Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  17
Autor:
Pealkiri: Audi 100 C4 2.8 V6 - 1991 - KsenoonE MÜÜDUD (Vastuseid: 401 | Vaatamisi: 64520)
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline



Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE

postitati 13.03.10 14:04 Tsiteeri
Audi 100 C4 2.8 V6 - 1991 - KsenoonE MÜÜDUD



Tervist!
Sai siis sigar maha müüdud ja saatuse tahtel ära toodud uuem Audi. Täpsemalt siis Audi 100 c4, mootoriks on 2.8 V6 128kw ja sigarilt siia üle kolida on kirjeldamatu. Ruumi oli küll sigaris rohkem veits aga see eest on uuem palju vaiksem ja minekust vast pole mõtet rääkida. Meeldib sajaga:cool: Auto toodud saksast 2005 aastal Eestisse..passis sellekohta kirje olemas

Varustuse koha pealt siis :
el peeglid soojendusega,
el aknad,
Sport sisu,
käetugi ees,
puitliistud,
el katuseluuk,
udutuled,
tule kõrguse regulaator,
kompuuter,
tulede korrektor,
käegatugi taga.
signalisatsioon puldist,
Defa ploki soojendus,
nahkkattega käsipidurikang,
valgustuspakett,
nahkkattega rool,
Pioneer DEH-P4800MP makk,
taga uued sony Xplod 250W kõlarid,
17" Bolero originaal valuveljed,
airbagiga rool,
tagaklaasi soojendus jne.

Teised asjad ei vaja äramärkimist, need enamus autodel. Hetkel all ilukilp millest üritan vabaneda ja toonklaasi tahaks. Seni parim auto millega olen sõitnud ja soovitan kõigile. Kaasa sain varumootori komplektse ja midagi oli veel. Vigadest ainult udutuleklaas ja üks mõra tagastanges. Üritan nendest vabaneda. Samuti häirivad kollased suunad aga need väike asi. Korras ja hooldatud auto. Teen korralikud pildid siis kui ilusad ilmad. Tulemas Audi Bolero Ronal veljed ning teine makk. Eelmise omaniku poolt
vahetatud piduri klotsid,
roolivõimu pump,
bensiini pump,
mõlemad katalüsaatorid (põrutuskindlad),
esiratta laagrid,
puksi ring,
üks veõvolli ots,
esimesed amordid(gaasikad).


Jutu juurde ka pildimaterjali:

Peasüüdlane :D
http://i41.tinypic.com/nqr0w4.jpg

23.03.2010 - Sai ostetud õli Liqui Moly MOS2 5L.
28.03.2010 - Sai ostetud makk Pioneer DEH-P4800MP.
01.03.2010 - Sai ostetud õlifilter, autosampoon vahaga ning pesukäsn.
01.03.2010 - Vahetatud õli ja õlifilter
29.04.2010 - Vahetatud salongituled/pirnid.
15.05.2010 - Bolero veljed 17".
28.05.2010 - Tuled seestpoolt puhastatud, tehtud stange montaaz.
29.05.2010 - Uued raamita kojemehed.
29.05.2010 - Uued Hella originaal udutuled.
01.06.2010 - Udutuled vahetatud ja töökorras.
01.06.2010 - Sai teostatud mootoripesu.
02.06.2010 - Auto vahatatud.
19.06.2010 - Vahetatud jahutusvedelik (Premium longlife punane G12)
21.06.2010 - Tehtud kindlustus
21.06.2010 - Tulekustuti, tõkiskingad soetatud
29.06.2010 - Uus töötava valgustusega tulede reguleerimise nupp
29.06.2010 - Uus töötava valgustusega elektriakende klahv
02.07.2010 - Auto sai terve uue sisu - sport
06.07.2010 - Ostetud sai hammasrihm, soonrihm, pinguti, rullikud kõik, veepump, termostaat
22.07.2010 - Uus garantiiga aku 65AH
02.08.2010 - Vahetatud hammasrihm, veepump, hammasrihma rullikud, soonrihma juhtrull, termostaat, jahutusvedelik
07.08.2010 - Vahetatud pinguti (tutikas) ja soonrihm
08.08.2010 - Uued veljepoldid
17.08.2010 - Auto käis Toyota esinduses, kus võeti rummu seest katkised poldid välja
22.08.2010 - Uus JCV langeva paneeliga makk
01.09.2010 - Vahetatud parempoolne veovõlli kattekumm
22.09.2010 - Audi originaal käetugi soetatud
10.10.2010 - Vahetatud õhufilter
10.10.2010 - Uued S4 esituled
11.10.2010 - Sai ostetud veel üks paar S4 esitulesid
12.10.2010 - Audi C4 originaal ohukolmnurk soetatud
29.10.2010 - Uus rool
01.11.2010 - Uued käsipiduritrossid
02.11.2010 - Vahetatud küünlad (Bosch)
08.11.2010 - Vahetatud käsipiduritrossid, nüüd käsipidur töökorras!
18.11.2010 - Vahetatud tagumised pidurikettad, piduriklotsid, rooliots välimine parem, stabika puksid vasakul, vasak piduri support tagumine
18.11.2010 - Sillastend
20.11.2010 - Uus salongi peegel ja tulede reguleerimise nupp
24.11.2010 - Vahetatud esimene vända simmer, amordi kaitsemüts, rattarumm, esimene rattalaager ja käiguhoovastiku simmer



Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
simoQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: S6 2.2T & A8 4.2

postitati 13.03.10 15:43 Tsiteeri


Mitte 138 ,vaid 128 Kw.:) Mis siis sigaril viga oli:P?


Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline



Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE

postitati 13.03.10 15:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: simoQ
Mitte 138 ,vaid 128 Kw.:) Mis siis sigaril viga oli:P?

Õige jah 128kw
Sigaril ei olnud viga midagi, vaid lihtsalt oli tahtmine ära proovida midagi uut. :P

Hetkel ei tea mis õli vahetusel sisse panna? Kas Liqui Moly või MOTUL seeriatest midagi.
Silma jäi see http://www.ladu24.ee/et/tarvikud/20,142192,0,1/407551 ning MOTUL 6100 SYNERGIE PLUS 10W-40 poolsünt.

Mis see kergjooksu õli muidu tähendab?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
simoQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: S6 2.2T & A8 4.2

postitati 13.03.10 15:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KsenoonE

Õige jah 128kw
Sigaril ei olnud viga midagi, vaid lihtsalt oli tahtmine ära proovida midagi uut. :P

Hetkel ei tea mis õli vahetusel sisse panna? Kas Liqui Moly või MOTUL seeriatest midagi.
Silma jäi see http://www.ladu24.ee/et/tarvikud/20,142192,0,1/407551 ning MOTUL 6100 SYNERGIE PLUS 10W-40 poolsünt.


Üldiselt pole väga vahet, ainult Addinoli ei soovita, kuna kuulnud selle kohta igasugu laitusi. Liqui Moly on ka täitsa normaalne. Ladu 24 vaatasin isegi, oli päris hea hind. Või nt Mobil Super 2000 X1 10W-40.


Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline



Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE

postitati 13.03.10 17:31 Tsiteeri
Split: Audi 100 C4 - KsenoonE



Nüüd siis Audi käes. Räägitakse ,et vanatüübi 2.8 kehv, saab kergelt otsa, et pihustid lahtised vms. Kuidas tegelikult? Loll külajutt või lihtsalt kirutakse hooldamata isendite üle nagu siin keegi mainis.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 13.03.10 17:34 Tsiteeri
Split: Audi 100 C4 - KsenoonE



Tsitaat:
Algselt postitas: KsenoonE
Nüüd siis Audi käes. Räägitakse ,et vanatüübi 2.8 kehv, saab kergelt otsa, et pihustid lahtised vms. Kuidas tegelikult? Loll külajutt või lihtsalt kirutakse hooldamata isendite üle nagu siin keegi mainis.


