Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: A4 1.8 TQ 140kw (Vastuseid: 13 | Vaatamisi: 2046)
orukas111
huviline



Registreerunud 27.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 15.02.10 20:51 Tsiteeri
A4 1.8 TQ 140kw



Uurisin siin foorumis ringi, aga leidsin ülivähe juttu sellest mootorist. Oskab keegi selle kohta midagi rääkida? Lugesin kuskilt välja, et sellele peab tankima 98 bensiini. On see õige?

Kõige rohkem huvitab muidugi info mootori kohta, et mis erineb tavalisest 110 kw mootorist. Kui kellelgi on selle mudeli kohta veel midagi huvitavat/tarka rääkida või siis enda kogemusi, siis paluksin ka neist kirjutada.

Ette tänades


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 15.02.10 20:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: orukas111
Uurisin siin foorumis ringi, aga leidsin ülivähe juttu sellest mootorist. Oskab keegi selle kohta midagi rääkida? Lugesin kuskilt välja, et sellele peab tankima 98 bensiini. On see õige?

Kõige rohkem huvitab muidugi info mootori kohta, et mis erineb tavalisest 110 kw mootorist. Kui kellelgi on selle mudeli kohta veel midagi huvitavat/tarka rääkida või siis enda kogemusi, siis paluksin ka neist kirjutada.

Ette tänades



98 bensiin on sinna ehk parim, mis Eestis saada on. Reeglina kõikidesse ülelaetavatesse bensu mootoritesse 98.

Hea mootor on, tahab head ja väga regulaarset hoolt saada, siis kestab ja hästi. Turbo õlitustorusid tuleb aeg-ajalt puhastada, vastasel korral võib turbost ilma jääda.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
erki.t
huviline

Avatar


Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Got burger? (Jeep)

postitati 15.02.10 20:56 Tsiteeri


Olen pidanud 1.8T 141kW
Ei juhtu nende õlitorudega midagi, kui mõistlikult kasutad...
Ja ega nad ei maksa ka nii meeletult, et nende vahetust eraldi välja tuua.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
orukas111
huviline



Registreerunud 27.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 15.02.10 20:58 Tsiteeri


Küsin lihtsalt üle, kui tihti see aeg-ajalt umbes on? Ja kas neil on sama turbo mis 110 kw mootoril?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 15.02.10 20:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: erki.t
Olen pidanud 1.8T 141kW


Siiski, siisiki. Sul oli veits "mukitud" mootorijuhtimisega 110KW 1.8T, mille tulemusel tuligi 141KW ;)

Stockis on need kaks mootorit natukene erinevad.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 15.02.10 21:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: orukas111
Küsin lihtsalt üle, kui tihti see aeg-ajalt umbes on? Ja kas neil on sama turbo mis 110 kw mootoril?


Ei ole päris sama turbo.
Õlitorude seisukorda tasuks kindlasti kontrollida iga 120 000km tagant või sellise km tagant need lihtsalt uute vastu väljavahetada. Kuid kõik oleneb siiski sellest, kuidas masinat kasutatakse.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 15.02.10 21:15 Tsiteeri


Küsiks köigepealt, et mis kerega isendist jutt?
Kas b5 vöi b6?

Turbod peaksid ikka samad olema.
Ehk siis KKK 058....03 turbot kasut. 110/120/140 kw isenditel, mis b6 kerega ning b5 kerega isenditel, kus toota 110 ja 132 pauku.
Arvatavasti erinevused jällegi ajus/softis +

E:
B5: KKK 058 145 540 058 145 791 N 044 520 3 - AEB, AJL jne.
B6: KKK 058 145 540 058 145 791 N 044 520 3 - AVJ,BFB,BEX "J..".AMB


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
orukas111
huviline



Registreerunud 27.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 15.02.10 21:21 Tsiteeri


B6 peaks olema. 2003 avant.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Imres
huviline

Avatar


Registreerunud 11.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Competition quattro 20vt

postitati 15.02.10 21:23 Tsiteeri


140kw motot peaks leiduma ainult b6 kere peal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
erki.t
huviline

Avatar


Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Got burger? (Jeep)

postitati 15.02.10 21:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Tsitaat:
Algselt postitas: erki.t
Olen pidanud 1.8T 141kW


Siiski, siisiki. Sul oli veits "mukitud" mootorijuhtimisega 110KW 1.8T, mille tulemusel tuligi 141KW ;)

Stockis on need kaks mootorit natukene erinevad.


Kas sellest muutub turbsi õlitoru juures midagi põhimõttelist ?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rocket
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 15.02.10 22:00 Tsiteeri


Torudest oli juba juttu, aga korraliku nõuetele vastava täissünteetilise õli järjepidev kasutamine tagabki selle, et mootori seiskamisel või muidu ebapiisava jahutuse korral turbost jooksva toru seinad ära ei koksistuks.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
orukas111
huviline



Registreerunud 27.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 16.02.10 09:52 Tsiteeri


Tänud siis vastuste eest. Nagu aru sain siis tasub osta küll.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 16.02.10 10:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: orukas111
Tänud siis vastuste eest. Nagu aru sain siis tasub osta küll.

Jah, ikka, üks optimaalsemaid kooslusi Audi valikus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
erki.t
huviline

Avatar


Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Got burger? (Jeep)

postitati 16.02.10 10:34 Tsiteeri


Ja korralikku hooldust tahavad kõik autod... seda lauset tegelikult ei maksaks ka eraldi välja tuua või sellest end lasta kõigutada.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 29.0% - SQL: 71.0%]