Lehekülgi: 1 2 |
SilverLine
huviline
Registreerunud 27.03.10
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Facelift, Volvo S60 D5
|
postitati 28.03.10 00:42
|
|
|
kas A4 Quattro 2,5TDI V6 on hea auto või ei?
Olen siin juba pikemat aega plaaninud Audi A4 soetada. ja leidsin sobiva (vähemalt omaarust) Audi A4 Quattro 2,5 TDI manuaal aastast 10/1998
tehnikaajakirju sirvides lugesin, et tegu on diisli kohta väga ergu mineku ja säästliku mootoriga. Lisaks ihaldatud nelikvedu ja see kõik
sedaankerel. kuid siis hakkasin kuulma nurinaid, et V6 koormab esisilda ja need lagunevad kergesti. Lisaks, on probleeme, et mootorid kulutavad
nukkvõlle, kaks eri mehaanikut väitisid seda! kuna mul eelnevaid kogemusi Audidega ei ole siis meeleldi tahaks teada, kas see ka tõele vastab ja mida
teha, et nii ei läheks?
Kõnealune A4 on see! http://www.auto24.ee/used/412741
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ E39
|
postitati 28.03.10 05:36
|
|
|
See esisilla jutt on küll väheke liiast.Samamoodi kuluvad need liigendid 1,8-se motoga isenditel.Pigem hirmutab inimesi nende liigendite kogus ja
hind Muidugi oleneb ka sellest,kuidas autot kasutada. Nende nukkvõllide
kulumisest ei päästa sind kahjuks mitte miski
|
|
|
maxic
huviline
Registreerunud 27.05.04
Asukoht: metsas
Kasutaja on eemal
Auto: auditu
|
postitati 28.03.10 06:25
|
|
|
2.5TDi V6 kohta uuri siit foorumist. Üldiselt soovitaks sellest eemale hoida ja vaadata 1.9TDi poole, mis on tunduvalt murevabam ning väga ökonoomne.
|
|
|
SilverLine
huviline
Registreerunud 27.03.10
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Facelift, Volvo S60 D5
|
postitati 28.03.10 14:05
|
|
|
Tsitaat: | selle 1,9 suhtes on mul hirm et kiirendus on väheke kasin, et 2,5 pidi erksam olema ja kuskilt lugesin et tavaline esivedu 2,5
võtab linnas ümaralt 7 liitrit. seda ei ole ju palju. nelivedu lisaks umbes liitri, kuna manuaakastiga leidsin (automaadi välistan täielikult). vale
koht on küll rääkida aga sellises situatsioonis eelistaksin 525TDS-i, kuid prioriteedid on seatud paraku nii, et auto kere peab kaua vastu pidama ja
seega saigi Audi kasuks otsustatud. |
Selle 1,9 suhtes on mul hirm, et kiirendus on väheke kasin, et 2,5 pidi erksam olema ja kuskilt lugesin, et tavaline esivedu 2,5 võtab linnas ümaralt
7 liitrit. Seda ei ole ju palju. Nelivedu lisaks umbes liitri, kuna manuaakastiga leidsin (automaadi välistan täielikult). Vale koht on küll rääkida,
aga sellises situatsioonis eelistaksin 525TDS-i, kuid prioriteedid on seatud paraku nii, et auto kere peab kaua vastu pidama ja seega saigi Audi
kasuks otsustatud.
***
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna
järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Lihtsa 3-minuti keelekoolituse leiad siit."
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 28.03.10 14:19
|
|
|
Bemmi 2.5 R6 on VAG 2.5 V6-st kindlasti etem valik.
Mis auto sul avataril on?
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 28.03.10 14:23
|
|
|
Nii, aga teeme väikese kalkulatsiooni, kui su 2.5TDI mootor peaks vajama kapremonti.
Kapremondi hind näiteks 35000.-
Oletame, et sõidad autoga 4 aastat ja 20000 aastas, ehk siis kokku 80000 km.
Võtame diisli hinnaks 18 krooni / liiter ning keskmise kütusekulu 6L / 100-le.
18*(80000/100*6) = 86400 krooni.
Kui nüüd arvestame siia selle juurde, et sul võib selle nelja aasta jooksul minna vaja mootori kapremonti, siis teeme sellise tehte:
18*(80000/100*X) = 86400+35000. X tuleb ~8.5 või siis 40% kõrgem.
Mida vähem sa sõidad, seda suuremaks läheb see vahe. Ehk siis, kui sa ei tea, et sellel mootoril on 100% juba tehtud see remont, miks mitte vaadata
näiteks 1.8T bensuka poole?
Muidugi kõik see on teoreetiline ning muidugi on auto ekspluateerimisel ka teised kulud. Lihtsalt kütusekuluga see 2.5 TDI ei tasu ennast mitte
kuidagi ära, kui mootoril peaks nukkvõllidega probleeme tulema.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 28.03.10 14:26
|
|
|
Kas 2 sekundiline kiirenduse puudus 1.9 puhul 2.5 ees on pöhjus, et jätta valimata 1.9, kuna too on töökindlam ja ökonoomsem, kui sinu puhul mainitud
2.5.
Lisaks ütleks, et 1.9 on suhtkoht nobeda kiirendusega isend (tunda saanud töökaaslase automaatkastika Passatil), mis ennastgi tegelikult pani
ahhetama.
Vöimalus vördluseks: http://www.autoweek.nl/autovergelijker.php?merk=Audi&model=A4&waar=specs
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
SilverLine
huviline
Registreerunud 27.03.10
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Facelift, Volvo S60 D5
|
postitati 28.03.10 14:40
|
|
|
Märkus moderaatorilt: "Postitus kustutatud, kuna kasutaja ei ole vaatamata varasemale märkusele asunud järgima
foorumi reeglite 3. punkti! Järgmine samm on kasutaja postitusõiguse tühistamine!"
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 28.03.10 15:01
|
|
|
Kui sa arvad, et märkused on niisama ähvardamiseks, siis sa eksid.
Avataril ei ole lubatud eksponeerida autot, mille sa võibolla ära plaanid osta.
|
|
|
SilverLine
huviline
Registreerunud 27.03.10
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Facelift, Volvo S60 D5
|
postitati 28.03.10 15:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Kui sa arvad, et märkused on niisama ähvardamiseks, siis sa eksid.
Avataril ei ole lubatud eksponeerida autot, mille sa võibolla ära plaanid osta. |
väga vabandan, ei tutvunud piisavalt hoolikalt reeglitega. lisasin avatari pildi autost, mis reaalselt kuulub mulle!
|
|
|
epic
klubiliige
Registreerunud 26.05.05
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.03.10 15:34
|
|
|
See esisilla jutt pole mingi jutt, seda räägivad need kes midagi kunagi auto juures ei vaheta. Siis muidugi ei kesta.
Mis puudutab mootorit, siis otsi vähemalt uuemate nukkadega / nookuritega. Ökonoomne on 2,5Tdi küll, aga selle AFB mootori poole ära vaata.
|
|
|
SilverLine
huviline
Registreerunud 27.03.10
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Facelift, Volvo S60 D5
|
postitati 28.03.10 15:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: epic_metal
See esisilla jutt pole mingi jutt, seda räägivad need kes midagi kunagi auto juures ei vaheta. Siis muidugi ei kesta.
Mis puudutab mootorit, siis otsi vähemalt uuemate nukkadega / nookuritega. Ökonoomne on 2,5Tdi küll, aga selle AFB mootori poole ära vaata.
|
Palun täpsusta, mis asi on AFB mootor? ning kas A4 2,5TDI nelikveo ja manuaalkastiga on ka ökonoomne?
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 28.03.10 15:46
|
|
|
1.9TDI ja uimane? Jäta nüüd. Liigutab küll ka suuremaid autosid, kui seda on A4, mingist uimasusest rääkida ei saa, täiesti rahuldava dünaamikaga
liigutab näiteks A6 Avanti (66kw motost räägin, 81kw on veel parema minekuga). Kindlasti on ta murevabam ka, kui 2.5TDI (natuke odavam hooldada ehk),
aga samas, hästi hoitud 2.5TDI on väga hea mootor, hea tõmbega ja üsna ökonoomne ning nagu ka epic_metal ütles, kui AFB tähisega mootorist eemale
hoiad, on 2.5TDI väga hea mootor.
Esisilla jutuga võiks juba puu taha sõita. Loll jutt, hooldama peab autot ka, mitte ainult talda andma!
Edit: nelikveo ja manuaalkastiga Audi (ükskõik milline) 2.5TDI on väga väga hea kooslus. Piisavalt võimekas, lisaks nelikveo eelised.
