Lehekülgi: 1 2 |
Rain573
klubiliige
Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake
|
postitati 09.11.09 07:20
|
|
|
Tagaratta laagrid?
Küsiks kui kaua kestavad Teie Audi B4 quattro tagaratta laagrid?
Mul mingi jama nendega, pean iga aasta vahetama neid. Vahet pole mis tootjat kasutada!
|
|
|
Alo19
huviline
Registreerunud 18.09.06
Asukoht: Raplamaa/Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 1,9 96kw 04
|
postitati 09.11.09 07:31
|
|
|
Mul oli küll b3, aga vahetasin 2 korda aastas neid.
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 09.11.09 07:55
|
|
|
B5 quattro'l ka sama mure olnud. Ise 60000 km jooksul juba neli korda vahetanud, kaks korda vasakul ja kaks korda paremal. SKF'i laager tunduks aga
siiski paremini pidavat.
|
|
|
|
vx_105
Bännitud
Registreerunud 21.03.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.11.09 08:06
|
|
|
Kuidas on võimalik, et nii tihti vaja vahetada? Arvatavasti kusagil peab mingi probleem olema, mis seda põhjustab.
|
|
|
Rain573
klubiliige
Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake
|
postitati 09.11.09 08:37
|
|
|
Audi B4 ja B5 tagasillad on väga sarnased. On ainult mõni üksik erinevus, mis on ringitehtud. Ise olen mõelnud, et ainuke probleem võib olla pidevas
külgees sõitmises talvel. Ideejärgi peaksid tagarattad siis küljepealt saama päris suuri lööke ( eriti kui kuhugi otsa trehvab veel). Ja võibolla
sellepärast ei peagi laagrid vastu.
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 09.11.09 08:46
|
|
|
Kummaline veel see, et B5 esisillal on täpselt sama (ehitusega) laager. Esiratas saab kindlasti rohkem ja raskemaid lööke aukudelt, kuid tagaratast
jälle väänatakse rohkem kas siis kurvides või külg ees sõitmisel.
Kas äkki on laager tundlik õige jõuga pingutamise suhtes? Näiteks pingutatakse keskmist polti liiga vähe või hoopis liiga palju. Kahjuks ei viitsi
töökodades pärast enam keegi analüüsida, mis laagri surma põhjustas.
|
|
|
|
ACE16V
huviline
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Järveküla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi80AvantQuattro / DUCATI_M900
|
postitati 09.11.09 12:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rocket
Kas äkki on laager tundlik õige jõuga pingutamise suhtes? Näiteks pingutatakse keskmist polti liiga vähe või hoopis liiga palju. Kahjuks ei viitsi
töökodades pärast enam keegi analüüsida, mis laagri surma põhjustas. |
Ma arvan seda sama - liiga vähe. M16 keermega poldil oli pingutamiseks 200 Nm + 90 kraadi. Enda omaga Eestis sõitnud 5 aastat ja 60 tuhat km, ning
alles nüüd vajab vasak tagumine laager vahetust. See ka oletuslikult rohkem oma süü - kunagi tolmukatteid vahetades ja laagrit uuesti kinni pingutades
jäi see + 90 kraadi kahe silma vahele. Tõmbasin vaid 200 Nm-ga kinni.
Ja soovitatav on alati kasutada uut polti.
|
|
|
cobra113
huviline
Registreerunud 20.11.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80 2,6 avant quattro
|
postitati 15.11.09 20:32
|
|
|
Et küsiks siinkohal ka ühe küsimuse, mis haakub teemaga. Omal 80 B4 quattro, ja parem tagumine laager teeb häält. Küsimus, kas seda kodustes
tingimustes ise kannatab vahetada?
|
|
|
Heix
huviline
Registreerunud 30.09.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: VW Phaeton 2011
|
postitati 15.11.09 20:38
|
|
|
Tekkisid samuti tagumistele ratasele lõtkud.... sai pingutatud üle laagrid ja juba 10 000km ilusti vastu pidanud.
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 15.11.09 20:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: A4Audi
Tekkisid samuti tagumistele ratasele lõtkud.... sai pingutatud üle laagrid ja juba 10 000km ilusti vastu pidanud. |
Jutt käib siiski quattro muredest !
|
|
|
|
Heix
huviline
Registreerunud 30.09.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: VW Phaeton 2011
|
postitati 15.11.09 20:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rocket
Tsitaat: | Algselt postitas: A4Audi
Tekkisid samuti tagumistele ratasele lõtkud.... sai pingutatud üle laagrid ja juba 10 000km ilusti vastu pidanud. |
Jutt käib siiski quattro muredest ! |
Jep... Magama ärr.
|
|
|
Vahur102
huviline
Registreerunud 04.04.07
Asukoht: Põltsamaa,Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B4 competition & A4 1.9 tdi
|
postitati 15.11.09 20:56
|
|
|
Ma ka neid u 60000 läbisõidu ajal mõlemaid 2x vahetanud ju siis peabki nii olema.
|
|
|
kenno173
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 14.07.08
Asukoht: tartu,põltsamaa,valga
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.11.09 21:28
|
|
|
quattrol väga tähtis pingutus.
pooltelje polt tuleb õige jõuga kinni tõmmata.(laagri komplektis peaks ka uus polt olema selleks)
endal oli a4 quattro olid ka läbi vahetasin ära ei keerand õige jõuga kinni oli kuu kahe pärast olid läbi.
panin uued õige jõuga kinni ja polnud enam mingit muret.
|
|
|
Rain573
klubiliige
Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake
|
postitati 16.11.09 13:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: cobra113
Et küsiks siinkohal ka ühe küsimuse, mis haakub teemaga. Omal 80 B4 quattro, ja parem tagumine laager teeb häält. Küsimus, kas seda kodustes
tingimustes ise kannatab vahetada? |
Ausaltöeldes on see igavene JANT, esimest korda seda teha. Kõigepealt on vaja see ratta rumm kätte saada! Asi hakkab sellest, et võid seal kül igasugu
märke teha aga pärast 100% kindel ikka ei saa olla, et sild paigas on. Siis on vaja absi andur kätte saada. See ei tule sealt tavaliselt välja ja on
lihtsam juhe tagumise istmealt pistikust lahti ühendada. Siis on vaja tagumine reguleerimis varras koonusest lahti saada! Niipalju kui lammutanud olen
siis on see seal sigakõvasti kinni olnud. Kui mingi sarniiripress on olemas siis saab sellega hakkama vast. Ja ülemiseõõtshoovaküljest ka veel mutter
lahti, polt välja ja ongi käes. Nüüd on siis pressi vaja, et laager välja suruda ja uus sisse ja võib hakata uuesti kokku laduma
Esimene kord oli pärispalju peavalu mõne asjaga, aga ülejäänud 3-4 korda on asi käinud suht lihtsalt . Seekord pingutan poldid kindlasti nii nagu peab. Eks siis näeb kas peavad kauem vastu!
|
|
|
Vanemlendur
huviline
Registreerunud 15.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A4Q
|
postitati 27.11.09 19:07
|
|
|
Kui palju A4 quattrol see täpne pingutusmoment? Ise olen samamoodi hädas tagumiste laagritega.
|
|
|
Stfup
huviline
Registreerunud 22.10.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.11.09 17:12
|
|
|
endal järgmine nädalavahetus ka tagumise laagri vahetust plaanis, a siit lugedes hirmutate nii ära et ma pühapäeva lukksepp viin parem auto kuhugi
mujale, või tasub see ise ette võtta?
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 29.11.09 20:57
|
|
|
Mis seal ikka hirmutada. Hüdraulilist pressi ja pärast ka sillaregulli vaja, muud midagi.
|
|
|
|
kenno173
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 14.07.08
Asukoht: tartu,põltsamaa,valga
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.11.09 21:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Stfup
endal järgmine nädalavahetus ka tagumise laagri vahetust plaanis, a siit lugedes hirmutate nii ära et ma pühapäeva lukksepp viin parem auto kuhugi
mujale, või tasub see ise ette võtta? |
otsida mõni autoremondi töökoda kes oleks nõus sulle ütlema mis jõuga polt kinni keerata siis jääb pärast vaid sillda regullimas käia.
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 29.11.09 21:50
|
|
|
Ametlikud numbrid ehk tehase soovitused A4B5 kohta:
M14 poldi pingutus on 115 nm pluss 180 kraadi ehk pool pööret !
M16 poldi, mis peaks vist esisillal olema, pingutus on aga hoopis 190 Nm pluss 180 kraadi.
PS. Ja alati ikka uus polt sisse, mitte vana !
|
|
|
|
Stfup
huviline
Registreerunud 22.10.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.12.09 13:10
|
|
|
Sai ka laager ära vahetatud, polnud midagi rasket, supordi raam ei tahtnud ära tulla, aga sinna keevitasin poldid otsa ja tuli ilust. Ainult laagri
panin esimene kord tagurpidi sisse, kuna kindaga katsudes ei märganud et sisemistel rantidel on 2mm raadiuse vahe. Kinni keerasin niikõvasti kui
jaksasin ja natuke veel
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 28.12.09 13:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Stfup
Sai ka laager ära vahetatud, polnud midagi rasket, supordi raam ei tahtnud ära tulla, aga sinna keevitasin poldid otsa ja tuli ilust. Ainult laagri
panin esimene kord tagurpidi sisse, kuna kindaga katsudes ei märganud et sisemistel rantidel on 2mm raadiuse vahe. Kinni keerasin niikõvasti kui
jaksasin ja natuke veel |
Raske vöi mitte, kuid kas eelnevaid postitusi ka lugesid?
Räägitakse siiski mingist kinnitamise momendist, kuid kui sina keerad vastavalt toorele jöule +, siis vöibolla hakkad varsti sama asja vahetama.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Stfup
huviline
Registreerunud 22.10.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.12.09 11:04
|
|
|
Jah, aga vahetasin Pühapäeval kui polnud ühtegi võimalust seda võtit saada, kui tekib võimalus siis pingutan üle.
|
|
|
Zann0
huviline
Registreerunud 01.09.09
Kasutaja on eemal
Auto: a6 avant TFSI 2006
|
postitati 30.12.09 11:39
|
|
|
Kui sa toore jõuga selle kinni keerasid siis mida sul seal enam üle pingutada? Nüüd oota järgmist vahetust..
|
|
|
cobra113
huviline
Registreerunud 20.11.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80 2,6 avant quattro
|
postitati 12.02.10 22:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Rain573
Siis on vaja absi andur kätte saada. See ei tule sealt tavaliselt välja ja on lihtsam juhe tagumise istmealt pistikust lahti ühendada.
|
Kuda see ABS-i andur seal küljes on muidu?
|
|
|
medical
klubiliige
Registreerunud 01.05.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.02.10 22:19
|
|
|
Tsitaat: | Kuda see ABS-i andur seal küljes on muidu? |
Andur on lihtsalt oma pesas paraja pinguga aga tavaliselt kipuvad sinna kinni paakuma. Siis on oht ära lõhkuda. Ise olen ka pigem pistikust lahti
ühendanud kui tundub et ei liigu.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |