Lehekülgi: 1 2 3 .. 17 |
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 13.03.10 14:04
|
|
|
Audi 100 C4 2.8 V6 - 1991 - KsenoonE MÜÜDUD
Tervist!
Sai siis sigar maha müüdud ja saatuse tahtel ära toodud uuem Audi. Täpsemalt siis Audi 100 c4, mootoriks on 2.8 V6 128kw ja sigarilt siia üle kolida
on kirjeldamatu. Ruumi oli küll sigaris rohkem veits aga see eest on uuem palju vaiksem ja minekust vast pole mõtet rääkida. Meeldib sajaga Auto toodud saksast 2005 aastal Eestisse..passis sellekohta kirje olemas
Varustuse koha pealt siis :
el peeglid soojendusega,
el aknad,
Sport sisu,
käetugi ees,
puitliistud,
el katuseluuk,
udutuled,
tule kõrguse regulaator,
kompuuter,
tulede korrektor,
käegatugi taga.
signalisatsioon puldist,
Defa ploki soojendus,
nahkkattega käsipidurikang,
valgustuspakett,
nahkkattega rool,
Pioneer DEH-P4800MP makk,
taga uued sony Xplod 250W kõlarid,
17" Bolero originaal valuveljed,
airbagiga rool,
tagaklaasi soojendus jne.
Teised asjad ei vaja äramärkimist, need enamus autodel. Hetkel all ilukilp millest üritan vabaneda ja toonklaasi tahaks. Seni parim auto millega olen
sõitnud ja soovitan kõigile. Kaasa sain varumootori komplektse ja midagi oli veel. Vigadest ainult udutuleklaas ja üks mõra tagastanges. Üritan
nendest vabaneda. Samuti häirivad kollased suunad aga need väike asi. Korras ja hooldatud auto. Teen korralikud pildid siis kui ilusad ilmad. Tulemas
Audi Bolero Ronal veljed ning teine makk. Eelmise omaniku poolt
vahetatud piduri klotsid,
roolivõimu pump,
bensiini pump,
mõlemad katalüsaatorid (põrutuskindlad),
esiratta laagrid,
puksi ring,
üks veõvolli ots,
esimesed amordid(gaasikad).
Jutu juurde ka pildimaterjali:
Peasüüdlane
23.03.2010 - Sai ostetud õli Liqui Moly MOS2 5L.
28.03.2010 - Sai ostetud makk Pioneer DEH-P4800MP.
01.03.2010 - Sai ostetud õlifilter, autosampoon vahaga ning pesukäsn.
01.03.2010 - Vahetatud õli ja õlifilter
29.04.2010 - Vahetatud salongituled/pirnid.
15.05.2010 - Bolero veljed 17".
28.05.2010 - Tuled seestpoolt puhastatud, tehtud stange montaaz.
29.05.2010 - Uued raamita kojemehed.
29.05.2010 - Uued Hella originaal udutuled.
01.06.2010 - Udutuled vahetatud ja töökorras.
01.06.2010 - Sai teostatud mootoripesu.
02.06.2010 - Auto vahatatud.
19.06.2010 - Vahetatud jahutusvedelik (Premium longlife punane G12)
21.06.2010 - Tehtud kindlustus
21.06.2010 - Tulekustuti, tõkiskingad soetatud
29.06.2010 - Uus töötava valgustusega tulede reguleerimise nupp
29.06.2010 - Uus töötava valgustusega elektriakende klahv
02.07.2010 - Auto sai terve uue sisu - sport
06.07.2010 - Ostetud sai hammasrihm, soonrihm, pinguti, rullikud kõik, veepump, termostaat
22.07.2010 - Uus garantiiga aku 65AH
02.08.2010 - Vahetatud hammasrihm, veepump, hammasrihma rullikud, soonrihma juhtrull, termostaat, jahutusvedelik
07.08.2010 - Vahetatud pinguti (tutikas) ja soonrihm
08.08.2010 - Uued veljepoldid
17.08.2010 - Auto käis Toyota esinduses, kus võeti rummu seest katkised poldid välja
22.08.2010 - Uus JCV langeva paneeliga makk
01.09.2010 - Vahetatud parempoolne veovõlli kattekumm
22.09.2010 - Audi originaal käetugi soetatud
10.10.2010 - Vahetatud õhufilter
10.10.2010 - Uued S4 esituled
11.10.2010 - Sai ostetud veel üks paar S4 esitulesid
12.10.2010 - Audi C4 originaal ohukolmnurk soetatud
29.10.2010 - Uus rool
01.11.2010 - Uued käsipiduritrossid
02.11.2010 - Vahetatud küünlad (Bosch)
08.11.2010 - Vahetatud käsipiduritrossid, nüüd käsipidur töökorras!
18.11.2010 - Vahetatud tagumised pidurikettad, piduriklotsid, rooliots välimine parem, stabika puksid vasakul, vasak piduri support
tagumine
18.11.2010 - Sillastend
20.11.2010 - Uus salongi peegel ja tulede reguleerimise nupp
24.11.2010 - Vahetatud esimene vända simmer, amordi kaitsemüts, rattarumm, esimene rattalaager ja käiguhoovastiku
simmer
|
|
|
|
simoQ
klubiliige
Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: S6 2.2T & A8 4.2
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
|
simoQ
klubiliige
Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: S6 2.2T & A8 4.2
|
postitati 13.03.10 15:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KsenoonE
Õige jah 128kw
Sigaril ei olnud viga midagi, vaid lihtsalt oli tahtmine ära proovida midagi uut.
Hetkel ei tea mis õli vahetusel sisse panna? Kas Liqui Moly või MOTUL seeriatest midagi.
Silma jäi see http://www.ladu24.ee/et/tarvikud/20,142192,0,1/407551 ning MOTUL 6100 SYNERGIE PLUS
10W-40 poolsünt. |
Üldiselt pole väga vahet, ainult Addinoli ei soovita, kuna kuulnud selle kohta igasugu laitusi. Liqui Moly on ka täitsa normaalne. Ladu 24 vaatasin
isegi, oli päris hea hind. Või nt Mobil Super 2000 X1 10W-40.
Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
|
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 13.03.10 17:31
|
|
|
Split: Audi 100 C4 - KsenoonE
Nüüd siis Audi käes. Räägitakse ,et vanatüübi 2.8 kehv, saab kergelt otsa, et pihustid lahtised vms. Kuidas tegelikult? Loll külajutt või lihtsalt
kirutakse hooldamata isendite üle nagu siin keegi mainis.
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 13.03.10 17:34
|
|
|
Split: Audi 100 C4 - KsenoonE
Tsitaat: | Algselt postitas: KsenoonE
Nüüd siis Audi käes. Räägitakse ,et vanatüübi 2.8 kehv, saab kergelt otsa, et pihustid lahtised vms. Kuidas tegelikult? Loll külajutt või lihtsalt
kirutakse hooldamata isendite üle nagu siin keegi mainis. |
Täpselt nii.
Nagu KPS mainis: Kiruvad ilmselt need, kes on hooldamata isendi otsa sattunud või ise kehvalt hooldanud ja käest lasknud.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 13.03.10 19:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: simoQ
Tsitaat: | Algselt postitas: KsenoonE
Õige jah 128kw
Sigaril ei olnud viga midagi, vaid lihtsalt oli tahtmine ära proovida midagi uut.
Hetkel ei tea mis õli vahetusel sisse panna? Kas Liqui Moly või MOTUL seeriatest midagi.
Silma jäi see http://www.ladu24.ee/et/tarvikud/20,142192,0,1/407551 ning MOTUL 6100 SYNERGIE PLUS
10W-40 poolsünt. |
Üldiselt pole väga vahet, ainult Addinoli ei soovita, kuna kuulnud selle kohta igasugu laitusi. Liqui Moly on ka täitsa normaalne. Ladu 24 vaatasin
isegi, oli päris hea hind. Või nt Mobil Super 2000 X1 10W-40. |
Addinol - üks null vene keeles
Okay nali naljaks, sai just käidud väiksel ringreisil selle autoga ja tõesti ainult head sõnad! Vaikne, mootor ühtlane, käivutub kenasti, ainult
benakulu on preagu veel harjumatu, aga küll ära harjub.
|
|
|
|
Kraabits
huviline
Registreerunud 07.09.08
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 80 Avant 2.6
|
postitati 13.03.10 23:07
|
|
|
Split: Audi 100 C4 - KsenoonE
Hammasrihma võiks ikka üle kontrollida, sest jutt ja reaalsus on tavaliselt kaks eri asja. Uurida võid ka kas õlilekkeid on ja nendega tegeleda, samas
ei tule ka kahjuks küünalde vahetus.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 14.03.10 07:49
|
|
|
Split: Audi 100 C4 - KsenoonE
Kps: pidasin silmas seda, et sina mainid korralikult tehtu puhul 120 tuhande läbimist, minul soovituslik 60 tuhat.
Ksenoon, kui juba filtreid, ölisi ja asju vahetama hakkad siis vöiksid töesti ka juba küünlad ära vahetada nagu Kraabits mainis, nagunii pole neid
arvatavasti vahetatud.
Küünaldeks:
NGK/Bosch
BKUR6ET-10 / F7LTCR
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Reinzz
huviline
Registreerunud 03.11.07
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100, 2.6
|
postitati 14.03.10 08:23
|
|
|
Mootor pole vist 5 aastat pesu või puhastust näinud?
Puitimmitatsioon on natukene inetut tooni, aga noh, seda annab alati vahetada.
Kuidas siis kütusekuluga on?
154 saksa hobust...
|
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
|
rix30
huviline
Registreerunud 19.04.09
Asukoht: Lielahti.
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S3 1,8T 8L
|
postitati 14.03.10 17:59
|
|
|
Originaal ikka tunduvalt parem se B klaas kuidagi hägune tundub olevat.
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 14.03.10 18:02
|
|
|
Mis selles pesus ikka nii keerulist ja paha on. Kata elektroonika millegiga kinni ning eemalda üleliigsed jubinad kui viitsid. Loomulikult osta ming
vahend ka pesuks, mis kõntsa mahanühkimise kergemaks teeb. Sugulase autol sai just antud töö tehtud ning maalri teibi ja kilekoti koostööl sai
elutähtsad komponendid kinni kaetud ning ei tekkinud probleeme.
|
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 14.03.10 18:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KeveN
Mis selles pesus ikka nii keerulist ja paha on. Kata elektroonika millegiga kinni ning eemalda üleliigsed jubinad kui viitsid. Loomulikult osta ming
vahend ka pesuks, mis kõntsa mahanühkimise kergemaks teeb. Sugulase autol sai just antud töö tehtud ning maalri teibi ja kilekoti koostööl sai
elutähtsad komponendid kinni kaetud ning ei tekkinud probleeme. |
Eks näis, enne vaja mootoril vana õli välja lasta, siis "mootoripesu õli" sisse lasta ning kui see välja lastud siis uued õlid sisse.
Siis võib teda väljast ka puhtamaks teha .
|
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 14.03.10 18:14
|
|
|
Kuidas suhtuda mootoripesu õlisse. Kas pole võimalus, et see loputab igivana kõntsa lahti ja ummistab õlituskanalid?
|
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 14.03.10 18:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KeveN
Kuidas suhtuda mootoripesu õlisse. Kas pole võimalus, et see loputab igivana kõntsa lahti ja ummistab õlituskanalid? |
Eelmise omaniku sõnul tegi ta mootoripesu iga 3 korra tagant (ehk 3 õlivahetuse tagant)
Oli aidanud.
On neid kahte sorti - Üks mida lisatakse vanale õlile ja siis lastakse kogu krempel välja ja teine kus lased vana õli välja, paned selle sisse, lased
kohapeal vurada kuskil 5 minutit, siis paned seisma ja ootad ,et õli alla karterisse valguks ja lased siis välja ja uus õli sisse. Endal kogemused
veel puuduvad selle vahendiga.
|
|
|
|
püstolett
huviline
Registreerunud 29.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4.2 Tdi 2007; C4 S6 Plus sedaan; C4 S4 turbo; RS6 C7.5
|
postitati 14.03.10 20:34
|
|
|
Tahaks norida. Ei usu seda kohe mitte et sigaris rohkem ruumi oli
|
|
|
|
karlson
huviline
Registreerunud 01.11.05
Asukoht: Tartu-Elva.
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2,8 Quattro.
|
|
MorpheusS
huviline
Registreerunud 03.07.07
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 1.8T Quattro C5
|
postitati 14.03.10 21:26
|
|
|
Endalegi tundus sigar väga mahuka autona. 14 inimest autosse mahutada polnud midagi (muidugi pagasnik oli ka rahvast täis), kuid hetke A6-te ei taha
küll niipalju inimesi ära mahtuda.
Kuid edu autoga
Kuhu... Kuhu... Kuhu ma olen küll sattunud???
|
|
|
|
heigo003
huviline
Registreerunud 01.09.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.03.10 21:46
|
|
|
B-varuosa udutuleklaasi kohta niipalju, et ülevaatusel vanad ütlesid, et udutuled ei vasta nõuetele. St. ei valgustanud piisavalt.
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 14.03.10 23:03
|
|
|
Sigaris sai jah kuidagi laiutada rohkem, arvatavasti oli ta pisut pikem siis või lihtsalt on uus kuidagi "pehmem". Raske seletada Kuna plaanis on jahutusvedelik ka vahetada, siis kuidas see käib täpselt?
Tsitaat: | Algselt postitas: heigo003
B-varuosa udutuleklaasi kohta niipalju, et ülevaatusel vanad ütlesid, et udutuled ei vasta nõuetele. St. ei valgustanud piisavalt.
|
Jama küll, A-varuosa oma maksab kena kopika ja neid on vist raske leida ka?
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 15.03.10 05:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: heigo003
B-varuosa udutuleklaasi kohta niipalju, et ülevaatusel vanad ütlesid, et udutuled ei vasta nõuetele. St. ei valgustanud piisavalt.
|
Räägi vähe pikemalt, kus ja kuna. Minu 100 udutuled olid küll originaalid, aga need olid nii kivitäkkeid täis, et B osa klaas oli ikka Oluiselt
läbipaistvam ja ometi selle üle pole kunagi nokitud.
PS! Ise kasutan head õli ja 10k vahetusvälpa "mootoripesuna" . Ühe v6'ga
sai proovitud seda pesevat läga, aga peale seda vahetasin iga 2-3k tagant õli, sest see jama jäigi mootorisse ladestunud "tökatit" lahti pesema ja
aitas sellele kaasa, et täissünt jäigi "edasi pesema" kuigi pesule eelneval perioodil täissündiga mingit jama mootorist välja ei tulnud. Mingi viie
või kuue korra peale hakkas mootorist välja lastud õli juba inimlikum tunduma ja sai vahetusvälpa ~5k peale tõstetud. Oluliselt odavamaks oleks läinud
mootor kohe paugust lahti kakkuda ja füüsiliselt läbi pesta .
Paljud on naernud, et mille järgi sa hindad, et õli on must. Ma olen kah küsinud, et kas Sa sõidaks ringi õliga, mis ei voola nagu puhas õli ja on
süsimust nagu tõrv. Olen ka elus tökatisse sõidetud õli mootorist välja "meelitanud" - oi kui valus kogemus.
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
simoQ
klubiliige
Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: S6 2.2T & A8 4.2
|
postitati 15.03.10 05:32
|
|
|
Mul oli sees 5W-30 täissünt longlife õli ja seda välja lastes tekkis tunne, et kas see on ikka õli mis välja tuleb. No ikka vedel mis vedel. Ei tea
kas oli see õli ise nii vedel või mis teema oli. Jahutusvedelik oli paagis ikka omal kohal. Igaljuhul nüüd õige asi sees, Mobil Super 2000 X1 10W-40.
Õli polnud sees aastatki vana kuid voolavust polnud tal küll nagu õlil.
Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
|
|
|
|
püstolett
huviline
Registreerunud 29.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4.2 Tdi 2007; C4 S6 Plus sedaan; C4 S4 turbo; RS6 C7.5
|
postitati 15.03.10 05:50
|
|
|
Tea jah, aga ma olen 2m pikk ja mitte kõhna, et jalgadele kätele ja peale on ikka kõvasti rohkem ruumi kui sigaris. C4 armatuur vähe massiivsem nagu.
See petab ära. Aga see selleks.
Kellele ma need uksepolstrid nüüd müün
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 .. 17 |