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 28.03.10 15:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: SilverLine
väga vabandan, ei tutvunud piisavalt hoolikalt reeglitega. lisasin avatari pildi autost, mis reaalselt kuulub mulle! |
Tubli. Loe nüüd esimese märkuses viidatud teema ka läbi ja tee järeldused, või sa ei saa siia foorumisse varsti enam postitada.
|
|
|
SilverLine
huviline
Registreerunud 27.03.10
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Facelift, Volvo S60 D5
|
postitati 28.03.10 15:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Tsitaat: | Algselt postitas: SilverLine
väga vabandan, ei tutvunud piisavalt hoolikalt reeglitega. lisasin avatari pildi autost, mis reaalselt kuulub mulle! |
Tubli. Loe nüüd esimese märkuses viidatud teema ka läbi ja tee järeldused, või sa ei saa siia foorumisse varsti enam postitada. |
Tutvusin PÕHJALIKULT reeglitega ja tunnistasin eksimust, palun ärge siis nii kurjad ka olge! ma lihtsalt tahan teada informatsiooni, enne kui ostma
hakkan, et ei satuks õnnetu ostu otsa!
|
|
|
SilverLine
huviline
Registreerunud 27.03.10
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Facelift, Volvo S60 D5
|
postitati 28.03.10 16:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: epic_metal
See esisilla jutt pole mingi jutt, seda räägivad need kes midagi kunagi auto juures ei vaheta. Siis muidugi ei kesta.
Mis puudutab mootorit, siis otsi vähemalt uuemate nukkadega / nookuritega. Ökonoomne on 2,5Tdi küll, aga selle AFB mootori poole ära vaata.
|
Ma isegi leian, et esisilla jutt ei vasta tõele. Ennekõike määrab silla vastupidavuse teeoludele sobiva kiiruse valimine, ning mis on varuosade
kvaliteet. Odavalt jupilt ei ole tõepoolest mõtet loota sama kvaliteeti, mis kallil originaaljupil on. Mis mootorit puudutab, siis majanduslik
seisukord ei luba uuemat kui 1998 aasta autot soetada. Mis tüüpi mootor see on? Kas AFB?
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 28.03.10 17:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: SilverLine
Mis mootorit puudutab, siis majanduslik seisukord ei luba uuemat kui 1998 aasta autot soetada. Mis tüüpi mootor see on? Kas AFB? |
Koodide suhtes saad ehk targemaks selles teemas.
Sama raha eest saab ka uuemaid autosid, kuid mitte Audi märki kandvaid isendeid, mis omaksid diislit ja nelikvedu
Lingitud isend omab AFB/AKN mootorit.
AKN tuli kasutusele 07/1998 - ...
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Kristoff
huviline
Registreerunud 03.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Tq & TSI
|
postitati 28.03.10 17:50
|
|
|
Lisaks ka, et see esisillajutt on pigem midagi linnalegendi tüüpi. Sõitsin üle 3 aasta 99' A6 2.5 V6 TDI-ga, mis sai pidevalt kõvasti kruusateed ja
Tartu löökauke ning selle aja jooksul sai esisilda minimaalselt remonditud. A6 ja A4 esisillad on küll veidi erinevad, kuid üldine põhimõte on siiski
see, et korralik jupp ja kestab.
Mis puudutab aga seda mootorit, siis pole see mootor üleliia ökonoomne midagi. Väga korras isend ehk tõesti, kuid ma sügavalt kahtlen, et midagi
sellist enam leidub. Tõmme on jah päris meeldiv. Linnas on väga mugav liigelda. Kuid sellele vaatamata ma ei soovitaks seda mootorit.
Kui kõik hästi läheb, siis on hea, aga kui halvasti hakkab minema, siis tüüpiliselt läheb mõnuga ja rahakott saab kõva löögi. Eriti kahtlased ongi
need esimesed V6 diislid. Kui ma kunagi peaks mingil lollil põhjusel uuesti 2.5 V6 TDI ostma, siis ainult 2003/2004 aastast, millede puhul võib leida
parandatud mootoritüüpe. Aga ka siis ilmselt vaataks pigem midagi muud .
Loe see teema läbi ja mõtle veelkord.
Ja tõepoolest pole ka 1.9TDI kuigi uimane. Lõppemas 2.5 V6 on kindlasti uimasem kui korras 1.9 ja viimase puhul on suurem võimalus saada korralik.
1.8T ja 1.9TDI oleksid ilmselt parimad valikud, kui ökonoomsus ka kriteeriumiks.
Selle raha eest uuemaid? Kuits, mida sa silmas pead?
Ma näen, et hetkel kuni 80k hinnaklassis on nelikveolised diiselsõiduautod ainult samavanad Audid ja VW-d. Neist lõviosa nutused V6 diislid. Ainult 1
A4 ja 1 Passat on 1.9 TDI. Kuni 60k hinnaklassis pole neidki. Ühte Borat ja ühte Golfi haldexiga ma ei hakkaks esialgu torseniga ühte patta panema.
Muud pole midagi võtta.
Kahjuks peab tõdema, et heade 1.8T ja 1.9TDI mootoritega masinaid on müügis vähe
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 28.03.10 18:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kivipallur
Selle raha eest uuemaid? Kuits, mida sa silmas pead?
|
...kuid mitte Audi märki kandvaid isendeid, mis omaksid diislit ja nelikvedu .
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
SilverLine
huviline
Registreerunud 27.03.10
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Facelift, Volvo S60 D5
|
postitati 28.03.10 18:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kuits
Tsitaat: | Algselt postitas: SilverLine
Tsitaat: | Algselt postitas: epic_metal
See esisilla jutt pole mingi jutt, seda räägivad need kes midagi kunagi auto juures ei vaheta. Siis muidugi ei kesta.
Mis puudutab mootorit, siis otsi vähemalt uuemate nukkadega / nookuritega. Ökonoomne on 2,5Tdi küll, aga selle AFB mootori poole ära vaata.
|
Ma isegi leian, et esisilla jutt ei vasta tõele. Ennekõike määrab silla vastupidavuse teeoludele sobiva kiiruse valimine, ning mis on varuosade
kvaliteet. Odavalt jupilt ei ole tõepoolest mõtet loota sama kvaliteeti, mis kallil originaaljupil on. Mis mootorit puudutab, siis majanduslik
seisukord ei luba uuemat kui 1998 aasta autot soetada. Mis tüüpi mootor see on? Kas AFB? |
Koodide suhtes saad ehk targemaks selles teemas.
Sama raha eest saab ka uuemaid autosid, kuid mitte Audi märki kandvaid isendeid, mis omaksid diislit ja nelikvedu
Lingitud isend omab AFB/AKN mootorit.
AKN tuli kasutusele 07/1998 - ... |
jah, AFB. kuid, kui kohe peale ostu vahetada nukkvõllid ära, kalliks võiks see minna?
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 28.03.10 18:26
|
|
|
Kivipallur töi pöhimötteliselt asja ilmsiks, et 2002/2003 tulekuga muutusid ka mootorid paremaks, on seda ka teistes analoogsetes teemades
mainitud.
Esimese postituse auto mootor on jah see, mida kritiseeritakse.
Regulaarset hooldust suudetakse samuti mitmeti tölgendada, kui iga 7-10 tuhande kilomeetri takka korralikult öli ja asju vahetad ning kasutad
kvaliteetset moosi, siis ehk önneks ka kestab, kuid kahtleks siiski.
Antud teemast ehk saad oma kahtlustele vastuse.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 28.03.10 19:03
|
|
|
Tsitaat: | jah, AFB. kuid, kui kohe peale ostu vahetada nukkvõllid ära, kalliks võiks see minna? |
Arvestades, et komplekt ise juba maksab 20k ning sinna tuleb lisaks töö, ei ole sel mingit mõtet. Miks sa nii kinni antud mootoris oled?
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 28.03.10 19:10
|
|
|
Audihooldus pakub komplekti 20192.- hinnaga (Komplekt sisaldab kõike vajalikku (4 nukkvõlli, nookurid, hüdrotõukurid, seibid jne). Tegemist on
kvaliteetse Saksa toodanguga. Garantii 1 aasta!!! )
Äkki on kinnisidee tingitud sellest, et masinat tahetakse järelmaksuga soetada, mida esimeses postis välja toodud automüügi puhul ka teha lubatakse?
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
xjossx
huviline
Registreerunud 23.03.10
Asukoht: jõgevamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 2.3 LPG+diesel
|
postitati 28.03.10 19:25
|
|
|
Mina soovitan hoida kauge kaarega eemale sellisest mootorist nagu 2.5TDi Audidel ja Volkswagenitel
nukkvõllid annavad otsad nii umbes 250000-350000 Ls järel (muidugi on ka erandeid).
Olen ise võtnud välja mitte enam nukkvõlli sarnaseid pulkasid millel küll nukke enam polnud.
4 aastat tagasi oli nukkvõllide hinnaks 25000 üks plokikaas.
|
|
|
a90q20v
huviline
Registreerunud 15.04.04
Asukoht: Viru
Kasutaja on eemal
Auto: zil157
|
postitati 28.03.10 19:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: xjossx
Mina soovitan hoida kauge kaarega eemale sellisest mootorist nagu 2.5TDi Audidel ja Volkswagenitel
nukkvõllid annavad otsad nii umbes 250000-350000 Ls järel (muidugi on ka erandeid).
Olen ise võtnud välja mitte enam nukkvõlli sarnaseid pulkasid millel küll nukke enam polnud.
4 aastat tagasi oli nukkvõllide hinnaks 25000 üks plokikaas. |
Parandaks natuke: 2,5TDI V6 sest 2,5 TDI 5syl ei ole probleeme
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |