Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Mis juhib eelsüüte tegevust? (Vastuseid: 20 | Vaatamisi: 2600)
e.t.s
huviline

Avatar


Registreerunud 24.06.09
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 S-Line 4M

postitati 02.02.10 21:34 Tsiteeri
Mis juhib eelsüüte tegevust?



Probleem siis selles, et auto käivitub külmalt ja soojalt suurepäraselt, aga kui mootor on veidi jahtunud ja vajaks juba eelsoendust, siis see ei rakendu. Mis seda juhib või on seda võimalik kuidagi reguleerida? Tegemist siis 2.5 V6 132kw


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 02.02.10 21:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: e.t.s
Probleem siis selles, et auto käivitub külmalt ja soojalt suurepäraselt, aga kui mootor on veidi jahtunud ja vajaks juba eelsoendust, siis see ei rakendu. Mis seda juhib või on seda võimalik kuidagi reguleerida? Tegemist siis 2.5 V6 132kw

Juhib seda aju ja ei peagi andma eelsüüdet kui mootor soojen kui umbes 5 kraadi. C4 2,5 diislil on sama jama. Lase diagnost teha ehk mõni andur jamab kuid pump ise võib kulunud olla.
A ja viga võib liiga hilises süütes olla! Kui pole paika pandud siis lase üle vaadata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
e.t.s
huviline

Avatar


Registreerunud 24.06.09
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 S-Line 4M

postitati 02.02.10 22:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Tsitaat:
Algselt postitas: e.t.s
Probleem siis selles, et auto käivitub külmalt ja soojalt suurepäraselt, aga kui mootor on veidi jahtunud ja vajaks juba eelsoendust, siis see ei rakendu. Mis seda juhib või on seda võimalik kuidagi reguleerida? Tegemist siis 2.5 V6 132kw

Juhib seda aju ja ei peagi andma eelsüüdet kui mootor soojen kui umbes 5 kraadi. C4 2,5 diislil on sama jama. Lase diagnost teha ehk mõni andur jamab kuid pump ise võib kulunud olla.
A ja viga võib liiga hilises süütes olla! Kui pole paika pandud siis lase üle vaadata.


Aga on see reaalne, et auto töötab täiesti normaalselt kümalt käivitub hästi sama soojalt ja süüde vale:o
Ka audihooldus väitis mulle seda, et süüde on hiline kui ta mul jukerdama hakkas, aga selle viga oli õhulugeja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 02.02.10 22:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: e.t.s
Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Tsitaat:
Algselt postitas: e.t.s
Probleem siis selles, et auto käivitub külmalt ja soojalt suurepäraselt, aga kui mootor on veidi jahtunud ja vajaks juba eelsoendust, siis see ei rakendu. Mis seda juhib või on seda võimalik kuidagi reguleerida? Tegemist siis 2.5 V6 132kw

Juhib seda aju ja ei peagi andma eelsüüdet kui mootor soojen kui umbes 5 kraadi. C4 2,5 diislil on sama jama. Lase diagnost teha ehk mõni andur jamab kuid pump ise võib kulunud olla.
A ja viga võib liiga hilises süütes olla! Kui pole paika pandud siis lase üle vaadata.


Aga on see reaalne, et autotöötab täiesti normaalselt kümalt käivitub hästi sama soojalt ja süüde vale:o
Ka audihooldus väitis mulle seda, et süüde on hiline kui ta mul jukerdama hakkas, aga selle viga oli õhulugeja.

Ikka jah. Kas peale rihmavahetust ei pandud süüdet paika? Või pole sa vahetanud rihmasid. Lase üle vaadata see paarisaja krooni töö.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
e.t.s
huviline

Avatar


Registreerunud 24.06.09
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 S-Line 4M

postitati 02.02.10 22:27 Tsiteeri


Vot seda ma ei tea kuna ise pole ninapidi juures olnud. Rihmad sai vahetatud 240 000km pealt ehk äsja aga eks tuleb vist üle vaadata lasta siis. Ja veel kas termostraadi vahetuseks tõesti vaja rimad maha võtta?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 02.02.10 22:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: e.t.s
Vot seda ma ei tea kuna ise pole ninapidi juures olnud. Rihmad sai vahetatud 240 000km pealt ehk äsja aga eks tuleb vist üle vaadata lasta siis.

Ja probleem tekkis pärast rihmavahtetust? Siis on kindlasti süüde natuke hiline.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
e.t.s
huviline

Avatar


Registreerunud 24.06.09
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 S-Line 4M

postitati 03.02.10 11:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Tsitaat:
Algselt postitas: e.t.s
Vot seda ma ei tea kuna ise pole ninapidi juures olnud. Rihmad sai vahetatud 240 000km pealt ehk äsja aga eks tuleb vist üle vaadata lasta siis.

