Lehekülgi: 1 2 3 4 |
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 27.03.03 14:03
|
|
|
Soe mootor ei käivitu peale seismist.
Probleem siis järgmine: sai võetud maha sisselaskekollektor ja sellega seonduvalt ka sissepritsesüsteem (seoses allakukkunud pihustiotsaga) ja peale
seda enam soe mootor ei taha käivituda. Kui korraks seisma jätta käivitub ilusti, samuti külmalt. Mootor töötab ka korralikult. Kui soe mootor seisab
u. kümmekond minutit siis korraks lubab, ning käima läheb alles peale ca poolt minutit käiamist. Vaatasin üle kõik pritse ja turboga seonduvad torud
ja lõdvikud ning seal ei tohiks viga olla. Kindlasti on keelelgi samalaadseid kogemusi, tänan juba ette asjalike nõuannete eest! 
Linnavahel on juba täica jube sõita- kui kuhugi seisma jään ja käivitama hakkan siis kõik vahivad sihukeste totakate pilkudega. Kunagi irvitasime ühte
volgameest, kes paar minutit käias, et vennal on stopper peos ja võtab aega- pool minutit veel ja siis läheb käima! Nüüd olen ise selline. Pistan siis aegsasti stopperi tasku. Tegelt on asi muidugi väga kurb.
OK login nüüd välja ja lähen käiama. Siis jõuan õhtuks koju.
|
|
|
päkapikk
huviline
Registreerunud 18.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4Q & Mx5
|
postitati 27.03.03 19:49
|
|
|
on selle aparaadil meh. pritse (kjetronic). Kui jah siis lõhnab vägagi selle järgi, et pihustid on läbi. St. pihustid ei pea. Nõrk koht on ainult see,
kuidas see on seotud lahti-kokku lammutamisega.
|
|
|
kala
klubiliige
Registreerunud 16.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Subaru forester; Audi 100 C4 2.0
|
postitati 28.03.03 06:35
|
|
|
Vaata igaks juhuks selline naljakas asi nagu Halli andur üle ... see seal jagaja sees kusagil ... või proovi mõne teise jagajaga lihtsalt ....
samasugused sümptomid igatahes ...
viga ei pruugigi su pritsungi süsteemis olla 
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 28.03.03 06:47
|
|
|
Kumbki pakutud variant ei sobi sest kui ta ei käivitu siis ei tule kütust ei pihustitest, ega ka nendest torudest mis pihustitesse lähevad. Kui aga
liigutan käega seda klappi seal pritsesüsteemis siis hakkab kohe pritsima.
Järelikult peab viga olema ikkagi selle pritsekasti ja seal liikuva klapiga seotud.
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 28.03.03 18:45
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja päkapikk
on selle aparaadil meh. pritse (kjetronic). Kui jah siis lõhnab vägagi selle järgi, et pihustid on läbi. St. pihustid ei pea. Nõrk koht on ainult see,
kuidas see on seotud lahti-kokku lammutamisega. |
Tundub, et Sul on siiski õigus. Lahti-kokku panekuga on see sedasi seotud, et lahti võtsin sellepärast, et pihustiots kukkus kollektorisse. Sinna
sattus ta aga seetõttu, et ma oma pisikese lolli ajunääpsuga arvasin, et pihustitele teeb head kui neid atsetoonis leotada ja pärast suruõhuga läbi
puhuda. See aga tegi hoopis palju kurja. Proovisin siis uuesti kõiki pihusteid kerge survega puhuda ja vees on tõesti näha, et üks neist lekib
tugevalt ja pidevalt. Siinkohal veel küsimus: kas pihustitel on kõigil teistest sõltuvalt surve peal- st., et kui üks lekib, kas siis kaob ka kõigilt
teistelt surve tagant??? Igati loogiline ta vist on. Võtsin õhufiltri korpuse lahti ja kui sealt seest seda klappi liigutades enne käivitamist surve
peale lasta, siis läheb kohe käima! Igaljuhul TÄNUD info ja nõuannete eest! Vaja ainult üks pihusti leida!?
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 29.03.03 12:33
|
|
|
Aidake nüüd ideedega, helged pead! Pihusti sai ära vahetatud, aga käima ikka ei lähe ja hakkasin ka mõtlema, et selles asi vist ikkagi ei ole. Kui
soojal mootoril ka pihustitoru lahti päästa (st. sealt surve välja lasta) siis kui kaua ei seisa, käivitub ilusti. Kui aga mõneks minutiks seisma jääb
ei aita muud kui sealt pritsekopsikust korraks klappi liigutada!??! Mõistus on täitsa kinni ja ei oska enam midagi teha. Kõik tundub nagu korras
olevat???
|
|
|
päkapikk
huviline
Registreerunud 18.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4Q & Mx5
|
postitati 30.03.03 18:44
|
|
|
Sinu kirjeldust lugedes tekkis ainult üks mõte: keerasid pihustid p... aga seda lihtsalt pakun. St. pihustid ei tohi läbi asta mitte miskit kuni
surveni 3..(3,2 vist) bar'i. Tegelt on teine mõte veel, nendel pritsetel pidi vanadusse surema just see pritsepea (vist nii nimetatdi). See on
see jublakas kust hakkavad pihustite torud pihta ja mille sees on üles-alla liikul nõelklapi moodi asi. See jagab bena. Seda nõele liigutab aga see
sama klapp mida sa ise "liigutad". Aga see lõhnab ikkagi selle järgi, et sul on peale seda pritsepead surve kadunud (NB! surve tähendab siin
umbes 3 bari).
|
|
|
urquattro
huviline
Registreerunud 25.11.02
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A4b5 1,8TQ & A6c4 avant 2,5TDI Q & S4c4 TDI
|
postitati 31.03.03 01:26
|
|
|
surve ei tohiks ei tohiks lihtsalt niisama ära kaduda. kui ta sul lubab siis plahvatab see segu mis veel torudes oli ja peale ei tule enab midagi.
ilmselt ikkagi viga selles kütusejaoturi juhtkolvis, mis doseerib kütust(õhumõõturi laba liigutades liigutad sa seda kolbi, tõstad ülesse ja nii avad
kütuse juurde pääsu)- kas ta ei liigu sellepärast, et kütuses on olnud palju vaiku, hülss on ummistunud+soojenedes detailid paisuvad ja kiilub kinni.
või jamab sooja mootoriga kütuse juhtrõhk(0,5..3,7bar vastavalt koormusele) mis surub selle kolvi põhja kinni ( juhtrõhk on mingil põhjusel max- 3,7
ja kuna käivitamisel on vaakum väike siis õhuvool ei jõua laba ja seega kolbi tõsta). juhtrõhku annab kandiline kast mootori vasaku külje peal. sinna
külge peaks minema 2 kütusevoolikut(mis tulevad pritse peast), elektrijuhe ja vaakumitoru, mis tuleb sisselaske kollektori pealt. ilmselt oli sul see
toru lahti(sooja mootori korral juhib vaakum seda membraani, mis määrab ära juhtrõhu suuruse), kas see sai ka tagasi pandud? uh, jutt segane aga äkki
on sellest abi.
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 01.04.03 07:23
|
|
|
Tõenäoliselt ongi siis viga selles juhtrõhus?! Kui soojal mootoril lülitada sisse bensupump siis on selle klapi millest eespool juttu oli liigutamine
oluliselt raskem. Mismoodi see juhtrõhu regulaator toimib. Mida teevad seal need elektrijuhtmed? Ja see vaakum tuleb ka sinna peale läbi mingi klapi?
mis selle eesmärk on?
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 04.04.03 06:35
|
|
|
Kas keegi oskab näiteks mõne lingi jagada, kus sellest mehhaanilisest pritsest juttu oleks? Oleks tänulik, asi kuidagi tarvis korda saada, kapoti
tross hakkab juba ära kuluma! Tänud!
|
|
|
kaido
huviline
Registreerunud 14.10.02
Asukoht: TALLINN
Kasutaja on eemal
Auto: autota.
|
postitati 04.04.03 06:42
|
|
|
Vea salongi külmkäivitus lüliti ja iga kord kui sooja mootoriga käivitad vajutad nuppu ja pritsib kohe peale, ning käivitubki.
|
|
|
urquattro
huviline
Registreerunud 25.11.02
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A4b5 1,8TQ & A6c4 avant 2,5TDI Q & S4c4 TDI
|
postitati 04.04.03 20:47
|
|
|
kui saksat jagad siis xpower.de. seal on lihtsalt aste astmelt asi kirja pandud allikas on bosch. kellegi saksa tudengi dipl.töö.
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 06.04.03 12:58
|
|
|
Tundub küll väga põhjalik leht olevat, kuid ega ma vist oma mõistusega hakkama ei saa. Äkki keegi teavitab sellisest toredast inimesest, kes nende
pritsesüsteemide kohapealt kodus on. Olen korduvalt lugenud kellestki hr. Aavast? Kas tema tegeleb selliste asjadega?
|
|
|
endrix
huviline
Registreerunud 24.10.02
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Hetkel Ford ,meeles mõlgub AUDI
|
postitati 11.04.03 08:30
|
|
|
Mul oli sama viga,et külmalt käivitus normaalselt aga soojast peast ,kui natuke seisis hakkas vigureid tegema.Vigaseks osutus temperatuuriandur ,mis
annab infi mälule ja vastvalt sellele reguleerib elektrooniline rõhuregulaator vajalikku kütuse kogust.Mootoriks on 1,8 KE-Jetronik.
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 11.04.03 13:15
|
|
|
Kahtlustaks isegi midagi sarnast, kuid tegemist on, nagu ma aru olen saanud K-jetronic'uga. Kütusekogust regullitakse vaid survega. On juba
kõiksugused kohad läbi kaevatud, istusin ka raamatukogus ja uurisin igasugu kirjandust, hetkel käivitub küll nac paremini, kuid pole ikka see mis
peaks. Ja starter hakkab ka juba ära väsima ning lootus kaduma. Kuid tänud ikka!
|
|
|
päkapikk
huviline
Registreerunud 18.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4Q & Mx5
|
postitati 12.04.03 13:39
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja ferdinand
Kas keegi oskab näiteks mõne lingi jagada, kus sellest mehhaanilisest pritsest juttu oleks? Oleks tänulik, asi kuidagi tarvis korda saada, kapoti
tross hakkab juba ära kuluma! Tänud! |
http://www.auto-solve.com/mech_inj.htm#MFI01
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 17.04.03 16:56
|
|
|
Hakkan nüüd seda rõhuakut kahtlustama. Säädisin selle klapi täpselt 2mm koonusest alla nagu QUATTRO soovitas, CO kallale pole veel jõudnud. Praegu on
küll samamoodi kui ennegi.
Kas ja mismoodi seda rõhuakut kontrollida saab? On ta kuidagimoodi remonditav?
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 17.04.03 18:32
|
|
|
Saan sulle seda proovida anda alles esmaspäeval ilmselt(kui veab siis ka varem)eks ma helisen.Remontida seda minu teada pole võimalik,kuna asi on
lihtsalt üks metallikamakas,mis on kokku valtsitud.Ja see on siiani ikkagi aint oletus.
|
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 18.04.03 07:57
|
|
|
Olen jõudnud sellisele järeldusele, et kuidagimoodi kaob süsteemist rõhk, st asi lekib kusagilt? Kas siis seesama rõhuaku, pritsepea või oli kusagil
pumba juures mingi klapp? Või miks mitte ka torustik? Miski neist laseb ajapikku rõhu välja. Ja korralikult käivitub alles siis kui mootor on niipalju
maha jahtunud, et külmkäivituspihusti tööle hakkab. Eks tulebki vist viga sedamoodi diagnoosida, et neid asju järgemööda vahetama hakata. Kuid imelik
on asja juures see, et kui lasen pumbal jupp aega niisama töötada siis peaks ju ometigi rõhu üles ajama, aga sellest pole mingisugust abi. Väga
kummaline häda?!
|
|
|
päkapikk
huviline
Registreerunud 18.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4Q & Mx5
|
postitati 18.04.03 11:09
|
|
|
Sai siis kogu jutt veelkord läbiloetud ja tundub, et ikkagi pihustid.
