Lehekülgi: 1 2 3 .. 11 |
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 12.01.10 10:56
|
|
|
Audi a6 c4 2,5tdi 103kw - 1994 - Kuno666 Teema Lukku!
Teeks siis ka klubiliikmete autode alla teema. Tegemist siis 94a a6-ga, mootoriks on siis 2,5tdi r5 103kw ja 6 käigulise manuaaliga. Lisade poolest
on auto tulnud tehasest suht vaesena, oli tal 2x el aknad, kliima ja kompu, sai siis hakatud seda täiustama ja nüüd on siis 4xel aknad, püsikas, puit
liistud, s-rool, comfort istmed, toon klaas, udu tuled, s6 tagatule paneel, sport pütt, orig rõngad kellade plokil ja veel ootavad esimesed
istmesoendused. Muud elementaarsed lisad on ka olemas nagu näiteks roolivõim, 2x el peeglid, kliima jne. Talvel on siis all 16 tollised valuveljed
215/55 rehvidega ja suvel 235/40/18. Suveks on siis olemas teised esimesed toonklaasid ka mis on küljes kuni üv aeg kääs siis lähevad tavalised tagasi
ja peale talve uuesti toon ette.
Plaanid on siis suveks madaldus osta ja tulevikus ehk hoopis quattro kere otsida kuskilt ja sellelt fwd tehnika sinna ümber visata, midagi lihtsat
pole aga see oleks kõige mõtekam varjant kuna sellel kerel diisel q maksab päris palju ja ega neid sedaane eriti pakkuda ka pole. Vigadest on hetkel
tuled lüliti mis on juba teine sellel autol, esimene läks lambist läbi kadusid kõik tuled v.a pargid sai siis uus lüliti pandud ja nüüd umbes aasta
hiljem sama asi lambist tuled kadunud ainult pargid töötavad ja kui lükkad poolte peale siis läheb tagant parempoolne park kustu ja kompu näitab, et
pirn puruks. Hiljuti sai ka sharniirid ja taga pidurid ära taastadud kuna need kolisesid ja uutest liug tappidest polnud kasu. Mingiaeg andis
rihmaratas saba, sai siis ostetud uus aga b-varuosa ja ega kaua ei läinudgi kui see ka saba andis, nüüd siis sai revalist uus toodud eks näha kaua
kestab. Kapipeal seisab siis rihm, rullik, simmerid ja vaja veel veepump tuua siis läheb rihmade vahetuseks. Autol on ka hooldusraamat olemas ja seda
vaadates tundub läbisõit ka õige aga kes teab, nr klapivad igatahes ja pole veel kuskilt kleepsu leidnud mis teistpidist väidaks. Ise olen temaga
mingi 1,5a läbi sõitnud 100000 kanti. Rohkem ei oskagi midagi öelda, kui et hea ökonoomne ja vastupidav auto, ise olen rahul.
Siin siis mõned pildid ka.
Selline oli audi minukätte jõudes:
Auto käis ka suvel filmivõtetel, oli sauga noorte tehtud film "Toomas".
Mingiaeg oli ka autol see probleem, et oli s.tast veest siniseks läinud ja nägi välja selline:
Klaasid sai siis cifiga puhtaks sest muu ei aidanud ja auto sai vahaga mitu korda nühitud ja vahe oli sees:
Siis sai mingiaeg rondellid välja vahetatud selliste 9 laiade velgede vastu:
Ja kuna olid siin foorumis müüa odavalt ühed 17 tollised valukad sai ka need ostetud küll aga sigari jaoks aga sai ka neid sellel audile proovitud:
Lõpuks sai siis toodud endale siuksed veljed mida tahtis juba vend selle auto alla panna, tegemist siis a8 18 tolliste velgedega:
Auto on ikka jube kõrge aga ehk saab suveks see viga parandatud, seati kapslid ka sellepärast, et varem sai neid korra seatile proovitud ja audi
kapslid on juba olemas:
Sai siis vahepeal teiste kulul keemiline ära tehtud:
Talve lejed siis:
Kuna see auto on invaliid sai ka vastav kleeps selleks tehtud:
All on ka sm110 pütt ja tühi toru:
Kuna tumedad tuled on alati meeldinud, sai ka sellel autole need tehtud:
Siin siis koos venna seatiga millega on talvel lõbus sõita, 1,9tdi 110kw 4vedu.
Ostes:
Mingiaeg sai ka heli täiustatud, siin siis osa uuest tehnikast v.a supakas:
Kuna orig phase põles läbi sai ostetud sinna kasti starsoundi element, 1400w ja 750rmsi max.
Haapsalus:
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 12.01.10 13:32
|
|
|
Sai siis auto just pesulast toodud, läigib päris ilusti aga jama on see, et stanget ei saa paika kuna lumi või siis jää on täpselt niimoodi stange
vahel, et klambrit kokku lükata ei saa. Tuleb siis oodata kuni lumi sealt ära tuleb või ehk saab auto kuskile sooja ruumi viia. Peale pesu tuli välja,
et auto tahab ikka poleerimist kuna kriipse ja kraapse on päris palju aga eks see on kevade teema kuna natuke on vaja värvi parandusi teha ja uus tiib
ootab värvimist ja külge panemist. Suunad tuleb ka uuesti üle teha kuna niiskus on sees ja paistavad siuksed hallikad. Kui ilmad soojemaks lähevad
siis tuleb see värvimine ette võtta. Stange võre on ka olemas ja puuduv külje liist.
Pildid:
|
|
|
kella4
huviline
Registreerunud 10.10.07
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.01.10 14:33
|
|
|
Igaks nädalapäevaks omad veljed. Endale meeldivad need 6. pildil kõige
rohkem (kuigi igasugused originaalid on ikka parimad). Seati veljed jäägu Seati alla.
Kena masin, kuid minule meeldiks see rohkem ilma tumedate tulede, sumpa ja kleepsudeta piilaril ja esiklaasil. Käetugi vääna kah sirgeks tagasi.
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 12.01.10 14:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kella4
Igaks nädalapäevaks omad veljed. Endale meeldivad need 6. pildil kõige
rohkem (kuigi igasugused originaalid on ikka parimad). Seati veljed jäägu Seati alla.
Kena masin, kuid minule meeldiks see rohkem ilma tumedate tulede, sumpa ja kleepsudeta piilaril ja esiklaasil. Käetugi vääna kah sirgeks tagasi.
|
Need 6 pildi veljed on suht ilusad aga jube väiksed seal alla ja flantse nendejaoks vaja aga vahelduseks sobivad ka niisama, need seati veljed ongi tglt audi veljed lihtsalt 2 auguvalemid. Käetugi on
tglt sirge pildilt paistab jh kõver, tumedate tuledega meeldib mulle rohkem vb on asi selles, et see auto juba mingi 3a peres olnud ja üheltmaalt
tüütab ära üks ja sama välimus. Eks need kleepsud saigi pandud samal
põhjusel mis tuledgi mingiaeg kui auto poleerimisse läheb siis vb võtab need ära või siis paneb mõne teise kohapeale, esiklaasil olev kleeps meeldib
mulle küll ja eks see on kasulik ka kuna on nagu see tumendus triip.
Tuledekohapealt muudaks asja kindlasti veel võre vahetamine või siis kroomi eemaldamine aga eks näis mis sellega teen.
|
|
|
a6audi
huviline
Registreerunud 13.08.06
Asukoht: Valga-Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1995a 2,5TDI 103kw
|
postitati 12.01.10 15:18
|
|
|
Ma saan aru,et oled ise need tuled seest tumedaks lakkind/värvind? Aga kas ülevaatusel ei õelda midagi? Muidu aga täitsa huvitavad
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 12.01.10 15:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: a6audi
Ma saan aru,et oled ise need tuled seest tumedaks lakkind/värvind? Aga kas ülevaatusel ei õelda midagi? Muidu aga täitsa huvitavad |
Ise jh mis seal öelda märgid on peal ja valgusvihud ja asjad on samad. Kui peaks probleeme tekkima siis ütlen, et ostsin need, sellised tuled on
täitsa müüa mingi 4500kr.
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 12.01.10 15:48
|
|
|
Selle punasega märgitud ala võid ka mustaks värvida, kuna see osa ka tegelikult valguse peegeldamises ei osale. Saad tuled veel natukese
tumedamaks.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
ats666
huviline
Registreerunud 25.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 3,0 TDI Q
|
postitati 12.01.10 15:50
|
|
|
Mis firma velgedega esimesel pildil tegu on?
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 12.01.10 15:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ats666
Mis firma velgedega esimesel pildil tegu on? |
Firmaks oli "Rondell" aga täpsemat nime ei tea, tegemist on siis pmst samasuguste velgedega nagu tt aga lihtsalt augu valem oli 5x112.
Tsitaat: | Algselt postitas: Zoig
Selle punasega märgitud ala võid ka mustaks värvida, kuna see osa ka tegelikult valguse peegeldamises ei osale. Saad tuled veel natukese
tumedamaks.
|
Selge eks siis mingiaeg plaan nagunii üle teha asi siis värvin selle osa ka ära saab ehk asja ilusamaks.
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 25.01.10 16:41
|
|
|
Täna sai siis rihm, rullik, termostaat,veepump, jahutusvedelik ja polt ära vahetatud. Siis sai veel selgeks, et tuleb jälle minna akut garantiise viima kuna see on omadega samamoodi pepsis nagu seda oli eelmine aasta
ostetud aku. Tra ma ei või Siit ka küsimus mis firma aku osta, ise
mõtlesin exaidi peale. Peale termostaadi vahetust on auto seest soe ja mootori temp ka mingi 87-90kraadi vahel.
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 26.02.10 16:18
|
|
|
Nii vahepeal jälle tehtud õlivahetus 336000 pealt ja sai ka ostetud suveks H&R madaldus lõpuks ometi. Alla sai ka tehtud sellejaoks mingi 2mm plekist põhja kaitse, et peale esimest ringi ei oleks karter pilbasteks.
Täna lõpetas ka keskluku vaakum pump töö, tuleb vaadata mis sellel viga ainult klõpsub.
|
|
|
karlson
huviline
Registreerunud 01.11.05
Asukoht: Tartu-Elva.
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2,8 Quattro.
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 26.02.10 17:26
|
|
|
Olen kuulnud, et bosch pidi jh üks parimaid olema aga ootan sellega vähe kuna teine aku sai garantiise viidud ja oleneb mis sealt tagasi tuleb, et kui
tuleb uus osta siis kas varta, bosch või exide.
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 08.03.10 10:40
|
|
|
Nii küsimus siis targematele, et kas sellele autole sobivad 2,6-2,8 esimesed amordipüstakud? Tundub, et avarii käigus on esimesed püstakud kõveraks
löönud ja kõrvalistuja ratas on natuke seespool ülevalt.
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 31.03.10 17:15
|
|
|
Nii vahepeal sai siis soetatud uued püstakud (tänud kasutajale InTz) kes need ka pärnu tõi ja kuna juba tegemiseks läheb siis sai ostetud ka uued
esimesed ratta laagrid, tagumised laagrid ja esimesed stabika puksid. Püstakutelt sai siis rooste eemaldatud ja lastud värv peale. Reedeks ehk saab
püstakud koos madaldusega alla. Sai ka võrel kroom äär mustaks värvitud proovi pärast ja uus võre ka olemas aga seda ennem ei pane külge kui esitiib
värvitud ja siis lasen ka selle võre ümbruse kere värvi värvida. Tuledele sai ka uued juhtmed veetud ja releed ka vahele pandud.
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 02.04.10 18:07
|
|
|
Täna ei andnud siis uued vedrud rahu ja nii ta madalduse alla panigi, kuna tegu on avandi vedrudega siis tagant ots on vähe kõrgem aga nüüd on auto
ikka jäigem ja mis kõigetähtsam madalam.
Siin siis taga alles originaal vedrud:
Siin juba madaldus:
Selline võti oli siis kasutusel
Uus ja vana:
Originaal ja siis madal:
|
|
|
Evil9
|
postitati 02.04.10 20:54
|
|
|
Kõik teevad enda masinaid lowrideriteks. Ma hea meelega tõstaks enda oma. Paksus lumes hea hullata
Nelikvedu - must have!
|
|
|
|
Imres
huviline
Registreerunud 11.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Competition quattro 20vt
|
postitati 02.04.10 21:13
|
|
|
Suvi ju tulekul, talveks võib originaal vedrud uuesti alla tagasi panna
Näeb palju parem välja kui enne, ootaks suvevelgi veel alla!
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 03.04.10 00:04
|
|
|
Talveks tuleb ilmselt kõrgeks tagasi jh. Esiveolisega nagunii kuskil hullamas ei käi las siis näha vähe parem välja.
Suve velg tuleb varsti alla, ennem vaja vahetada rooliots, parempoolne esimene sharniir, 18 velgedl esimesed rehvid ringi visata ja siis sillastendi.
Hetke seisuga tundub, et püstakute vahetusest oli kasu ka ja veljed on ühe kauguse peal.
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 03.04.10 09:10
|
|
|
Oskab keegi öelda palju sellisele a6 jäikust reguleeritavad amordid maksta võivad, nii esimesed kui tagumised?
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 08.04.10 15:27
|
|
|
Nii sai siis suvekad alla pandud, mingipäev pesulast läbi siis uued pildid. Kui kellegil oleks pakkuda tagumist ratta rummu siis u2u, hädasti vaja.
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 08.04.10 18:06
|
|
|
Minu tagasihoidlik arvamus on, et need A8 veljed sobivad rohkem Seati alla kui C4 kerega 100/A6'le.
|
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 09.04.10 16:37
|
|
|
Tänasega sharniir korras ja homme ehk sillastendi. Oskab keegi öelda kust oleks võimalik saada 18 veljele audi märke peale?
|
|
|
andres68
huviline
Registreerunud 25.03.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B3 80 1.8,
|
postitati 09.04.10 18:24
|
|
|
Madal ja suur velg ilus.
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 09.04.10 22:20
|
|
|
Jh just nii meeldib ka endale aga praegu probleem kust saada audi logod. Uurisin vianorist kus sai need seati omad ostetud aga kuna nemad enam neid
velgi ei too siis kapsleid ka pole.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 .. 11 |