Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2  3
Autor:
Pealkiri: Kütusekulu laes. (Vastuseid: 59 | Vaatamisi: 12667)
DonNiger
huviline



Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw

postitati 24.01.10 17:06 Tsiteeri
Kütusekulu laes.



Lasin teha 120k hoolduse (1,9TDI 96KW), peale seda on kütusekulu ulmeline. Kui enne jäi kulu (keskmine) 6,5l kanti, siis nüüd 10,5.
Maanteel on kulu umbes +1,5-2 l, kuid kiirendades (automaat, kiirendades ilma käiku alla vahetamata) +20l.
Olen aastaid läbinud ühte ja sedasama teelõiku ning seepärast ka võrdlus olemas. Kui enne oli ringteelt mahasõites kiirendades kulu 13-14, siis nüüd 35-37l.
Mootor ei suitse, läheb ilusti käima. Kiirenduse poolest on natuke uimasem, kuid mitte tuntavalt. Ainuke uus nähtus on, et turbo nagu tuleks järgi alles 3100 pöörde juures.

NB: Nagu 04-05.03 esinduses tehtud kontroll näitas, siis hammasrihm on õieti peal ja ajastused õiged.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
cilaper
huviline



Registreerunud 16.06.07
Kasutaja on eemal

Auto: C5q

postitati 24.01.10 17:08 Tsiteeri


Kus hooldus tehti? Mida see hooldus sisaldas?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
DonNiger
huviline



Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw

postitati 24.01.10 17:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: cilaper
Kus hooldus tehti? Mida see hooldus sisaldas?


Kõike: rihmad, rullid, veepump, õli, filtrid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
cilaper
huviline



Registreerunud 16.06.07
Kasutaja on eemal

Auto: C5q

postitati 24.01.10 17:59 Tsiteeri


Kus firmas seda tehti?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
DonNiger
huviline



Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw

postitati 24.01.10 18:07 Tsiteeri


Flamenko


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 24.01.10 18:21 Tsiteeri


Vii siis tagasi :D Tundub nagu oleks nukk paigast ära. Tegijatel ikka juhtub. Olen kindel, et kui nende viga siis teevad sul asja korda.


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
cilaper
huviline



Registreerunud 16.06.07
Kasutaja on eemal

Auto: C5q

postitati 24.01.10 18:24 Tsiteeri


Flamenko ja Flameko on 2 väga erinevat asja.
Sa oma murest remondifirmale ka rääkisid?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
DonNiger
huviline



Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw

postitati 24.01.10 22:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Taavi
Vii siis tagasi :D Tundub nagu oleks nukk paigast ära. Tegijatel ikka juhtub. Olen kindel, et kui nende viga siis teevad sul asja korda.


Viiks tagasi aga asun rohkem kui 2000km kaugusel.

Tsitaat:
Algselt postitas: cilaper
Flamenko ja Flameko on 2 väga erinevat asja.
Sa oma murest remondifirmale ka rääkisid?


Rääkisin, sain vastu kirja, et kulu sõltub tuule suunast ...... Esimese ehmatusega ei olnud vahe nii suur. Eestis olles tuksus masin nagunii pidevalt, et sooja saada. Eestist tagasi sõites aga oli vahe minekuga 2l/100km (kuigi üks inimene- ja kaupa vähem. Pidev püsikiirusoidjaga sõitmine). Siis sai ka kiri saadetud (ka üks rull teeb natuke häält).
Siin olles olen komput 2 korda nullinud, ikka üle 10l/100km. Tõstsin ka masina üles (äkki pidurid peal) ja vaatasin kapoti all ühendused üle.
Kuigi hooldus sai tehtud juba detsembri keskel, on siin kohapeal enamasti teine masin kasutusel (nüüdseks peale tagasijõudmist 250km sõidetud).
Flameko see õige (audihooldus.ee).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 24.01.10 22:43 Tsiteeri


Kivi audihoolduse kapsaaeda:D Tuule suund==??????:o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
DonNiger
huviline



Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw

postitati 24.01.10 22:49 Tsiteeri


See oli jah natuke üllatav (arvestades firma reitingut siin foorumis).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 25.01.10 09:32 Tsiteeri


Ei saanud vastatud, et küttekulu sõltub ainult tuule suunast.

