jarta77
huviline
Registreerunud 02.02.10
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.4 D
|
postitati 04.02.10 07:36
|
|
|
2.4 D 94 a lõpp
Vähem kui aasta tagasi sai soetatud selline eksemplar, varem on ainult bensukad olnud. (Ei saa siiamaani sotti kuidas 2.4 mootor nii uimane võib olla,
muidugi küttekulu pole ka). On kellelgi sellise automargiga lähemat kokkupuudet olnud, oskab keegi headest veadest rääkida. Hetkel üle 300000 ees,
vaevalt mootorit remonditud on. Ei tossa, õli ei võta kuid vana diisel mersuga vist teda võrrelda ei saa, juttude järgi pidi selle mootor milli läbi
sõitma?
|
|
|
lehys
huviline
Registreerunud 31.05.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Cupra Leon Sportstourer
|
postitati 04.02.10 08:05
|
|
|
Nagu aru saan pole antud 2.4D ülelaetav ja selle pärast ta uimane ongi.Tavalist diisel moto kiirendus aega võib tõesti kalendriga mõõta
|
|
|
|
Riho88
huviline
Registreerunud 03.06.08
Asukoht: V-Maarja/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 100 avant 2.4D '94
|
postitati 04.02.10 16:59
|
|
|
Mul on selline audi,kuid kalendriga võid vaid paagitäie mahasõitmist mõõta
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 04.02.10 17:18
|
|
|
Kui kW vahe 2.5TD-ga (85 kW variant) on vaid 25, siis Nm vahe on lausa 100 ühikut. Kuna turbo tõstab diislil tunduvalt ka kasutegurit, pole
vabalthingavast diislist oodata ei minekut ega ökonoomiat.
Mis mootoriga mersuga täpsemalt võrdled?
|
|
|
jarta77
huviline
Registreerunud 02.02.10
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.4 D
|
postitati 05.02.10 07:35
|
|
|
Üks sugulane soetas mõned aastad tagasi Mercedes Benzi 200 D 1983 a, siis oli üle 500 tuhande spidomeetril, nüüd peaks olema ligikaudu 700 000 ja
mootoril pole häda midagi. Raha see mees sinna alla pole küll suurt pannud, ainult sõidab.
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 05.02.10 07:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jarta77
Üks sugulane soetas mõned aastad tagasi Mercedes Benzi 200 D 1983 a, siis oli üle 500 tuhande spidomeetril, nüüd peaks olema ligikaudu 700 000 ja
mootoril pole häda midagi. Raha see mees sinna alla pole küll suurt pannud, ainult sõidab. |
No mb 200 126Nm võrreldes tõmbab ju audi 2,4D lausa selle tüüpilise kiirendusirve näole, peaaegu nagu S juba.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
jarta77
huviline
Registreerunud 02.02.10
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.4 D
|
postitati 05.02.10 08:39
|
|
|
Tsitaat: | seda kindlasti, lihtsalt mind huvitab kaua ta veel liigub ükski asi pole ju igavene |
Seda kindlasti, lihtsalt mind huvitab, kaua ta veel liigub. Ükski asi pole ju igavene.
***
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna
järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Lihtsa 3-minuti keelekoolituse leiad siit."
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 05.02.10 08:51
|
|
|
Aga siis sõida, kuni liigub. Iga miljoni tagant tee siia teemasse üks postitus.
|
|
|
timukas100
huviline
Registreerunud 20.02.07
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c5, 3x VW Taro ja hunnik teisi kärusi
|
postitati 05.02.10 19:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jarta77
Üks sugulane soetas mõned aastad tagasi Mercedes Benzi 200 D 1983 a, siis oli üle 500 tuhande spidomeetril, nüüd peaks olema ligikaudu 700 000 ja
mootoril pole häda midagi. Raha see mees sinna alla pole küll suurt pannud, ainult sõidab. |
Kui korraliku mb kätte saad, siis ainult sõidadki. Eriti näppima ei pea midagi, eks nagu iga autogagi, kuid omades eelnevalt 100 c4, siis uutest
korralikest juppidest esisild pidas vastu 30000km kehva teed ja kolin järgi. Kuid mb w124 pidas 30k km ära nii et midagi polnud aru saada kui maha
müüsin. Asja iroonia aga selles, et eelmine omanik oli minu rullnokast vanaisa, kes sõitis ikka palju aastad ja palju kümneid tuhandeid kilomeetreid
ja ka tema ei remontinud sildasi.
Aga miks mb maha müüsin ja audi't eelistan: sest audi ei ussita maha.
|
|
|