olnud küsimustele loogilised vatused.
1. miks kohe käivitub. - pihustid lekivad aglaselt 1-3 minutiga ei tule sealt määrav kogus välja.
2. miks peale 15 min. seismist lubab. - bena on silindritesse/sisselaskekollektorisse aurustunud ja esimene mats käib selle arvelt
3. miks peale käiamist käivitub. - bensiinijaoturi järgne süsteem on rõhu üleskorjanud
4. miks külmalt käivitub. - juba vist vastatud. juhtrõhk väike - antakse rohkem kütusejaoturist peale, lisaks külmkäivitus pihustist tuleb lisabena.

Ja kõige olulisem - kogu see jama tekkis pärast seda kui olid pihustitega jõhkrutsenud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 18.04.03 12:14 Tsiteeri


Jõudsin ka ise vahepeal järeldusele, et asi on pihustites, kuid tundub, et asi selles ikka ei ole. Proovisin pihustite leket õhusurve ja vee abil. Kui ei leki õhku siis ei leki järelikult ka benssu. Lisaks sellele on vähetõenäoline, et kõik viis pihustit täpselt ühtmoodi rõhu välja lasevad ja siis ühel hetkel jälle korraga üles koguvad. Vähemalt üks peab ju ometigi teistmoodi töötama. Lisaks sellele vahetasin ka ühe pihusti väidetavalt töökorras oleva vastu- see peaks siis ju ikka pritsima ja seega ühe silindrigagi purtsuma? Kuid käivitamisel ei tee üldse midagi, kuni ühel hetkel järsku pauhti tööle hakkab. Tõmbasin ka kõik pihustid välja- kõik alustavad pritsimist ja pihustavad täpselt ühtemoodi.

Ja veel selline asi- olen ka peale seda 15min. seismist (st. hetkel kui mootor ei käivituks) pihustid välja tõmmanud- esimesel hetkel korraks pritsib ja siis on vaikus. Järelikult on algselt ikka mingi surve pihustites mis kohemaid langeb??? Väga kummaline häda igaljuhul.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
päkapikk
huviline



Registreerunud 18.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4Q & Mx5

postitati 18.04.03 12:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja ferdinand
. Kui ei leki õhku siis ei leki järelikult ka benssu. Lisaks sellele on vähetõenäoline, et kõik viis pihustit täpselt ühtmoodi rõhu välja lasevad ja siis ühel hetkel jälle korraga üles koguvad.


1. bensiinijaoturist kuni kõikide pihustiteni on süst ühenduses, st piisab kui üks pihusti lekib
2. lekkimine - mis rõuga sa testid, kuni 3,3 bar'ini ei tohi piuksugi tulla. Lisaks ma kahtlen kas pihustile hästi mõjub nende vette toppimine. Kõige õigem on bensiini endaga seda testi teha. Pihusti purki, manomeeter külge ja vaadata mis toimub.
NB. bena lekkimist ei pruugi silmaga nähagi (teoreetiliselt) sest lekib nii vähe, mis kohe aurustub


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 18.04.03 14:12 Tsiteeri


Tsitaat:
1. bensiinijaoturist kuni kõikide pihustiteni on süst ühenduses, st piisab kui üks pihusti lekib
2. lekkimine - mis rõuga sa testid, kuni 3,3 bar'ini ei tohi piuksugi tulla. Lisaks ma kahtlen kas pihustile hästi mõjub nende vette toppimine. Kõige õigem on bensiini endaga seda testi teha. Pihusti purki, manomeeter külge ja vaadata mis toimub.
NB. bena lekkimist ei pruugi silmaga nähagi (teoreetiliselt) sest lekib nii vähe, mis kohe aurustub


Kahtlustasin minagi seda, kuid proovisin asja nii, et võtsin ühe pihusti üldse lahti, st. et sealt torust tilkus penssu vabalt. Kui süsteem oleks ühenduses siis sellisel juhul ei tohiks ju teised pihustid üldse pritsima hakata?? teised aga toimisid ilusti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
päkapikk
huviline



Registreerunud 18.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4Q & Mx5

postitati 22.04.03 19:35 Tsiteeri


Tsitaat:
ahtlustasin minagi seda, kuid proovisin asja nii, et võtsin ühe pihusti üldse lahti, st. et sealt torust tilkus penssu vabalt. Kui süsteem oleks ühenduses siis sellisel juhul ei tohiks ju teised pihustid üldse pritsima hakata?? teised aga toimisid ilusti.


Tundub, et sul õigus, kui mootor seisab siis "omavahelise ühenduse" peaks "läbi lõikama" seesama benataseme kolvike bensiinijaoturis. Ega sa segukruvi pole kruttinud, seda liigselt keerates avad selle süsteemi jälle ühiseks.

Veel: töötamise ajal võtsid ühe lahti - see tilkus ja teine pritsis? Kas sama oled ka teinud käivitamisel pärast 15 min. seismist?

Kas fakt, et liigutades õhuklappi käivitub kohesel (15 min. seismist) ilma starterit käiamata, on üheselt selge?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 23.04.03 10:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Tundub, et sul õigus, kui mootor seisab siis "omavahelise ühenduse" peaks "läbi lõikama" seesama benataseme kolvike bensiinijaoturis. Ega sa segukruvi pole kruttinud, seda liigselt keerates avad selle süsteemi jälle ühiseks.

Veel: töötamise ajal võtsid ühe lahti - see tilkus ja teine pritsis? Kas sama oled ka teinud käivitamisel pärast 15 min. seismist?

Kas fakt, et liigutades õhuklappi käivitub kohesel (15 min. seismist) ilma starterit käiamata, on üheselt selge?


Käivitangi viimasel ajal ainult nii, et liigutan seda õhuklappi. Peale seismist ei tule alguses kütust, kuid kui sedasi surve peale lasta siis käivitub küll alati ilusti. St. et surve kaob ikkagi kusagilt ära. Väga loogiline oleks see siis kui pihustid tõesti omavahel ühenduses on, äkki siis n.ö seisval mootoril on? Imelik on ka see, et mida soojem on mootor seda lühemaks ajaks saab seisma jätta ilma, et käivitusprobleeme tekiks. Ja kui külma mootoriga hommikuti 6km sõidan ja siis seista- käivitusprobleeme pole???
Segukruvi olen näppinud küll, samuti juhtrõhuregulaatorit ja õhuklapi asendit, kuid käivitumise kohapealt pole küll mingit vahet.
Äkki need pihustid on ikkagi siis miskitmoodi ühenduses, siis oleks selline viga lekkimise korral ju igati loogiline.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3  4
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 27.5% - SQL: 72.5%]