Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Millist autot eelistada kas A6 või A4 (Vastuseid: 28 | Vaatamisi: 4286)
DzMx
huviline

Avatar


Registreerunud 31.03.10
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B5 1.8 92kw & Opel Vectra 1.6i 52kw

postitati 01.04.10 13:11 Tsiteeri
Millist autot eelistada kas A6 või A4



Tervist
plaanis on autoost ja oleks tarvis nõuandeid kas vaadata A4 või A6 kuue poole
Aasta arv jääks 96-98 vahele. Pm olen vaadanud 1.9 diisel 81kw ja 1.8 bensukas 92kw mootoritega, tähtis on see et, jõuaks universaal keret järel vedada.
Küsimus oleks oleks kas osta diisel või bensukas, sest soov on, et küttekulu jääks alla 10-e linnas ja maantel 6-7.
Ja kasulik oleks teada kui kallis on A4 või A6-e hooldus, rihmavahetused jne...

E: Ma olen rohkem ökoinimene


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 01.04.10 13:19 Tsiteeri


Kas A4 või A6 see jääb ikka Sinu otsustada või siis tee valik selle põhjal kumma parema pakkumise saad.

Kui oled öko inimene siis on Sinu pakutud variandid (1,9 diisel või 1,8 bens (ilma turbota)) igati head tänu madalale küttekulule ja hooldusele.

Kui midagi sobivat leiad siis kindlasti ostueelne kontroll kuskil pädevas kohas ja ülejäänu jääb juba vaid Sinu otsustada.


Ps. Minu jaoks ei olegi vahet kas diisel või bens, mõlemil omad miinused ja plussid, isiklikult valiks selle kumma parema saad.


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
DzMx
huviline

Avatar


Registreerunud 31.03.10
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B5 1.8 92kw & Opel Vectra 1.6i 52kw

postitati 01.04.10 13:26 Tsiteeri


Aga kui suureks jääb keskmiselt nendel kahel eelnimetatud mootoril küttekulu universaal keret järel vedades?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
rocket
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 01.04.10 13:28 Tsiteeri


Universaal 1.8 bensukas vist alla 10 linnas küll ei tule.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
priit
moderaator
klubiliige

Avatar


Registreerunud 18.09.03
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi C4, Bora & Octavia

postitati 01.04.10 13:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: DzMx
E: Ma olen rohkem ökoinimene


Osta jalgratas, kütust ei tarbi - loodust ei saasta. :P
Hooldused kordades odavamad.


priitpoiss --> priit
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 01.04.10 13:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rocket
Universaal 1.8 bensukas vist alla 10 linnas küll ei tule.



Ja selle paar liitrit suurema küttekulu võid kanda kindlustundeks, et pole turbot ja kõrgsurve pumpa ning pihusteid mis remonti vajada võiks.


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 01.04.10 13:58 Tsiteeri


Ökoinimene ja A6 küll omavahel kokku ei käi.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rocket
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 01.04.10 14:05 Tsiteeri


1.8 motoga C5 nüüd küll mingi (remondi)ilmaime või keskkonnavaenlane pole.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 01.04.10 18:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Ökoinimene ja A6 küll omavahel kokku ei käi.

Seesuur et käib küll, kui kasutad vanakooli dislat 1,9 81kw ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 01.04.10 18:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: DzMx
Tervist
plaanis on autoost ja oleks tarvis nõuandeid kas vaadata A4 või A6 kuue poole
Aasta arv jääks 96-98 vahele. Pm olen vaadanud 1.9 diisel 81kw ja 1.8 bensukas 92kw mootoritega, tähtis on see et, jõuaks universaal keret järel vedada.
Küsimus oleks oleks kas osta diisel või bensukas, sest soov on, et küttekulu jääks alla 10-e linnas ja maantel 6-7.
Ja kasulik oleks teada kui kallis on A4 või A6-e hooldus, rihmavahetused jne...

E: Ma olen rohkem ökoinimene


A6 vana dislamotoga 1,9TDI 81kw on sama odav ülal pidada kui B4 1,9TDI 66kw motoga- pean silmas ainult mootori hooldust ja kütet võtab muidugi raskem kere rohkem :) nõks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
DzMx
huviline

Avatar


Registreerunud 31.03.10
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B5 1.8 92kw & Opel Vectra 1.6i 52kw

postitati 02.04.10 10:14 Tsiteeri


Valik arvatavasti osutubki vana kooli disla peale :cool:
Aga väike küsimus oleks, et millest on tehtud A4-ja sarniirid ja rooliots jne... Ega mitte alumiiniumist?

E: aastaarvude 96-98 vahel


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
rocket
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 02.04.10 10:19 Tsiteeri


Alumiiniumist on ainult õõtsad ja mõned (mitte kõik) õõtsi läbivad puksid.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
DzMx
huviline

Avatar


Registreerunud 31.03.10
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B5 1.8 92kw & Opel Vectra 1.6i 52kw

postitati 02.04.10 10:31 Tsiteeri


Kuidas oleks täpsemalt küttekulu ja hooldus vanema kerega Audi A6-el 94-97 2.0 85kw. Ja tahaks teada rohkem nõrgemaid kohti, ja mis vead võivad esineda.

Kui A4-jal õõtsad alumiiniumist, siis jääb ta vist ikkagi valikust välja sest iga hommik vaja läbi aukude maantele sõita, ja ma kardan, et alumiiniumõõtsad ei pea pikemas perioodis vastu ja lähevad kõveraks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
rocket
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 02.04.10 13:28 Tsiteeri


Need õõtsad Sul nüüd küll kõveraks ei lähe. Sama esisilla hoovastik mis pisikese mootoriga A4'l on ju sisuliselt ka W12 mootoriga A8'l või 19-tolliste ratastega RS6'l, nii et tugevusvaru peaks jätkuma.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 02.04.10 19:56 Tsiteeri


Ära a4 õõtsasi küll karda, need piisavalt tugevad. Ei ole elusees kuulnud, et audil mõni õõts pooleks oleks murdunud. Hoopis teine tera on see, mis need puksid seal sees peavad tegema , kui sõidad kehvades oludes.
Audi a6 c4 on suht pommikindel auto, nõrkasi kohti kui nii pole. Sillaremont tunduvalt odavam, kui a4 ja a6, muidugi a6/a4 natuke mugavamad ka oma sillaehituse poolest. Aga jah, c4 kerega audi väga pommikindel ja mugav auto. ise soovitaks.

Kui a4 kasuks otsustad, siis 1.8Turbo väga hea valik.


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raemees
huviline

Avatar


Registreerunud 18.09.09
Asukoht: Rae vald
Kasutaja on eemal

Auto: BMW E90 320dA 2008a

postitati 02.04.10 20:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: DzMx
Kuidas oleks täpsemalt küttekulu ja hooldus vanema kerega Audi A6-el 94-97 2.0 85kw. Ja tahaks teada rohkem nõrgemaid kohti, ja mis vead võivad esineda.

Kui A4-jal õõtsad alumiiniumist, siis jääb ta vist ikkagi valikust välja sest iga hommik vaja läbi aukude maantele sõita, ja ma kardan, et alumiiniumõõtsad ei pea pikemas perioodis vastu ja lähevad kõveraks.


Osta siis mingi "saan" millel on need al- õõtsad äsja vahetatud või mingi odavam auto mille saab uue(kellegi jaoks juba vana) juba ainult õõtsade raha eest nt VAZ võ ZAZ ja asi lahenenud. :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 03.04.10 06:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jan-kos
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Ökoinimene ja A6 küll omavahel kokku ei käi.

Seesuur et käib küll, kui kasutad vanakooli dislat 1,9 81kw ;)


Mina jällegi arvan, et ökoinimene kui selline ei vaata ainult kütusekulu, vaid igasugu asju. Näit. valmistamisele kuluvat materjalide kogust ning päriltolu, liigne luksus on välistatud, jne.
A6 on ikkagi kesklassi ülemise otsa luxpill, mis ökomehe margi kohe täis teeb.:D


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 03.04.10 08:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Mina jällegi arvan, et ökoinimene kui selline ei vaata ainult kütusekulu, vaid igasugu asju. Näit. valmistamisele kuluvat materjalide kogust ning päriltolu, liigne luksus on välistatud, jne.
A6 on ikkagi kesklassi ülemise otsa luxpill, mis ökomehe margi kohe täis teeb.:D

On veel liik "ökoinimesi", kes tahaks väliselt esindusliku autoga sõita, kuid et see võtaks 6L diislit sajale. :) Ja noh, eks praegune aeg paneb ka paljugi paika.

Teema algatajale aga: kui A4 sulle väikseks jääb, osta A6. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
yepi
huviline

Avatar


Registreerunud 12.10.07
Asukoht: Nõmme
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2,5 TDQ 103 KW; A3 1,8 92 KW; Perlingo 1,4 55KW

postitati 03.04.10 08:08 Tsiteeri


Mina juba soovitaks osta sellise isendi (ei ole kellegi tuttava auto, et siin reklaami teeks) http://www.auto24.ee/used/690860, aga kui leiad veel nelikveolise siis oled õnnejunn, kuna see mootor ja veermik suht pommikindel.
Minekut on autol täie raha eest.


Ihne maksab ühe korra, rumal kaks korda, jobu - kogu aeg.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 03.04.10 21:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: juks11
Tsitaat:
Algselt postitas: rocket
Universaal 1.8 bensukas vist alla 10 linnas küll ei tule.



Ja selle paar liitrit suurema küttekulu võid kanda kindlustundeks, et pole turbot ja kõrgsurve pumpa ning pihusteid mis remonti vajada võiks.


Pigem paar liitrit väiksem kütusekulu jätta kindlustundeks, et ei tule jännata süütepoolide, kommutaatori, küünlajuhtmete, küünalde, bensiinipumba, juhtrõhuregulaatori, pihustite ja veel 100 erineva asjaga.;)
Väiksema auto saaks sama raha eest ehk vähe moodsama, kuid siis jh on sellel ka paraku need paljukardetud alumiiniumvardad:D küljes.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
DzMx
huviline

Avatar


Registreerunud 31.03.10
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B5 1.8 92kw & Opel Vectra 1.6i 52kw

postitati 03.04.10 23:07 Tsiteeri


Pikemalt kaalutletud ja valik jääb A6 C4 kerel, sai juba proovitud 2.0 85kw bensukat, ja esmamulje jäi hea, seega otsus jääbki A6-e kasuks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Big
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal

Auto: Audi, Ford, Vaz

postitati 03.04.10 23:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: DzMx
Pikemalt kaalutletud ja valik jääb A6 C4 kerel, sai juba proovitud 2.0 85kw bensukat, ja esmamulje jäi hea, seega otsus jääbki A6-e kasuks.


Usun, et tegid õige otsuse, enamik ostaks viimase raha eest viimase mudeli, mis käes oleva summa eest saada võib. C4 ikka kordades mugavam kui seda on b5. Samuti on ta kestvam ja murevabam.

Siiani painab küsimus, miks on näiteks c3 ja c4 palju stabiilsemad suurtel kiirustel võrreldes b5, c5 ja b6`ga?
Kes on nende kõigiga sõitnud, teavad millest ma räägin. Jutt käib siis 140km/h ja üles.


Audi 100 c3 2.2 } Audi 100Q c3 2.1T } Audi 100 c4 2.8 aut. } Audi 80 b4 1.9TD } Audi 100 c4 2.8Q } Audi 100 c3 2.3 } Audi A4 b5 1.8 } Audi 100 c3 2.0 aut. } Audi A6 C5 1.8T aut. } Audi 100 c3 Avant 2.1 } typ81 Q } Audi 80 b2 TD } Audi 80 Competition Q } Audi 80 typ85 Coupe } Audi 90 typ85 2.0r5 } Audi Coupe b4 } Audi 90 quattro } Audi V8 } Audi A4 b6 1.9TDI } Audi 80 b3 2.0r4 101kw } Audi 100 C4 2.5tdi ...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mokits
huviline

Avatar


Registreerunud 22.12.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A4.2 V8 b5 Quattro, Trafic

postitati 03.04.10 23:57 Tsiteeri


2.0 liitrine c4 a6 on kõva asi! Ma kihutasin sellisega ringi poolteist aastat. Veermik on tugev, mootor ja muu tehnika vastupidav, kütet võttis sedasi kuidas tallasin... tahta sai 7 liitriga hakkama, kui tahtsin sain 12 ka :D Mootor on ka selline, et jalgu ei jää, hooldused odavad, ja juppidevalik ja saadavus on super!


Alla kolme liitristesse käib piim ja vesi!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 04.04.10 00:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Big
Tsitaat:
Algselt postitas: DzMx
Pikemalt kaalutletud ja valik jääb A6 C4 kerel, sai juba proovitud 2.0 85kw bensukat, ja esmamulje jäi hea, seega otsus jääbki A6-e kasuks.


Usun, et tegid õige otsuse, enamik ostaks viimase raha eest viimase mudeli, mis käes oleva summa eest saada võib. C4 ikka kordades mugavam kui seda on b5. Samuti on ta kestvam ja murevabam.

Siiani painab küsimus, miks on näiteks c3 ja c4 palju stabiilsemad suurtel kiirustel võrreldes b5, c5 ja b6`ga?
Kes on nende kõigiga sõitnud, teavad millest ma räägin. Jutt käib siis 140km/h ja üles.


Ma audide kohapealt konkreetselt ei oska sõna võtta aga mulle on jäänud küll arusaam, et kahe õõtsaga versiooni sõidumugavus, sh ka stabiilsus suurtel kiirustel, on ikka kordades parem ürgse ühe õõtsa ja vedrukanduriga versioonist. (tegelikkuses oligi see kahe õõtsaga variant ammu enne macPherson vedrustuse tulekut levinum ja tolleaegsete masinate vedrustus ka oluliselt pehmem ja mõnusam). Märkimisväärne ebastabiilsus suurel kiirusel on suure tõenäosusega tingitud hooldamata sillast.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 04.04.10 05:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Big
Tsitaat:
Algselt postitas: DzMx
Pikemalt kaalutletud ja valik jääb A6 C4 kerel, sai juba proovitud 2.0 85kw bensukat, ja esmamulje jäi hea, seega otsus jääbki A6-e kasuks.


Usun, et tegid õige otsuse, enamik ostaks viimase raha eest viimase mudeli, mis käes oleva summa eest saada võib. C4 ikka kordades mugavam kui seda on b5. Samuti on ta kestvam ja murevabam.

Siiani painab küsimus, miks on näiteks c3 ja c4 palju stabiilsemad suurtel kiirustel võrreldes b5, c5 ja b6`ga?
Kes on nende kõigiga sõitnud, teavad millest ma räägin. Jutt käib siis 140km/h ja üles.


Siin ei saa ma küll nõus olla selle jutuga. Oma vana C4-ga ei tahtnud eriti üle 160 vajutada, praegusega pole 200+ mingi probleem, juhitavus ja teelpüsivus väga hea. Muidugi selliste kiiruste juures tulevad igasugu pisiasjad juba mängu, näit. rehvid:D


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 44.6% - SQL: 55.4%]