Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Seatapp Audiga, ehk mida autoga edasi teha...? (Vastuseid: 25 | Vaatamisi: 5978)
erikhi
huviline



Registreerunud 12.04.07
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2,8 quattro aut

postitati 10.12.09 17:33 Tsiteeri
Seatapp Audiga, ehk mida autoga edasi teha...?



Öösel jooksis metssiga ette. Kiirus oli 100km/h. Autol nimelt. Sea kiirust ei tea, igatahes lendas 50 meetrit pimedusse. Umbes 120kg raskune isend.
Autol igatahes mootorini esiosa sodi. Hetkel ei oska piltigi siia panna ja kas sel mõtetki oleks.
Juhtunu liig värske, ei oska midagi ette võtta, auto vedeleb maal õue peal.
Küsin siis lihtsalt, kas kogu see esiosa kupatuse taastamine kaalub selle masina hinna üles? Või oleks targem juppidena maha müüa? Ei koosne ju autonina enam radikast ja stangest, terve tee oli igasugu pahna kuhjaga täis. Mootor jäi puutumata õnneks, viimane asi mis purunes, oli jahutusventikas, see mis rihmaratta otsas silikooni sees ringi käib.
Kas on Põlva-Tartu kandis kasvõi lammutustes kobeda esininaga masinaid? Või tooks enda oma hoopis sinna:(
Auto siis A6, C5, 2,8 quattro, 1998 aasta sedaan. Automaat.
PS: Turvapadjad ei avanenud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
MatuAudi
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio, A4 B8 S-line

postitati 10.12.09 17:37 Tsiteeri


No, kõik oleneb kui palju masin viga sai siiski. Esiteks siiski, et kas kere on sirge. Kui kere kõver, siis venitamine ja muu säärane ei tasu ära.
Aga kui vaid stange, tuled, radikat, kapott. Siis head taastamist suht.


Defu - Matu
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Ardo
huviline



Registreerunud 23.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B2sedaan C5avant

postitati 10.12.09 17:39 Tsiteeri


Täpselt ei oska hindadest rääkida, aga usun, et parandamine tuleb odavam, kuna sul siiski Quattro, Automaat, 2.8, seega ei ole just kõige odavam kooslus, kusagilt eraisiku käest ostad vidinad, kuna romulad küsivad tavaliselt hingehinda. Ja kindlasti loeb, et mis seisus ta sul muidu oli, kui oli veermik korras jms ka, siis ei ole ju mõtet lammutada. NB: see lihtsalt minu arvamus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 10.12.09 17:42 Tsiteeri


Oleneb ka auto avariieelsest seisukorrast. Ja muidugi kahjustuse ulatusest. Aga püia ikka korda teha!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
erikhi
huviline



Registreerunud 12.04.07
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2,8 quattro aut

postitati 10.12.09 17:49 Tsiteeri


Kere vast kõver ei ole, üks tala ots on küll väändunud, kus mingi alumiiniumlatt jookseb (latt ise puruks) stange taga.
Ühesõnaga puruks on kõik radikad, ventikad, kapott, stange, udutuled, põhituled (klaasid terved, aga kinnitused räbalad), tala, kuhu kapott lukustub, igasugu plastikud mootori ees ja peal. Mitte midagi pole tervet:mad: Estitiivad jäid pealt vaadates sirgeks.
Kui vähegi ära tasub, siis tahan taastada, auto on korralik.
Üldiselt hea et niigi läks, auto võttis ainult veidi vibama. Mingi miniga oleks ilmselt ise 50m lennanud ja siga edasi jooksnud:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 10.12.09 17:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: erikhi
Kere vast kõver ei ole, üks tala ots on küll väändunud, kus mingi alumiiniumlatt jookseb (latt ise puruks) stange taga.
Ühesõnaga puruks on kõik radikad, ventikad, kapott, stange, udutuled, põhituled (klaasid terved, aga kinnitused räbalad), tala, kuhu kapott lukustub, igasugu plastikud mootori ees ja peal. Mitte midagi pole tervet:mad: Estitiivad jäid pealt vaadates sirgeks.
Kui vähegi ära tasub, siis tahan taastada, auto on korralik.
Üldiselt hea et niigi läks, auto võttis ainult veidi vibama. Mingi miniga oleks ilmselt ise 50m lennanud ja siga edasi jooksnud:P
'

Kui isetegija oled siis hakka uurima kuulutusi kus juppideks müüakse terve esiotsaga pilli ja selt minna maha kruvida kõik mis vaja. Kui ise ei tee siis läheb tõesti kalliks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raxi
huviline

Avatar


Registreerunud 20.01.08
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 10.12.09 18:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: erikhi
Kere vast kõver ei ole, üks tala ots on küll väändunud, kus mingi alumiiniumlatt jookseb (latt ise puruks) stange taga.
Ühesõnaga puruks on kõik radikad, ventikad, kapott, stange, udutuled, põhituled (klaasid terved, aga kinnitused räbalad), tala, kuhu kapott lukustub, igasugu plastikud mootori ees ja peal. Mitte midagi pole tervet:mad: Estitiivad jäid pealt vaadates sirgeks.
Kui vähegi ära tasub, siis tahan taastada, auto on korralik.
Üldiselt hea et niigi läks, auto võttis ainult veidi vibama. Mingi miniga oleks ilmselt ise 50m lennanud ja siga edasi jooksnud:P


Kui plaanid taasatada siis mul on pampri tagune al. tala olemas. Revalist ostetud.Jäta teade ja saame hinnas kokkuleppele.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
meelo
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 3.0 BiTDI Q Avant S-Line

postitati 10.12.09 19:20 Tsiteeri


Ise kunagi sama asja läbi elanud ja tookord läks mul kogu esiosa jupid va esituled vahetusse ja kokku läks ca 14 kilo. See koosnes: stange, kapott, tiib, terve esiosaraam, kõik kolm radikat, jahutus ventilaatori tiivik, kerge venitus ja värvimine.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
erikhi
huviline



Registreerunud 12.04.07
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2,8 quattro aut

postitati 10.12.09 19:34 Tsiteeri


Nii, 14 kilo on väga julgustav summa. Mis meetodil jupid kokku ajasid, kas ka siit-sealt ja kas kokku lapata väga keeruline?
Tänud ka kasutajale Raxile, kelle käest juba esimene varuosa ehk paistma hakkab. Vaadates neid sadu jubinaid ja tükikesi, millele nimegi ei oska anda ja palju neid pimeduses teele-kraavi jäid, tekkis küll algul tunne, et alla 20-30 kilo ei pääse. Eks paistab.
Lohutan ennast sellega, et tuled pidin nagunii see talv välja vahetama ja kapott oligi kivitäkkeid täis...:D
Aga kõik pakkumised on teretulnud !


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 10.12.09 20:00 Tsiteeri


Uuri kindlasti ka Indrekult, Palli tänav 4, 5052828 - tal ikka leidub aeg-ajalt igasugust staffi. Siiamaani parim lammutus kust midagi spetsiifilisemat võtta on olnud.


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
-kupu-
huviline

Avatar


Registreerunud 05.05.09
Asukoht: elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 2.5tdi quattro

postitati 10.12.09 20:04 Tsiteeri


Varuosade kohapealt ei tohiks küll kuidagi häta jääda, C5 kerga masinaid varuosadeks on ikka päris palju. Mõne pildi võiksid ka lisada siis näeks kui palju see 120 kg siga sigadusi tegi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
westa
huviline

Avatar


Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Tallinn, Tampere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant C4 2,5TDi,Audi A4 Avant 2,6 V6,Audi 100 C4 2,5TDi,Audi 5000 2,0d,Audi 80 B3 1,8

postitati 10.12.09 20:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ultra2005
Uuri kindlasti ka Indrekult, Palli tänav 4, 5052828 - tal ikka leidub aeg-ajalt igasugust staffi. Siiamaani parim lammutus kust midagi spetsiifilisemat võtta on olnud.


Lisaks veel kasutajad Sipu ja Tom555


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
meelo
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 3.0 BiTDI Q Avant S-Line

postitati 10.12.09 20:21 Tsiteeri


Ise kasutasin sellist varjanti,kus kõik vajalikud jupid said ühelt masinalt võetud. Uuri kes inglasi meil siin müüb jrr-l Tartus kindalsti midagi olemas ja ka Elva lammerist midagi olemas ei pea kohe Tallina sõkkuma hakkama juppide pärast.;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
erikhi
huviline



Registreerunud 12.04.07
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2,8 quattro aut

postitati 10.12.09 21:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: -kupu-
Varuosade kohapealt ei tohiks küll kuidagi häta jääda, C5 kerga masinaid varuosadeks on ikka päris palju. Mõne pildi võiksid ka lisada siis näeks kui palju see 120 kg siga sigadusi tegi.

Järgisin pildipanekul foorumi õpetust, laadisin hot-i pildid üles, aga siia ei saanud kuidagi. Eks proovin homme uuesti.
Tänud aga kõigile vastajatele!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Mario81
huviline

Avatar


Registreerunud 28.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 10.12.09 22:20 Tsiteeri


Pilt 1
Pilt 2


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Renz0
huviline

Avatar


Registreerunud 20.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.8 92Kw 1996a, Peugeot 206 99a1,4 55kw, Audi A8 95a. 4,2 220kw, Audi 80 B4 93a, Audi A6 2,6 Avant Quattro.

postitati 10.12.09 23:18 Tsiteeri


http://img704.imageshack.us/img704/7442/pb271421.jpg

http://img44.imageshack.us/img44/2615/pb281431.jpg


Ehk keegi ei pahanda, et ma otse pildid siia panin :)

Rene.


QUATTRO.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
hamlet
huviline



Registreerunud 29.03.06
Kasutaja on eemal


postitati 11.12.09 10:02 Tsiteeri


Kasuta võimalust ja pane facelift nina (2002? vist).Vähemalt mul sõber tegi seda oma 1998a avariilise 2.8q-ga.

http://media.automotive.com/izmo/pix_320/audi/a6/2003/4sa/grille.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
laur
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A7 3.0 TFSI

postitati 11.12.09 10:10 Tsiteeri


Kirjuta mulle PS mis sul vaja on. Ma vaatan ise piltidelt ka nii enamvähem. Radikaid ja igast stange kinnitusi ja muud pudi leidub küll ma usun.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
YuLaw
huviline

Avatar


Registreerunud 26.07.07
Asukoht: Manchester, England
Kasutaja on eemal

Auto: Puudub...

postitati 11.12.09 12:06 Tsiteeri


Sai üleeile käidud Tartus Tauf-is, seal oli platsil üks C5 kerega audi esiots...


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
hardy-a6
huviline

Avatar


Registreerunud 04.08.09
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 (c4) 2,6 Q

postitati 24.02.10 17:07 Tsiteeri


Mina lasin just oma c4 A6 96a. suht samast seisust taasatda. Ainult, et ma põrkasin teise autoga kokku. Jupid otsisin ise eraisikutelt ja romulast ning lasin mustalt töömehel sirgu ajada ja kokku panna. Muidu sama lugu, aga mul tiivad ka kõverad +klappide remont ka, kuna viskas hammasrihma üle, aga see oleks nagunii vajalik olnud teha kohe. Töömees küsis 9000 millegagi ja juppe ostsin umbes 5000 eest! Kogu nina värvimise hinda veel ei tea. Tundub kallis ja mõtetu, aga minule oli nii kasulikum.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
erikhi
huviline



Registreerunud 12.04.07
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2,8 quattro aut

postitati 24.02.10 18:01 Tsiteeri


Tundsin ammu süümekaid, et enda käekäigust teada pole andnud. Aga töö ja elu on sedavõrd kiired ja mis seal salata, ka stressirohked olnud, et arvutist kaarega mööda käinud.
Kaks nädalat tagasi sain auto kätte. Valisin sellise tee, et enda ligidalt leidsin noore mehe, kes autoteenenduses tööl ja oma kodus nõus asja kokku panema oli. Ise ta otsis jupid, ise viis värvimisse. Kokkulepe oli, et pigem lammutustest korralikud originaaljupid, kui poest B- varuosad. Uued tahtsin laternad ja radiaatorid. Need ka sain :).
Rahaliselt maksin kokku 23 000 eeku. Nüüd selgub, et läheb lisa. Kuna roolivõimu pump on ilmselt ka löögi saanud, vahel undab meeletult ja õli vahutab, samas toimib ideaalselt. Õhutada seda ilmselt ei saa ? Seega ootab vahetus taastatud pumbaga ca 2000 eeku. Siis gaasipedaal jäi suurte külmadega peale, varbaotsaga tõmmates andis tagasi. See kadus ära ja asendus üleeile mootori välja suremisega ristmikel. Tühikäik kaob ära sooja mootoriga- külmalt töötab ilusti... Täna sai diagnostikas käidud- mitte muhvigi!!! Proovisõidud, ja ka minu kojusõidul mitte midagi häda. Kui kellegil kogemusi, andke teada palun. Mingi mehhaaniline jama? Ühesõnaga, sellised avariijärgsed kalad ujuvad nüüd pinnale.
Oli see remont kallis või mitte, aga kaks kuud olles vana Passatiga sõitnud.... No mina olen rahul hetkel. Õnneks ei ole ka quattro ilmad veel möödas:cool:
Ja väga tänan, kes siin vastasid ning kohese abikäe ulatasid- seatapu järgne nädal oli tõeliselt masedav. Aitähh!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
rocket
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 24.02.10 18:34 Tsiteeri


Kui roolivõimuõli vahutab just külmaga, siis on hoopis voolikud, torud või nende liitekohad vigastatud, kuna pump imeb pealevoolu ebatihedast kohast või otse paisupaagist õhumulle vahele. Samuti peab külma mootoriga vedelikutase paisupaagis olema maksimumi peal. Sooja mootoriga on tase 10mm üle maksimumi.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 24.02.10 19:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rocket
Kui roolivõimuõli vahutab just külmaga, siis on hoopis voolikud, torud või nende liitekohad vigastatud, kuna pump imeb pealevoolu ebatihedast kohast või otse paisupaagist õhumulle vahele. Samuti peab külma mootoriga vedelikutase paisupaagis olema maksimumi peal. Sooja mootoriga on tase 10mm üle maksimumi.


Lisaks vöiks möelda siiski vedeliku vahetusele, kuna kipun arvama, et vanal ollusel puuduvad vajalikud määrdeomadused ja sellest ka tingitud antud nähtused, eriti just külmadega.

Remondi hind on minu arvates igati paigas, eriti veel siis, kui antud töö ka korrektne ja näiteks poole aastapärast ei kipu värv minema lendama vms.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
erikhi
huviline



Registreerunud 12.04.07
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2,8 quattro aut

postitati 24.02.10 19:19 Tsiteeri


Roolivõimu õli sai vahetatud koos taastatud pumbaga pool aastat enne "pauku". Ilmselt tõesti peab ühendused üle vaatama. Kuna vahepeal jääb pump vait, siis õhu versioon kõige tõenäolisem.
Aga enim muret teeb, miks ta kurat välja sureb. Tühikäik kaob ärr ja uuesti käivitades peab gaasi peal hoidma, lahti lastes sureb kohe välja. Automaadiga eriti ei saa ka ristmikul oodates tuure üleval hoida. Pensupump? Tühikäigumootor? Vesi kusagil vahel? Külmkäivitusandur? Viimane küll aasta tagasi vahetatud. Diagnost ei näidand midagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Mudjamix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 29.03.05
Kasutaja on eemal

Auto: TT mk2 + Q7

postitati 24.02.10 19:59 Tsiteeri


Kas Throttle Body Alignment -i on tehtud kaabliga?Kui pole siis ehk aitab see.http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/throttlebody.html


Don't drink and drive. You might hit a bump and spill your beer
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 40.6% - SQL: 59.4%]