Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3  4
Autor:
Pealkiri: Audi 90 quattro GTO replica - 1987 - John (Vastuseid: 88 | Vaatamisi: 58003)
john
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Tallinn - Helsink
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90 GTO, Audi 90 Treser, Audi 200 Quattro, El Camino 5.7

postitati 25.12.09 11:42 Tsiteeri
Audi 90 quattro GTO replica - 1987 - John



Üle kolme aasta olen sõitnud igasuguste subarute, nissanite, ja erinevate ameerika raudadega, aga ikka olen ringiga audide juures tagasi. Auto ise on muretsetud kuskilt rakvere külje alt. Hiljem selgus, et tegu on Samziku vana drift projektiga.
Aga originaaliks ma seda autot kohe mitte ei saanud jätta. :P
Minu plaan on siis teha Audi 90 IMSA Replika.
Mootoriks peaks tulema Audi V8 mootor aga seda alles siis kui kerega ühele poole saan.
http://germancarscene.com/wp-content/uploads/audi-24-05-07.jpg

Kui auto endale sain oli ta päris kurvas ja nukkras seisukorras aga kauaks see nii ei jää.
Hetkel olen teinud pea paar kuud uurimisi kuidas ja mismoodi autot teha.
Vähemalt algus on tehtud.
Ostes oli ta enam vähem selline ja siis võtsin selle nii pilbasteks, kui autot võtta annab.
http://images.orkut.com/orkut/photos/OgAAAL--cGzn7-cl9b5Szfhg_BOHJqkqxgOCZUEyStyRXUEmPhi1oJN7j7ZkYHGkJ6_QPpJ0EGhHSPF4-rGihK_1nCUAm1T1ULs2fOIOSH-
W-9j0Ymd7YhTgu2X9.jpg

Hetkel olen lõpetanud karbialused. Loodan, et kõik muu mis tegemist vajab läheb samakergesti.

http://images.orkut.com/orkut/photos/OgAAANJv42MYrFW6ZLFUX3O2UjPEJya_V-zDlkOv-YEciMMkJu2JtIjxlFTNoiAePbdHl2YrbjHMzgZc0psHUmPgk6AAm1T1UGnFH9145Td
8jk6hGfj6fs2egkMJ.jpg

Mõned klõpsud niisama.
Pilt 1
Pilt 2


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tõnts
klubiliige

Avatar


Registreerunud 19.06.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio 2.3 A4 1.9 TDI

postitati 25.12.09 13:59 Tsiteeri


Ohoo:o, päris põnev yritus. Kusjuures seda masinat plaanisin isegi paar korda ära osta - kyll samziku käest ja selle vana käest, kelle käest sina ta said, aga jäid katki need diilid.
Mis plaanid masinaga on? Kas jääb niisama näituseautoks, või hakkad driftima vms? Tänavakõlbulikuks teda niisama lihtsalt ei saa. Aga jään huviga teemat jälgima.:cool:


Life is too short to drive slow...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
püstolett
klubiliige

Avatar


Registreerunud 29.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Q7 4.2 Tdi 2011; A4 q 1.8t AEB; RS6 C6; A8 D4 Lang 3.0Tdi; C4 S6 Plus sedaan

postitati 25.12.09 14:12 Tsiteeri


See on juba väga huvitav mõte. Loodame et projekt ka lõpule viidud saab. Usun et tuleb ilus asi. Edu


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Eero
meeskond

Avatar


Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: A7 BiT, P1, B2 2dq, B2 cq

postitati 25.12.09 14:30 Tsiteeri


Vägev värk, ise hoian kah jubedalt pöialt, et selline auto meie teedele jõuaks. Rock'i DTM replica on kah tegelikult ju väga pull auto, tuleks vaid legaliseerida, et tänavatel sõita saaks. Sellised ikoonid oleksid kindlasti väga toredad asjad mida omada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
john
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Tallinn - Helsink
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90 GTO, Audi 90 Treser, Audi 200 Quattro, El Camino 5.7

postitati 26.12.09 09:34 Tsiteeri


Hetkel on ainuke soov kere valmis saada. Drift ja igasugune muu üritus on hetkel teise järguline.

