Fontuura
huviline
Registreerunud 16.11.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.12.09 20:02
|
|
|
Audi 90Q 2.3 100kw probleem.
Vahetasin oma vw vento audi 90 quattro vastu.Ventol oli 1.8 66kw mootor aga audil on 2.3 100kw. Audi on selle kõrval kuidagi maru uimane.Ventol oli
isegi parem minek. Audi ei taha kuidagi edasi liikuda.Audil oli pritse peal see suur kummilõdvik katki,mõrasid täis.Arvasin et sellest
probleem.Vahetasin ära aga erilist muutust ei märganud.
Oskab keegi ütelda milles viga võib olla?Ise ei jaga sellest pritse mootorist eriti palju.
Ette tänades Mario =)
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 10.12.09 20:08
|
|
|
ALguseks soovitaks ma kõik filrid ja küünlad ära vahetada. Kui ei aita, siis võiks teist pritsepead kasutada.
|
|
|
|
Fontuura
huviline
Registreerunud 16.11.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.12.09 20:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KeveN
ALguseks soovitaks ma kõik filrid ja küünlad ära vahetada. Kui ei aita, siis võiks teist pritsepead kasutada. |
Eelmine omanik ütles, et ta vahetas kõik küünlad ja küünlajuhtmed ära. Filtrite all mõtled õli, õhu ja bensiinifiltrit?
|
|
|
vx_105
Bännitud
Registreerunud 21.03.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.12.09 20:45
|
|
|
100-l gaas sellise ehitusega, et enne kui üsna põhja ei vajuta, eriti ei liigu ka. Kui alles kusagil üle poole gaasi on alla vajutatud, siis avab
teise siibri ja siis hakkab mingi minek tulema.
100 on ilmselt ka raskem kui see VW oli, seega kuigi KW on oluliselt rohkem, on ka raskem kiirendada. Max kiirus peaks suurem olema, ma arvan et VW
200 km/h ei saanud kätte, kui 100 normaalselt korras on, siis saab (mul spidoka järgi 205 km/h max. olnud 98 KW mootoriga 100-l). Ei maksa ka pöördeid
karta, ega 2000 pöörde juures mingit superkiirendust polegi. Vahel kui vaja, lasen 3. käiguga 100-ni välja.
|
|
|
Fontuura
huviline
Registreerunud 16.11.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.12.09 21:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: vx_105
100-l gaas sellise ehitusega, et enne kui üsna põhja ei vajuta, eriti ei liigu ka. Kui alles kusagil üle poole gaasi on alla vajutatud, siis avab
teise siibri ja siis hakkab mingi minek tulema.
100 on ilmselt ka raskem kui see VW oli, seega kuigi KW on oluliselt rohkem, on ka raskem kiirendada. Max kiirus peaks suurem olema, ma arvan et VW
200 km/h ei saanud kätte, kui 100 normaalselt korras on, siis saab (mul spidoka järgi 205 km/h max. olnud 98 KW mootoriga 100-l). Ei maksa ka pöördeid
karta, ega 2000 pöörde juures mingit superkiirendust polegi. Vahel kui vaja, lasen 3. käiguga 100-ni välja. |
Sellel peaks samamoodi olema et teine siiber avaneb hiljem. Kui ma kiirendan siis kuskil 4000 pöörde juures kaub ültse minek ära.Kõige paremini liigub
ta 2000-3000 pöördeni.Üleültse on kuidagi väga tuim.Kruusa peal ratast ei saa absoluutselt ringi käima.lihtsalt ei jõua.
|
|
|
arro
klubiliige
Registreerunud 10.11.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C3 quattro, C4 quattro
|
|
kristo80
huviline
Registreerunud 25.04.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 b5 1.8TQ Hoehnester
|
postitati 11.12.09 08:24
|
|
|
Audil on pritse peal see suur kummilõdvik, selle all on kumersõel, keera see teistpidi ja pöörded jooksevad jälle lõpuni.
PS! mul oli sama mure
|
|
|
Fontuura
huviline
Registreerunud 16.11.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.12.09 09:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kristo80
Audil on pritse peal see suur kummilõdvik, selle all on kumersõel, keera see teistpidi ja pöörded jooksevad jälle lõpuni.
PS! mul oli sama mure |
Vahetasin kummilõdviku ära.Enda omal oli kumer pool ülespoole.Ja see mis asemele panin oli kumer pool allapoole.
Kuidas see ültse mõjutab minekut?Märkasin ka sellist asja et kui vahetasin seda lõdvikut siis seal pritse klapi peal oli üks pisike kuullaager.Ise ei
kujuta ette kust see sinna sai.
|
|
|
kristo80
huviline
Registreerunud 25.04.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 b5 1.8TQ Hoehnester
|
postitati 11.12.09 19:18
|
|
|
Ma arvasin sama, et kuidas selline asi võib üldse mõjutada, aga mõjutab ja vägagi.
Seda põhjendab füüsika (ma arvan ) ühtepidi pääseb rohkem õhku sõelast
läbi kui teistpidi. kui sellel vahet poleks siis, võinuks sakslased sinna sileda sõela külge kruvida.
|
|
|
Fontuura
huviline
Registreerunud 16.11.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.12.09 19:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kristo80
Ma arvasin sama, et kuidas selline asi võib üldse mõjutada, aga mõjutab ja vägagi.
Seda põhjendab füüsika (ma arvan ) ühtepidi pääseb rohkem õhku sõelast
läbi kui teistpidi. kui sellel vahet poleks siis, võinuks sakslased sinna sileda sõela külge kruvida. |
Aga kumba pidi ta siis olema peab?
Kas lohk peab allapoole jääma või üles?
|
|
|
kristo80
huviline
Registreerunud 25.04.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 b5 1.8TQ Hoehnester
|
|
westa
huviline
Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Tallinn, Tampere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant C4 2,5TDi,Audi A4 Avant 2,6 V6,Audi 100 C4 2,5TDi,Audi 5000 2,0d,Audi 80 B3 1,8
|
postitati 11.12.09 19:42
|
|
|
Ja R5 on suht kapriisne lisa õhu ja umbes benafiltri kohalt.
|
|
|
|
Fontuura
huviline
Registreerunud 16.11.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.12.09 21:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: westa
Ja R5 on suht kapriisne lisa õhu ja umbes benafiltri kohalt. |
Benafilter on tal põhja all jah?
Üks sõber mainis mulle et kui tahan üles leida kohad kust mootor lisa õhku saab siis tuleb eetrit pihustada võiamlikesse kohtadesse. Samal ajal peab
auto käima ja kui tuurid tõusevad siis on õhuleke.
On se õige?
|
|
|
vx_105
Bännitud
Registreerunud 21.03.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.12.09 21:41
|
|
|
Bensiinifiltrit tasub ikkagi kapoti alt otsida.
|
|
|
karly
huviline
Registreerunud 26.11.08
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.12.09 21:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Fontuura
Tsitaat: | Algselt postitas: westa
Ja R5 on suht kapriisne lisa õhu ja umbes benafiltri kohalt. |
Benafilter on tal põhja all jah?
Üks sõber mainis mulle et kui tahan üles leida kohad kust mootor lisa õhku saab siis tuleb eetrit pihustada võiamlikesse kohtadesse. Samal ajal peab
auto käima ja kui tuurid tõusevad siis on õhuleke.
On se õige? |
Täidsa õige jah.
Endal sai ka see läbi tehtud ja ei ühtegi leket ja mootor käib kui kell ja ei ole mingeid probleeme
|
|
|
Fontuura
huviline
Registreerunud 16.11.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.12.09 22:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: karly
Tsitaat: | Algselt postitas: Fontuura
Tsitaat: | Algselt postitas: westa
Ja R5 on suht kapriisne lisa õhu ja umbes benafiltri kohalt. |
Benafilter on tal põhja all jah?
Üks sõber mainis mulle et kui tahan üles leida kohad kust mootor lisa õhku saab siis tuleb eetrit pihustada võiamlikesse kohtadesse. Samal ajal peab
auto käima ja kui tuurid tõusevad siis on õhuleke.
On se õige? |
Täidsa õige jah.
Endal sai ka see läbi tehtud ja ei ühtegi leket ja mootor käib kui kell ja ei ole mingeid probleeme |
Ex pean kah selle läbi tegema
Üks voolik tundub suht räbal. see mis jagaja külge vist läheb.
|
|
|
Ardo
huviline
Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
|
postitati 11.12.09 22:03
|
|
|
Kust seda eetrit saab ja palju maksab? Kuidas täpsemalt käib see katsetamine? Lihtsalt lampi lasen mingi koguse kahtlustatavale kohale?
|
|
|
|
Simps
klubiliige
Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal
Auto: erinevad
|
postitati 11.12.09 22:13
|
|
|
Suvalisest tanklast või autopoest.
Audi pole lihtsalt auto - Audi on stoori omaette
|
|
|
|
Fontuura
huviline
Registreerunud 16.11.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.12.09 22:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: airbag
Kust seda eetrit saab ja palju maksab? Kuidas täpsemalt käib see katsetamine? Lihtsalt lampi lasen mingi koguse kahtlustatavale kohale?
|
See on minu arust stardi abi nime all ja seda saab bensukast=) Lased selliste kohtade peale kus võiks õhulekked olla.
|
|
|
kristo80
huviline
Registreerunud 25.04.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 b5 1.8TQ Hoehnester
|
postitati 12.12.09 10:01
|
|
|
carburetor cleaner - sokkeris müüakse, alla 100 maksis kunagi
|
|
|
Fontuura
huviline
Registreerunud 16.11.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.12.09 10:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kristo80
carburetor cleaner - sokkeris müüakse, alla 100 maksis kunagi
|
Stardi abi on eetripõhine, peaks sobima see kah. Ja se maksab mingine
60eeku
|
|
|
Caliper
huviline
Registreerunud 22.03.06
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi90q
|
postitati 15.12.09 22:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: vx_105
Bensiinifiltrit tasub ikkagi kapoti alt otsida. |
Otsida ju vöid, aga vaevalt selle sealt leiad. Asub siiski juhi tagumise ratta ees olevas koopas koos pumbaga.
Nii... esiteks, ei tasu ikka vötta endise omaniku(müüja) juttu nii kullana midagi. Oma silm on peremees ja soovitan köik üle kontrollida. Ja suht
loogiline on esmaseks hoolduseks vahetada vedelikud ja filtrid, kontrollida voolikud ja kinnitused üle. Teiseks ei ole tegemist ju tehasest tulnud
autoga, vaid ikka sadu tuhandeid km läbi vuranud isendiga, mis aga muidugi ei pruugi olla pöhjuseks uimasusele. Soovitaks üle vaadata süütenurk,
jagaja sisu, jne. Millal moto rihm vahetatud peaks olema, uuri järgi, kulunud ja veninud rihm annab ka tunda. Kontrollida vöiks ju ka silindrite
surveid, pihustite surveid jne...tööpöld suur ja lai. Ise söitsin sarnase isendiga mitu aastat ja vurab veel praegugi, ei kurda küll et uimane oleks,
just mönusalt sujuv aga suht jöulise minekuga Ja kindlasti olid harjunud
oma pooleveolisega nö sussi tömbama, nüüd oled saanud AUTO omanikuks. Pead arvestama, et kaks vedavat silda on ikka midagi muud kui üks, ei maksaks
kohe unistama hakata suurte ja jöuliste(pean silmas viledega) masinatega vöistlemisest. 100kw on paras kulgemiseks ja quattro sinna juurde, et ilusti
teel püsida. Kuigi mina ei kurda et oleks olnud probleeme nelja vao maha jätmisega pehmemasse pinnasesse, kuid siiski igaks asjaks öige vahend!
Igal juhul edu ja jaksu Sulle ja ära vöta midagi isiklikult!
|
|
|