Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2  3
Autor:
Pealkiri: audi A6 quattro 2.5tdi 132kw käivitumine (Vastuseid: 57 | Vaatamisi: 16138)
mtxman
huviline



Registreerunud 26.03.08
Asukoht: rakvere
Kasutaja on eemal


postitati 15.02.10 19:09 Tsiteeri
audi A6 quattro 2.5tdi 132kw käivitumine



asi selles et halvasti käivitub. külmast peast lääb nii enam-vähem käima kuigi peaks paremini minema.soojast peast ütleme kui on seist kuskil kuni 1 tund lääb väga hästi käima aint anna korra võtit ja käib. kõige hullem selle käivitamise juures on see et kui soojast peast seisma jätta ja on seist kuskil 1-4 tundi peab mittu korrda pikkalt käivitama et käima läheks ja viskab ilgelt suitsu pahmaka. kui on suvi ja ilusad ilmad ei ole käivitamisega probleemi igal ajal käivitub hästi. deagnostika viga ei näita.:(:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 15.02.10 19:25 Tsiteeri


Kuna soojade ilmadega viga ei esine, siis arvatavasti pihustites viga pole. Üle võib jääda kulunud pump ehk. Tuttva B4 taoline viga. Kül,magfa käivitub täitsa enamvähem, aga soojalt enam käima ei lähe. Tõmmates aga käivitub ideaalselt. Igatahes veaks on kulunud pump. Kas sul automaat või manuaal. Kui manuaal siis proovi käima tõmmata


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mtxman
huviline



Registreerunud 26.03.08
Asukoht: rakvere
Kasutaja on eemal


postitati 15.02.10 19:38 Tsiteeri


automaat kast


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mtxman
huviline



Registreerunud 26.03.08
Asukoht: rakvere
Kasutaja on eemal


postitati 15.02.10 19:40 Tsiteeri


Aga kas kulunud pumba pärast viskabki ka suitsu pahmaka sumpsist välja?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 15.02.10 19:43 Tsiteeri


Nr. 1 tegevus on diagnost ja kütusepumbaga suhtlemine. Arvatavasti on sellest ka abi.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
scottimees
huviline



Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal


postitati 16.02.10 09:30 Tsiteeri
Temp. andur



Peaks kontrollima ka seda mida temp. andur näitab, kui autol on kehv käivitus. Vahest lähevad tempi andurid lolliks, ütleme kui mootor on maha jahtunud, siis näitab andur ikka et mootor on enamvähem soe ja siis üritab käivitada väikse kütusekogusega ja hilise süütenurgaga. Mootoriaju sellist "lolliks läinud" andurit veaks ei loe.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mtxman
huviline



Registreerunud 26.03.08
Asukoht: rakvere
Kasutaja on eemal


postitati 16.02.10 17:00 Tsiteeri


aga kas streikiva temp.anduri pärast viskabki pikalt käivitades ja käima minnes suitsu pahmaka sumpsist välja ja mõned sekundid ka mootor käies lonkab.
mis hinna klassis uus temp.andur on umbes


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
e.t.s
huviline

Avatar


Registreerunud 24.06.09
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 S-Line 4M

postitati 16.02.10 17:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: scottimees
Peaks kontrollima ka seda mida temp. andur näitab, kui autol on kehv käivitus. Vahest lähevad tempi andurid lolliks, ütleme kui mootor on maha jahtunud, siis näitab andur ikka et mootor on enamvähem soe ja siis üritab käivitada väikse kütusekogusega ja hilise süütenurgaga. Mootoriaju sellist "lolliks läinud" andurit veaks ei loe.


Ma vaevlen ka sama asjaga juba pikemat aega. Vot mind väga huvitab kus ja milline see temp. andur välja näeb ja kus asub? Ise Katsetasin pumba jahutamist (siin osades teemades läbi käinud) mis andis positiivseid tulemusi. Viga pidi siis olema pumba peas või juhtaju, kuidas seda nimetataksegi. Maksab alates 4 raha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
e.t.s
huviline

Avatar


Registreerunud 24.06.09
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 S-Line 4M

postitati 16.02.10 17:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mtxman
aga kas streikiva temp.anduri pärast viskabki pikalt käivitades ja käima minnes suitsu pahmaka sumpsist välja ja mõned sekundid ka mootor käies lonkab.
mis hinna klassis uus temp.andur on umbes


See lonkamine oli ka minul, kuni üks hommik jäigi lonkama. Probleem kadus küünalde ja õhulugeja vahetusega!
Ei ole see Hitleri kätemaksuga võitlus kerge:D:D:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mtxman
huviline



Registreerunud 26.03.08
Asukoht: rakvere
Kasutaja on eemal


postitati 16.02.10 18:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mtxman
oot sa vahetasid siis pumba ära ja halb käivitumine kadus?


Oot sa vahetasid siis pumba ära ja halb käivitumine kadus?

Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Lihtsa 3-minuti keelekoolituse leiad siit."


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 16.02.10 18:27 Tsiteeri


Jah, vahetaga kütusepump, õhulugeja, eelsüüteküünlad, nukad jne jne, kõik, mis interneti teel lambist soovitatakse.

Ma ei väsi kordamast, et saada veale jälile, on NR. 1 tegevus diagnostika. Kas ikka on midagi arusaamatut?

See, et kellelgi oli temp andur vigane, teisel kütusepump, kolmandal krt teab mis, ei tähenda seda, et teemaautori autol samade sümptomite korral on katki eelpoolnimetatud detail või detailid.

Et siin soovitusi kuulata ja ise kodus juppe vahetada, võiks korra diagnostikas või asjatundja juures käia, mille tulemusel saab vea põhjustaja teada ja ka kõrvaldatud ehk.

Kui kodus juppe vahetades huupi, tundub antud tegevus odav ja ainuõige, siis tuld.

Lihtsam ja odavam on siiki lasta viga tuvastada/likivideerida ja asi lahendatud.

Lihtne.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
e.t.s
huviline

Avatar


Registreerunud 24.06.09
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 S-Line 4M

postitati 16.02.10 18:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mtxman
oot sa vahetasid siis pumba ära ja halb käivitumine kadus?


Ei, jahutasin pumba lumega maha ja siis läks hästi käima, viga pidavat sellisel juhul olema pumba juhtajus. See peaks vist olema see kandiline karp seal pumba peal. Soovitan proovida minul mõjus. Kuid ma pole veel seda uut ostnud. Tahan ikka enne mõne asjatundjaga asja üle vaadata. Terve pump pidi maksma taastatuna mingi 25 kilo ja ülespoole.(kuigi ebays neid 10000- saada sadu)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
e.t.s
huviline

Avatar


Registreerunud 24.06.09
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 S-Line 4M

postitati 16.02.10 18:38 Tsiteeri


Esimeses postituses ju öeldud, et diaknost viga ei näita!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 16.02.10 18:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: e.t.s
Esimeses postituses ju öeldud, et diaknost viga ei näita!


Oleneb, mis ja millega ja kuidas diagnostikat tehakse.:)

Pelgalt veakoodide lugemisega ei saagi teinekord midagi teada.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
e.t.s
huviline

Avatar


Registreerunud 24.06.09
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 S-Line 4M

postitati 16.02.10 18:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Tsitaat:
Algselt postitas: e.t.s
Esimeses postituses ju öeldud, et diaknost viga ei näita!


Oleneb, mis ja millega ja kuidas diagnostikat tehakse.:)

Pelgalt veakoodide lugemisega ei saagi teinekord midagi teada.


Kus on see koht kus ma oma auto korda saan? Siiani on aetud ühest kohast üht ja teisest kohast mingit muud juttu!
Ja tegemist siis mitte nurgataguste kohtadega vaid audihooldus ja sellised kohad. Eelmine omanik sellepärast auto maha müüs ja vaevles selle sama küsimusega aastast 2007.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mtxman
huviline



Registreerunud 26.03.08
Asukoht: rakvere
Kasutaja on eemal


postitati 16.02.10 19:31 Tsiteeri


täpselt nii ajatakse ühest kohast teise ja maksa hunnikus aint pappi ja ei mingit tolku. viga lihtsalt ei leita
peaks ka proovima seda pumpa jahutada. kaua sa lasid peale sõitmist autoga seista kui proovisid jahutada. mul kui seisab kuskil1 tund siis lääb ilusti käima aga kui kauem ei lää enam- halvasti käivitub


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
e.t.s
huviline

Avatar


Registreerunud 24.06.09
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 S-Line 4M

postitati 16.02.10 22:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mtxman
täpselt nii ajatakse ühest kohast teise ja maksa hunnikus aint pappi ja ei mingit tolku. viga lihtsalt ei leita
peaks ka proovima seda pumpa jahutada. kaua sa lasid peale sõitmist autoga seista kui proovisid jahutada. mul kui seisab kuskil1 tund siis lääb ilusti käima aga kui kauem ei lää enam- halvasti käivitub


Sõltub temperatuurist, kui üle -10 siis piisab juba poolest tunnist, et enam normaalselt ei käivitu, jahutasin pumba maha lasin veel pool tundi seista ja haakis eelsüüte korralikult järgi ja selle lõpedes käivitus ilusti! Peale pikemat seismist(5-6h) käivitub ilusti. Nüüd aga ei tea mida teha kas osta ainult aju või terve pump, see juba korra jooksis kinni tänu õhulugejale, mis nüüd muidugi juba uus on!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mtxman
huviline



Registreerunud 26.03.08
Asukoht: rakvere
Kasutaja on eemal


postitati 17.02.10 17:15 Tsiteeri


Märkus moderaatorilt: "Postitus kustutatud, kuna kasutaja ei ole vaatamata varasemale märkusele asunud järgima foorumi reeglite 3. punkti! Järgmine samm on kasutaja postitusõiguse tühistamine!"


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
equilibrium
huviline



Registreerunud 10.04.06
Kasutaja on eemal


postitati 17.02.10 17:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Sõltub temperatuurist, kui üle -10 siis piisab juba poolest tunnist, et enam normaalselt ei käivitu, jahutasin pumba maha lasin veel pool tundi seista ja haakis eelsüüte korralikult järgi ja selle lõpedes käivitus ilusti! Peale pikemat seismist(5-6h) käivitub ilusti. Nüüd aga ei tea mida teha kas osta ainult aju või terve pump, see juba korra jooksis kinni tänu õhulugejale, mis nüüd muidugi juba uus on!


"Pump, see juba korra jooksis kinni tänu õhulugejale"
Se oleks nagu sellest jutust pärit, kus kompressiooni keris ümber väntvõlli...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
e.t.s
huviline

Avatar


Registreerunud 24.06.09
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 S-Line 4M

postitati 17.02.10 18:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat:
Algselt postitas: equilibrium
Sõltub temperatuurist, kui üle -10 siis piisab juba poolest tunnist, et enam normaalselt ei käivitu, jahutasin pumba maha lasin veel pool tundi seista ja haakis eelsüüte korralikult järgi ja selle lõpedes käivitus ilusti! Peale pikemat seismist(5-6h) käivitub ilusti. Nüüd aga ei tea mida teha kas osta ainult aju või terve pump, see juba korra jooksis kinni tänu õhulugejale, mis nüüd muidugi juba uus on!


"Pump, see juba korra jooksis kinni tänu õhulugejale"
Se oleks nagu sellest jutust pärit, kus kompressiooni keris ümber väntvõlli...


Mingi seos nendel ometi on, kui õhulugeja kannis ja annab nii valet infot mis pumba äärmuslike meetodeid paneb kasutama, mille tagajärjel see kinni jooksis. Päris kompresioon ümber vända see pole:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
e.t.s
huviline

Avatar


Registreerunud 24.06.09
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 S-Line 4M

postitati 17.02.10 18:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mtxman
kas külmast peast läheb sul väga hästi käima või enam-vähem. aga kuidas sul suvel lood on, mul nagu suvel probleeme ple aint anna võtit.
aga kuidas seda temp.andurit saaks kontrollida


Peale küünalde vahetust läheb jah külmalt väga hästi käima, nagu bensukas. Suvest ei tea ma miskit kuna sai ta alles jõulude ajal soetatud. Tean vaid siin loetu põhjal, et eelmine omanik selle probleemiga 3 aastat on jamanud ja jagu ei saanudgi. Ju siis pole Pärnus nii pädevaid remondi kohti, nagu Haapsalusgi.
Küsisin ka siin juba vist rohkem kui 1 kord selle temp. anduri kohta aga keegi ei kipu sellest kaasa rääkima, ainult kopressioonist ümber vända puhutakse.:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mtxman
huviline



Registreerunud 26.03.08
Asukoht: rakvere
Kasutaja on eemal


postitati 17.02.10 19:36 Tsiteeri


Mul külmast peast, kui süüdet anda hakkab kohe mootor lonkama ja siis hakkab ilusti tööle. Kõige paremin ta külmast peast käima ka ei lää aga enam-vähem. Mis aasta pill sul on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
e.t.s
huviline

Avatar


Registreerunud 24.06.09
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 S-Line 4M

postitati 17.02.10 20:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mtxman
Mul külmast peast, kui süüdet anda hakkab kohe mootor lonkama ja siis hakkab ilusti tööle. Kõige paremin ta külmast peast käima ka ei lää aga enam-vähem. Mis aasta pill sul on?


Küünalde vahetusega kadusgi minul see lonkamise probleem vahetult peale käivitust, aga ega ei julge väita et sinul selles asi on. Mine lase küünlad üle kontrollida. Minul tegemist 2001 lõpp isendiga, seda ei oska öelda kas tehnikas mingeid muutatusi vanematest oli aga välimuses küll.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
equilibrium
huviline



Registreerunud 10.04.06
Kasutaja on eemal


postitati 17.02.10 21:10 Tsiteeri


Temp andureid võiks kontrollida arvutiga.
Neid peaks olema kokku neli, näeb siis reaalset temperatuuri.
Kui auto just käima pandud siis sama temp mis õues.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mtxman
huviline



Registreerunud 26.03.08
Asukoht: rakvere
Kasutaja on eemal


postitati 18.02.10 16:50 Tsiteeri


Peab siis laskma kuskil kontrollida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 40.5% - SQL: 59.5%]