Lehekülgi: 1 2 |
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
|
zack
|
postitati 04.03.10 22:05
|
|
|
See Audi 2.2T mootor paistab päris magus mootor olema, et seda igalepoole peale pannakse.
|
|
|
veekaheksa
klubiliige
Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal
Auto: A4 TDI quattro, S8 40V
|
postitati 04.03.10 22:50
|
|
|
Seda, et Pagani Zondal on AMG mootor ja Spykeril Audi oma ma veel saan aru. Aga sellise asja tootmine on ainult maitse asi. Kuidagi imelik lihtsalt.
PLUS TDI Die Menschen sollten nicht
schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
|
Teemo
klubiliige
Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Quattro
|
postitati 05.03.10 06:59
|
|
|
Kuskil youtubes on üleval ka vidod, kus e30 2.2t drifti harjutab. Mul hea sõber nii BMW fänn kui ka natuke Audi huviline ning tal käisid u. aasta
tagasi sellised plaanid ka endal peast läbi, kuid otsustas siiski 3.5t kasuks. Aga oleks ma ise natuke rohkem torkinud ja 2.2t jubinatega aidanud
oleks selline isend kindlasti valmis saanud.
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
|
veekaheksa
klubiliige
Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal
Auto: A4 TDI quattro, S8 40V
|
postitati 06.03.10 09:32
|
|
|
Asi poleks nii hull, kui keegi Volvo R5 või R5T asja mõne audi peale keeraks, või BMW V8(no näiteks 4.8iS X5 mootori) mõne Audi peale tõstaks. Aga see
versioon kõlab minu kõrvale küll väga valesti(asi on vist selles, et mõlemad selle komplekti detailid on nii legendaarsed eraldi, et kokku panduna
mõjuvad mulle kui ketsup pannkoogil). Selline autoga ei leia kumbagi margi seas tõelisi fänne, nad vaatavad imelikult. Võibolla on mu arvamus kaldu
või vale, aga selline ta on. See UrQuattro, mis V6BiT oli ühes teises
teemas on kah umbes kolm korda õigem asi kui see siin. Kuigi mõnele see V6 kah seal peal juba ei meeldinud A OK, ma nüüd hoian oma koogiaugu kinni.
PLUS TDI Die Menschen sollten nicht
schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
|
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.03.10 09:38
|
|
|
See on oma ajastu rahvale kättesaadavate autode parimate detailide kombinatsioon, E30 kaalujaotus ja juhitavus + R5T. Niiet täiesti loogiline kompott,
isegi kui võrrelda tänases päevas kättesaadavust ja hinda. Kuigi praegu tundub E36 isegi parem/soodsam valik olevat.
|
|
|
|
veekaheksa
klubiliige
Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal
Auto: A4 TDI quattro, S8 40V
|
postitati 06.03.10 09:47
|
|
|
Rõhk sõnadel OMAL AJAL. Kõik, kes umbes samaraske esininaga(R6) E30ga stock konditsioonis korra ringrajale on sattunud, oskavad õigelt hinnata
'juhitavuse olemasolu' sel autol. Pulli saab palju selle autoga, mis ongi põhiline minuarust(piruette alates 90st külglibisemise tekkides). Üle
selle kiiruse külglibisemisest välja tulla suht võimatu. Rool on liiga aeglane lihtsalt.
PLUS TDI Die Menschen sollten nicht
schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 06.03.10 09:59
|
|
|
Eks legendaarse Bayerische Motoren Werke mootorite ära põlgamine võib pühadustteotavana mõjuda küll.
Bemm ise on paraku rohkem vabalthingavate bensukate tootja olnud...
Hääl on ilus. Kui mitte seda Audi vs BMW vastuolu otsima hakata, sobib
selline mootor E30 vallatult riukaliku kontseptsiooniga nagu valatult.
|
|
|
tryku
huviline
Registreerunud 04.01.05
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.03.10 10:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: veekaheksa
Rõhk sõnadel OMAL AJAL. Kõik, kes umbes samaraske esininaga(R6) E30ga stock konditsioonis korra ringrajale on sattunud, oskavad õigelt hinnata
'juhitavuse olemasolu' sel autol. Pulli saab palju selle autoga, mis ongi põhiline minuarust(piruette alates 90st külglibisemise tekkides). Üle
selle kiiruse külglibisemisest välja tulla suht võimatu. Rool on liiga aeglane lihtsalt. |
vedrustust veidi käppida ning peaks rajal suht hästi käituva masina saama.
Muidugi 20v Audi kone on suht hea hinnaga kättesaadav kaup, millest jõudu tuleb päris odavalt kätte. Ise ma muidugi neid kahe eri tootja kompotte väga
ei armasta. Oleksin jätnud mõne bmw originaal mootori ja turbotanud. Stockis muidugi turboga mootoreid neil pole, mille tõttu oleks pidanud aretama
ilmselt rohkem.
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.03.10 10:09
|
|
|
Ei osanud kuhugi paremasse kohta seda lehte linkida: R/C auto seadistamine.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.03.10 10:17
|
|
|
Ja vaadates seda videot tekib mitmeid mõtteid.. näiteks 325iX ja sellele
mõni bemmi V8 kone vahele oleks päris okei kombo (nelikvedu, mootori asukoht, auto väikene kaal, kõva vääne tühikäigust alates). Mootoriks näiteks M62B44.
EDIT: Või siis Audi 4.2 mootor.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
k6veric
huviline
Registreerunud 06.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe typ 85 Q ; s4 b6 4,2 ; b4 1,8tq
|
postitati 06.03.10 10:51
|
|
|
E 30 nelikvedu sellist v22net v2ga ei talu nagu Audil.
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.03.10 10:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: k6veric
E 30 nelikvedu sellist v22net v2ga ei talu nagu Audil. |
Räägi palun lähemalt. Audi V8 puhul räägime max 450 väändest.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
k6veric
huviline
Registreerunud 06.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe typ 85 Q ; s4 b6 4,2 ; b4 1,8tq
|
postitati 06.03.10 11:14
|
|
|
Kahte inimest keda ma tean, kes on ix v6imsamaks teinud, siis need s6idavad enamus ajast tagaveolisena v6i on sunnitud esisisilla v2ga ymber ehitama
(Esimesed poolteljed ei kesta).
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 06.03.10 11:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: k6veric
Kahte inimest keda ma tean, kes on ix v6imsamaks teinud, siis need s6idavad enamus ajast tagaveolisena v6i on sunnitud esisisilla v2ga ymber ehitama
(Esimesed poolteljed ei kesta). |
Kui ma ei eksi siis oli kuskil bemmi klubis juttu, et esi differ pidi väga nõrk olema ix.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 06.03.10 11:41
|
|
|
Omale jääb arusaamatuks, et kuidas vöiks olla lahendatud sellise kompoti puhul käiguosa istutamine mootori otsa?
Kas audi mootor koos käimakastiga ja sealt edasi bemmi oma toodang vöi ....?
Vaadates lingituid löike, siis kohati tekib arusaam, et midagi suhtkoht nihu...auol liikuvus ülekannete töttu nagu piiratud, see-eest mootor jookseb
ilusti pöördesse.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.03.10 13:47
|
|
|
Teisest foorumist leidsin jääraja ja E30 nelikveo kohta sellise kommentaari:
On päris alajuhitav jah. Enne kurvi eriti kontrollitavalt külge õigetpidi ette ei saa.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 06.03.10 14:08
|
|
|
Samas kui nii 3a tagasi sai Tammemäe karjääri peal ümber saare ovaali sõidetud, näis minuga samal ajal rajal olev 325iX palju paremini kontrollitav
olevat kui minu B4q. Nina sees hoidmise mõttes just. Asi võis muidugi ka juhis olla.
|
|
|
k6veric
huviline
Registreerunud 06.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe typ 85 Q ; s4 b6 4,2 ; b4 1,8tq
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 06.03.10 15:41
|
|
|
Bemm on tõesti läbi ussiemmi üritanud kaalujaotuse ka neliveo korral normaalsetesse piiridesse jätta. Audi otse kastist väljuvate esimeste
pooltelgedega võrreldes keerukam, kuid kui see rooli taga olija sõidurõõmu suurendab, siis sellest piisab.
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
|
Teemo
klubiliige
Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Quattro
|
postitati 06.03.10 22:22
|
|
|
Tegelikult on asi lihtsalt selles, et Audi on suutnud ehitada nelikveosüsteemi, mille esidiffer on käigukastis sees ja see muudab asja olulselt
lihtsamaks. Et mootor Audil veel eespool on, nõuab teatud olukordades küll ohvreid, kuid üldistavalt võiks öelda, et 90-ndate nelikvedune nn. nõrga
kastiga Audi on juba selle süsteemi vastupidavuselt tugevam või võrdne ükskõik millise muu nelikveduse sõiduautoga samast ajast(Impreza, ix, Opel,
jne) rääkimata S seeria kastidest.
See, et antud teemas e30 kerele Audi 20vt mootor paandi, kuulub pigem e30 meeste arutada, sest minuarust tuleb esmalt auto(kere) ja siis vaadatkse
ülejäänud tehnikat. Samamoodi ka meie siin Audiklubis vaatame videoid, kus Coupe kerega Audi sõidab USA v8 konega alla 9 seki aegasid, aga peame
autot siiski Audiks. Kui mõni mees paneb Audi kerele mingi pisikese Vag grupi diisel mootori, mida Audi tehasest ei paku, siis peame seda jällegi
Audiks, mitte näiteks Volkariks. Seega oluliselt vahet pole ju kas e30 omanik kasutab Bmw v8-t, Audi r5, või Opeli r4 Ecoteci- ükski neist pole
ligilähedalgi sellele mida tehas pakkus.
|
|
|
ulmefm
huviline
Registreerunud 28.04.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe 2,8Q
|
postitati 07.03.10 08:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: k6veric
Kahte inimest keda ma tean, kes on ix v6imsamaks teinud, siis need s6idavad enamus ajast tagaveolisena v6i on sunnitud esisisilla v2ga ymber ehitama
(Esimesed poolteljed ei kesta). |
Vaidleks vastu, olen oma silmaga tuttaval sellist pilli kaenud millel kogu aeg nelivedu sees ja mingit probleemi esisillaga olnud. Motoks on sellel
BMW oma reas kuuene mis on 0,7ga üle laetud.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |