Lehekülgi: 1 2 |
xxxhea
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 03.01.09
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.01.10 16:23
|
|
|
hädas S4 4.2 kütusekuluga
sai siis ostetud 95a.s4.4,2 manuaal.räägiti kütusekulust maanteel 8l.sajale.minu oma võtab maanteel 13 umbes sajale.on see normaalne??????
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 16.01.10 16:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: xxxhea
sai siis ostetud 95a.s4.4,2 manuaal.räägiti kütusekulust maanteel 8l.sajale.minu oma võtab maanteel 13 umbes sajale.on see normaalne??????
|
Rääkida kannatab köike.
Teinekord on reaalsus karm.
Arvan, et praegu (talvel) on selline kulu norm, kuna söltub see ehk ka kiirusest ning kindlasti ka tee olukorrast, kui ikka mudru maas, siis see ka
küttekulu kasvataja.
Kui masin muidu toimetab korralikult ja diagnostika vigu ei ilmuta, ehk töesti öige kulu, iseasi, kui palju komput usaldada vöib.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ  E39
|
postitati 16.01.10 17:14
|
|
|
Ei nohh V8 ja 8l sajale? Koomikud. 13l on täitsa ok kulu präegu
talvel
|
|
|
xxxhea
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 03.01.09
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.01.10 18:00
|
|
|
..
kurb kuulda.vana auto oli 1,6.golf.nats harjumatu lihtsalt nii suure kuluga.aga AITÄH TEILE.
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ  E39
|
postitati 16.01.10 18:06
|
|
|
Suvel,ideaaltingimustes 9-10 sajale
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 16.01.10 20:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: xxxhea
kurb kuulda.vana auto oli 1,6.golf.nats harjumatu lihtsalt nii suure kuluga.aga AITÄH TEILE. |
Pole tänu väärt, kuid kui sama kuluga tahad läbi ajada nagu golfi puhul, siis vaheta S väikesekubatuurilise masuudika vastu, vastasel juhul harjuge
vörrilt edasi liikumisega.
Kuuldavasti pidid ka 4.0 ja 4.2 A8 disla olema oma andmete kohta ikka ülimalt ökod.
Lisaks vastupidine näide, et suure kubatuuriline polegi janusem, kui väiksem.
Eelmisel suvel pidin L-Virumaa tripiks kasutama A4 2.6 asemel Skoda 1.4 liitrist ja mötlesin samas, et saab ikka vist tripi odavamalt tehtud, kuid
vastupidi.
Lubatud piirkiirusel söites oleksin saanud v6-ga odavamalt hakkama, kui tolle ömblusmasinaga.
Mitte alati pole mootori kubatuurilt ja vöimsuselt suurem isend janukam, kui väiksemate näitajatega isendid.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
xxxhea
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 03.01.09
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.01.10 15:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: xxxhea
Käisin täna siis teeninduses,katalisaatoreid all ei ole,üx lambda ei tööta.sellest siis kütusekulu ma arvan.
Seda mix õlituli põleb,ja miks absi tuli põleb ei näidanud diagnostika.Ühesõnaga oleks hea kui keegi annax nüüd head nõu kust peale hakata???
|
Käisin täna siis teeninduses, katalüsaatoreid all ei ole, üks lambda ei tööta, sellest siis kütusekulu ma arvan.
Seda miks õlituli põleb ja miks absi tuli põleb ei näidanud diagnostika. Ühesõnaga oleks hea kui keegi annaks nüüd head nõu kust peale hakata?
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna
järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Lihtsa 3-minuti keelekoolituse leiad siit."
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 18.01.10 16:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: laurz
Ei nohh V8 ja 8l sajale? Koomikud. 13l on täitsa ok kulu präegu
talvel |
Kuna tegemist on manual kastiga, siis pole ~9L/100km maanteel töösooja mootoriga ~90-100kmh lastes mingi probleem. Kui nüüd arvestada juurde see osa,
mis kulub mootori töösoojaks saamisele ja arvutada see lisaks, saab ilmselt ikkagi alla 13L/100km hakkama. Nüüd suurim tegur on siin pigem liikuri
tehniline seisukord, milles paraku mina kahtlen väga, et asi on oma ökonoomsuse tippvormis selle vanuse kohta . Kasutaja "str" võiks siinkohal kommenteerida, palju tema s4 4,2'l on pöördeid viimase käigu ja ~100kmh juures,
sellest võib ka järeldada kuiväga rohkem see mootor oma madalate pöörete juures võtab ~punnvõrrist rohkem kütet, mis 100kmh juures 3500rpm'iga kütust
järab ja tuuletakistust võita üritab.
PS!Selle ajastu neljane automaat ja 4,2 on tõesti janune ja seda eriti külmal talvel.
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
aixx
huviline
Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.01.10 18:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kps
PS!Selle ajastu neljane automaat ja 4,2 on tõesti janune ja seda eriti külmal talvel. |
No ei olnud väga janune . Tallinnas 20miinuskraadiga ainult 7km tööle ja
õhtul koju sõites oli keskmine ainult 22l/100km- rohkem küll ei suutnud välja meelitada.
Aga teemas olev auto võiks maanteel (iseasi mida maanteeks peetakse) praegu keskmiseks ikka sinna 10liitri kanti saada.
|
|
|
xxxhea
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 03.01.09
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.01.10 19:15
|
|
|
Aitäh kõigile.Homme panen uued katalüsaatorid alla siis annan teada kas mõjus.
|
|
|
timukas100
huviline
Registreerunud 20.02.07
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c5, 3x VW Taro ja hunnik teisi kärusi
|
postitati 18.01.10 20:05
|
|
|
Lisan siis ka oma v8 ABH küttekulu, keskmine siis 11l
seda siis linn 10% ja maantee 90% sh ka mõni külm käivitus.
Üritasin vaikselt sõita, ei sõitnud üle 100km/h, sammuti ka mõõdasõite vältisin.
kui sõita puhtalt 85km/h maanteel siis tuleb 9l/100km
Kui nüüd talda anda natuke ja 120 sõita, siis 13l/100km pole erilist probleemi kätte saada. 
|
|
|
veekaheksa
klubiliige
Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal
Auto: A4 TDI quattro, S8 40V
|
postitati 18.01.10 21:17
|
|
|
Alla 10 L/100km peale on isegi 100ga stabiilselt sõites suht võimatu saavutada. Enamvähem normaalsuse piirides sõites maanteel on kulu vast
10.5-11L/100 km peale. Ökotamine pole selle S'i eesmärk.
PLUS  TDI  Die Menschen sollten nicht
schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
|
|
|
|
RehvideMüük
huviline
Registreerunud 06.11.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.01.10 21:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: laurz
Ei nohh V8 ja 8l sajale? Koomikud. 13l on täitsa ok kulu präegu
talvel |
100% nõus
endal 520 e34 ja 8 maanteel praegusel ajal on väga keeruline asi, suvel 6,5 täpselt
kes sulle neid arvud ütles?
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
|
makaron
huviline
Registreerunud 10.01.09
Kasutaja on eemal
Auto: s6 4,2 manuaal
|
postitati 27.01.10 06:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: veekaheksa
Alla 10 L/100km peale on isegi 100ga stabiilselt sõites suht võimatu saavutada. Enamvähem normaalsuse piirides sõites maanteel on kulu vast
10.5-11L/100 km peale. Ökotamine pole selle S'i eesmärk. |
Mul on olnud kaks s6-te(95a.) manuaalid ja 4,2. Veekaheksaga samad näitajad 10-11 l/100km. Alla selle tahad saada, pead tõesti juba 85 töristama.
|
|
|
hannesel
huviline
Registreerunud 14.01.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.01.10 08:16
|
|
|
Mul on S6 4.2 manuaal 6k. Trassil ühtlaselt 95-100km/h ja keskmine tuleb trassil kuskil 8-9l suvisel ajal (ökosõitu ei tee). Talvisel ajal trassi
küttekulu oluliselt kerkinud ei ole kuskil 1l ehk siis 9-10l. Külmast peast muidugi võtab päris usinalt ja kuna igapäevaselt sellega tööl saab käidud
ja lühikesed otsad sõita siis küttekulu on kerkinud. Enamuse ajast liiklen linnas ja vahest lõbutsen kah pisut siis hetkel on keskmine 13,5l Ise olen
igastahes rahul ja ei kurda.
|
|
|
bash
huviline
Registreerunud 27.07.08
Asukoht: Saue
Kasutaja on eemal
Auto: A4 2.8 quattro
|
postitati 27.01.10 08:54
|
|
|
Ärge unustage, et praeguste alla -20 temperatuuridega on peale mootori õli väga paksud veel ka diffrites olevad õlid mis soojenevad oluliselt kauem.
Nendest päris suur lisatakistus veeremisel.
Endalegi tuli üllatuseks, kui -28 oli väljas ja kergest kallakust vabakäigul kolmekesi (mina ja kaks naist ) autot ei jaksanud lükata. Meetrikese lükkasime ja see oli ka kõik. Ja pidurid ei jää peale. Tegemist siis
quattroga.
|
|
|
|
veekaheksa
klubiliige
Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal
Auto: A4 TDI quattro, S8 40V
|
postitati 27.01.10 09:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: hannesel
Mul on S6 4.2 manuaal 6k. Trassil ühtlaselt 95-100km/h ja keskmine tuleb trassil kuskil 8-9l suvisel ajal (ökosõitu ei tee). Talvisel ajal trassi
küttekulu oluliselt kerkinud ei ole kuskil 1l ehk siis 9-10l. Külmast peast muidugi võtab päris usinalt ja kuna igapäevaselt sellega tööl saab käidud
ja lühikesed otsad sõita siis küttekulu on kerkinud. Enamuse ajast liiklen linnas ja vahest lõbutsen kah pisut siis hetkel on keskmine 13,5l Ise olen
igastahes rahul ja ei kurda. |
Sa sõidad koguaeg allamäge ja ka siis on sul kompuutri viga sinna veel lisaks. Sinu väidetav on ulme valdkonnast.
PLUS  TDI  Die Menschen sollten nicht
schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
|
|
|
|
hannesel
huviline
Registreerunud 14.01.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.01.10 10:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: veekaheksa
Tsitaat: | Algselt postitas: hannesel
Mul on S6 4.2 manuaal 6k. Trassil ühtlaselt 95-100km/h ja keskmine tuleb trassil kuskil 8-9l suvisel ajal (ökosõitu ei tee). Talvisel ajal trassi
küttekulu oluliselt kerkinud ei ole kuskil 1l ehk siis 9-10l. Külmast peast muidugi võtab päris usinalt ja kuna igapäevaselt sellega tööl saab käidud
ja lühikesed otsad sõita siis küttekulu on kerkinud. Enamuse ajast liiklen linnas ja vahest lõbutsen kah pisut siis hetkel on keskmine 13,5l Ise olen
igastahes rahul ja ei kurda. |
Sa sõidad koguaeg allamäge ja ka siis on sul kompuutri viga sinna veel lisaks. Sinu väidetav on ulme valdkonnast. |
Kusjuures ei ole nii ulme midagi.
|
|
|
waixu
huviline
Registreerunud 15.12.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS6 c5 2003
|
postitati 29.01.10 09:00
|
|
|
S4 93 4,2 man. 13-15 l/100 permanetly. Kui lamda katki siis alla 28l/100 ei saa 
|
|
|
Silverpm
huviline
Registreerunud 06.04.08
Kasutaja on eemal
Auto: Need vanemad ikka.
|
|
veekaheksa
klubiliige
Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal
Auto: A4 TDI quattro, S8 40V
|
postitati 19.02.10 09:15
|
|
|
Ju tuleb siis ökoquattroks peresse veel üks V8 mootoriga asi osta. Audi V8 4.2.... Aa, kas RkSilveril on manuaal või automaat? Muidu ma valin veel
ebaöko variandi äkki.
PLUS  TDI  Die Menschen sollten nicht
schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
|
|
|
|
Silverpm
huviline
Registreerunud 06.04.08
Kasutaja on eemal
Auto: Need vanemad ikka.
|
postitati 19.02.10 09:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: veekaheksa
Ju tuleb siis ökoquattroks peresse veel üks V8 mootoriga asi osta. Audi V8 4.2.... Aa, kas RkSilveril on manuaal või automaat? Muidu ma valin veel
ebaöko variandi äkki. |
Tegemist automaadiga. : )
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 19.02.10 09:35
|
|
|
4.2 A8-ga (AHC) ei olnud ka eriline probleem maanteel 90-100 juures 8-9L piiresse jääda. Vana 4k atm kastiga sealjuures.
|
|
|
Silverpm
huviline
Registreerunud 06.04.08
Kasutaja on eemal
Auto: Need vanemad ikka.
|
postitati 19.02.10 09:52
|
|
|
Minu eelis on samuti see, et mootorile alles tehtud suht täielik remont, silindrite surved avatud gaasiklapiga hetkeseisuga kõik 8 silindrit 14bar
vahemikus.
Vahetatud kõik andurid, kõik uued tihendid, juhtmestik korrastatud, sillad, õhulugeja puhastatud jne.
Kõik, et mootor töötaks perfektselt. : )
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |