Lehekülgi: 1 2 3 .. 8 |
Silverpm
huviline
Registreerunud 06.04.08
Kasutaja on eemal
Auto: Need vanemad ikka.
|
postitati 21.12.09 22:22
|
|
|
Audi V8 4.2 Q - 1991 - RKsilver / MÜÜDUD
Tervitus siis ka minupoolt.
Alguseks võin öelda, et olen seda audit (mitte konkreetset) tükk aega sihtinud.
Nüüd siis ka selline asi sai võimalikuks.
Toodud sai ta siis Tartu-st kus temal järgi sai käidud.
Esmamulje autost jäi supper, seda praegugi kuid tegemist on siit-sealt.
Vahetatud on:
Küünlajuhtmed
Küünlad Bosch
rootorid
Jagajakaaned
piibud (juhtmetega kaasas)
Tehnika kohpealt:
Mootor 213kw
Õli+filter
plokikaane tihendid
klapikambri kaane tihendid
simmerid jne
Veermik:
Tagumine juhipoolne õõts vahetatud.(Tänud Eints.),
Rooliotsad vahetatud koos stabikapuksidega.
Roolilatt vahetatud+uus kaitsekumm ja tihendid.
Välimuselt:
Tagatuled toonlakist eemaldatud.
Antenn sirgeks painutatud, et käiks ilusti üles-alla.
Räägime siis täpsemalt mis sellel V8-l peal ka on..
4 Vedu mida ei saa mainimatta jätta..
4x el aknad
Elektrilised peeglid
Elektriline katuseluuk
Istmesoojendused nii ees kui taga
Kesklukk
Püsikiiruse hoidja.
Auto arvuti, ehk GPS,WIFI,TV,INTERNET ja palju muud.
Ja totaalselt rahulik ja mugav automaat kast.
Silver
|
|
|
|
Silverpm
huviline
Registreerunud 06.04.08
Kasutaja on eemal
Auto: Need vanemad ikka.
|
postitati 24.12.09 19:49
|
|
|
sai surved silindrites ära mõõdetud
1 6.7-6.9
2 10.2-10.4
3 6.5-6.7
4 9.9-10.1
5 10.3-10.5
6 9.8-10
7 5.9-6.1
8 9.9-10.1
proovisin õli lisada silindrisse, asi ei paranenud karvavõrdki..
esmaspäeval tellib ära plokikaane tihendid mõlemad (igakjuhuks korraga vahetab ära)
sisselaske tihendid 2 tükki
klapisääre tihendid 32 tükki ja palju muud.
|
|
|
|
Simps
klubiliige
Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal
Auto: erinevad
|
postitati 24.12.09 19:59
|
|
|
Kui hiljem need pildid tulevad ?
Audi pole lihtsalt auto - Audi on stoori omaette
|
|
|
|
altz1
huviline
Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: V8tt
|
postitati 24.12.09 21:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: RKsilver
sai surved silindrites ära mõõdetud
1 6.7-6.9
2 10.2-10.4
3 6.5-6.7
4 9.9-10.1
5 10.3-10.5
6 9.8-10
7 5.9-6.1
8 9.9-10.1
proovisin õli lisada silindrisse, asi ei paranenud karvavõrdki..
esmaspäeval tellib ära plokikaane tihendid mõlemad (igakjuhuks korraga vahetab ära)
sisselaske tihendid 2 tükki
klapisääre tihendid 32 tükki ja palju muud. |
Surved on ikka äärmiselt s*tad selle v8 puhul. Väga heas korras 4.2-el on 14bar kõigis silindrites. 12,5-13 on tavaliselt korralikult hooldatud ca
300-400k läbisõiduga audi v8 kones. Põhjalikud kaanetööd ootavad sind ees, kuid ilmselt enam rõngad/kolvid/plokk ka just esimeses nooruses ole...
|
|
|
rkrimm
huviline
Registreerunud 09.06.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: V8 4.2TT man projekt; S6 2,2t man.
|
postitati 24.12.09 21:25
|
|
|
Väike asjakohane lohutus, et minu v8 projektika jõulukink mulle olid veel madalamad surved . Keskeltläbi nii kuskil 3-6, ühes ei suvatsenud manomeeter üldse liikudagi ning kahes oli isegi 14 ja 14,5 . Lühidalt sama remont ootab mind ka ees nagu ka sind .
|
|
|
m0cc
huviline
Registreerunud 27.10.07
Kasutaja on eemal
Auto: W213, 5008
|
postitati 24.12.09 22:20
|
|
|
Vähemalt on jälle üks V8 leidnud korraliku omaniku .
Edu.
|
|
|
Silverpm
huviline
Registreerunud 06.04.08
Kasutaja on eemal
Auto: Need vanemad ikka.
|
postitati 24.12.09 22:39
|
|
|
Tänud, Jõulukingina helistati mulle natuke aega tagasi just (23.42), ning jupid mis palusin eile, et oleks tellida vaja, on juba kohale jõudnud
Saab Juba homme/täna hakata tähtsamate asjade vahetusega.
Hetkel jäävad vahetamata ainult saaled kuna seekuu lihtsalt ei vea nendega välja.
Kuid:
Kolvirõngad, plokikaanetihenid, klapikambrikaane tihendid ja 2 sisselaske kollektori tihendit ja klapisääretihendid saavad vahetatud : )
edit: Mario, kui sul homme midagi teha ei ole siis võid külla tulla ja käe külge lüüa : )
|
|
|
|
rkrimm
huviline
Registreerunud 09.06.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: V8 4.2TT man projekt; S6 2,2t man.
|
postitati 24.12.09 23:21
|
|
|
Kui väga suureks saladuseks ei ole siis kui palju sul kogu see kompott maksma läheb ?
|
|
|
Silverpm
huviline
Registreerunud 06.04.08
Kasutaja on eemal
Auto: Need vanemad ikka.
|
postitati 25.12.09 09:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rkrimm
Kui väga suureks saladuseks ei ole siis kui palju sul kogu see kompott maksma läheb ? |
ei ole saladus
1420 krooni plokikaane tihendid, klapisääre tihendid 260 krooni, klapikambrikaane tihend 300 krooni
Kolvirõngaste/sisselaske tihendite hinna jään võlgu, pole hetkel veel juppe koos arvega kätte saanud ning peast täpselt ei mäleta neid..
eriti kallid ei olegi kui aus olla.
|
|
|
|
Eints
klubiliige
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-
|
postitati 25.12.09 10:12
|
|
|
Tuletan meelde, et sul oleks vaja ka uusi plokaane polte ja kahjuks hetkel ei mäeta kas mõlemad karteri kaaned käisid kokku spets silikooniga või
tihenditega.
Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
|
|
|
|
Silverpm
huviline
Registreerunud 06.04.08
Kasutaja on eemal
Auto: Need vanemad ikka.
|
postitati 25.12.09 10:13
|
|
|
uusi polte, oled sa kindel ?
Kui jah siis võtab need ka ära
|
|
|
|
arsi
huviline
Registreerunud 09.02.06
Asukoht: Lasila/ Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: Audi v8 3,6 aut.91, Audi V8 3,6 aut 89, Opel vectra B 1,8 Kia ceed gt line 2016. Subaru legacy
|
postitati 25.12.09 10:23
|
|
|
Millised rõngad sa sinna sisse istutad ? Tehas ju ei anna rõngaste remontkomplekti .
|
|
|
|
Silverpm
huviline
Registreerunud 06.04.08
Kasutaja on eemal
Auto: Need vanemad ikka.
|
postitati 25.12.09 10:26
|
|
|
Pigem ei ole sinna olemas kolvikomplekti, samas atoy anna täitsa rõngaid
|
|
|
|
Eints
klubiliige
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-
|
|
Silverpm
huviline
Registreerunud 06.04.08
Kasutaja on eemal
Auto: Need vanemad ikka.
|
postitati 25.12.09 23:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Eints
Autodata annab igatahes, et vaheta poldid Oled sa üldse kindel et rõngaid
vaja vahetada? Surve võib ka mitte pidavatest klappidest ära olla. Seda aitab kindlaks teha surve test. Küünla ava kaudu lastakse silindrisse suruõhk
asendis kus kõik klapid on suletud seisus. Olenevalt sellest kuhu hakkab läbi susisema, kui rõngad siis karterisse, kui väljalaskesse siis väljalaske
klapid ei pea ja kui sisselaskesse, siis sisselaske klapid ei pea. Kui oleks rõngaste viga, siis õli lisamine silindritesse peaks survet tõstma. Kui
õlirõngad kinni oleks, siis oleks surved väga head ja küünlad paksu õlipõlemise sodiga koos. Profilaktika mõttes org. kolvirõngaid B-jurakate vastu
vahetama ei hakkaks
V8 mootorite puhul pidid väljalaske klapid ära põlema kui gaasijaotus päris paigas pole |
Ja Einar, sul on 100 protsendiliselt Õigus, hetkel esimene plokipea maas ja vaja 2 uut väljalaske klappi, võtan nood vw 2.0 dochi pealt kuna uusi
mõtetu tellida
kõik väljalaske klapid lekivad, nii kui diislit peale valasin nii oli vaja kohe kanku panna alla väljalaske poolele..
2 väljalaske klappi on sellised, et nagu oleks neile näidatud tohutut kuumust..
teen alguses vaikselt 1 plokipea ära ja siis võtan alles järgmise ette, ei taha teada milline too välja näeb ..
|
|
|
|
Imres
huviline
Registreerunud 11.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Competition quattro 20vt
|
postitati 26.12.09 07:40
|
|
|
Tahaks juba pilte näha, autost ja remondist.
Jõudu ja paksu rahakotti!
|
|
|
Samzik
klubiliige
Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A
|
postitati 26.12.09 16:00
|
|
|
Siis võib ju juhtuda et saad gaasigi tööle, ennem kindalsti laskis gaas lihtsalt jalga
Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
|
|
|
|
Teder
huviline
Registreerunud 05.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Kia Sportage
|
postitati 26.12.09 18:38
|
|
|
Mis siis sellist kuumust tekitab seal? Selle põhjuseks on äkki gaas. Olen sõitnud paljude gaasiautodega ja kulnud seda klapi põlemise jama kah.
Paigaldajad ise ei räägi, et gaas mootorile kahjulik oleks, pigem kasulikum kui bensiin. Kuid vaatasin ühte asjaolu
http://www.ecotrans.ee/Autogaas.9.0.html
tabelist selgub, et number 102 viitab oktaanarvule. Kõrgem oktaanarv tähendab kõrgemat detonatsioonikindlust. Auto mootor töötab stabiilsemalt ja
vaiksemalt. Kõrgem põlemistemperatuur kindlustab puhtama põlemise, mis oma- korda kindlustab selle, et mootor püsib puhtamana. Nagu eelpool öeldud ei
vaja ECOM 102 lisaaineid tagamaks kütuse kvaliteeti.
Kas tõesti kõrge põlemistemperatuur põletab klapid, liiga palju olen neid juhtumeid juba näinud, paneb mõtlema.
|
|
|
Eints
klubiliige
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-
|
postitati 26.12.09 19:21
|
|
|
Pakun, et see on paigast ära gaasijaotuse ja gaasi koosmõju. Nagu ennem mainisin, siis vale gaasi jaotusega kipuvad v8 mootoril klapid ära põlema.
Gaasi süsteemidega masina puhul olen varemgi kohanud mootori raua riknemist
Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
|
|
|
|
Silverpm
huviline
Registreerunud 06.04.08
Kasutaja on eemal
Auto: Need vanemad ikka.
|
postitati 26.12.09 19:50
|
|
|
Nii, masin nüüd niikaugel, et oleks vaja märgid paika panna, minupoolt on tehtud siis kõik, et seda teha, kuid vaja leida inimene vähemalt
emaspäevaks, kuna masinaga kindlasti vaja liigelda vastavalt asjaoludele, kuna teine sõiduk kahjuks ka ei soovi koostööd teha (elektroonika jama)
Nii, et kui SEAL LEIDUB heatahtlikku inimest kellel oleks abinõu olemas, siis paluks sind, võtta minuga ühendust.
Kõik telefonid ja aadressid on olemas profiilis.
See heategu saab ka Hästi tasutud (rahalises mõttes)
või kui tõesti ei saa siis pean selle abinõu kahjuks ise valmis tegema..
EDIT:
Pildid leiate SIIT
On küll udused kuid vast saate aru mida üle pean elama
Nii, on 2 varianti kuidas nukad olla saavad, kumb variant on õige ?
PILT
EDIT:
niipalju siis sellest, ma mõtlesin miks esimese plokikaane number 5 polt kergelt lahti tuli...
üritades asja pingutada 60nm oli asi juust ja plokk keermetest puhas.. (iga mehaaniku unistus ütleks ma)
teine asi, kõrvalistuja poolne osa, tagant vimane ja eelviimane silinder, sõidusuunas on mõnusad kriipimisjäljed
sama ka juhipoolse osaga ja viimane silinder.
egas midagi, saab vähemalt uue mootori otsida..
kellel pakkuda siis antke aga tuld.
Mina aga vahepeal monteerin mootori vahelt maha.
Vot see on juba jõulukink, küll hilinemisega aga jah...
edu mulle.
Edit2:
olen uurinud ja neid mootoreid on võimalik isegi remontida, hoonimise/puurimisega, kuna tegemist ei ole nikkelkattega silindritega, vaid puhas
alumiinium..
Sellejaoks vaja spetsiaalset alumiiniumi jaoks mõeldud hooni...
Päike hakkas särama, äkki saab veel asja
|
|
|
|
Silverpm
huviline
Registreerunud 06.04.08
Kasutaja on eemal
Auto: Need vanemad ikka.
|
|
laur4
huviline
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A90Q, P944, UAZ469
|
postitati 28.12.09 06:51
|
|
|
Lihtsalt infoks mainin ära juhuks, kui uut plokki ei leia. Soomes saab lasta neid silindriseinu taastada. Praegusel juhul peab vist ainult 2 hülssi
üle käima ja see vast üle mõistuse kallis ei ole.
|
|
|
Silverpm
huviline
Registreerunud 06.04.08
Kasutaja on eemal
Auto: Need vanemad ikka.
|
postitati 28.12.09 07:10
|
|
|
Uus plokk juba leitud ja täna ka sellele järgi.
Kui keegi vanat plokki osta ei soovi, või hind ei sobi siis sellest vanast V8 plokist tuleb Üks hea diivanilaud, keset suurt halli ülakorrusel
|
|
|
|
Silverpm
huviline
Registreerunud 06.04.08
Kasutaja on eemal
Auto: Need vanemad ikka.
|
postitati 29.12.09 15:28
|
|
|
Nii, natuke uuendust, aitäh kasutajale Westa, kes siis loovutas väikse raha eest ploki.
Hetkeseisuga plokk tühjaks roogitud ja puhtaks pestud ning kohe saab alustada kolvide ja väntvõlli ringiviskamisega.
Vahepeal on endale muretsetud 10l 10w40 õli, õlifilter, õhufilter juurde.
kuid plokikaanetihendeid pole veel kätte saanud..
kuid täna saab juba vist(kui jõuan valmis) mootori tagasi aiste vahele tõsta : )
|
|
|
|
raemees
huviline
Registreerunud 18.09.09
Asukoht: Rae vald
Kasutaja on eemal
Auto: BMW E90 320dA 2008a
|
postitati 29.12.09 16:54
|
|
|
Kui aega pane tegudest pilte !
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 .. 8 |