Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Tagaratta laagrid? (Vastuseid: 25 | Vaatamisi: 5988)
Rain573
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake

postitati 09.11.09 07:20 Tsiteeri
Tagaratta laagrid?



Küsiks kui kaua kestavad Teie Audi B4 quattro tagaratta laagrid?
Mul mingi jama nendega, pean iga aasta vahetama neid. Vahet pole mis tootjat kasutada!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Alo19
huviline



Registreerunud 18.09.06
Asukoht: Raplamaa/Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 1,9 96kw 04

postitati 09.11.09 07:31 Tsiteeri


Mul oli küll b3, aga vahetasin 2 korda aastas neid. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 09.11.09 07:55 Tsiteeri


B5 quattro'l ka sama mure olnud. Ise 60000 km jooksul juba neli korda vahetanud, kaks korda vasakul ja kaks korda paremal. SKF'i laager tunduks aga siiski paremini pidavat.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vx_105
Bännitud



Registreerunud 21.03.07
Kasutaja on eemal


postitati 09.11.09 08:06 Tsiteeri


Kuidas on võimalik, et nii tihti vaja vahetada? Arvatavasti kusagil peab mingi probleem olema, mis seda põhjustab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rain573
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake

postitati 09.11.09 08:37 Tsiteeri


Audi B4 ja B5 tagasillad on väga sarnased. On ainult mõni üksik erinevus, mis on ringitehtud. Ise olen mõelnud, et ainuke probleem võib olla pidevas külgees sõitmises talvel. Ideejärgi peaksid tagarattad siis küljepealt saama päris suuri lööke ( eriti kui kuhugi otsa trehvab veel). Ja võibolla sellepärast ei peagi laagrid vastu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 09.11.09 08:46 Tsiteeri


Kummaline veel see, et B5 esisillal on täpselt sama (ehitusega) laager. Esiratas saab kindlasti rohkem ja raskemaid lööke aukudelt, kuid tagaratast jälle väänatakse rohkem kas siis kurvides või külg ees sõitmisel.

Kas äkki on laager tundlik õige jõuga pingutamise suhtes? Näiteks pingutatakse keskmist polti liiga vähe või hoopis liiga palju. Kahjuks ei viitsi töökodades pärast enam keegi analüüsida, mis laagri surma põhjustas.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ACE16V
huviline

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Järveküla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi80AvantQuattro / DUCATI_M900

postitati 09.11.09 12:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rocket


Kas äkki on laager tundlik õige jõuga pingutamise suhtes? Näiteks pingutatakse keskmist polti liiga vähe või hoopis liiga palju. Kahjuks ei viitsi töökodades pärast enam keegi analüüsida, mis laagri surma põhjustas.


Ma arvan seda sama - liiga vähe. M16 keermega poldil oli pingutamiseks 200 Nm + 90 kraadi. Enda omaga Eestis sõitnud 5 aastat ja 60 tuhat km, ning alles nüüd vajab vasak tagumine laager vahetust. See ka oletuslikult rohkem oma süü - kunagi tolmukatteid vahetades ja laagrit uuesti kinni pingutades jäi see + 90 kraadi kahe silma vahele. Tõmbasin vaid 200 Nm-ga kinni.

Ja soovitatav on alati kasutada uut polti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
cobra113
huviline



Registreerunud 20.11.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 2,6 avant quattro

postitati 15.11.09 20:32 Tsiteeri


Et küsiks siinkohal ka ühe küsimuse, mis haakub teemaga. Omal 80 B4 quattro, ja parem tagumine laager teeb häält. Küsimus, kas seda kodustes tingimustes ise kannatab vahetada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Heix
huviline

Avatar


Registreerunud 30.09.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: VW Phaeton 2011

postitati 15.11.09 20:38 Tsiteeri


Tekkisid samuti tagumistele ratasele lõtkud.... sai pingutatud üle laagrid ja juba 10 000km ilusti vastu pidanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 15.11.09 20:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: A4Audi
Tekkisid samuti tagumistele ratasele lõtkud.... sai pingutatud üle laagrid ja juba 10 000km ilusti vastu pidanud.


Jutt käib siiski quattro muredest !


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Heix
huviline

Avatar


Registreerunud 30.09.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: VW Phaeton 2011

postitati 15.11.09 20:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rocket
Tsitaat:
Algselt postitas: A4Audi
Tekkisid samuti tagumistele ratasele lõtkud.... sai pingutatud üle laagrid ja juba 10 000km ilusti vastu pidanud.


Jutt käib siiski quattro muredest !


Jep... Magama ärr.:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Vahur102
huviline

Avatar


Registreerunud 04.04.07
Asukoht: Põltsamaa,Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B4 competition & A4 1.9 tdi

postitati 15.11.09 20:56 Tsiteeri


Ma ka neid u 60000 läbisõidu ajal mõlemaid 2x vahetanud ju siis peabki nii olema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kenno173
postitusõiguseta huviline

Avatar


Registreerunud 14.07.08
Asukoht: tartu,põltsamaa,valga
Kasutaja on eemal


postitati 15.11.09 21:28 Tsiteeri


quattrol väga tähtis pingutus.
pooltelje polt tuleb õige jõuga kinni tõmmata.(laagri komplektis peaks ka uus polt olema selleks)
endal oli a4 quattro olid ka läbi vahetasin ära ei keerand õige jõuga kinni oli kuu kahe pärast olid läbi.
panin uued õige jõuga kinni ja polnud enam mingit muret.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rain573
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake

postitati 16.11.09 13:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: cobra113
Et küsiks siinkohal ka ühe küsimuse, mis haakub teemaga. Omal 80 B4 quattro, ja parem tagumine laager teeb häält. Küsimus, kas seda kodustes tingimustes ise kannatab vahetada?


Ausaltöeldes on see igavene JANT, esimest korda seda teha. Kõigepealt on vaja see ratta rumm kätte saada! Asi hakkab sellest, et võid seal kül igasugu märke teha aga pärast 100% kindel ikka ei saa olla, et sild paigas on. Siis on vaja absi andur kätte saada. See ei tule sealt tavaliselt välja ja on lihtsam juhe tagumise istmealt pistikust lahti ühendada. Siis on vaja tagumine reguleerimis varras koonusest lahti saada! Niipalju kui lammutanud olen siis on see seal sigakõvasti kinni olnud. Kui mingi sarniiripress on olemas siis saab sellega hakkama vast. Ja ülemiseõõtshoovaküljest ka veel mutter lahti, polt välja ja ongi käes. Nüüd on siis pressi vaja, et laager välja suruda ja uus sisse ja võib hakata uuesti kokku laduma :cool:
Esimene kord oli pärispalju peavalu mõne asjaga, aga ülejäänud 3-4 korda on asi käinud suht lihtsalt :D. Seekord pingutan poldid kindlasti nii nagu peab. Eks siis näeb kas peavad kauem vastu!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Vanemlendur
huviline



Registreerunud 15.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A4Q

postitati 27.11.09 19:07 Tsiteeri


Kui palju A4 quattrol see täpne pingutusmoment? Ise olen samamoodi hädas tagumiste laagritega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Stfup
huviline



Registreerunud 22.10.08
Kasutaja on eemal


postitati 29.11.09 17:12 Tsiteeri


endal järgmine nädalavahetus ka tagumise laagri vahetust plaanis, a siit lugedes hirmutate nii ära et ma pühapäeva lukksepp viin parem auto kuhugi mujale, või tasub see ise ette võtta?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 29.11.09 20:57 Tsiteeri


Mis seal ikka hirmutada. Hüdraulilist pressi ja pärast ka sillaregulli vaja, muud midagi.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kenno173
postitusõiguseta huviline

Avatar


Registreerunud 14.07.08
Asukoht: tartu,põltsamaa,valga
Kasutaja on eemal


postitati 29.11.09 21:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Stfup
endal järgmine nädalavahetus ka tagumise laagri vahetust plaanis, a siit lugedes hirmutate nii ära et ma pühapäeva lukksepp viin parem auto kuhugi mujale, või tasub see ise ette võtta?

otsida mõni autoremondi töökoda kes oleks nõus sulle ütlema mis jõuga polt kinni keerata siis jääb pärast vaid sillda regullimas käia.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 29.11.09 21:50 Tsiteeri


Ametlikud numbrid ehk tehase soovitused A4B5 kohta:
M14 poldi pingutus on 115 nm pluss 180 kraadi ehk pool pööret !

M16 poldi, mis peaks vist esisillal olema, pingutus on aga hoopis 190 Nm pluss 180 kraadi.


PS. Ja alati ikka uus polt sisse, mitte vana !


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Stfup
huviline



Registreerunud 22.10.08
Kasutaja on eemal


postitati 28.12.09 13:10 Tsiteeri


Sai ka laager ära vahetatud, polnud midagi rasket, supordi raam ei tahtnud ära tulla, aga sinna keevitasin poldid otsa ja tuli ilust. Ainult laagri panin esimene kord tagurpidi sisse, kuna kindaga katsudes ei märganud et sisemistel rantidel on 2mm raadiuse vahe. Kinni keerasin niikõvasti kui jaksasin ja natuke veel :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 28.12.09 13:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Stfup
Sai ka laager ära vahetatud, polnud midagi rasket, supordi raam ei tahtnud ära tulla, aga sinna keevitasin poldid otsa ja tuli ilust. Ainult laagri panin esimene kord tagurpidi sisse, kuna kindaga katsudes ei märganud et sisemistel rantidel on 2mm raadiuse vahe. Kinni keerasin niikõvasti kui jaksasin ja natuke veel :D


Raske vöi mitte, kuid kas eelnevaid postitusi ka lugesid?
Räägitakse siiski mingist kinnitamise momendist, kuid kui sina keerad vastavalt toorele jöule +, siis vöibolla hakkad varsti sama asja vahetama.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Stfup
huviline



Registreerunud 22.10.08
Kasutaja on eemal


postitati 30.12.09 11:04 Tsiteeri


Jah, aga vahetasin Pühapäeval kui polnud ühtegi võimalust seda võtit saada, kui tekib võimalus siis pingutan üle.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Zann0
huviline



Registreerunud 01.09.09
Kasutaja on eemal

Auto: a6 avant TFSI 2006

postitati 30.12.09 11:39 Tsiteeri


Kui sa toore jõuga selle kinni keerasid siis mida sul seal enam üle pingutada? Nüüd oota järgmist vahetust..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
cobra113
huviline



Registreerunud 20.11.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 2,6 avant quattro

postitati 12.02.10 22:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Rain573
Siis on vaja absi andur kätte saada. See ei tule sealt tavaliselt välja ja on lihtsam juhe tagumise istmealt pistikust lahti ühendada.


Kuda see ABS-i andur seal küljes on muidu?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
medical
klubiliige



Registreerunud 01.05.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal


postitati 12.02.10 22:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Kuda see ABS-i andur seal küljes on muidu?

Andur on lihtsalt oma pesas paraja pinguga aga tavaliselt kipuvad sinna kinni paakuma. Siis on oht ära lõhkuda. Ise olen ka pigem pistikust lahti ühendanud kui tundub et ei liigu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 34.2% - SQL: 65.8%]