Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Teab keegi neid autosi? (Vastuseid: 25 | Vaatamisi: 4796)
photo123
huviline



Registreerunud 25.07.04
Asukoht: rkv
Kasutaja on eemal


postitati 18.02.10 19:05 Tsiteeri
Teab keegi neid autosi?



Oskab keegi nende autode kohta keegi midagi rääkida? On keegi juba vaatamas käinud?

http://www.auto24.ee/used/690402
http://www.auto24.ee/used/660665
http://www.auto24.ee/used/690177
http://www.auto24.ee/used/496077

Igasugune info on teretulnud. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-

postitati 18.02.10 19:17 Tsiteeri


Vaatamas pole neid käinud, aga üldisemalt.
Ei väsi kordamast:o
2.5TDI mootor on suht suurte ülalpidamis kuludega. Hammasrihma vahetus koos nukakomplekti vahetuse ja tööga juba ca 30-40tuh. Lisaks kipuvad vanematel kütuse pumbad surema. Jällegi miskine 15-25tuh väljaminek.(antud hinnad siis arvestatud uute ja korralike juppide ning ametlike töökoja hindadega) Nurgatagustes garaazides ei soovita selle masina mootori murdega minna, hilisem remont saab kordades kallim olema:(
2.5 TDI vabaneb näiteks nuka kulumise probleemidest 03a lõpus ja 04 väljalaske masinad peaks kõik juba rull nookuritega olema.
Eks õnnelikud 2.5 V6 TDI omanikud oska rohkem rääkida:D
Nendest neljast eelistaks esimese mulje põhjal kolmandat varianti- nahk sisu ja naviga. Tundub esmapilgul kõige parema lisavarustusega variant. Tehnilist seisukorda piltidelt hinnata ei oska:P


Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
advanti
huviline



Registreerunud 08.01.10
Kasutaja on eemal


postitati 18.02.10 20:20 Tsiteeri


Kahjuks ma tean seda mootorit, mis nendel autodel vahel on. On kogemusi ja väga negatiivseid. Kindlasti ei soovita kui plaanid pikemalt omada, sest varem või hiljem tulevad ebameeldivad üllatused. Liiga palju erinevaid juppe, mis enamustel 1998-2002 aasta masinatel lendavad ja hinnad on valusad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Joel
meeskond

Avatar


Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio

postitati 18.02.10 21:19 Tsiteeri


Tahad quattrot esiveduse vastu vahetada või?:o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
photo123
huviline



Registreerunud 25.07.04
Asukoht: rkv
Kasutaja on eemal


postitati 18.02.10 21:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: photo123
quattrot pole kahjuks ammu enam, aga nüd tahaks audit tagasi ja just diislit ja A6, seda palju kiidetud 1,9 mootoriga isendit pole just väga saada nagu. olen lugenud siin jah neid teemasi kus seda mootorit kirutakse aga andke siis nüüd head nõu.tahaks ikkagi audit soetada endale.


Quattrot pole kahjuks ammu enam, aga nüüd tahaks audit tagasi ja just diislit ja A6, seda palju kiidetud 1,9 mootoriga isendit pole just väga saada nagu. Olen lugenud siin jah neid teemasi kus seda mootorit kirutakse, aga andke siis nüüd head nõu. Tahaks ikkagi audit soetada endale.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Memphisc
huviline



Registreerunud 21.05.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 18.02.10 21:44 Tsiteeri


Enne kui kahe poolest ostma hakkad, lase kuskil "surmaeelne" ülevaatus ka ära teha. Saad teada, kas koju saad sõita ja palju peale veel.


We're drifting slow through the snow on 5th Avenue..
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
photo123
huviline



Registreerunud 25.07.04
Asukoht: rkv
Kasutaja on eemal


postitati 18.02.10 22:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: photo123
mis kohta te tallinnas soovitate kontrolliks kuhu saaks kohe löögile ja mis need kontrolli hinnad ka on?


Mis kohta te Tallinnas soovitate kontrolliks, kuhu saaks kohe löögile ja mis need kontrolli hinnad ka on?

Märkus moderaatorilt: "Muutsin postitused eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Lihtsa 3-minuti keelekoolituse leiad siit."


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-

postitati 19.02.10 05:10 Tsiteeri


Ostueelset ülevaatust saab teha näiteks Forss´is Mooni 30 või CSG autohoolduss Tähetorni 21k või Audihoolduses;)
Lisaks pole 2.5tdi just kõige ökom mootor. Linnas peaks arvestama ca 10-12l 100km kohta.
Julgeks väita, et sarnase küttekulu, aga oluliselt väiksemate hooldus ja remondi kuludega on näiteks 1.8T mootor, mida ka nendele keredele paigaldati ja laialdaselt.


Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 19.02.10 05:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: photo123
Tsitaat:
Algselt postitas: photo123
mis kohta te tallinnas soovitate kontrolliks kuhu saaks kohe löögile ja mis need kontrolli hinnad ka on?


Mis kohta te tallinnas soovitate kontrolliks kuhu saaks kohe löögile ja mis need kontrolli hinnad ka on?

Märkus moderaatorilt: "Muutsin postitused eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Lihtsa 3-minuti keelekoolituse leiad siit."


Märkus Moderaatorile, Sa ei muutnud postitust õigekirjale vastavaks, linna nimi algab suure algustähega. Keelekoolituse leiad enda postitatud lingilt.:D


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 19.02.10 05:52 Tsiteeri


Ostueelse kontrolli hinnad on erinevad, sõltub mida klient soovib. Vastavalt sellele saad ka tulemuse ja kontrolli hinna.

Lisaks kõigele soovitaks sellel mootoril ka klapikaaned maha võtta ja sinna alla piiluda, nii saab ka nukkade olukorrale mingi hinnangu.

Kui saad korraliku isendi siis üldjuhul on sõidumõnu pikalt kui auto saab ka korralikku hooldust.


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 19.02.10 06:30 Tsiteeri


Minu arvamus on selline, et 98-03 esivedust 2,5 TDi mootoriga masinat tasub osta ainult relva ähvardusel või juhul, kui küte täiesti tasuta käes mingil hämaral põhjusel. Ei anna see ülevaatus ka täit tõde, kuna pumbad surevad teadmata põhjustel "poolelt pöördelt" näiteks. Milleks astuda kõige suuremasse ämbrisse, kui on ka väiksemaid olemas?


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
photo123
huviline



Registreerunud 25.07.04
Asukoht: rkv
Kasutaja on eemal


postitati 20.02.10 11:28 Tsiteeri


nagu ma arusaan siis parem on osta bensukas?Aga kumb siis kas 2.4 või 2.8


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 20.02.10 11:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: photo123
nagu ma arusaan siis parem on osta bensukas?Aga kumb siis kas 2.4 või 2.8


Vöimalusel 2.8


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Big
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal

Auto: Audi, Ford, Vaz

postitati 20.02.10 12:01 Tsiteeri


Ökonoomsust ja odavat ülalpidamist soovides oleks parim variant 1.8T


Audi 100 c3 2.2 } Audi 100Q c3 2.1T } Audi 100 c4 2.8 aut. } Audi 80 b4 1.9TD } Audi 100 c4 2.8Q } Audi 100 c3 2.3 } Audi A4 b5 1.8 } Audi 100 c3 2.0 aut. } Audi A6 C5 1.8T aut. } Audi 100 c3 Avant 2.1 } typ81 Q } Audi 80 b2 TD } Audi 80 Competition Q } Audi 80 typ85 Coupe } Audi 90 typ85 2.0r5 } Audi Coupe b4 } Audi 90 quattro } Audi V8 } Audi A4 b6 1.9TDI } Audi 80 b3 2.0r4 101kw } Audi 100 C4 2.5tdi ...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
advanti
huviline



Registreerunud 08.01.10
Kasutaja on eemal


postitati 21.02.10 20:49 Tsiteeri


mujal maailmas öeldakse vahest nii:
no turbo, no trouble

ma vahepeal soetasin 2,5TDi, kuigi soovitati 2,8 bensukat ja kahjuks tõesti tagantjärgi tuleb tõededa, et minu ämber (täiega valus rahakotile).
nüüd siis 2,8 30v Quattro ja väga rahul. :)

edit: on ka piisavalt kogemusi 1,8T mootoriga C5 kerel - minu arust on see paras pensionäri-liikur:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Big
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal

Auto: Audi, Ford, Vaz

postitati 21.02.10 21:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: advanti
edit: on ka piisavalt kogemusi 1,8T mootoriga C5 kerel - minu arust on see paras pensionäri-liikur:(


Tekib küsimus, et vana sa siis oled. Mina 26 ja ei ütleks, et aeglane kombo oleks (9,9s/0-100km/h).
Kõik mõõdasõidud ja kiirendused tehtud, laupkokkupõrget pole toimunud. :)

Ja usu, 1.8T kestab paremini ning hoolduski odavam, kui 2.8v6. Konkreetset mootorit kasutatud alates (vist) -95. aastast ja pm samas koosluses tänapäevani.
R4`l ei pea ka termostaadi vahetuseks rihmasid maha võtma, silindreid vähem, kütusekulu tunduvalt väiksem, probleeme vähem, õlikulu väiksem, hooldused odavamad, jnejnejne.

Ma ei ütle, et 2.8 halvem oleks, lihtsalt kui koonerdada, siis oleks 1.8T täpselt see, mida vaja.




Kiirenduse teema vaidluse peatamisek tooks välja tähekepaneku, nimelt on ka 2.8 "pensionäri-liikur" 4.2 kõrval.


Audi 100 c3 2.2 } Audi 100Q c3 2.1T } Audi 100 c4 2.8 aut. } Audi 80 b4 1.9TD } Audi 100 c4 2.8Q } Audi 100 c3 2.3 } Audi A4 b5 1.8 } Audi 100 c3 2.0 aut. } Audi A6 C5 1.8T aut. } Audi 100 c3 Avant 2.1 } typ81 Q } Audi 80 b2 TD } Audi 80 Competition Q } Audi 80 typ85 Coupe } Audi 90 typ85 2.0r5 } Audi Coupe b4 } Audi 90 quattro } Audi V8 } Audi A4 b6 1.9TDI } Audi 80 b3 2.0r4 101kw } Audi 100 C4 2.5tdi ...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rennu1
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 20.02.09
Kasutaja on eemal


postitati 21.02.10 22:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Big
Tsitaat:
Algselt postitas: advanti
edit: on ka piisavalt kogemusi 1,8T mootoriga C5 kerel - minu arust on see paras pensionäri-liikur:(


Tekib küsimus, et vana sa siis oled. Mina 26 ja ei ütleks, et aeglane kombo oleks (9,9s/0-100km/h).
Kõik mõõdasõidud ja kiirendused tehtud, laupkokkupõrget pole toimunud. :)

Ja usu, 1.8T kestab paremini ning hoolduski odavam, kui 2.8v6. Konkreetset mootorit kasutatud alates (vist) -95. aastast ja pm samas koosluses tänapäevani.
R4`l ei pea ka termostaadi vahetuseks rihmasid maha võtma, silindreid vähem, kütusekulu tunduvalt väiksem, probleeme vähem, õlikulu väiksem, hooldused odavamad, jnejnejne.

Ma ei ütle, et 2.8 halvem oleks, lihtsalt kui koonerdada, siis oleks 1.8T täpselt see, mida vaja.




Kiirenduse teema vaidluse peatamisek tooks välja tähekepaneku, nimelt on ka 2.8 "pensionäri-liikur" 4.2 kõrval.


Pead ei anna aga internetist vaadates A4 2.8 30v quattro manual käigukast kiirendab sama hästi,kui A8 4.2 300hp.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Imres
huviline

Avatar


Registreerunud 11.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Competition quattro 20vt

postitati 21.02.10 22:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rennu1
Pead ei anna aga internetist vaadates A4 2.8 30v quattro manual käigukast kiirendab sama hästi,kui A8 4.2 300hp.

Täiesti mõtetu on võrrelda väikest manuaal kastiga ja suurt automaat kastiga autot.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 21.02.10 22:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Minu arvamus on selline, et 98-03 esivedust 2,5 TDi mootoriga masinat tasub osta ainult relva ähvardusel või juhul, kui küte täiesti tasuta käes mingil hämaral põhjusel. Ei anna see ülevaatus ka täit tõde, kuna pumbad surevad teadmata põhjustel "poolelt pöördelt" näiteks. Milleks astuda kõige suuremasse ämbrisse, kui on ka väiksemaid olemas?

Minul on ka lausa kahju vaadata kuidas tuttav oma a8 ja selle perversse v6 diisliga järjepidevalt hädas on. Mina annaks bensiinimootorite jmt asemel hoopis sihukesi vihjeid, et ntx mb ja pmv on selle ajastu autodele hoopis paremaid diiselmootoreid osanud teha, st audi on oma kehva diiselmootori poolest kõige kehvem valik üldse.;), eriti veel kui ainult esisillaveoga autosid vaatad.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kristoff
huviline

Avatar


Registreerunud 03.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Tq & TSI

postitati 21.02.10 22:51 Tsiteeri


Olgugi, et antud võrdlus on mõttetu, jääb siiski ka manuaalkastiga 142kw A6 alla 4-se automaatkastiga 220kw A8-le. Kiirendus 0-100 on vastavalt 8,0s ja 7,3s. Muidugi ise käike raiudes ja väiksemas keres istudes tundub kiirendus vägevam.

Teemasse veel nii palju, et omasin ka 2.5 TDI V6 A6-te ja 3 aasta jooksul ilmnesid pea kõik sellele mootorile tüüpilised vead. Vaenlasele ehk kõlbaks soovitada :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
advanti
huviline



Registreerunud 08.01.10
Kasutaja on eemal


postitati 22.02.10 07:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Big
Ma ei ütle, et 2.8 halvem oleks, lihtsalt kui koonerdada, siis oleks 1.8T täpselt see, mida vaja.



Õige. Sellepärast ma ju pensionäridele (koonerdajatele) soovitakski 1,8T mootorit.

Kui keegi väidab, et 5 inimese ja nende pagasiga on C5 1,8T automaadil kiirendus väga hea, siis mina olen Jõuluvana.

:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
JanariA4
huviline



Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Octavia RS III

postitati 22.02.10 07:57 Tsiteeri


Kui leida natuke lisaraha chipile, pead hakkama omale kostüümi valmistama;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
advanti
huviline



Registreerunud 08.01.10
Kasutaja on eemal


postitati 22.02.10 08:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: JanariA4
Kui leida natuke lisaraha chipile, pead hakkama omale kostüümi valmistama;)


Kindlasti saab järeleaitamisega 1,8T teha äkilisemaks. Jäägu igaühele oma arvamuse esitamise õigus.
Mind näiteks kilowatid ei kõiguta väga. Mul suur pere ja vahel vean haagist. Kogemus järgmiste masinatega ja sulgudesse panen hinde viie-palli-süsteemis. See hinne on minu isiklik rahuoluindeks.

2,5TDI C5 autom. (2)
1,8T C5 autom. (4)
2,0TFSI C6 man. (5-)
2,8 30v B5 autom. (5+)

Et autorile siis väike võrdlusmoment. Tõsiselt on diisel mitterahuldavat hinnet väärt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Imres
huviline

Avatar


Registreerunud 11.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Competition quattro 20vt

postitati 22.02.10 17:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: advanti

2,5TDI C5 autom. (2)
1,8T C5 autom. (4)
2,0TFSI C6 man. (5-)
2,8 30v B5 autom. (5+)

Et autorile siis väike võrdlusmoment. Tõsiselt on diisel mitterahuldavat hinnet väärt.

Pane veoskeemid ka kirja. Viitsid põhjendada miks 2.5TDI C5 nii kehva hinde sai?

Sorry OT pärast.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
advanti
huviline



Registreerunud 08.01.10
Kasutaja on eemal


postitati 22.02.10 19:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Imres
Tsitaat:
Algselt postitas: advanti

2,5TDI C5 autom. (2)
1,8T C5 autom. (4)
2,0TFSI C6 man. (5-)
2,8 30v B5 autom. (5+)

Et autorile siis väike võrdlusmoment. Tõsiselt on diisel mitterahuldavat hinnet väärt.

Pane veoskeemid ka kirja. Viitsid põhjendada miks 2.5TDI C5 nii kehva hinde sai?

Sorry OT pärast.



Selles nimekirjas on esimene ja viimane quattro mudelid, teised mitte.

Diisel on mitterahuldav vägagi mitmel põhjusel:
Kui on külm, siis käima ei taha minna (kui pole kõige kallimat akut hiljuti peale ostetud. Minul oli.)

Kui on külm ja linnas lühikesed vahemaad, siis salong soojaks ei lähe. Klaasidelt jää eemaldamiseks sebi mingite keemiapudelite ja terariistadega. Kahjuks Webastot polnud. Bensuka (eriti V6) puhul panen auto tiksuma aianurgas ja toas rüüpan kohvi ning pärast siis juba kojamehed pühivad sulanud jäägid minema)

Tehnilise poole pealt iga tüüpvea kirjeldamisel pikemalt ei peatuks. Point selles, et neid vigasid on liiga palju. Raha kulub, närvid katki, pikemad sõidud on paras peavalu kui peaks jälle teele jääma,jne,jne
Remondikulud kokku lüües võib öelda, et kindlasti ei ole ökonoomsem kui bensukas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 41.2% - SQL: 58.8%]