Täpselt nii.
Nagu KPS mainis: Kiruvad ilmselt need, kes on hooldamata isendi otsa sattunud või ise kehvalt hooldanud ja käest lasknud.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline



Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE

postitati 13.03.10 19:36 Tsiteeri
Split: Audi 100 C4 - KsenoonE



Tänud :P
Kuna nüüd tahaks mootorit ära hooldada, et olla hea omanik :D siis küsiks mis ära vahetada? Kindlasti õlid ja kõikvõimalikud filtrid,aga millele veel rõhku panna? Veepumbad, rullikud vms? Hammasrihm on jutu järgi sõitnud 50-60k
Õliks läheb arvatavasti Liqui Moly toodand või siis Motul (hetkel sees Castrol poolsünt.)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline



Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE

postitati 13.03.10 19:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: simoQ
Tsitaat:
Algselt postitas: KsenoonE

Õige jah 128kw
Sigaril ei olnud viga midagi, vaid lihtsalt oli tahtmine ära proovida midagi uut. :P

Hetkel ei tea mis õli vahetusel sisse panna? Kas Liqui Moly või MOTUL seeriatest midagi.
Silma jäi see http://www.ladu24.ee/et/tarvikud/20,142192,0,1/407551 ning MOTUL 6100 SYNERGIE PLUS 10W-40 poolsünt.


Üldiselt pole väga vahet, ainult Addinoli ei soovita, kuna kuulnud selle kohta igasugu laitusi. Liqui Moly on ka täitsa normaalne. Ladu 24 vaatasin isegi, oli päris hea hind. Või nt Mobil Super 2000 X1 10W-40.

Addinol - üks null vene keeles :D
Okay nali naljaks, sai just käidud väiksel ringreisil selle autoga ja tõesti ainult head sõnad! Vaikne, mootor ühtlane, käivutub kenasti, ainult benakulu on preagu veel harjumatu, aga küll ära harjub.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Kraabits
huviline

Avatar


Registreerunud 07.09.08
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 80 Avant 2.6

postitati 13.03.10 23:07 Tsiteeri
Split: Audi 100 C4 - KsenoonE



Hammasrihma võiks ikka üle kontrollida, sest jutt ja reaalsus on tavaliselt kaks eri asja. Uurida võid ka kas õlilekkeid on ja nendega tegeleda, samas ei tule ka kahjuks küünalde vahetus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 14.03.10 07:49 Tsiteeri
Split: Audi 100 C4 - KsenoonE



Kps: pidasin silmas seda, et sina mainid korralikult tehtu puhul 120 tuhande läbimist, minul soovituslik 60 tuhat.

Ksenoon, kui juba filtreid, ölisi ja asju vahetama hakkad siis vöiksid töesti ka juba küünlad ära vahetada nagu Kraabits mainis, nagunii pole neid arvatavasti vahetatud.
Küünaldeks:
NGK/Bosch
BKUR6ET-10 / F7LTCR


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Reinzz
huviline



Registreerunud 03.11.07
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100, 2.6

postitati 14.03.10 08:23 Tsiteeri


Mootor pole vist 5 aastat pesu või puhastust näinud? ;)
Puitimmitatsioon on natukene inetut tooni, aga noh, seda annab alati vahetada.
Kuidas siis kütusekuluga on?


154 saksa hobust...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline



Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE

postitati 14.03.10 10:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Reinzz
Mootor pole vist 5 aastat pesu või puhastust näinud? ;)
Puitimmitatsioon on natukene inetut tooni, aga noh, seda annab alati vahetada.
Kuidas siis kütusekuluga on?

Ei oska puhastuse kohta midagi kosta, ehk peaks ta ära tegema küll :P Sisemist puhastust on ta küll näinud, mis lastakse enne õlivahetust sisse. Nö "puhastusõli".
Ise olen vaadanud ka veits tumedamat puitu, aga ega see ka ei häiri preagu ja kütusekulu kohta, et linnas kuskil 12 ja maanteel 8-9l kanti. Kui räigelt vajutada siis muidugi rohkem. Ja muideks puitliistud pole immitatsioon vaid puit. :D

Need mootori pesud mulle eriti ei meeldi ka, pärast on tuksis midagi. Keegi võiks rääkida kas need B-varuosa udutuleklaasid on normaalsed? Vana omaniku sõnul pidid jube kehvad olema aga originaal maksab kena summa.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
rix30
huviline



Registreerunud 19.04.09
Asukoht: Lielahti.
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S3 1,8T 8L

postitati 14.03.10 17:59 Tsiteeri


Originaal ikka tunduvalt parem se B klaas kuidagi hägune tundub olevat.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 14.03.10 18:02 Tsiteeri


Mis selles pesus ikka nii keerulist ja paha on. Kata elektroonika millegiga kinni ning eemalda üleliigsed jubinad kui viitsid. Loomulikult osta ming vahend ka pesuks, mis kõntsa mahanühkimise kergemaks teeb. Sugulase autol sai just antud töö tehtud ning maalri teibi ja kilekoti koostööl sai elutähtsad komponendid kinni kaetud ning ei tekkinud probleeme.


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline



Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE

postitati 14.03.10 18:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KeveN
Mis selles pesus ikka nii keerulist ja paha on. Kata elektroonika millegiga kinni ning eemalda üleliigsed jubinad kui viitsid. Loomulikult osta ming vahend ka pesuks, mis kõntsa mahanühkimise kergemaks teeb. Sugulase autol sai just antud töö tehtud ning maalri teibi ja kilekoti koostööl sai elutähtsad komponendid kinni kaetud ning ei tekkinud probleeme.

Eks näis, enne vaja mootoril vana õli välja lasta, siis "mootoripesu õli" sisse lasta ning kui see välja lastud siis uued õlid sisse.
Siis võib teda väljast ka puhtamaks teha :).


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 14.03.10 18:14 Tsiteeri


Kuidas suhtuda mootoripesu õlisse. Kas pole võimalus, et see loputab igivana kõntsa lahti ja ummistab õlituskanalid?


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline



Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE

postitati 14.03.10 18:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KeveN
Kuidas suhtuda mootoripesu õlisse. Kas pole võimalus, et see loputab igivana kõntsa lahti ja ummistab õlituskanalid?

Eelmise omaniku sõnul tegi ta mootoripesu iga 3 korra tagant (ehk 3 õlivahetuse tagant)
Oli aidanud.

On neid kahte sorti - Üks mida lisatakse vanale õlile ja siis lastakse kogu krempel välja ja teine kus lased vana õli välja, paned selle sisse, lased kohapeal vurada kuskil 5 minutit, siis paned seisma ja ootad ,et õli alla karterisse valguks ja lased siis välja ja uus õli sisse. Endal kogemused veel puuduvad selle vahendiga.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
püstolett
huviline

Avatar


Registreerunud 29.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4.2 Tdi 2007; C4 S6 Plus sedaan; C4 S4 turbo; RS6 C7.5

postitati 14.03.10 20:34 Tsiteeri


Tahaks norida. Ei usu seda kohe mitte et sigaris rohkem ruumi oli :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
karlson
huviline

Avatar


Registreerunud 01.11.05
Asukoht: Tartu-Elva.
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2,8 Quattro.

postitati 14.03.10 21:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: püstolett
Tahaks norida. Ei usu seda kohe mitte et sigaris rohkem ruumi oli :)
Kui endal kunagi sigar oli,siis tundus mulle ka,et seal oli küll rohkem ruumi kui praeguses A6 C4-s!;)


Kogun Eesti esitajate CD plaate!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MorpheusS
huviline

Avatar


Registreerunud 03.07.07
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 1.8T Quattro C5

postitati 14.03.10 21:26 Tsiteeri


Endalegi tundus sigar väga mahuka autona. 14 inimest autosse mahutada polnud midagi (muidugi pagasnik oli ka rahvast täis), kuid hetke A6-te ei taha küll niipalju inimesi ära mahtuda.
Kuid edu autoga :)


Kuhu... Kuhu... Kuhu ma olen küll sattunud???
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
heigo003
huviline



Registreerunud 01.09.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 14.03.10 21:46 Tsiteeri


B-varuosa udutuleklaasi kohta niipalju, et ülevaatusel vanad ütlesid, et udutuled ei vasta nõuetele. St. ei valgustanud piisavalt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline



Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE

postitati 14.03.10 23:03 Tsiteeri


Sigaris sai jah kuidagi laiutada rohkem, arvatavasti oli ta pisut pikem siis või lihtsalt on uus kuidagi "pehmem". Raske seletada :D Kuna plaanis on jahutusvedelik ka vahetada, siis kuidas see käib täpselt?

Tsitaat:
Algselt postitas: heigo003
B-varuosa udutuleklaasi kohta niipalju, et ülevaatusel vanad ütlesid, et udutuled ei vasta nõuetele. St. ei valgustanud piisavalt.

Jama küll, A-varuosa oma maksab kena kopika ja neid on vist raske leida ka?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 15.03.10 05:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: heigo003
B-varuosa udutuleklaasi kohta niipalju, et ülevaatusel vanad ütlesid, et udutuled ei vasta nõuetele. St. ei valgustanud piisavalt.

Räägi vähe pikemalt, kus ja kuna. Minu 100 udutuled olid küll originaalid, aga need olid nii kivitäkkeid täis, et B osa klaas oli ikka Oluiselt läbipaistvam ja ometi selle üle pole kunagi nokitud.
PS! Ise kasutan head õli ja 10k vahetusvälpa "mootoripesuna" :). Ühe v6'ga sai proovitud seda pesevat läga, aga peale seda vahetasin iga 2-3k tagant õli, sest see jama jäigi mootorisse ladestunud "tökatit" lahti pesema ja aitas sellele kaasa, et täissünt jäigi "edasi pesema" kuigi pesule eelneval perioodil täissündiga mingit jama mootorist välja ei tulnud. Mingi viie või kuue korra peale hakkas mootorist välja lastud õli juba inimlikum tunduma ja sai vahetusvälpa ~5k peale tõstetud. Oluliselt odavamaks oleks läinud mootor kohe paugust lahti kakkuda ja füüsiliselt läbi pesta :(.
Paljud on naernud, et mille järgi sa hindad, et õli on must. Ma olen kah küsinud, et kas Sa sõidaks ringi õliga, mis ei voola nagu puhas õli ja on süsimust nagu tõrv. Olen ka elus tökatisse sõidetud õli mootorist välja "meelitanud" - oi kui valus kogemus.


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
simoQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: S6 2.2T & A8 4.2

postitati 15.03.10 05:32 Tsiteeri


Mul oli sees 5W-30 täissünt longlife õli ja seda välja lastes tekkis tunne, et kas see on ikka õli mis välja tuleb. No ikka vedel mis vedel. Ei tea kas oli see õli ise nii vedel või mis teema oli. Jahutusvedelik oli paagis ikka omal kohal. Igaljuhul nüüd õige asi sees, Mobil Super 2000 X1 10W-40. Õli polnud sees aastatki vana kuid voolavust polnud tal küll nagu õlil.


Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
püstolett
huviline

Avatar


Registreerunud 29.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4.2 Tdi 2007; C4 S6 Plus sedaan; C4 S4 turbo; RS6 C7.5

postitati 15.03.10 05:50 Tsiteeri


Tea jah, aga ma olen 2m pikk ja mitte kõhna, et jalgadele kätele ja peale on ikka kõvasti rohkem ruumi kui sigaris. C4 armatuur vähe massiivsem nagu. See petab ära. Aga see selleks.
Kellele ma need uksepolstrid nüüd müün :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  17
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 39.3% - SQL: 60.7%]