Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Pumpdüüs pihustitega auto võimsamaks ja ökonoomsemaks (Vastuseid: 33 | Vaatamisi: 7458)
vagdiag
huviline



Registreerunud 10.01.10
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal


postitati 10.01.10 19:21 Tsiteeri
Pumpdüüs pihustitega auto võimsamaks ja ökonoomsemaks



Pakun teie diiselmootoriga pumpdüüs pihustitega autole veidi lisajõudu ja kütuse ökonoomiat. Selle triki teeb ära väike lisakarbike nimega POWERBOX.
Mudelivalikud, millele see seade sobib ja muud lisainfot saate siit www.vagdiag.ee/index.php?leht=4&keel=est
Seade on iseenesest üsna lihtne ja väga kergesti paigaldatav. Põhiline on see, et ta on autole ohutu ja ei riku auto mootorit ega hakka musta suitsu tagant ajama.
Kuna olen ise töötanud diagnostik- elektrikuna pea 10 aastat, siis üldiselt selliseid karpe, mis mootori arvutite juhtmestikule vahele pannakse või ajudes kivide vahetust ei poolda, kui just tegemist pole võidusõidu autoga. Kuid see seade kasutab auto enda juhtarvuti seadistusi ja muudab lihtsalt nende ajastust.
Modifitseeritakse kütuse temperatuuri andmeid mootori juhtarvutile. Kuna diisel kütuse temperatuuri tõustes selle tihedus väheneb, peab seda kompenseerima pihustusaja pikendamisega. Modifitseeritud andmed ei välju auto loomuliku tööre˛iimi piirväärtustest.
Ise kasutan seda seadet oma 1,9 85kw automaatkastiga Sharanil. Kiirendus läks peale seadme paigaldust hoopis teravamaks ja keskmine kütusekulu langes pea liitri võrra.
Samuti oleme pikemat aega katsetanud seadet Audi A4 1,9 96kw peal, mis sõidab iganädalaselt Tallinna ja Jõhvi vahet. Tema keskmine kütusekulu langes 6,3 pealt 5,1-5,3 peale. Seadme hind pole ka väga soolane võrreldes kivikeste vahetusega ajudes või moditud progede paigaldusega. Kui üleliigne kiirendus ja vähene küttekulu ära tüütab, saab seadme iga kell eemaldada, kuna selle paigaldus või eemaldus võtab tõesti ainult 5 minutit.
Lisaifo: 53043666, risto@vaikneauto.ee


www.vagdiag.ee VAG grupi autode diagnostika, elektri ja remonttööd Ida-Virumaal. Kogemus 4aastat Vw, Skoda, Audi esinduses. 5a. kogemus Honda, Citroen, Kia, Peugeot esinduses. Tel. 53043666 Küsi abi, hinnad soodsad, töö kvaliteetne. www.vaikneauto.ee Helisolatsioon ja helitehnika.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jyrisoo
huviline

Avatar


Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio 1,9TDI

postitati 11.01.10 18:42 Tsiteeri


Kuskil nägin kus oli taoline jubin avatud ja sees vaid 1 väike takisti, et temperatuuri andurit petta:o Mis oskad kosta? Ehk paned sisust pildi? Pole ju raske korra lahti teha.

Urmo


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 11.01.10 18:47 Tsiteeri


http://obd.ec.cz/PowerBox/


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 11.01.10 18:47 Tsiteeri


Seletage mulle ära kust tuleb lisa jõud,kui põletatakse vähem kütust? Õhust?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ultra
huviline

Avatar


Registreerunud 05.07.04
Asukoht: Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C3 1.8T aeb Quattro

postitati 11.01.10 19:24 Tsiteeri


Tuttav ostis 2003a Kia carnevali, vist oli nimi nii.
Auto käis, aga mingi imelik hääl oli sees, kuid kõik asjad olid korras.
Siis mõnest kohast ajas õli välja, 2 korda tihendid vahetatud ikka ajas välja.
Tuli mõte ,et võtaks selle turboboosti ära ja vaataks kuidas masin siis käib.

1.Seda imelikku häält pole enam :D
2.Tihendid peavad :D
3.Turboboostil oli see väike takisti, mis andis ajule vale info ,et mootor külm, vajab rohkem kütust.
4.Turboboosti karp oli makroflexi taolist ollust täis :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 11.01.10 19:37 Tsiteeri


Juriidiselt korrektsele skeemile kohaselt käib jutt keskmisest kütusekulust.
Ma arvan, et hetkekulu pigem suureneb ja kahjustada on võimalik turbot, pihusteid ja väljalaskesüsteemi.
ECU petmist mootori tööparameetrite osas ei saa kuidagi turvaliseks modifitseerimiseks nimetada.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vagdiag
huviline



Registreerunud 10.01.10
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal


postitati 11.01.10 20:21 Tsiteeri


Lahti pole seda, ilma rikkumata võimalik teha, kuna ilmastikukindluse mõttes ilmselt täis valatud samasugust ollust nagu mõned mootriajud näiteks.
Kirjas on tekstis, et pikendatakse pihustusaega ju, see tähendab ka lisakütust mitte vähem kütust.
Mis hetkekulust käib jutt, oluline ongi keskmine kütusekulu, mitte kulu siis, kui gaasipedaal põhjas on.
Turborõhku ei suurendata. Kui mootori arvuti on ise programeeritud mingite väärtuste juures selliseid parameetreid välja andma nagu powerboxiga, siis ei saa kuidagi powerbox mingit kurja teha, sest erinevalt chipidest ja programmi modimisst, mida tuuningu spetsid teevad ei muuda see seade mootori arvuti sisse kirjutatud programmi.


www.vagdiag.ee VAG grupi autode diagnostika, elektri ja remonttööd Ida-Virumaal. Kogemus 4aastat Vw, Skoda, Audi esinduses. 5a. kogemus Honda, Citroen, Kia, Peugeot esinduses. Tel. 53043666 Küsi abi, hinnad soodsad, töö kvaliteetne. www.vaikneauto.ee Helisolatsioon ja helitehnika.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kristoff
huviline

Avatar


Registreerunud 03.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Tq & TSI

postitati 11.01.10 20:35 Tsiteeri


Kui sa oma pakutavasse tootesse usud ja aus ärimees oled, siis pole ju hull see 900.-(ilmselt on sinu jaoks kulu väiksemgi) maha visata ja üks karp lahti teha ning oma potentsiaalsetele klientidele sisu näidata. Juhul, kui sealt midagi tarka paistab(kuigi ei kujuta ette küll), leiad ehk endale klientegi. Praegu aga... No andke andeks :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
vagdiag
huviline



Registreerunud 10.01.10
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal


postitati 11.01.10 20:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kivipallur
Kui sa oma pakutavasse tootesse usud ja aus ärimees oled, siis pole ju hull see 900.-(ilmselt on sinu jaoks kulu väiksemgi) maha visata ja üks karp lahti teha ning oma potentsiaalsetele klientidele sisu näidata. Juhul, kui sealt midagi tarka paistab(kuigi ei kujuta ette küll), leiad ehk endale klientegi. Praegu aga... No andke andeks :D

Mul ei ole sellesse vaja uskuda, olen seda juba pikemat aega kahe auto peal kasutanud, ning tulemus on positiivne. Ma ei pakugi mingit raketiteadust ulme raha eest, vaid lihtsat lisavidinat mis teeb vähemalt minu küll natuke õnnelikumaks autoomanikuks, kuna oman automaatkastiga sharani oli mul keskmine kütusekulu umbes 9l kantil, peale seadme külge ühendamist on keskmiselt 7,5 siis arvan, et see 900 krooni pole päris mahavisatud raha.


www.vagdiag.ee VAG grupi autode diagnostika, elektri ja remonttööd Ida-Virumaal. Kogemus 4aastat Vw, Skoda, Audi esinduses. 5a. kogemus Honda, Citroen, Kia, Peugeot esinduses. Tel. 53043666 Küsi abi, hinnad soodsad, töö kvaliteetne. www.vaikneauto.ee Helisolatsioon ja helitehnika.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jyrisoo
huviline

Avatar


Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio 1,9TDI

postitati 11.01.10 21:07 Tsiteeri


No aga mõõda siis vähemalt takistus ära karbil. Siis saavad PD mehed oomipoodi minna ja omale 10 sendise takisti osta. Selle temperatuuri anduri vahele joota ja on ka õnnelikumad autoomanikud 10 sendi eest.
Näita ikka karbi sisu, et oleks aus kaup.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
vagdiag
huviline



Registreerunud 10.01.10
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal


postitati 11.01.10 21:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jyrisoo
No aga mõõda siis vähemalt takistus ära karbil. Siis saavad PD mehed oomipoodi minna ja omale 10 sendise takisti osta. Selle temperatuuri anduri vahele joota ja on ka õnnelikumad autoomanikud 10 sendi eest.
Näita ikka karbi sisu, et oleks aus kaup.

Mul isiklikult pole küll kunagi mõttes olnud küsida näiteks telekamüüjalt, et tee telekas lahti ja näita mis sees on, ma ostaks oomipoest mõned vidinad ja teeks selle teleka ise valmis aga eks igaühel omad hobid.


www.vagdiag.ee VAG grupi autode diagnostika, elektri ja remonttööd Ida-Virumaal. Kogemus 4aastat Vw, Skoda, Audi esinduses. 5a. kogemus Honda, Citroen, Kia, Peugeot esinduses. Tel. 53043666 Küsi abi, hinnad soodsad, töö kvaliteetne. www.vaikneauto.ee Helisolatsioon ja helitehnika.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kaimagk
huviline



Registreerunud 09.08.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 1,4 tsi vag

postitati 11.01.10 21:44 Tsiteeri


Aga kas seda temperatuuriandurit on ikka õige petta (kui see karbike seda pidi tegema). Miks siis tehas kohe seda takistit sinna vahele ei pane, väiksem küttekulu ja mitu hobust ka juurde kohe.Külma mootoriga pidigi parem nn.tõmme (bensiini mootoril küll) olema, mida see karbike pidi ka juurde andma.Teeks ikka pildid ära äkki.

Üleval pool lingitud pildid on ikka eriline pettus, 74,99.- eeki annaks ehk sellise karbi eest, garaniiga et mootorit ja muid osi ei kahjusta


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 11.01.10 21:51 Tsiteeri


See teema hakkab juba selle ime kapsli ilmet võtma:o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 11.01.10 21:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kaimagk
Aga kas seda temperatuuriandurit on ikka õige petta (kui see karbike seda pidi tegema). Miks siis tehas kohe seda takistit sinna vahele ei pane, väiksem küttekulu ja mitu hobust ka juurde kohe.Külma mootoriga pidigi parem nn.tõmme (bensiini mootoril küll) olema, mida see karbike pidi ka juurde andma.Teeks ikka pildid ära äkki.

Üleval pool lingitud pildid on ikka eriline pettus, 74,99.- eeki annaks ehk sellise karbi eest, garaniiga et mootorit ja muid osi ei kahjusta

Selge, et tegu on jamaga. Mida se karp saab muud teah 2 juhtme vahel kui ajule temperatuuri valetada sellega saab takisti ka hakkama nagu eelpool mainitud. Pane tuhat juurde ja lase aju ära chipida!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vagdiag
huviline



Registreerunud 10.01.10
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal


postitati 11.01.10 21:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kaimagk
Aga kas seda temperatuuriandurit on ikka õige petta (kui see karbike seda pidi tegema). Miks siis tehas kohe seda takistit sinna vahele ei pane, väiksem küttekulu ja mitu hobust ka juurde kohe.Külma mootoriga pidigi parem nn.tõmme (bensiini mootoril küll) olema, mida see karbike pidi ka juurde andma.Teeks ikka pildid ära äkki.

Üleval pool lingitud pildid on ikka eriline pettus, 74,99.- eeki annaks ehk sellise karbi eest, garaniiga et mootorit ja muid osi ei kahjusta


Kui sa nüüd ka sealt pildilt lähemalt vaatad, siis pole isegi see karp pandud mootori temperatuuri anduri vahele, sest mootori temperatuuri andurit pettes oleks tulemus vastupidine, küttekulu suureneks, kui külmemaks petta ja kui keegi tahaks millegipärast soojemaks petta, siis oleks külmalt käivitus oluliselt raskendatud.


www.vagdiag.ee VAG grupi autode diagnostika, elektri ja remonttööd Ida-Virumaal. Kogemus 4aastat Vw, Skoda, Audi esinduses. 5a. kogemus Honda, Citroen, Kia, Peugeot esinduses. Tel. 53043666 Küsi abi, hinnad soodsad, töö kvaliteetne. www.vaikneauto.ee Helisolatsioon ja helitehnika.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raemees
huviline

Avatar


Registreerunud 18.09.09
Asukoht: Rae vald
Kasutaja on eemal

Auto: BMW E90 320dA 2008a

postitati 11.01.10 21:59 Tsiteeri


Karta on, et siit ilma karpi lahti tegemata kliente ei leia ... ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 11.01.10 22:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: vagdiag
Tsitaat:
Algselt postitas: kaimagk
Aga kas seda temperatuuriandurit on ikka õige petta (kui see karbike seda pidi tegema). Miks siis tehas kohe seda takistit sinna vahele ei pane, väiksem küttekulu ja mitu hobust ka juurde kohe.Külma mootoriga pidigi parem nn.tõmme (bensiini mootoril küll) olema, mida see karbike pidi ka juurde andma.Teeks ikka pildid ära äkki.

Üleval pool lingitud pildid on ikka eriline pettus, 74,99.- eeki annaks ehk sellise karbi eest, garaniiga et mootorit ja muid osi ei kahjusta


Kui sa nüüd ka sealt pildilt lähemalt vaatad, siis pole isegi see karp pandud mootori temperatuuri anduri vahele, sest mootori temperatuuri andurit pettes oleks tulemus vastupidine, küttekulu suureneks, kui külmemaks petta ja kui keegi tahaks millegipärast soojemaks petta, siis oleks külmalt käivitus oluliselt raskendatud.

Kuhu ta siis ühendatakse?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
martin471
huviline



Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005

postitati 11.01.10 22:56 Tsiteeri


Omasin eelmise autona 325tds bemmi. Kuna sain foorumi kaudu odavalt chipi (600eeku), siis mõtlesin katsetada. See oli tõesti see kõige lihtlabasem kivi, mis pettis ajule andmeid. Aga olgem ausad, asi töötas siiski. Jõudu tuli jubedalt juurde, kütusekulu jäi vähemalt samaks ja linnas isegi vist langes.

Küsite kust tuleb see lisajõudlus? Ikka efektiivsema kütuse põletamise arvelt. Eks pauk saab kõvem olema ja sedavõrd väiksem on ka mootori ressurss. Paljud diiselmootorid tulevad ju tehasest välja palju väiksema võimsusega kui tglt see mootor välja annab. Samamoodi on A6 2.5TDI 85kw ja 103 kw, A4 1.9TDI 74kw, 85kw ja 96kw...näiteid võib palju tuua. Asi seisneb lihtsalt mootori juhtimises, ajudes jne. Mida rohkem võimsust, seda vähem vastupidavust.

Ühesõnaga mina usun nendesse chippidesse ja poweboxidesse. Ja kusjuures see on tõsi, et jõudlus suureneb, aga kütusekulu väheneb. Lihtsalt su mootor kestab vähem, muud midagi :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
vagdiag
huviline



Registreerunud 10.01.10
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal


postitati 12.01.10 05:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Tsitaat:
Algselt postitas: vagdiag
Tsitaat:
Algselt postitas: kaimagk
Aga kas seda temperatuuriandurit on ikka õige petta (kui see karbike seda pidi tegema). Miks siis tehas kohe seda takistit sinna vahele ei pane, väiksem küttekulu ja mitu hobust ka juurde kohe.Külma mootoriga pidigi parem nn.tõmme (bensiini mootoril küll) olema, mida see karbike pidi ka juurde andma.Teeks ikka pildid ära äkki.

Üleval pool lingitud pildid on ikka eriline pettus, 74,99.- eeki annaks ehk sellise karbi eest, garaniiga et mootorit ja muid osi ei kahjusta


Kui sa nüüd ka sealt pildilt lähemalt vaatad, siis pole isegi see karp pandud mootori temperatuuri anduri vahele, sest mootori temperatuuri andurit pettes oleks tulemus vastupidine, küttekulu suureneks, kui külmemaks petta ja kui keegi tahaks millegipärast soojemaks petta, siis oleks külmalt käivitus oluliselt raskendatud.

Kuhu ta siis ühendatakse?

Ise ju ütlesid, et tead mis takisti kuhu panna, miks sa seda nüüd minu käest küsid?
Igatahes kauba ostja saab soovi korral kaasa mudelikohase joonise kuhu täpselt seade ühendada ja kui on tegemist Ida-Virumaa inimesega, siis võin ise paigaldada.


www.vagdiag.ee VAG grupi autode diagnostika, elektri ja remonttööd Ida-Virumaal. Kogemus 4aastat Vw, Skoda, Audi esinduses. 5a. kogemus Honda, Citroen, Kia, Peugeot esinduses. Tel. 53043666 Küsi abi, hinnad soodsad, töö kvaliteetne. www.vaikneauto.ee Helisolatsioon ja helitehnika.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 12.01.10 17:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: vagdiag

... kui on tegemist Ida-Virumaa inimesega, siis võin ise paigaldada.



Mida sa küll selle all silmas pead?
Sedasi sönastades saab sinu lause mitu tähendust.
E olnud küll minu asi öelda, kuid tegemata ka ei jätnud.

Lisaks selliste pakkumiste ja asjadega, kas ka lisad möne hinna jms.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 12.01.10 18:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: vagdiag

... kui on tegemist Ida-Virumaa inimesega, siis võin ise paigaldada.


Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Mida sa küll selle all silmas pead?
Sedasi sönastades saab sinu lause mitu tähendust.
E olnud küll minu asi öelda, kuid tegemata ka ei jätnud.


Oleks võinud ütlemata jätta siiski.
Või ei suuda omavahel seostada pakkuja profiilis olevat asukohamärget "Jõhvi" Eesti kirdeosas asuva maakonnaga, millel nimeks Ida-Virumaa?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 12.01.10 18:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tarmo


Oleks võinud ütlemata jätta siiski.
Või ei suuda omavahel seostada pakkuja profiilis olevat asukohamärget "Jõhvi" Eesti kirdeosas asuva maakonnaga, millel nimeks Ida-Virumaa?


Vöinuks töesti:( , sest profiilis "Jöhvi" jäi töesti maakonnaga seostamata ning lisaks suudan alati 2 maakonda omavahel segi ajada, L-Virumaa ja I-Virumaa.
Vabandused teemaalgajata ees.

Mingigi visioon vöiks hindadest siiski olla ;)


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vagdiag
huviline



Registreerunud 10.01.10
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal


postitati 12.01.10 18:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Tsitaat:
Algselt postitas: tarmo


Oleks võinud ütlemata jätta siiski.
Või ei suuda omavahel seostada pakkuja profiilis olevat asukohamärget "Jõhvi" Eesti kirdeosas asuva maakonnaga, millel nimeks Ida-Virumaa?


Vöinuks töesti:( , sest profiilis "Jöhvi" jäi töesti maakonnaga seostamata ning lisaks suudan alati 2 maakonda omavahel segi ajada, L-Virumaa ja I-Virumaa.
Vabandused teemaalgajata ees.

Mingigi visioon vöiks hindadest siiski olla ;)

Pole hullu, ikka juhtub :) aga hind 900.-


www.vagdiag.ee VAG grupi autode diagnostika, elektri ja remonttööd Ida-Virumaal. Kogemus 4aastat Vw, Skoda, Audi esinduses. 5a. kogemus Honda, Citroen, Kia, Peugeot esinduses. Tel. 53043666 Küsi abi, hinnad soodsad, töö kvaliteetne. www.vaikneauto.ee Helisolatsioon ja helitehnika.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
scottimees
huviline



Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal


postitati 12.01.10 20:07 Tsiteeri


Turborõhuga mängimine on elu aeg inimestele rõõmu toonud. Jõudu tuleb nagu öeldakse õhust :D aga kütusekulu suuremaks ei lähe, kuna rõhuandurit pettes, arvab masin, et rõhk on õige, nagu on tehase poolt ette nähtud. Kuna maailmas on kõik asjad tasakaalus, siis selle "tasuta" võimsuse eest tuleb ükskord maksta ka. Mootori eluiga peale selle vidina paigaldamist hakkab kahanema, lisakoormust saavad nii mootor, käigukast kui ka kõik muud detailid, mis enam lihtsalt ei kesta. Tasub mõelda. Iga asi on kahe otsaga asi :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
vagdiag
huviline



Registreerunud 10.01.10
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal


postitati 12.01.10 20:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: scottimees
Turborõhuga mängimine on elu aeg inimestele rõõmu toonud. Jõudu tuleb nagu öeldakse õhust :D aga kütusekulu suuremaks ei lähe, kuna rõhuandurit pettes, arvab masin, et rõhk on õige, nagu on tehase poolt ette nähtud. Kuna maailmas on kõik asjad tasakaalus, siis selle "tasuta" võimsuse eest tuleb ükskord maksta ka. Mootori eluiga peale selle vidina paigaldamist hakkab kahanema, lisakoormust saavad nii mootor, käigukast kui ka kõik muud detailid, mis enam lihtsalt ei kesta. Tasub mõelda. Iga asi on kahe otsaga asi :)

Scottimees, ka sina oled asjast valesti aru saanud, loe ikka teema läbi, enne kui sõna võtad, sai ju öeldud, et turborõhku ei tõsteta. Muudetakse Kogu parameetrite kompotti korraga, nii, et asi jääb ilusti vägagi tasakaaalu.


www.vagdiag.ee VAG grupi autode diagnostika, elektri ja remonttööd Ida-Virumaal. Kogemus 4aastat Vw, Skoda, Audi esinduses. 5a. kogemus Honda, Citroen, Kia, Peugeot esinduses. Tel. 53043666 Küsi abi, hinnad soodsad, töö kvaliteetne. www.vaikneauto.ee Helisolatsioon ja helitehnika.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 44.8% - SQL: 55.2%]