Sai vastatud, et küttekulu suurenemisel on mitmeid põhjuseid, millest üks on sellise auto puhul kindlasti ka tugev vastutuul, miinuskraadid väljas jne

Ehk siis eesmärgiks oli saada/jagada võimalikult palju infot, mitte ajada asju millegi muu süüks.

Asi on lihtsalt natukene ebaloogiline, et mootor töötab ilusti aga küttekulu on suurenenud 20 liitri võrra.

Loomulikult vaatame asja üle aga enne seda ongi vaja võimalikult palju infot, et asi ladusamalt sujuks.

Ja kusjuures kui keskmise kulu nullija ära nullida siis alguses ta näitabki väga suuri numbreid, ennegi sellise asjaga kokku puutunud.


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
DonNiger
huviline



Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw

postitati 25.01.10 11:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: juks11
Ei saanud vastatud, et küttekulu sõltub ainult tuule suunast.

Sai vastatud, et küttekulu suurenemisel on mitmeid põhjuseid, millest üks on sellise auto puhul kindlasti ka tugev vastutuul, miinuskraadid väljas jne

Ehk siis eesmärgiks oli saada/jagada võimalikult palju infot, mitte ajada asju millegi muu süüks.

Asi on lihtsalt natukene ebaloogiline, et mootor töötab ilusti aga küttekulu on suurenenud 20 liitri võrra.
Loomulikult vaatame asja üle aga enne seda ongi vaja võimalikult palju infot, et asi ladusamalt sujuks.

Ja kusjuures kui keskmise kulu nullija ära nullida siis alguses ta näitabki väga suuri numbreid, ennegi sellise asjaga kokku puutunud.


Kopeeritud kirjast.

Küttekulu kohta ei oska samuti hetkel öelda kuna see on kinni ka tuule
suunast ning tugevusest ja samuti miinuskraadidest jne...


Keskmine kulu on suurenenud nelja, mitte 20l võrra. Peale nullimist olen sõitnud mõlemal korral üle 100km - nagu õeldud kokku kusagil 250km. Kurguni täispaagist (70l) on järgi alla 2/3'ku. (Enne sai esimese veeraniga sõita linnas 250 ja maanteel 300km).
Lisaks veel Rootsi - Holland ots 1600km, mille keskmine oli 8l/100km (pooltühi auto). Eesti poole liikudes oli täislastis masina kulu 6,2l/100km kohta.

Kui asuksin lähemal, siis oleksin auto juba tagasi toonud. Kuid, kuna asun 2230km kaugusel, siis ei ole see niipea võimalik (Eestis alles suvel).
Kohalikku firmasse minnes on alati parem teada, mis arvatav viga on ning lasta neil konkreetset probleemi kõrvaldada, mitte lasta neil viga otsida. Nt kohalik Audi esindus viskab ainult juhtme taha ja kui kompuuter viga ei näita, siis nende arvates probleemi ei ole (kogemus olemas lekkivate vaakumtorude ja tossava mootoriga - esindusest õeldi, et sellise vanuse ja läbisõiduga masina puhul on normaalne kui maanteel tagasõitvat autot näha ei ole).
Teema tegemise mõte ei olnud Flameko't maha teha, vaid kulu suurenemise põhjus teada saada. Tean, et tagasi töökotta tulles vaadataks mootor garatiikorras üle, kuid kuna mul lihtsalt ei ole võimalik sinna minna, pean arvatavasti kulud enda kanda võtma.
Ilm on olnud vastikult külm (ümber nulli), mis ei kutsu eriti lageda taeva all kapotti üles kergitama. Mida ei ole veel teinud, on turbo lõtku ja vabakäigu proovimine.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rulamees
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.03
Asukoht: Lõuna Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 2x Audi B4 2.0 automaat ABK, CBT

postitati 25.01.10 18:04 Tsiteeri


Sellisel juhul peab küll maanteel elu tormis sõitma, et kütusekulule +2 liitrit juurde saada ning linnasõit peaks toimuma lausa orkaanis, et +4 liitrit juurde saada. Sellise põhjenduse kliendile välja mõtlejal küll vist kõik korras pole. Äkki tekib ka +4 liitrit kütusekulu 100km kohta linnas sõites siis ka kui sõidad 1000 km linnas vastu mäge.

Mina soovitaks sõita ainult tagant tuulega ning allamäge ning saadki kütusekulu endiseks. :D:D:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
DonNiger
huviline



Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw

postitati 25.01.10 18:53 Tsiteeri


Kas nukkade õiget asetust on võmalik ka ilma nina mahavõtmata kontrollida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 25.01.10 19:43 Tsiteeri


Kus kuradi kohast loetakse välja, et on öeldud, et vastutuul tõstab küttekulu paar liitrit!?

On öeldud, et küttekulu mõjutavad mitmed faktorid nagu temperatuur, tugev vastutuul jne. Kõik need asjad annavad natukene juurde ja see 1,8 liitrit on kerge tulema. Samuti võib tagasiteel olla rohkem ülesmäge jne.

Näiteks katusereelingud annavad küttekulule 0,4L juurde. Suusabox paneb umbes liitri juurde jne.

Ehk vastus on suht normaalne kuna on ka asja selgitatud ja proovitud uurida. Või oleks parem vastus olnud too tagasi, eks siis vaatame!?

Hetkel ei tea meist ju keegi mis seal olla võib. Küll aga on mul olnud oma paarkümmend juhust kus klient kurdab suuremat küttekulu peale rihmavahetust kuid kõikidel nendel autodel on kasutamisega asjad ise korda läinud. Ei tea mina kas asi on uues rihma asendis, põhiseades mis rihmavahetusel tehakse või selles, et nullitakse küttekulu mõõtja ära ja siis ta näitabki suuremaid numbreid või milleskis muus...

Ega ma ei väidagi, et sellel autol on kõik korras, ehk on mõni rullik praak, ehk on miskit muud aga seda enne uurimist teada ei saa. Ma pigem pakun veel teisi variante mida eelnevalt näinud olen. Samuti peaks see mootor väga viletsalt töötama kui asjad mööda on ning ilmselt oleks ka mõni tuluke armatuuris asjast märku andnud.


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rulamees
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.03
Asukoht: Lõuna Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 2x Audi B4 2.0 automaat ABK, CBT

postitati 25.01.10 20:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: juks11

Näiteks katusereelingud annavad küttekulule 0,4L juurde. Suusabox paneb umbes liitri juurde jne.



See katuse reelingute jutt ja 0,4 liitrit on küll paras linnalegend. Kas näiteks audi manuaalis on kirjas, et reelingud annavad juurde 0,4 liitrit? Ehk täpsustad, et mis auto puhul see 0,4 kehtib. Mingil V12 mootoriga autol, mille kütusekulu on niigi 30+ liitrit sajale on see ehk ka loogiline, aga autode puhul, mille kütusekulu on 5 kuni 8 vahel maanteel ei ole see loogiline. Linna kiiruste juures peaks katusereelingute mõju veel väiksem olema kuna ei ole tegemist suurte kiirustega. Et kui vean keset katust 10 paari katuse reelinguid siis saan +4 liitrit sajale? Sama loogiline lähenemine oleks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 25.01.10 21:02 Tsiteeri


Rulamees, ära vöta asja nii tösiselt.
Juks ju ilusti ütles, et töi näite - ei pea ju seda poltkindla töena vötma.
Samuti vöib öelda ju, et kui pannakse papitükk radikale ette, kütusekulu töuseb äkki 1,2L/100-le.

Kui väga töde vaja teada siis otsi Copy/paste isendid, ainukese vahega, et ühel puuduvad reelingud -mine ja katseta ning anna tulemustest teada.

10 paari reelinguid ehk teebgi suusaboxi möödu ;)

Kui manuaalis oleks köik väiksemadgi kulud jms kirjas, siis vist keegi ei sooviks löpuks autot omandada.
Sama hästi vöiks ju autotootja veermiku detaile teha söiduautodele sama kindlaid, kui näiteks karjääri veokatele vms, kuid kui nii, kaob autotootjal üsnagi ruttu uute msinate turg tagant ära, sest köik söidavad vanade ja vastupidavate kärudega ringi.

Vabandan teemaalgataja eest OT postitusega.
Loodetavasti saad oma probleemile kiire lahenduse!


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
DonNiger
huviline



Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw

postitati 25.01.10 22:19 Tsiteeri


Jääks jah teema juurde - senini on kulu +60% ja kes või mis süüdi hetkel on, ei kergenda minu rahakoti koormist karvavõrdki - küll aga teeb seda võimaliku vea leidmine.

Autole ei ole lisatud peale ühttegi lisavidinat, mis tuult püüaksid, ega sisse ühtegi tarbijat. Koos Eestis sõidetuga on kilomeetreid kogunenud üle 2,5 tuhande - peaks juba sisse sõitnud olema?
Armatuuris ei põle ühtegi tuld (kaabliga ei ole kontrollinud). Mootor põletab kõik, mis ette antakse ja ei suitse - vähemalt nii, et ise tähele paneks.

Juks11 - millised on need "teised" variandid, mida eelnevalt näinud oled?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
DonNiger
huviline



Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw

postitati 26.01.10 18:10 Tsiteeri


Üks käis välja versiooni, et küttepump on süüdlane. Ei oska ise külll välja mõelda kuidas.....


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 26.01.10 18:35 Tsiteeri


Tegu pumppihustitega mootoriga ja seega tavapärast pumpa tal ei ole.

Ma ei saa kahjuks sellelt inimeselt küsida kah kes seda tegi, et kas seal oli mingi teema või mitte kuna kodanik on terve jaanuari haiglas kriitilises olnud ja täna saadud info kohaselt enam kunagi vist tööle tagasi ei saagi...seagripp...

Teised taolised asjad on ise lahenenud aga seda kindlasti kiiremini kui 2 000km läbimisel.

Kahjuks ega muud moodi seal asjale selgust ei saa kui diagnostikat tehes ja asju üle vaadates.

Võib olla, et temp andur paneb segast, ehk on märgid vähe mööda kuigi ma nagu ei mäletaks, et siis vaid küttekulu suureneks või miskit veel. Nagu ennegi maininud siis vähe imelik värk selle autoga, et ta nii teeb.


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 26.01.10 18:37 Tsiteeri


Samas äkki mõni vaakum- või turbo lõdvik omalt kohalt lahkunud.


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
DonNiger
huviline



Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw

postitati 26.01.10 19:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: juks11
Samas äkki mõni vaakum- või turbo lõdvik omalt kohalt lahkunud.


Need said esimesena üle käidud (ja kui vaakum lekib, siis tossab mõnuga - kogemus olemas).

Pumba viga tundus endalegi imelik (sai ka meistrimehele mainitud, et pumppihustitega ikka tegu).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
DonNiger
huviline



Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw

postitati 28.01.10 13:12 Tsiteeri


Tundub, et saan korra sooja ajada.

On kuskil mingi juhend kuidas mootoririhma (ajastust) kontrollida? Kui palju on vaja eest lahti päästa, et märke lugeda?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
DonNiger
huviline



Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw

postitati 30.01.10 12:11 Tsiteeri


Kaabel taga ja ei ühtegi veakoodi. :(

Milliseid "meausering blocks" peaks logima, et mingit ettekujutust saada.

See siis külma mootoriga kohapeal http://www.upload.ee/files/371853/kulmalt.csv.html

Mootor töötab vaiksemalt kui NRG aktiivne. Kui klapp kinni, pooks nagu kinni (kuulmise järgi). Nuka ratas viskab kusagil millimeetri.
Kui pingul peab hammasrihm olema?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
WVP
huviline



Registreerunud 31.01.10
Kasutaja on eemal


postitati 31.01.10 17:52 Tsiteeri


Mina ei sõidaks selle autoga meetritki.
Laseks kohalikus esinduses korda teha ja arve saadaks loomulikult sosseppadele( Audihooldus.ee)!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2  3
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 43.1% - SQL: 56.9%]