Piltlikult jaguneb süsteem kaheks - enne bensiinijaoturit ja pärast bensiinijaoturit. Lastes bensupumbal käia, pööritad bensiini süsteemis mis on enne
bensiinijaoturit seega selles osas on surevga OK!. Väide, et liigutades käega õhuklappi käivitub koheselt, ongi asja võti. Ehk seda tehes ei tee sa
muud kui avad bensiini pääsu süsteemi osasse mis on peale bensiinijaoturit (paljad torud pihustite ja jaoturi vahel) ehk lased sinna rõhu peale. Miks
soojalt käivitades piisavalt bena sinna ei jõua on süsteemi eripäras. Sooja mootoriga annab bensiinijaotur tühikäigul peale "imevähe" (1.
on sooja mootoriga juhtrõhk max, 2. käivitamine on ju sarnane tühikaäiguga muidugi veel madalamad pöörded) ja see kogus bensiini ei ole piisav
pihustite avanemiseks/normaalseks (rikkaks) seguks. Lisaks ei anta sooja mootoriga käivitades lisa bensiini ka.
Arvestades eelnevat on kõikidele teemaks olnud küsimustele loogilised vatused.
1. miks kohe käivitub. - pihustid lekivad aglaselt 1-3 minutiga ei tule sealt määrav kogus välja.
2. miks peale 15 min. seismist lubab. - bena on silindritesse/sisselaskekollektorisse aurustunud ja esimene mats käib selle arvelt
3. miks peale käiamist käivitub. - bensiinijaoturi järgne süsteem on rõhu üleskorjanud
4. miks külmalt käivitub. - juba vist vastatud. juhtrõhk väike - antakse rohkem kütusejaoturist peale, lisaks külmkäivitus pihustist tuleb
lisabena.
Ja kõige olulisem - kogu see jama tekkis pärast seda kui olid pihustitega jõhkrutsenud.
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 18.04.03 12:14
|
|
|
Jõudsin ka ise vahepeal järeldusele, et asi on pihustites, kuid tundub, et asi selles ikka ei ole. Proovisin pihustite leket õhusurve ja vee abil. Kui
ei leki õhku siis ei leki järelikult ka benssu. Lisaks sellele on vähetõenäoline, et kõik viis pihustit täpselt ühtmoodi rõhu välja lasevad ja siis
ühel hetkel jälle korraga üles koguvad. Vähemalt üks peab ju ometigi teistmoodi töötama. Lisaks sellele vahetasin ka ühe pihusti väidetavalt töökorras
oleva vastu- see peaks siis ju ikka pritsima ja seega ühe silindrigagi purtsuma? Kuid käivitamisel ei tee üldse midagi, kuni ühel hetkel järsku pauhti
tööle hakkab. Tõmbasin ka kõik pihustid välja- kõik alustavad pritsimist ja pihustavad täpselt ühtemoodi.
Ja veel selline asi- olen ka peale seda 15min. seismist (st. hetkel kui mootor ei käivituks) pihustid välja tõmmanud- esimesel hetkel korraks pritsib
ja siis on vaikus. Järelikult on algselt ikka mingi surve pihustites mis kohemaid langeb??? Väga kummaline häda igaljuhul.
|
|
|
päkapikk
huviline
Registreerunud 18.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4Q & Mx5
|
postitati 18.04.03 12:33
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja ferdinand
. Kui ei leki õhku siis ei leki järelikult ka benssu. Lisaks sellele on vähetõenäoline, et kõik viis pihustit täpselt ühtmoodi rõhu välja lasevad ja
siis ühel hetkel jälle korraga üles koguvad. |
1. bensiinijaoturist kuni kõikide pihustiteni on süst ühenduses, st piisab kui üks pihusti lekib
2. lekkimine - mis rõuga sa testid, kuni 3,3 bar'ini ei tohi piuksugi tulla. Lisaks ma kahtlen kas pihustile hästi mõjub nende vette toppimine.
Kõige õigem on bensiini endaga seda testi teha. Pihusti purki, manomeeter külge ja vaadata mis toimub.
NB. bena lekkimist ei pruugi silmaga nähagi (teoreetiliselt) sest lekib nii vähe, mis kohe aurustub
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 18.04.03 14:12
|
|
|
Tsitaat: | 1. bensiinijaoturist kuni kõikide pihustiteni on süst ühenduses, st piisab kui üks pihusti lekib
2. lekkimine - mis rõuga sa testid, kuni 3,3 bar'ini ei tohi piuksugi tulla. Lisaks ma kahtlen kas pihustile hästi mõjub nende vette toppimine.
Kõige õigem on bensiini endaga seda testi teha. Pihusti purki, manomeeter külge ja vaadata mis toimub.
NB. bena lekkimist ei pruugi silmaga nähagi (teoreetiliselt) sest lekib nii vähe, mis kohe aurustub |
Kahtlustasin minagi seda, kuid proovisin asja nii, et võtsin ühe pihusti üldse lahti, st. et sealt torust tilkus penssu vabalt. Kui süsteem oleks
ühenduses siis sellisel juhul ei tohiks ju teised pihustid üldse pritsima hakata?? teised aga toimisid ilusti.
|
|
|
päkapikk
huviline
Registreerunud 18.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4Q & Mx5
|
postitati 22.04.03 19:35
|
|
|
Tsitaat: |
ahtlustasin minagi seda, kuid proovisin asja nii, et võtsin ühe pihusti üldse lahti, st. et sealt torust tilkus penssu vabalt. Kui süsteem oleks
ühenduses siis sellisel juhul ei tohiks ju teised pihustid üldse pritsima hakata?? teised aga toimisid ilusti. |
Tundub, et sul õigus, kui mootor seisab siis "omavahelise ühenduse" peaks "läbi lõikama" seesama benataseme kolvike
bensiinijaoturis. Ega sa segukruvi pole kruttinud, seda liigselt keerates avad selle süsteemi jälle ühiseks.
Veel: töötamise ajal võtsid ühe lahti - see tilkus ja teine pritsis? Kas sama oled ka teinud käivitamisel pärast 15 min. seismist?
Kas fakt, et liigutades õhuklappi käivitub kohesel (15 min. seismist) ilma starterit käiamata, on üheselt selge?
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 23.04.03 10:05
|
|
|
Tsitaat: | Tundub, et sul õigus, kui mootor seisab siis "omavahelise ühenduse" peaks "läbi lõikama" seesama benataseme
kolvike bensiinijaoturis. Ega sa segukruvi pole kruttinud, seda liigselt keerates avad selle süsteemi jälle ühiseks.
Veel: töötamise ajal võtsid ühe lahti - see tilkus ja teine pritsis? Kas sama oled ka teinud käivitamisel pärast 15 min. seismist?
Kas fakt, et liigutades õhuklappi käivitub kohesel (15 min. seismist) ilma starterit käiamata, on üheselt selge? |
Käivitangi viimasel ajal ainult nii, et liigutan seda õhuklappi. Peale seismist ei tule alguses kütust, kuid kui sedasi surve peale lasta siis
käivitub küll alati ilusti. St. et surve kaob ikkagi kusagilt ära. Väga loogiline oleks see siis kui pihustid tõesti omavahel ühenduses on, äkki siis
n.ö seisval mootoril on? Imelik on ka see, et mida soojem on mootor seda lühemaks ajaks saab seisma jätta ilma, et käivitusprobleeme tekiks. Ja kui
külma mootoriga hommikuti 6km sõidan ja siis seista- käivitusprobleeme pole???
Segukruvi olen näppinud küll, samuti juhtrõhuregulaatorit ja õhuklapi asendit, kuid käivitumise kohapealt pole küll mingit vahet.
Äkki need pihustid on ikkagi siis miskitmoodi ühenduses, siis oleks selline viga lekkimise korral ju igati loogiline.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 4 |