Lehekülgi: 1 2 3 |
mtxman
huviline
Registreerunud 26.03.08
Asukoht: rakvere
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.02.10 19:09
|
|
|
audi A6 quattro 2.5tdi 132kw käivitumine
asi selles et halvasti käivitub. külmast peast lääb nii enam-vähem käima kuigi peaks paremini minema.soojast peast ütleme kui on seist kuskil kuni 1
tund lääb väga hästi käima aint anna korra võtit ja käib. kõige hullem selle käivitamise juures on see et kui soojast peast seisma jätta ja on seist
kuskil 1-4 tundi peab mittu korrda pikkalt käivitama et käima läheks ja viskab ilgelt suitsu pahmaka. kui on suvi ja ilusad ilmad ei ole käivitamisega
probleemi igal ajal käivitub hästi. deagnostika viga ei näita.
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 15.02.10 19:25
|
|
|
Kuna soojade ilmadega viga ei esine, siis arvatavasti pihustites viga pole. Üle võib jääda kulunud pump ehk. Tuttva B4 taoline viga. Kül,magfa
käivitub täitsa enamvähem, aga soojalt enam käima ei lähe. Tõmmates aga käivitub ideaalselt. Igatahes veaks on kulunud pump. Kas sul automaat või
manuaal. Kui manuaal siis proovi käima tõmmata
|
|
|
|
mtxman
huviline
Registreerunud 26.03.08
Asukoht: rakvere
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.02.10 19:38
|
|
|
automaat kast
|
|
|
mtxman
huviline
Registreerunud 26.03.08
Asukoht: rakvere
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.02.10 19:40
|
|
|
Aga kas kulunud pumba pärast viskabki ka suitsu pahmaka sumpsist välja?
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 15.02.10 19:43
|
|
|
Nr. 1 tegevus on diagnost ja kütusepumbaga suhtlemine. Arvatavasti on sellest ka abi.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
scottimees
huviline
Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.02.10 09:30
|
|
|
Temp. andur
Peaks kontrollima ka seda mida temp. andur näitab, kui autol on kehv käivitus. Vahest lähevad tempi andurid lolliks, ütleme kui mootor on maha
jahtunud, siis näitab andur ikka et mootor on enamvähem soe ja siis üritab käivitada väikse kütusekogusega ja hilise süütenurgaga. Mootoriaju sellist
"lolliks läinud" andurit veaks ei loe.
|
|
|
|
mtxman
huviline
Registreerunud 26.03.08
Asukoht: rakvere
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.02.10 17:00
|
|
|
aga kas streikiva temp.anduri pärast viskabki pikalt käivitades ja käima minnes suitsu pahmaka sumpsist välja ja mõned sekundid ka mootor käies
lonkab.
mis hinna klassis uus temp.andur on umbes
|
|
|
e.t.s
huviline
Registreerunud 24.06.09
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 S-Line 4M
|
postitati 16.02.10 17:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: scottimees
Peaks kontrollima ka seda mida temp. andur näitab, kui autol on kehv käivitus. Vahest lähevad tempi andurid lolliks, ütleme kui mootor on maha
jahtunud, siis näitab andur ikka et mootor on enamvähem soe ja siis üritab käivitada väikse kütusekogusega ja hilise süütenurgaga. Mootoriaju sellist
"lolliks läinud" andurit veaks ei loe. |
Ma vaevlen ka sama asjaga juba pikemat aega. Vot mind väga huvitab kus ja milline see temp. andur välja näeb ja kus asub? Ise Katsetasin pumba
jahutamist (siin osades teemades läbi käinud) mis andis positiivseid tulemusi. Viga pidi siis olema pumba peas või juhtaju, kuidas seda nimetataksegi.
Maksab alates 4 raha.
|
|
|
e.t.s
huviline
Registreerunud 24.06.09
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 S-Line 4M
|
postitati 16.02.10 17:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mtxman
aga kas streikiva temp.anduri pärast viskabki pikalt käivitades ja käima minnes suitsu pahmaka sumpsist välja ja mõned sekundid ka mootor käies
lonkab.
mis hinna klassis uus temp.andur on umbes |
See lonkamine oli ka minul, kuni üks hommik jäigi lonkama. Probleem kadus küünalde ja õhulugeja vahetusega!
Ei ole see Hitleri kätemaksuga võitlus kerge
|
|
|
mtxman
huviline
Registreerunud 26.03.08
Asukoht: rakvere
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.02.10 18:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mtxman
oot sa vahetasid siis pumba ära ja halb käivitumine kadus? |
Oot sa vahetasid siis pumba ära ja halb käivitumine kadus?
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna
järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Lihtsa 3-minuti keelekoolituse leiad siit."
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 16.02.10 18:27
|
|
|
Jah, vahetaga kütusepump, õhulugeja, eelsüüteküünlad, nukad jne jne, kõik, mis interneti teel lambist soovitatakse.
Ma ei väsi kordamast, et saada veale jälile, on NR. 1 tegevus diagnostika. Kas ikka on midagi arusaamatut?
See, et kellelgi oli temp andur vigane, teisel kütusepump, kolmandal krt teab mis, ei tähenda seda, et teemaautori autol samade sümptomite korral on
katki eelpoolnimetatud detail või detailid.
Et siin soovitusi kuulata ja ise kodus juppe vahetada, võiks korra diagnostikas või asjatundja juures käia, mille tulemusel saab vea põhjustaja teada
ja ka kõrvaldatud ehk.
Kui kodus juppe vahetades huupi, tundub antud tegevus odav ja ainuõige, siis tuld.
Lihtsam ja odavam on siiki lasta viga tuvastada/likivideerida ja asi lahendatud.
Lihtne.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
e.t.s
huviline
Registreerunud 24.06.09
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 S-Line 4M
|
postitati 16.02.10 18:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mtxman
oot sa vahetasid siis pumba ära ja halb käivitumine kadus? |
Ei, jahutasin pumba lumega maha ja siis läks hästi käima, viga pidavat sellisel juhul olema pumba juhtajus. See peaks vist olema see kandiline karp
seal pumba peal. Soovitan proovida minul mõjus. Kuid ma pole veel seda uut ostnud. Tahan ikka enne mõne asjatundjaga asja üle vaadata. Terve pump pidi
maksma taastatuna mingi 25 kilo ja ülespoole.(kuigi ebays neid 10000- saada sadu)
|
|
|
e.t.s
huviline
Registreerunud 24.06.09
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 S-Line 4M
|
postitati 16.02.10 18:38
|
|
|
Esimeses postituses ju öeldud, et diaknost viga ei näita!
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 16.02.10 18:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: e.t.s
Esimeses postituses ju öeldud, et diaknost viga ei näita! |
Oleneb, mis ja millega ja kuidas diagnostikat tehakse.
Pelgalt veakoodide lugemisega ei saagi teinekord midagi teada.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
e.t.s
huviline
Registreerunud 24.06.09
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 S-Line 4M
|
postitati 16.02.10 18:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jõuvanker
Tsitaat: | Algselt postitas: e.t.s
Esimeses postituses ju öeldud, et diaknost viga ei näita! |
Oleneb, mis ja millega ja kuidas diagnostikat tehakse.
Pelgalt veakoodide lugemisega ei saagi teinekord midagi teada. |
Kus on see koht kus ma oma auto korda saan? Siiani on aetud ühest kohast üht ja teisest kohast mingit muud juttu!
Ja tegemist siis mitte nurgataguste kohtadega vaid audihooldus ja sellised kohad. Eelmine omanik sellepärast auto maha müüs ja vaevles selle sama
küsimusega aastast 2007.
|
|
|
mtxman
huviline
Registreerunud 26.03.08
Asukoht: rakvere
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.02.10 19:31
|
|
|
täpselt nii ajatakse ühest kohast teise ja maksa hunnikus aint pappi ja ei mingit tolku. viga lihtsalt ei leita
peaks ka proovima seda pumpa jahutada. kaua sa lasid peale sõitmist autoga seista kui proovisid jahutada. mul kui seisab kuskil1 tund siis lääb ilusti
käima aga kui kauem ei lää enam- halvasti käivitub
|
|
|
e.t.s
huviline
Registreerunud 24.06.09
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 S-Line 4M
|
postitati 16.02.10 22:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mtxman
täpselt nii ajatakse ühest kohast teise ja maksa hunnikus aint pappi ja ei mingit tolku. viga lihtsalt ei leita
peaks ka proovima seda pumpa jahutada. kaua sa lasid peale sõitmist autoga seista kui proovisid jahutada. mul kui seisab kuskil1 tund siis lääb ilusti
käima aga kui kauem ei lää enam- halvasti käivitub |
Sõltub temperatuurist, kui üle -10 siis piisab juba poolest tunnist, et enam normaalselt ei käivitu, jahutasin pumba maha lasin veel pool tundi seista
ja haakis eelsüüte korralikult järgi ja selle lõpedes käivitus ilusti! Peale pikemat seismist(5-6h) käivitub ilusti. Nüüd aga ei tea mida teha kas
osta ainult aju või terve pump, see juba korra jooksis kinni tänu õhulugejale, mis nüüd muidugi juba uus on!
