Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Poolsooja 2.5tdi käivitamis probleemid (Vastuseid: 39 | Vaatamisi: 6821)
Petzz
huviline

Avatar


Registreerunud 06.11.06
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2.5tdi Quattro 2001

postitati 14.03.07 19:36 Tsiteeri
Poolsooja 2.5tdi käivitamis probleemid



Probleemid poolsooja mootori käivitamisega. Kuigi siin alles oli üks sellekohane teema, kuid keegi pole konkreetset lahendust veel leidunud (muidugi võivad selliste sümptomitega erinevad vead olla) või välja toonud. Hakkas talvel pihta, nüüd ilmad natukene soojemad kuid paremaks pole midagi läinud. Kui küünlaid küsib läheb ilusasti käima, aga kui on mingi paar-kolm-neli tundi seisinud tahab 10sek käiamist. Olen käinud mitu korda diagnostis ja süütenurka kontrollinud, kuid need olid korras. Tahaks kiiremas korras vea likvideerida, sest jube tobe on kui pead pikalt käijama ja siis suure sinise tossupilve saatel startima ja varsti hakkab starteri peale ka. Keegi väitis, et äkki kompressioon nõrk, aga ei taha hästi uskuda, et 180k sõitnud autol (esindusest järgi kontrollitud!) kolvirõngad kulunud on. Äkki keegi oskab lähemalt rääkida sellest kõrgsurvepumbast ja äkki Pärnus või mujal kedagi soovitada, kelle poole pöörduda sellise probleemiga. Autoks siis 2001 2,5tdi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pontu
huviline



Registreerunud 22.03.06
Asukoht: kesk-eesti , Porvoo
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2,8Q C5 , on ajalugu.

postitati 14.03.07 19:46 Tsiteeri


kolvirõngad pole kindlasti kulunud ,tossab sellepärast ,et 10 sek-ga pumpab silindrisse x koguse kütet mis pole süttinud ja kui siis käima läheb hakkab see kütus väljalaske kollektoris ja sumbutajas tossama.viga vast ikka mõnes anduris mis küünalde tööd juhib :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 14.03.07 20:11 Tsiteeri


Panustaks pigem pihustiotstele - kulunud, ei pihusta kütuseudu vaid "kusevad" põlemiskambrisse.

Edit: vaadates 180Tkm läbimisele, ehk sitta kütust kasutanud, lühikesed sõiduotsad jms, paraku naftamootor on tundlik, eriti uuemad.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Petzz
huviline

Avatar


Registreerunud 06.11.06
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2.5tdi Quattro 2001

postitati 14.03.07 20:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Panustaks pigem pihustiotstele - kulunud, ei pihusta kütuseudu vaid "kusevad" põlemiskambrisse.


Aga miks ta siis külmalt (kui küünalt küsib) ei kuse ja kuidas pihustiotste seisukorda kontrollitakse ja kui kalliks remont (vahetus) umbes läheks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pontu
huviline



Registreerunud 22.03.06
Asukoht: kesk-eesti , Porvoo
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2,8Q C5 , on ajalugu.

postitati 14.03.07 20:45 Tsiteeri


"kuseb" külmalt ka ,ainult siis on "küünlad" kuumad ja "kusi" süttib küünaldest ja käivitub kohe.pihustite kontrolliks tuleb nad maha võtta ja stendi panna,hinda kahjuks ei tea.:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 14.03.07 20:48 Tsiteeri


Temp andur võib kah vabalt kala panna...


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 14.03.07 20:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: juks11
Temp andur võib kah vabalt kala panna...



Samas diagnost vigasid ei näidanud, kuid krt teab, mis diagnost see oli.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 14.03.07 20:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Tsitaat:
Algselt postitas: juks11
Temp andur võib kah vabalt kala panna...



Samas diagnost vigasid ei näidanud, kuid krt teab, mis diagnost see oli.


Just, ma ei usalda kunagi teiste pandud diagnoosi või mida iganes...

Olen oma silmaga näinud kuidas kellegi "kindla kontrolli/diagnoosi" pärast maksis kodanik 500.- asemel üle 30 000.-


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Petzz
huviline

Avatar


Registreerunud 06.11.06
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2.5tdi Quattro 2001

postitati 14.03.07 21:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Tsitaat:
Algselt postitas: juks11
Temp andur võib kah vabalt kala panna...



Samas diagnost vigasid ei näidanud, kuid krt teab, mis diagnost see oli.


Esimest korda käisin Pärnu volkari esinduses Suve Autos ja teist korda lasin arvuti taha panna Catweesis (nad paar aastat või rohkem tagasi tegelesid ka audidega, kuid enam mitte aga vahet pole). Kuhu soovitate siis pöörduda?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pontu
huviline



Registreerunud 22.03.06
Asukoht: kesk-eesti , Porvoo
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2,8Q C5 , on ajalugu.

postitati 14.03.07 21:11 Tsiteeri


masuudipress küll peres on peale audi ,aga pärnu kandis kahjuks ei tea soovitada .proovi otsingut kasutada ,sealt leiad midagi kasuliku kindlasti. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
margus61
huviline



Registreerunud 22.09.05
Kasutaja on eemal


postitati 15.03.07 07:26 Tsiteeri


Mul tekkis sama jama üle kuu tagasi. Täheldasin korduvalt ka varem nõrgal kujul, siis käivitus küll kohe, aga nagu vastumeelselt ja "lõi korra tagasi".

Probleemi süvenemine algas sellest, et kuu tagasi ca -20* külmaga andis hommikul nagu kole pikalt küünlaid, kuigi Webasto oli pool tundi soojendanud. Lõuna ajal, pärast 6 tundi jahtumist, enam küünlaid ei andnud (kuigi oleks nagu vaja olnud minu hinnangul) ja käima ka ei läinud miski 10 sek korduva käiamise peale. Käivitus pärast täiendavat seismist ja Webastoga soojendamist, ilmselt oli selle ajaga silindrites kütus aurustunud. Edaspidi olen katsunud seda mootori temperatuuri, kui küünlaid veel ei anna, lihtsalt vältida ja kuni järgmise hoolduseni venitada.

Kõik see jätab kangesti mulje, et temperatuuriandur, mille järgi aju otsustab eelsoojenduse vajalikkust ja pikkust, paneb villast. Läbisõitu on alla 80000. Seega mootori kulumise ja pihustid välistaks, eed põhjused tekivad vast aegamisi ja mitte nii järsku.

Diagnostikas pole käinud, aga arvan, et kui üks andur tõetruud pada paneb, ei pruugi diagnostika seda ära näidata. Eeltoodu põhjal küsimused, ehk oskab keegi mootori ja diagnostikaga kokkupuutunud hea inimene vastata:

- kas on eraldi temperatuuriandur, mille järgi aju määrab eelsoojenduse vajalikkust ja pikkust?
- kui jah, siis kus ja milline (vahetaks prooviks ära)?
- kas diagnostika kontrollib andurite väljundsignaali (antud juhul ilmselt takistus) õigsust ka või ainult lühist-katkestust?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 15.03.07 08:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: margus61
Mul tekkis sama jama üle kuu tagasi. Täheldasin korduvalt ka varem nõrgal kujul, siis käivitus küll kohe, aga nagu vastumeelselt ja "lõi korra tagasi".

Probleemi süvenemine algas sellest, et kuu tagasi ca -20* külmaga andis hommikul nagu kole pikalt küünlaid, kuigi Webasto oli pool tundi soojendanud. Lõuna ajal, pärast 6 tundi jahtumist, enam küünlaid ei andnud (kuigi oleks nagu vaja olnud minu hinnangul) ja käima ka ei läinud miski 10 sek korduva käiamise peale. Käivitus pärast täiendavat seismist ja Webastoga soojendamist, ilmselt oli selle ajaga silindrites kütus aurustunud. Edaspidi olen katsunud seda mootori temperatuuri, kui küünlaid veel ei anna, lihtsalt vältida ja kuni järgmise hoolduseni venitada.

Kõik see jätab kangesti mulje, et temperatuuriandur, mille järgi aju otsustab eelsoojenduse vajalikkust ja pikkust, paneb villast. Läbisõitu on alla 80000. Seega mootori kulumise ja pihustid välistaks, eed põhjused tekivad vast aegamisi ja mitte nii järsku.

Diagnostikas pole käinud, aga arvan, et kui üks andur tõetruud pada paneb, ei pruugi diagnostika seda ära näidata. Eeltoodu põhjal küsimused, ehk oskab keegi mootori ja diagnostikaga kokkupuutunud hea inimene vastata:

- kas on eraldi temperatuuriandur, mille järgi aju määrab eelsoojenduse vajalikkust ja pikkust?
- kui jah, siis kus ja milline (vahetaks prooviks ära)?
- kas diagnostika kontrollib andurite väljundsignaali (antud juhul ilmselt takistus) õigsust ka või ainult lühist-katkestust?


Reeglina näeb VAG-COM´ga pudruse anduri ära, kasvõi kui andur on korra villast ajanud.

VAG-COM´ga saab vaadata andurite hetkväärtust st temp anduri temp väärtust, eelsüütenurka, pihustusaega, õhu tempi sisselaskes, ülelaaderõhku, õhukogust jne. Takistusi saaks mõõta testriga. Ehk miski vingem diagnosti süsteem oskab ka läbi aju mõõta takistusi erinevatel anduritel, ei tea.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
aigar52
huviline



Registreerunud 07.06.06
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal

Auto: audi A6 avant 2,5TDI -94a

postitati 15.03.07 19:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: juks11
Temp andur võib kah vabalt kala panna...



mul ka siin foorumis sama teema üleval. Vahetasin endal selle temp anduri ära ja tulemust ei mingit. Ikka sama susla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Petzz
huviline

Avatar


Registreerunud 06.11.06
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2.5tdi Quattro 2001

postitati 15.03.07 20:04 Tsiteeri


Mul alguses oli ka selline mõte, et temp andur paneb pange, kuid mulle öeldi et kui nii oleks, näitaks diagnost selle kohe ära...ja paistab ma pole ainukene kellel analoogne probleem on. Praegusel hetkel tundub küll selline peata olek olevat, et nagu ei teagi mida teha ja kelle poole pöörduma peaks...on kellelgi ideid?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 16.03.07 07:03 Tsiteeri


Olen (04a 2.5TDI 132KW tiptronic, ls 120tkm ) täheldanud samalaadset jama just sõidust tulles, mootor mõneks ajaks seisma ning ca 2-3h pärast käivitades tahab veits pikemat käiamist ning läheb podisedes käima, tagant viskab sinist välja. Seda on teinud paaril korral, viimased 2-3 kuud ei ole teinud. -30 kraadiga läks paugust käima. Diagnostist viga ei näita, heitgaasid korras, kõik tundub korras olevat, kuid siisiki on jamanud. Miks, ei saa selgust siiani. Tundub asi ajastuses vms.

Liiga palju andureid ja keeruliseks ajatud uuemad mootorid keskkonnasäästu eesmärgil.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
margus61
huviline



Registreerunud 22.09.05
Kasutaja on eemal


postitati 16.03.07 08:55 Tsiteeri


Kas VAG-COMiga saab mingeid eelsoojenduse parameetreid muuta, et julgustada aju aktiivsemalt eelsoojendusküünlaid kasutama? Probleem oleks nagu selges seoses eelsoojenduse mitteandmisega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 16.03.07 10:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: margus61
Kas VAG-COMiga saab mingeid eelsoojenduse parameetreid muuta, et julgustada aju aktiivsemalt eelsoojendusküünlaid kasutama? Probleem oleks nagu selges seoses eelsoojenduse mitteandmisega.


Ei teaks, et eelsoosoojendusreleed vms ümber progeda saaks või takistusi muuta. Ehk takistust muuta, ise näppupidi mehaniliselt surkides miskitmoodi.
VAG-COMiga ei saa neid toiminguid teha, saab vaadata ainult hetkväärtusi, nii sõitva/töötava mootoriga, kui ka seisva mootoriga.
Ehk on saada miskit põhjapoolsema kliima tarvis andurit/releed, mis hoiaks kauem küünladi taga. Nii on termostaatidega küll - erinevates kliimades, erinevava avanemis temp´ga ning mootoriõlidki vastavalt kliimavööndile.
Ideekohaselt võiks see nii olla ka eelsoojendusküünaldega.
Elektrit taipav, võiks/oskaks petta temp andurit erinevate takistitega ehk.



Edit: siin panustaks rohkem kas "sitale" kütusele või miskile tüüpveale 2.5TDI 132KW mootoril.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 16.03.07 11:35 Tsiteeri


No aga mõned diisel autod annavad eelsüüte küünlaid mõneks ajaks ka süda suvel (nt. ford scorpio) ja kui tulukest ära ei oota siis käivitus suht pikk. Ainuke võimalus eelsüüte andur ümber ehitada mingit moodi, vastavalt vajadustele.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
allukas
huviline

Avatar


Registreerunud 24.06.05
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: audi 100 2,5tdi

postitati 02.04.07 20:36 Tsiteeri


kle kui oled asjast jagu saanud siis anna teada.mul omal sama jama,autoks audi 100 2,5tdi 94a.ma olen lihtsalt vahepeal anduri juhtme pealt ära visanud,kui vähe sooja saab läheb paugust käima.soovitage ikkagi Pärnus head kohta kuhu dislaga minna:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sults
huviline



Registreerunud 17.02.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6 2.5TDI 103 kw AEL Quattro

postitati 03.04.07 05:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: allukas
kle kui oled asjast jagu saanud siis anna teada.mul omal sama jama,autoks audi 100 2,5tdi 94a.ma olen lihtsalt vahepeal anduri juhtme pealt ära visanud,kui vähe sooja saab läheb paugust käima.soovitage ikkagi Pärnus head kohta kuhu dislaga minna:(
Need on ju täiesti erinevad mootorid ja lahendused ka arvatavalt erinevad.Pidavat aitama süütenurga muutmine siis ,ei tea aga,kuidas see võib mõjuda näiteks katile


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Pikkpoizz
huviline



Registreerunud 12.09.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Kia Sportage 2006.a. Honda CR-V 2016.a.

postitati 03.04.07 10:15 Tsiteeri


Mul ka suht sagedasti selline olukord kus poolsooja mootoriga pean pikalt käivitama või mitu korda käivitama. Ja kui pikemalt käivitan siis välisõhu temp. näidik armatuuris näitab -45 kraadi. Temp. andur peetis?Kui siis milline?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
sults
huviline



Registreerunud 17.02.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6 2.5TDI 103 kw AEL Quattro

postitati 03.04.07 12:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Pikkpoizz
Mul ka suht sagedasti selline olukord kus poolsooja mootoriga pean pikalt käivitama või mitu korda käivitama. Ja kui pikemalt käivitan siis välisõhu temp. näidik armatuuris näitab -45 kraadi. Temp. andur peetis?Kui siis milline?
Välisõhu temperatuuri andur asub eesotsas all pamperis ja see minuteada ei mõju käivitusele,vaid kliimale.
Käivitusele mõjub siiski jahutusvedeliku temperatuuri andur,ja seda kindlalt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 03.04.07 13:02 Tsiteeri


bmw ka sama jama et ei lähe käima kui seisnud on ja tavaliselt selle jama taga kulunid pumbapea.proovi pumpa jahutada vala vett peale ja proovi siis.kui nii läheb siis on asi pumbas


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
allukas
huviline

Avatar


Registreerunud 24.06.05
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: audi 100 2,5tdi

postitati 03.04.07 17:57 Tsiteeri


huvitav on see,et paljudel on sama probleem, kuid lahendust ei tea keegi pakkuda.ka minul viskab -45 ette.mootorid küll ju erinevad kuid probleem ja põhimõtteline süsteem sama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
marks713
huviline

Avatar


Registreerunud 11.01.04
Asukoht: Kärdla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,5TDI 1991

postitati 04.04.07 10:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kuno666
bmw ka sama jama et ei lähe käima kui seisnud on ja tavaliselt selle jama taga kulunid pumbapea.proovi pumpa jahutada vala vett peale ja proovi siis.kui nii läheb siis on asi pumbas

Olen ka seda pumbapea juttu ühelt targalt diislispetsilt kuulnud, et kuumaks sõidetud mootor soojendab pumbas olevat diislit ja selle tagajärjel ei tööta kulunud pumbapea nii nagu külmalt. Uus pumbapea pidavat maksma umbes 4000.- ja rohkem, oleneb mootorist.:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 41.0% - SQL: 59.0%]