Lehekülgi: 1 2 3 4 |
refined
huviline
Registreerunud 23.11.09
Kasutaja on eemal
Auto: Audi90/Saab 9000
|
postitati 25.11.09 11:42
|
|
|
Audi 90 2.3 - 1991 - refined
Tervist
Sai siis ka omale esimene audi muretsetud, nagu pealkirjast näha siis 91aasta audi 90 2.3 98kw
Tööd on autojuures palju enne kui ilusti sõitma saab. Mõned vead mootoris ja välimuses. Aga jõuludeks ehk saab sõitma.
|
|
|
lehys
huviline
Registreerunud 31.05.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Cupra Leon Sportstourer
|
postitati 25.11.09 11:57
|
|
|
Kas tegemis quattro masinaga?Muidu kena,aga selle rõveda säästumarketi pensuluugi klepeka võiks küll ära kaotada.
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 25.11.09 12:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: lehys
Kas tegemis quattro masinaga? |
Quattrol on armatuuris sellise butafooria asemel selline
tagasihoidlik märk.
|
|
|
refined
huviline
Registreerunud 23.11.09
Kasutaja on eemal
Auto: Audi90/Saab 9000
|
postitati 25.11.09 12:05
|
|
|
Ei ole Quattro ja selle bensuluugi kleepega kaotasin ära samal päeval kui sain.. Pildid nimelt vana omaniku tehtud veel.
|
|
|
Black Rabbit
huviline
Registreerunud 12.08.04
Asukoht: Tallinn, Saku, Kärdla
Kasutaja on eemal
Auto: Forester XT
|
postitati 25.11.09 12:58
|
|
|
Tore
Järgmisena kaovad ehk need rõvedad hõbedaseks värvitud ventilatsiooniavad jms butafooria.
Edu korrastamisel!
|
|
|
refined
huviline
Registreerunud 23.11.09
Kasutaja on eemal
Auto: Audi90/Saab 9000
|
postitati 25.11.09 16:20
|
|
|
see quattro kleebis on ka juba kadunud ülejäänud värvimistööd teen ühekorraga... terve juhipoolne tagatiib tuleb üle värvida samuti ka pagassi serv ja
siis vendi avad..
|
|
|
cornoyo
huviline
Registreerunud 09.02.07
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: 2×80 ABK
|
|
refined
huviline
Registreerunud 23.11.09
Kasutaja on eemal
Auto: Audi90/Saab 9000
|
postitati 25.11.09 16:35
|
|
|
Tahaks ikka sama värvi nagu ülejäänud armatuur ehk siis mustaks.. siis peaks seest mõnusalt sünge ka olema
|
|
|
refined
huviline
Registreerunud 23.11.09
Kasutaja on eemal
Auto: Audi90/Saab 9000
|
postitati 25.11.09 16:50
|
|
|
Ahjaa tegelikult siis need pornograafilise vaatevinkliga asjad siis üleelmise omaniku tehtud.. eelmine eemaldas ka juba mõned ´´tuuning´´ vidinad
|
|
|
simoQ
klubiliige
Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: S6 2.2T & A8 4.2
|
postitati 25.11.09 18:38
|
|
|
Salongi vidinate leidmine ei tohiks raske olla, B3-si nii palju juppeks müüa
Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
|
|
|
|
refined
huviline
Registreerunud 23.11.09
Kasutaja on eemal
Auto: Audi90/Saab 9000
|
postitati 25.11.09 18:42
|
|
|
Olen tähele pannud jah. Juppe on aga niipalju vaja, et osta või jälle üks doonorauto
|
|
|
simoQ
klubiliige
Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: S6 2.2T & A8 4.2
|
postitati 25.11.09 18:45
|
|
|
Kas saan õieti aru, et udukad ksenoonid või on see petekas?
Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
|
|
|
|
refined
huviline
Registreerunud 23.11.09
Kasutaja on eemal
Auto: Audi90/Saab 9000
|
postitati 25.11.09 18:50
|
|
|
Ei see on tillikas.. tegelikult nii ei ole...
Aga oskab keegi nõu anda kuidas seda autot vähe äkkilisemaks saada? Praegu ikka jube uimane, kuigi oma 98kw kohta on see vist normaalne..
|
|
|
simoQ
klubiliige
Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: S6 2.2T & A8 4.2
|
postitati 25.11.09 18:57
|
|
|
Vaata nt õhufilter ja süütemäng üle Kuigi liiguvad jutud, et NG ongi
uimasem nt KV- vanatüübi R5 mootorist.
Vb on asi mingil määral ka bensiini kvaliteedis kinni, kuid see on kõige väiksem tõenäosus.
Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
|
|
|
|
refined
huviline
Registreerunud 23.11.09
Kasutaja on eemal
Auto: Audi90/Saab 9000
|
postitati 25.11.09 19:01
|
|
|
aga see 125 kw mootor mida kujutab endast
selle aretamine ei tohiks ju kuigi raske olla
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 25.11.09 19:05
|
|
|
Sellel 125kw mootori aretusel pole minuarust mõtet. Korralik 2.3 peaks ka üpriski hea tõmbega olema. See 2.3 doch 125kw küll veitsa võimsam, aga tahab
kõrget pööret et saavutada seda. Kui aretada, siis kohe mingi turbokas vahele.
|
|
|
|
refined
huviline
Registreerunud 23.11.09
Kasutaja on eemal
Auto: Audi90/Saab 9000
|
postitati 25.11.09 19:11
|
|
|
Oskab keegi soovitada mõnda turbomootorit ?
pole nende audi mootoritega nii sinapeal..
Teisel autol ka turbokas, kahe liitrine sellega ikka audit võrrrelda ei anna
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 25.11.09 19:13
|
|
|
2.2 Turbo 134kw vast. Audi 200 ja 100 toodeti seda mootorit. Aga pigem tee enda mootor korda, odavam ja vähem aretamist. Samas, kui 1.8 Turbo 110kw
vahele istuks olekis too veel parem valik. Kergema mootoriga tegu ning järele aitamine üpriski kerge.
|
|
|
|
refined
huviline
Registreerunud 23.11.09
Kasutaja on eemal
Auto: Audi90/Saab 9000
|
postitati 25.11.09 19:15
|
|
|
Sa mõtled seda 98 kw ? see jääb tiba lahjaks ma kardan ... mootor peaks olema praegu vägagi korras.
|
|
|
simoQ
klubiliige
Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: S6 2.2T & A8 4.2
|
postitati 25.11.09 19:18
|
|
|
Minul liigub selle 2.3, 98 kw se kohta küll nobedalt. Kuid olen Keveniga nõus, sul on odavam asjad üle vaadata ning need mis nirus seisus, välja
vahetada. Nt vanatüübi R5 läks palju teravamaks kui said uued küünlad ning vist ka õhufilter ja veel mõned vidinad. Turboka peale panek on suur töö,
ka mina tahtsin kuubikule 134 kw 2.1 l KG motot peale panna, kuid tö mahtuvus suur ja juhtmestik vajab ka ringi tegemist.
20 V ehk koodiga 7A mootor on tõesti pöörde pill. Niipalju kui mäletan, hakkas elu käima alles peale 4000 rpm.
Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
|
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 25.11.09 19:21
|
|
|
See 98 kw jah. Alguseks sooovitan sul õhufiltri ja bensufiltri ära vahetada. Siis süütemäng üle vaadata ja puhastada. Kuidas pöördesse läheb muidu,
kas uimab?
|
|
|
|
simoQ
klubiliige
Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: S6 2.2T & A8 4.2
|
postitati 25.11.09 19:23
|
|
|
Sellel on juba katolüsaator ka vahel ning nende mootorite üheks asjaks ka lambda, mis vahel takistab õieti töötamist.
Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
|
|
|
|
refined
huviline
Registreerunud 23.11.09
Kasutaja on eemal
Auto: Audi90/Saab 9000
|
postitati 25.11.09 20:03
|
|
|
Uued küünlad ja küünlajuhtmed juba peal... Eks iis peab vahepeal rahulikult täristama..
Ja asi ei olegi selles et mootoril midagi viga oleks vaid lihtsalt teise autoga võrreldes tiba aeglane. Arvatavasti nii siis peabki olema...
|
|
|
simoQ
klubiliige
Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: S6 2.2T & A8 4.2
|
|
refined
huviline
Registreerunud 23.11.09
Kasutaja on eemal
Auto: Audi90/Saab 9000
|
postitati 25.11.09 20:11
|
|
|
niaa ka seda olen kogenud
Kui audi nüüd väga meeldima hakkab äkki siis tulebki quattro vaadata .. kes teab
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 4 |