Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Tulede automaatne lülitus (Vastuseid: 20 | Vaatamisi: 2497)
jansu24
huviline



Registreerunud 10.08.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 2,8 autom ´95

postitati 09.12.09 16:04 Tsiteeri
Tulede automaatne lülitus



Tere!


Selline küsimus: kas A6 C4 ´95 autodel on olemas kuskil valmidus automaatseks tulede sisse lülitamiseks? Olen kuulnud, et teistel autodel see valmidus olemas, tuleb lihtsalt õige relee oma pesasse sisse lükata ja asi hakkab tööle. Või tuleb see lülitiblokk ise vahele aretada?



Terv,
Jansu


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 09.12.09 16:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jansu24
Tere!


Selline küsimus: kas A6 C4 ´95 autodel on olemas kuskil valmidus automaatseks tulede sisse lülitamiseks? Olen kuulnud, et teistel autodel see valmidus olemas, tuleb lihtsalt õige relee oma pesasse sisse lükata ja asi hakkab tööle. Või tuleb see lülitiblokk ise vahele aretada?



Terv,
Jansu

Kindlasti pole valmidust. C4 pole tuledel isegi releed. Mine elektriku juurde kes paneb releed ja ka automaatsed tuled.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jansu24
huviline



Registreerunud 10.08.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 2,8 autom ´95

postitati 09.12.09 16:21 Tsiteeri


:o pole just testriga seal armatuuri all käinud, kuid see tuli küll üllatusena, et isegi releesid pole. Kuid jah, kui lülitit juhtusn näppima, siis olid kaablid küll päris jõhvikad...

Nende releede panekuga saaksin ka ise edukalt hakkama, aga kas see annaks ka oluliselt parema tulemuse?



Terv,
Jansu


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 09.12.09 16:36 Tsiteeri


Jõhvika slängi kahjuks küll läbi ei hammusta ... ;)

Aga releesid pandi C4'le selleks, et nende kanglülitite sisu kippus suure koormuse (ehk releede puudumise) tõttu sädeledes ära põlema/sulama. Nii et see rohkem profülaktika. Et tuled heledamaks läheks või muud sellist ei julge küll kinnitada.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jansu24
huviline



Registreerunud 10.08.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 2,8 autom ´95

postitati 09.12.09 16:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rocket
Jõhvika slängi kahjuks küll läbi ei hammusta ... ;)


:)

Pidasin silmas juhtme jämedust, mis lülititest läbi jooksevad ja mis tagantjärgi tundub loogiline, kui süsteem ilma releedeta töötab.

... nii et siis tuleb natuke rohkem tunde kapoti all veeta, kui algul arvasin... :D


Terv,
Jansu


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 09.12.09 16:49 Tsiteeri


Mina paigaldasin lühi- ja kaugtuledele kummagile oma relee Audi 100'l otse sinna roolisambale tulelüliti külge rippuma. Nii tundus kõige lihtsam ja ka loogilisem.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 09.12.09 16:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rocket
Mina paigaldasin lühi- ja kaugtuledele kummagile oma relee Audi 100'l otse sinna roolisambale tulelüliti külge rippuma. Nii tundus kõige lihtsam ja ka loogilisem.

Kui enda autole viitsin panna releed siis paneks kapotiall releekarpi ja kasutaks ka originaal kaitsmeid. Nii kõige lihtsam teha. Voolu võtaks rooli all olevast ühenduspunktist kus jäme juhe pelae tuleb.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 09.12.09 17:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jansu24
Pidasin silmas juhtme jämedust, mis lülititest läbi jooksevad ja mis tagantjärgi tundub loogiline, kui süsteem ilma releedeta töötab.

Jõhvikas on siis peenike või jäme? Kui peenike, siis ei ole küll loogiline, et ilma releedeta on. Peenikesed on tavaliselt just siis, kui neist vaid releede juhtvool läbi käib.

C4 kerega Audi puhul võib releede ja jämedate juhtmetega tuledele vabalt ~2V juurde saada. See tähendab väga suurt vahet valgusviljakuses.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jansu24
huviline



Registreerunud 10.08.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 2,8 autom ´95

postitati 09.12.09 17:10 Tsiteeri


Aga oskab ehk keegi mõnda aut tulede lülitit soovitada/pakkuda?

Olen kuulnud ka sellistest, mis aktiveerivad tuled, kui mootor teatud pöörded saavutab. Ise olen ka korra sellise autoga sõitnud, millel tuled läksid põlema, kui mootori pöörded ületasid 1500. Auto ise oli ´85, seega on loogiline, et sinna ise midagi vahele aretatud, kuid tol ajal ei osanud sellele tähelepanu pöörata.


Terv,
Jansu


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jansu24
huviline



Registreerunud 10.08.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 2,8 autom ´95

postitati 09.12.09 17:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Tsitaat:
Algselt postitas: jansu24
Pidasin silmas juhtme jämedust, mis lülititest läbi jooksevad ja mis tagantjärgi tundub loogiline, kui süsteem ilma releedeta töötab.

Jõhvikas on siis peenike või jäme? Kui peenike, siis ei ole küll loogiline, et ilma releedeta on. Peenikesed on tavaliselt just siis, kui neist vaid releede juhtvool läbi käib.

C4 kerega Audi puhul võib releede ja jämedate juhtmetega tuledele vabalt ~2V juurde saada. See tähendab väga suurt vahet valgusviljakuses.



Just jämedaid juhtmeid silmas pidasingi. Relee enda voolu tarbimine on nii madal, et selle jaoks võib lausa 0,25 juhtme panna



Terv,
Jansu


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 09.12.09 17:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jansu24
Aga oskab ehk keegi mõnda aut tulede lülitit soovitada/pakkuda?

Olen kuulnud ka sellistest, mis aktiveerivad tuled, kui mootor teatud pöörded saavutab. Ise olen ka korra sellise autoga sõitnud, millel tuled läksid põlema, kui mootori pöörded ületasid 1500. Auto ise oli ´85, seega on loogiline, et sinna ise midagi vahele aretatud, kuid tol ajal ei osanud sellele tähelepanu pöörata.


Terv,
Jansu

Pole ise teinud kuid näiteks akutuli kustub kui mootor käivitub. Samas originaal tuled ka starteri asendis ei põle. Või tahad sa, et tuled ei põleks kui auto soojeneb?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 09.12.09 17:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Pole ise teinud kuid näiteks akutuli kustub kui mootor käivitub.

See olekski automaatseks süütamiseks parim impulss.

Edit: Vabandust, pidasin tegelikult õlirõhu tuld/andurit silmas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vx_105
Bännitud



Registreerunud 21.03.07
Kasutaja on eemal


postitati 09.12.09 17:59 Tsiteeri


Akutuli vist ei kustu otseselt mootori käivitumise tõttu, vaid sellepärast, et generaator hakkab voolu andma?
Releede vahele panemisega muutuvad tuled heledamaks küll. Eriti märgatav vahe on veel siis kui palju elektriseadmeid töötavad (klaasi-ja peeglite soojendus...), ilma releedeta on pingelang tuledel sel juhul üsna kõva. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 09.12.09 18:41 Tsiteeri


Ise olen paigaldanud klientidele VIHTERPAL´i spetsiaalset plokki http://www.vihterpal.ee/1_1.html


Autoalarmid, autode elektritööd. Mootorrataste ümberehitus. https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 09.12.09 19:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: samru
Ise olen paigaldanud klientidele VIHTERPAL´i spetsiaalset plokki http://www.vihterpal.ee/1_1.html

See vihterpali oma on ka üks parimaid lahendusi kui releedega mässama ei viitsi hakata, samuti ei sütti tuled mitte kohe süüdet sisse keerates vaid alles miski hetke pärast kui auto on tööle hakanud (miskitsorti viide on boxi sisse ehitatud), maksab too aga miski 600 - 700 ringis.
Teine võimalus on lahendada asi ise releega (releedega), enda masinal sai asi tehtud ühe releega, kokku kulu alla 150.- ning tuled süttivad siis kui generaator laadima hakkab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jansu24
huviline



Registreerunud 10.08.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 2,8 autom ´95

postitati 09.12.09 19:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ranz

...tuled süttivad siis kui generaator laadima hakkab.



Ehk saaksid täpsemalt kirjutada (või joonistada), mismoodi see lahendatud on...

Olen isegi midagi sarnast lahendust oma peas keerutanud, kuid ei ole veel jõudnud selleni, kuidas laadimisvoolu signaali kätte saada.


Terv,
Jansu


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 09.12.09 20:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jansu24
Tsitaat:
Algselt postitas: ranz

...tuled süttivad siis kui generaator laadima hakkab.



Ehk saaksid täpsemalt kirjutada (või joonistada), mismoodi see lahendatud on...

Olen isegi midagi sarnast lahendust oma peas keerutanud, kuid ei ole veel jõudnud selleni, kuidas laadimisvoolu signaali kätte saada.


Terv,
Jansu

Nu minu masinal tuleb kellade plokki üks ots millele tuleb generaatori laadimise hakkamise hetkest toide peale, muul ajal on seal miinus. Ja ega muud ei jäänudki üle kui see ots ühendada relee mähise otstega ja korras :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jansu24
huviline



Registreerunud 10.08.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 2,8 autom ´95

postitati 09.12.09 20:19 Tsiteeri


:D

Selge, head jahiõnne mulle siis - ehk siis lisasin veel paar tundi oma garaazigraafikusse... :D


Terv,
Jansu


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 09.12.09 20:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jansu24
:D

Selge, head jahiõnne mulle siis - ehk siis lisasin veel paar tundi oma garaazigraafikusse... :D


Terv,
Jansu

Mis sa ikka seal paar tundi raiskad, otsi sinist kaablit. ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 09.12.09 20:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ranz
Tsitaat:
Algselt postitas: jansu24
:D

Selge, head jahiõnne mulle siis - ehk siis lisasin veel paar tundi oma garaazigraafikusse... :D


Terv,
Jansu

Mis sa ikka seal paar tundi raiskad, otsi sinist kaablit ;)

Jansu liidab tunde, et kaua õlut saab garazis juua. Kuna auto korras vaja ju mingid ettekäänded naisele tuua. :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jansu24
huviline



Registreerunud 10.08.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 2,8 autom ´95

postitati 10.12.09 05:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Tsitaat:
Algselt postitas: ranz
Tsitaat:
Algselt postitas: jansu24
:D

Selge, head jahiõnne mulle siis - ehk siis lisasin veel paar tundi oma garaazigraafikusse... :D


Terv,
Jansu

Mis sa ikka seal paar tundi raiskad, otsi sinist kaablit ;)

Jansu liidab tunde, et kaua õlut saab garazis juua. Kuna auto korras vaja ju mingid ettekäänded naisele tuua. :P



TO: ranz - tänud vihje eest:)

TO: automees - krt, ma lootsin, et see nii läbinähtav ei ole... :D



Terv,
Jansu


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 45.9% - SQL: 54.1%]