Päris lambist ma seda ka tegema ei hakanud. Hetkel teen samm-sammult copy-paste siit maha. http://www.audimotorsport.se/imsabygget.html
Aga oma loomingut tuleb ka. Mina näiteks tagumisi uksi kasutama ei hakka ja need teen kerega kohe ühes tükis. Esimesed uksed hakkavad ainult lahti käima.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
KeveN
klubiliige

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võrumaa, Antsla, Kobela; Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 26.12.09 10:08 Tsiteeri


Üks erilisemiad ja loomingulisemaid projekte mida eestimaal kohanud olen. Väike küsimus, kas silllaosad jäädvad samaks ning kuidas v8 moootor ühtib praeguse käigukastiga?


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
arturASE
huviline

Avatar


Registreerunud 31.07.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 2009a. A6 allroad + VW Tiguan 4motion

postitati 26.12.09 10:20 Tsiteeri


Vaadates neid aintud lehe pilte, siis on meil siin arvatavasti lugemist paariks aastaks, mis saab olema kindlasti põnev:D Lihtsalt roppu tööd on vaja teha, et asjast asja saaks. Aga edu ja retsepti kuhjaga sulle!!!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ICE
klubiliige
ac aasta auto 2006 võitja

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool

postitati 26.12.09 10:42 Tsiteeri


Ma soovitan kiiremas korras sinna alla keerata see vedrustus, mis sinna mõeldud (loogiliselt mõeldes coilid). Vastasel juhul saad sa kõvasti ümber teha rattakoopaid ja kere. Kui teed sellist asja esimest korda elus, pole õrna ettekujutust ka, kui mitut nüanssi on vaja jälgida, et kaare kumerused, kaugused ja sada muud asja paika läheks. Vastasel juhul juhtub see, et proportsioonid ja kaared-kumerused ei klapi. Been there, done that.

1. lõplik vedrustus alla
2. TÄPSELT välja arvutada tulevase velje ET ning rehvi välisdiameeter (juhul kui veel pole olemas lõpliku velge-rehvi) ning need maketid ka alla keerata

Alles siis saad sa reaalselt hakata koopaid, karpe ehitama.

Kui sa selle asja valmis teed, pole vaja Aasta Auto konkurssi korraldadagi (pole oluline, mis aasta) :)


Aftermarket.ee Lisavarustus ja tuuning // Petrolheads.ee blogi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
john
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Tallinn - Helsink
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90 GTO, Audi 90 Treser, Audi 200 Quattro, El Camino 5.7

postitati 26.12.09 11:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ICE
Ma soovitan kiiremas korras sinna alla keerata see vedrustus, mis sinna mõeldud (loogiliselt mõeldes coilid). Vastasel juhul saad sa kõvasti ümber teha rattakoopaid ja kere. Kui teed sellist asja esimest korda elus, pole õrna ettekujutust ka, kui mitut nüanssi on vaja jälgida, et kaare kumerused, kaugused ja sada muud asja paika läheks. Vastasel juhul juhtub see, et proportsioonid ja kaared-kumerused ei klapi. Been there, done that.


Kusjuures täitsa õige tähelepanek. Hetkel on mul auto täitsa tühi ja auto on kõrge nagu jeep. Peale õige vedrustuse pean veel mootori ja käigukasti ka paika panema(või siis umbkautse kaalu sinna sisse, et auto maas istuks). Aga neid tiivakaari ei hakka ennem voltima kui karbid valmis.
Siis pean ARK.-i jutule minema. Juhul kui auto saaksin isegi kuidagi arvele siis turvapuuri ma sisse ei pane. Aga kui arvelevõtmine on liiga suur peavalu siis teen puuri sisse ja auto jääb puhtalt ringraja autoks. Aga elame näeme.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Calibra-Escort Cabrio-T5-Astra-LT35 puksiir-

postitati 26.12.09 17:17 Tsiteeri


Ma vist oleks hakanud veits teisest otsast pihta. Pannud tehnika paika ära ja siis hakanud välimust tekitama.
See selleks. Pikka meelt ja püsivust püstitatud eesmärgi saavutamiseks.:)


Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid...FORSS ja IDEEAUTO 5115122
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 26.12.09 19:10 Tsiteeri


Võibolla ma olen karm, aga loodame, et läheb paremini kui urriga. Saad vasti isegi aru, millised ootused sulle sellise projekti avalikustamisega pannakse. Vahel on kasulikum vähem kisa, rohkem villa. ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Joel
meeskond

Avatar


Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi CQ Typ85, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio

postitati 26.12.09 22:06 Tsiteeri


Black'iga nõus, aga antud juhul on näha, et asi veidike ikka liigub. Hoian pöialt, et ei sureks poole peal maha nagu mitmete projektidega meiegi foorumis on juhtunud. Tugevalt toetan Siimu ettepanekut kõigepealt veermik paika panna, sest kogu tiivamajandus on ainulaadne omalooming ja kikkis ET45 14" plekkidega ei ole paraku reaalselt võimalik optimaalseid tolerantse välja kalkuleerida. ARK'i pärast ma väga ei muretseks - tänaval sellise liikuriga liigeldes jätaksid Sa nagunii totaka mulje, st targem ongi teda treilada ja näidata neile, kes temast midagi arvata oskavad...

PS. 90 IMSA GTO velgede ja rehvide laius on ikka eriti rajus "saksa tuning" suhtes...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
john
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Tallinn - Helsink
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90 GTO, Audi 90 Treser, Audi 200 Quattro, El Camino 5.7

postitati 28.12.09 14:51 Tsiteeri


Esimesed pikad pühad veetsin meelsasti garaazis.

http://images.orkut.com/orkut/photos/OgAAAH-UIWyJ3_8PW7UstkmKfwA3BsfLAbUFfLD78KiPV0TlI89xkD0Weyb9733CyZuI0QGsVVpwcHh9OTEm72VOwK8Am1T1UMRHqdDKCQ8
SN1qfLjKG-SuXvV_j.jpg

http://images.orkut.com/orkut/photos/OgAAAMNcDKltUyEmyQr5H_QtJhNg8i2jnv4fRJ0qH_U-rfA_to8iWrKOLUD1xuwSmzTRF5p_TcAouMXTVQ2TRTT7WasAm1T1ULPGw_nTZiX
4nZNcsac-QqqgmROA.jpg

http://images.orkut.com/orkut/photos/OgAAALdo3jkK_ZeYI_U_Ul4-iV8BaOXgc2rYktuiYv49luiyKNzcSC24EaGaSeKa9d9DxzBYVmEl24GmH8n6En-fLg0Am1T1UNXSfwhhXaf
XlUebbZJBpzqp0Sk4.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 28.12.09 16:07 Tsiteeri


Ma saan aru, et kodustes tingimustes pole suurte kerepaneelide stantsimine võimalik, kuid kas nende pisikeste plekitükikeste üksteise kõrvale keevitamise asemel poleks mõistlikum klaasriiet ja vaiku kasutada? Nii kaalu kui teostuse poolest. Ropp pahtel, mis kõigi nende õmbluste silumiseks ja nurgelise aluspinna peitmiseks kulub ja mõne aasta pärast hakkab rooste vast ikkagi ilusti kvadraatidesse jaotatuna välja pressima... Et võtaks tehnoloogia poolest eeskujuks hoopis NSX > F50 conversation'i?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Vihane-Tihane
klubiliige

Avatar


Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 TQ 20v avant ja 120 Prado

postitati 28.12.09 16:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Ma saan aru, et kodustes tingimustes pole suurte kerepaneelide stantsimine võimalik, kuid kas nende pisikeste plekitükikeste üksteise kõrvale keevitamise asemel poleks mõistlikum klaasriiet ja vaiku kasutada? Nii kaalu kui teostuse poolest. Ropp pahtel, mis kõigi nende õmbluste silumiseks ja nurgelise aluspinna peitmiseks kulub ja mõne aasta pärast hakkab rooste vast ikkagi ilusti kvadraatidesse jaotatuna välja pressima... Et võtaks tehnoloogia poolest eeskujuks hoopis NSX > F50 conversation'i?

Ilmselt kipub see asi tihti nii olema, et kui sa ei ole kunagi vaigu ja klaasriidega mässanud, siis tundub see ettevõtmine ulme raske ja keeruline. Seetõttu kasutataksegi võtteid, mis käpas rohkem. Näiteks vaiguga mässaja teeks kõik esisilla talad ka võimalusel klaasfiibrist:D


BLOW-JOB is better then NO JOB
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pprz
klubiliige



Registreerunud 01.10.02
Kasutaja on eemal


postitati 28.12.09 17:50 Tsiteeri


Raske on öelda, kumb tehnoloogia parem oleks. Enamus Eestis custom-tehtud widebody'dest on ehitatud just klaasfiibrist ja needki kipuvad ära lagunema. Liitekohtadesse tulevad praod jne. Küsimus on auto kasutussageduses/koormuses ja ehituse tehnoloogias - kasutatavad liimid, needid, kuhu ja kuidas kinnitatakse. Kõva pluss fiibri puhul on see, et see ei roosteta. Kaal ka muidugi.

Auto kui selline muidugi üks lemmikuid, koos 200 jm (ring)raja aparaatidega.


foto&videoteenused: sergeizjuganov.com / @zju / facebook
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ICE
klubiliige
ac aasta auto 2006 võitja

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool

postitati 28.12.09 18:16 Tsiteeri


Üldiselt on nii, et kellel on raha, teeb ikka plekist. Jätame know-how kõrvale (ehk Eesti).
Ma panen mõned pros & cons:
1. plekk on pmst tugevam ning ei ela edasi, mida ei saa öelda fiibri kohta. Fiiber mängib igavesti
2. fiibri puhul saab teha vormid ehk siis kui midagi juhtub, vorbid uue detaili
3. plekk roostetab aga saab muidugi seda kõike minimaliseerida
4. keerulised fiiberosad võivad kaaluda julmalt, isegi vormiga tehes
5. kinnitused saab teha plekile üldiselt tugevamad kuna fiiber teedest tuleva vibratsiooniga annab ajajooksul järele.
6. fiiberdetaile ei saa kuigi hästi siduda plekiga, materjalid on liiga erinevad. Ehk siis pragude oht on väga suur. Palju oleneb ka detailist.

Praegu vaadates seda projekti siis need küljekarbid plekist on parem variant kui fiibrist isendid. Samas esitiivad teeks ma kindlasti fiibrist, ka tagatiivad. Pampritest pole mõtet vist rääkidagi :) Ehk siis John sa pead tegema ikkagi kõne inimesele, kes on suht ainuke vend meiemaal, kes sulle stanged koos vormidega TASEMEL valmis teeb. Numbri saad vajadusel minu käest.

Hetkel on selle projektiga nii, et tehakse neid töid, mida ise osatakse ning mis ei ole seetõttu kallid. Kulukad tegemised on alles ees :) Tasemel selline auto maksab ise tehes suurusjärgus 150-200 000.- (sõna TASEMEL peaks seal ees käima). Võtmed kätte variandiga x2.
Kui isa/vend/õde/ema/naine/vanaema/koer on hea automaaler, saab hullult kokku hoida :)

Ps. hullult edu selle projektiga. Mõned teavad, et kunagi oli plaanis sama asi teha. Kuigi eelpool mainitud plastivend oli mul tööl, ei julgenud seda tegemist ette võtta (liiga kallis ning polnud nii head keevitajat oma inimest).
Ps2. Olen nõuga valmis aitama iga kell. Widebodydega kindlasti pole kuigi palju inimesi kokkupuutunud :)


Aftermarket.ee Lisavarustus ja tuuning // Petrolheads.ee blogi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
john
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Tallinn - Helsink
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90 GTO, Audi 90 Treser, Audi 200 Quattro, El Camino 5.7

postitati 28.12.09 19:30 Tsiteeri


Kahjuks ei hakka vaidlema kumb on lihtsam - metall vs fiiber. Hetkel on keevitamine suuremas jaos käppas aga praktika kulub suuremas korras kindlasti marjaks ära. Kui metallist kere kunagi valmis saab siis ei ole mingi probleem leida inimesi, kes klaasriidest vormid teevad. Selle tööga õpin kinldasti palju rohkem metallist, kui mõne summuti keevitusega. Hetkel on hea võimalus oma praktika hobiks-tööks muuta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
pampkuri
huviline

Avatar


Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ

postitati 28.12.09 21:32 Tsiteeri


Ole hea mees ja käi kõik keevitused tinaga üle.


Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rix30
huviline



Registreerunud 19.04.09
Asukoht: Lielahti.
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S3 1,8T 8L

postitati 03.01.10 11:32 Tsiteeri


Tina pahtliga soovitaks Ja pärast teiste pahtlitega.Kui tinaga, pelgan seda varjanti.Sul keevitusi piisavalt palju ja raskeks muutuda võib. Aga siiski edu !!!;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 03.01.10 12:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: john
Aga originaaliks ma seda autot kohe mitte ei saanud jätta. :P
Minu plaan on siis teha Audi 90 IMSA Replika.
Mootoriks peaks tulema Audi V8 mootor aga seda alles siis kui kerega ühele poole saan.

Tohib küsida, miks just IMSA replica? St, kas sellel on ka mingi praktiline väärtus või pigem vaimne? Kui vastad, siis palun põhjenda, et mis mõttes praktiline või siis mis mõttes vaimne.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ICE
klubiliige
ac aasta auto 2006 võitja

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool

postitati 03.01.10 12:30 Tsiteeri


Tsitaat:

Tohib küsida, miks just IMSA replica? St, kas sellel on ka mingi praktiline väärtus või pigem vaimne? Kui vastad, siis palun põhjenda, et mis mõttes praktiline või siis mis mõttes vaimne.


Fantastiline :D
Seepärast mulle Maku meeldibki, pole lihtne tegelane (Y)

John, lisaks selgita miks sa kohvi piimaga jood!


Aftermarket.ee Lisavarustus ja tuuning // Petrolheads.ee blogi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 03.01.10 12:33 Tsiteeri


John joob piimaga kohvi või? :o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
john
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Tallinn - Helsink
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90 GTO, Audi 90 Treser, Audi 200 Quattro, El Camino 5.7

postitati 03.01.10 13:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Tohib küsida, miks just IMSA replica? St, kas sellel on ka mingi praktiline väärtus või pigem vaimne? Kui vastad, siis palun põhjenda, et mis mõttes praktiline või siis mis mõttes vaimne.


Inetu on küsimusele küsimusega vastata aga, miks keegi ültse midagi teeb?
Mina üritan elu huvitavaks teha. Aga kui päris aus olla siis jään sulle vastuse võlgu. Ma teen seda, sest ma tahan seda teha. Teisiti ei oska ma seda seletada.

PS! Ja kohvi ma ei joo ammugi :D Kohvi pidi ajurakke hävitama. Ma panustan Statoili kakole, sest seal on piim juba sees.

Aga täna õhtul peaks teine karp ka ilusti valmima. :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Samzik
klubiliige



Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A

postitati 04.01.10 23:11 Tsiteeri


Küsin võibolla rumalalt aga miks sa plekki ei pinni? Kui see on õige termin. Ehk siis haamriga ei anna talle kuju alasi peal nö.


Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3  4
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2009
Täiendanud indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2016
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 0.3% - SQL: 99.7%]