Ja probleem tekkis pärast rihmavahtetust? Siis on kindlasti süüde natuke hiline.


No tegelikult on see probleem juba ilmselt eelmisest omanikust ja kahtlane tundub see hiline süüde. Sest soojalt käivitub ju hästi sama külmalt aga just see vahepealne aeg. Praeguste külmadega umbes pool tundi ja juba läheb käivitus pikaks, umbes 15 sekundit starterit ja alles siis läheb käima


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ervin7
huviline



Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Tallinn/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2x Audi 80 b2 '83 & Audi A6 2.6 Quattro '94

postitati 03.02.10 11:19 Tsiteeri


Eelmine omanik maadles ka selle jamaga, aga tundub et ei saanud korda. Kuskil foorumis on ka antud teemat eelmise omaniku poolt lahatud.

Tsitaat:
Algselt postitas: e.t.s
Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Tsitaat:
Algselt postitas: e.t.s
Vot seda ma ei tea kuna ise pole ninapidi juures olnud. Rihmad sai vahetatud 240 000km pealt ehk äsja aga eks tuleb vist üle vaadata lasta siis.

Ja probleem tekkis pärast rihmavahtetust? Siis on kindlasti süüde natuke hiline.


No tegelikult on see probleem juba ilmselt eelmisest omanikust ja kahtlane tundub see hiline süüde. Sest soojalt käivitub ju hästi sama külmalt aga just see vahepealne aeg. Praeguste külmadega umbes pool tundi ja juba läheb käivitus pikaks, umbes 15 sekundit starterit ja alles siis läheb käima



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
e.t.s
huviline

Avatar


Registreerunud 24.06.09
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 S-Line 4M

postitati 03.02.10 18:58 Tsiteeri


Kuidas ma selle teema leiaks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Rain
klubiliige

Avatar


Registreerunud 05.10.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad ja A6 Allroad

postitati 03.02.10 19:10 Tsiteeri


Arvatavasti süütenurk vale. Nii minu kui ka jõuvankri 2,5 sama teema oli. Mõlemal aitas süüte reguleerimine. Läbisõit oli kuskil 150k mõleml autol. Ehk siis kuskil 30k peale rihma vahetust.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 03.02.10 21:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: e.t.s
Probleem siis selles, et auto käivitub külmalt ja soojalt suurepäraselt, aga kui mootor on veidi jahtunud ja vajaks juba eelsoendust, siis see ei rakendu. Mis seda juhib või on seda võimalik kuidagi reguleerida? Tegemist siis 2.5 V6 132kw


Sissepritsenurk on tiba vale, reeglina saab reguleerimisega paika.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 04.02.10 01:36 Tsiteeri


Kui oleks tegemist vanakooli diisliga, soovitaksin tuua eelsüüte üldse eraldi nupu alla, kuna selle juhtimise rike oleks vaid aja küsimus (ja põletab reeglina eelsüüte küünlad maha, küünlad ise odavad, aga töö on tülikas ja esineb komplikatsioone). Kas TDI põlvkonna mootoritel, kus küünlaid juhib aju (mitte eraldi "kirveelektroonika"), oleks üldse mõeldav ja mõttekas küünalde juhtimise lahutamine ajust? Mitte et selle abil hilist süüdet oleks mõistlik "remontida":D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
ervin7
huviline



Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Tallinn/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2x Audi 80 b2 '83 & Audi A6 2.6 Quattro '94

postitati 04.02.10 08:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: e.t.s
Kuidas ma selle teema leiaks?


Siin see on: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=37744


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
e.t.s
huviline

Avatar


Registreerunud 24.06.09
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 S-Line 4M

postitati 05.02.10 08:12 Tsiteeri


Audihooldus väitis mulle ka, et süüde hiline, kuna aga Aava Kostiveres rihmavahetust enne jõule tegi siis viisin masina sinna. Muidugi väitis tema, et kui süüde hiline oleks ei teeks ta törtsugi, mis tundub ka loogiline. Nüüdseks olen ka avastanud, et kui süüde sisse keerata ja 15s oodata siis käivitumine parem kui kohe käiama hakata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
e.t.s
huviline

Avatar


Registreerunud 24.06.09
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 S-Line 4M

postitati 05.02.10 12:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kuno666
bmw ka sama jama et ei lähe käima kui seisnud on ja tavaliselt selle jama taga kulunid pumbapea.proovi pumpa jahutada vala vett peale ja proovi siis.kui nii läheb siis on asi pumbas

Võtsin selle jutu siin teisest teemast aga jah asja katsetades toimis. Kas müsteerjum lahendatud?:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
e.t.s
huviline

Avatar


Registreerunud 24.06.09
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 S-Line 4M

postitati 07.02.10 09:25 Tsiteeri


Sai nüüd seda pumba juhtpead või aju mitmed korrad lumega jahutatud. Eile oli ka kraadide järgi igati soodsam ilm selleks ja veendusin, et siin kõneldud pumba jahutamine toimib.:D Remondi kulukuse poolest pole see küll mingi odav lõbu, mis eriti rõõmsaks ei tee aga siiski teadmine milles on asi annab teatava rahulolu. Eriti kui eelmine omanik juba 3 aastat sellega oli oma pead vaevanud ja sellepärast ka selle auto maha müünud. Nüüd aga tekib küsimus, et kui pump alles hiljuti kinni jooksis, kas ei saanud se niipalju viga, et oleks mõtekam terve pump ära vahetada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
catman
huviline

Avatar


Registreerunud 23.10.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant 1.9 TDI '01

postitati 07.02.10 11:47 Tsiteeri
1,9 TDI eelsüüde



Tekkis ka üks küsimus, nimelt minu 1,9 TDI 85kw -20 ja madalamatel temperatuuridel ei tahtnud enam hästi käima minna. Diisel lihtsalt ei plahvatanud. Mõtlesin, et viga eelsüüte küünaldes, aga selgus hoopis et eelsüüte küünlad ei saa voolu. Sai arvuti külge pandud ja lasta tal releed kontrollida. Relee plõksumist oli kuulda. Samuti sai üle kontrollitud 80A kaitse.
Kas on võimalik, et relee küll plõksub aga ära ei ühenda? Kas keegi oskab öelda ka, kus see eelsüüte küünalde relee üldse asub?
Või võib veel mingi viga olla?


Kõige paremad Volkswagenid on AUDID!!!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 07.02.10 11:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: catman
Tekkis ka üks küsimus, nimelt minu 1,9 TDI 85kw -20 ja madalamatel temperatuuridel ei tahtnud enam hästi käima minna. Diisel lihtsalt ei plahvatanud. Mõtlesin, et viga eelsüüte küünaldes, aga selgus hoopis et eelsüüte küünlad ei saa voolu. Sai arvuti külge pandud ja lasta tal releed kontrollida. Relee plõksumist oli kuulda. Samuti sai üle kontrollitud 80A kaitse.
Kas on võimalik, et relee küll plõksub aga ära ei ühenda? Kas keegi oskab öelda ka, kus see eelsüüte küünalde relee üldse asub?
Või võib veel mingi viga olla?

Relee on juhi jalgade kohal sinine relee. Alumises reas neljas. Vaata kas vool tuleb releele pidevalt peale ja kas väljuv ahel kuni küünla piibuni on korras. Mõõda testriga takistust kui piibud peal ja küünlad korras siis peab olema nullilähedane takistus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
alambe
huviline



Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal


postitati 25.02.10 21:06 Tsiteeri


Endal ka sarnane mure, äkki keegi oskab aidata.

1.9 TDI 81kw -00 ja mure selline ,et külmaga tahab käiamist kõvasti ,et käivituks.
Sai kontrollitud : küünlad korras ja kui relee juurest otse kaabliga ära ühendada, siis kõik toimib.
Releed ennast sai ka proovitud ja klõpsus ka ilusti kui voolu peale anda . Aga kui mõõta neid relee pesa ergutuse klemme , siis sealt tuleb mingi 8 volti ainult. Skeemilt vaatasin, et üks ots läheb ECU-sse teine mingi peareleesse kust siis vool kõikidele tarbijatele peale antakse. Äkki keegi targem oskab aidata kus koihast viga otsida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 25.02.10 21:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: alambe
Endal ka sarnane mure, äkki keegi oskab aidata.

1.9 TDI 81kw -00 ja mure selline ,et külmaga tahab käiamist kõvasti ,et käivituks.
Sai kontrollitud : küünlad korras ja kui relee juurest otse kaabliga ära ühendada, siis kõik toimib.
Releed ennast sai ka proovitud ja klõpsus ka ilusti kui voolu peale anda . Aga kui mõõta neid relee pesa ergutuse klemme , siis sealt tuleb mingi 8 volti ainult. Skeemilt vaatasin, et üks ots läheb ECU-sse teine mingi peareleesse kust siis vool kõikidele tarbijatele peale antakse. Äkki keegi targem oskab aidata kus koihast viga otsida?

Lülita arvutriga käsitsi releed vataa kas klõpsib. Kas eelsüüte tuli põleb külmalt? Kui ei siis võta temperatuuri andurilt pistik maha ja proovi uuesti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
alambe
huviline



Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal


postitati 26.02.10 06:48 Tsiteeri


Eelsüüte tuli põleb külmalt pikemalt ja lühemalt vilklsatab mõneks sekundiks.
Eks peab juhtme külge panema ja vaatama mis siis edasi saab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 39.9% - SQL: 60.1%]