|
|
|
mtxman
huviline
Registreerunud 26.03.08
Asukoht: rakvere
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.02.10 17:15
|
|
|
Märkus moderaatorilt: "Postitus kustutatud, kuna kasutaja ei ole vaatamata varasemale märkusele asunud järgima
foorumi reeglite 3. punkti! Järgmine samm on kasutaja postitusõiguse tühistamine!"
|
|
|
equilibrium
huviline
Registreerunud 10.04.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.02.10 17:35
|
|
|
Tsitaat: | Sõltub temperatuurist, kui üle -10 siis piisab juba poolest tunnist, et enam normaalselt ei käivitu, jahutasin pumba maha lasin
veel pool tundi seista ja haakis eelsüüte korralikult järgi ja selle lõpedes käivitus ilusti! Peale pikemat seismist(5-6h) käivitub ilusti. Nüüd aga
ei tea mida teha kas osta ainult aju või terve pump, see juba korra jooksis kinni tänu õhulugejale, mis nüüd muidugi juba uus on!
|
"Pump, see juba korra jooksis kinni tänu õhulugejale"
Se oleks nagu sellest jutust pärit, kus kompressiooni keris ümber väntvõlli...
|
|
|
e.t.s
huviline
Registreerunud 24.06.09
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 S-Line 4M
|
postitati 17.02.10 18:40
|
|
|
Tsitaat: | Tsitaat: | Algselt postitas: equilibrium
Sõltub temperatuurist, kui üle -10 siis piisab juba poolest tunnist, et enam normaalselt ei käivitu, jahutasin pumba maha lasin veel pool tundi seista
ja haakis eelsüüte korralikult järgi ja selle lõpedes käivitus ilusti! Peale pikemat seismist(5-6h) käivitub ilusti. Nüüd aga ei tea mida teha kas
osta ainult aju või terve pump, see juba korra jooksis kinni tänu õhulugejale, mis nüüd muidugi juba uus on! |
"Pump, see juba korra jooksis kinni tänu õhulugejale"
Se oleks nagu sellest jutust pärit, kus kompressiooni keris ümber väntvõlli... |
Mingi seos nendel ometi on, kui õhulugeja kannis ja annab nii valet infot mis pumba äärmuslike meetodeid paneb kasutama, mille tagajärjel see kinni
jooksis. Päris kompresioon ümber vända see pole
|
|
|
e.t.s
huviline
Registreerunud 24.06.09
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 S-Line 4M
|
postitati 17.02.10 18:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mtxman
kas külmast peast läheb sul väga hästi käima või enam-vähem. aga kuidas sul suvel lood on, mul nagu suvel probleeme ple aint anna võtit.
aga kuidas seda temp.andurit saaks kontrollida |
Peale küünalde vahetust läheb jah külmalt väga hästi käima, nagu bensukas. Suvest ei tea ma miskit kuna sai ta alles jõulude ajal soetatud. Tean vaid
siin loetu põhjal, et eelmine omanik selle probleemiga 3 aastat on jamanud ja jagu ei saanudgi. Ju siis pole Pärnus nii pädevaid remondi kohti, nagu
Haapsalusgi.
Küsisin ka siin juba vist rohkem kui 1 kord selle temp. anduri kohta aga keegi ei kipu sellest kaasa rääkima, ainult kopressioonist ümber vända
puhutakse.
|
|
|
mtxman
huviline
Registreerunud 26.03.08
Asukoht: rakvere
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.02.10 19:36
|
|
|
Mul külmast peast, kui süüdet anda hakkab kohe mootor lonkama ja siis hakkab ilusti tööle. Kõige paremin ta külmast peast käima ka ei lää aga
enam-vähem. Mis aasta pill sul on?
|
|
|
e.t.s
huviline
Registreerunud 24.06.09
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 S-Line 4M
|
postitati 17.02.10 20:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mtxman
Mul külmast peast, kui süüdet anda hakkab kohe mootor lonkama ja siis hakkab ilusti tööle. Kõige paremin ta külmast peast käima ka ei lää aga
enam-vähem. Mis aasta pill sul on? |
Küünalde vahetusega kadusgi minul see lonkamise probleem vahetult peale käivitust, aga ega ei julge väita et sinul selles asi on. Mine lase küünlad
üle kontrollida. Minul tegemist 2001 lõpp isendiga, seda ei oska öelda kas tehnikas mingeid muutatusi vanematest oli aga välimuses küll.
|
|
|
equilibrium
huviline
Registreerunud 10.04.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.02.10 21:10
|
|
|
Temp andureid võiks kontrollida arvutiga.
Neid peaks olema kokku neli, näeb siis reaalset temperatuuri.
Kui auto just käima pandud siis sama temp mis õues.
|
|
|
mtxman
huviline
Registreerunud 26.03.08
Asukoht: rakvere
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.02.10 16:50
|
|
|
Peab siis laskma kuskil kontrollida.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |