Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3
Autor:
Pealkiri: A4 xenonide komplekti paigaldamine (Vastuseid: 64 | Vaatamisi: 7827)
raulk89
huviline

Avatar


Registreerunud 09.07.08
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.9 TDI 81kw -00

postitati 27.10.09 18:40 Tsiteeri
A4 xenonide komplekti paigaldamine



Ostsin siis oma h7 4300k komplektid, 2 tükki, et panna lähi ja kaug tuled xenonideks, ja nüüd tuleks need külge panna, on keegi pannud a4 , (oman 2000 aasta autot), xenone külge, kui jah siis kuidas te tegite.
Üks võmalus on, et sinna kaane sisse ( mille saab ära võtta, kui pirini hakata vahetama ) puurida auk ja siis sealt läbi need juhtmed vedada. Õpetuses oli ka kirjas, et 21 mm auk puurida sinna, sest siis kummithined istub ilusti sinna auku, aga kuidas ma pirini sealt august läbi ajan, pirni aluse see diameeter on laiem kui 21 mm ja juhtmete teisest otsast jäb segama üks pistik mis ei läheks ka sealt august läbi, kui nii pidi seda sealt läbi ajama hakata
pilt selline siis xenoni pirn
et siis enne pirni on üks kummijubla seal , pirni see alus on laiem ja pistik teises otsas ka laiem, samas kui puurida suurem auk siis pole tihendist eriti kasu.
Või saab pistiku lahti võtta vms..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Imres
huviline

Avatar


Registreerunud 11.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Competition quattro 20vt

postitati 27.10.09 18:54 Tsiteeri


Mul on lähi tuled xenonid. Tuledeks nö. pikad originaal tuled. Kuna kasutasin slim blokke siis mahtus kogu kupatus tule sisse ära. Väljast paistab nagu originaal ;)
Kui aga tahad kaug tule ka xenonit panna siis pead puurima hakkama jah.
Üks võimalus oleks veel juhtmestik vedada tule alt ja blokid panna tule alla. Tule all nimelt käib originaal xenoni blokk ja sealt saaks kaablid vedada. Pead lihtsalt Ühe plaadi tule alla tekitama, kui vaatad tule alla siis peaksid aru saama mida ma räägin.

Imre


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raulk89
huviline

Avatar


Registreerunud 09.07.08
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.9 TDI 81kw -00

postitati 27.10.09 18:57 Tsiteeri


hmm, kuidas ma tule alla vaatan, pean tule lahti keerama..?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 27.10.09 19:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: raul206
hmm, kuidas ma tule alla vaatan, pean tule lahti keerama..?


Jep.
Muud moodi vast ei näegi:P
Esiteks eemaldad suunatule ja siis lähi/kaugtule 3 kinnituskruvi - 2 peal ja üks siis suunatule all.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raulk89
huviline

Avatar


Registreerunud 09.07.08
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.9 TDI 81kw -00

postitati 27.10.09 19:14 Tsiteeri


Tsitaat:
aga seal tule all on ruumi ainult ühele ballastile vee..?
mul need ballastid küll slimid pole, 3x7x8,5

Aga seal tule all on ruumi ainult ühele ballastile?
Mul need ballastid küll slimid pole, 3x7x8,5.


***
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Lihtsa 3-minuti keelekoolituse leiad siit."


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Imres
huviline

Avatar


Registreerunud 11.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Competition quattro 20vt

postitati 27.10.09 19:16 Tsiteeri


Et kogu install korralikult teha siis pead tuled ikka maha võtma.
Pikkadel tuledel ei saa suunatuld eraldi eemaldada :P
Keera poldid lahti, pistikud ka ja käes.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raulk89
huviline

Avatar


Registreerunud 09.07.08
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.9 TDI 81kw -00

postitati 27.10.09 19:40 Tsiteeri


Jah, ma kavatsengi lahti keerata, aga ega sa ei oska öelda, kui palju seal tule all ruumi on, mul ballastide mõõt, 3x7x8,5.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Imres
huviline

Avatar


Registreerunud 11.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Competition quattro 20vt

postitati 27.10.09 20:09 Tsiteeri


Ei mäleta eriti seda ruumi suurust seal. Kui lahti kisud siis näed.
Kui valmis saad siis äkki viitsid informeerida, et kuidas install lahenes.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Heix
huviline

Avatar


Registreerunud 30.09.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: VW Phaeton 2011

postitati 27.10.09 20:17 Tsiteeri
Äkki abiks



Äkki abiks :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
raulk89
huviline

Avatar


Registreerunud 09.07.08
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.9 TDI 81kw -00

postitati 27.10.09 20:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Imres
Ei mäleta eriti seda ruumi suurust seal. Kui lahti kisud siis näed.
Kui valmis saad siis äkki viitsid informeerida, et kuidas install lahenes.


Jah, ma annan teada, kui olen asjaga lõpule saanud.

Ja kasutaja A4Audi, suured tänud lingi eest..:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jaakk
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw 525i -2007, sedaan

postitati 28.10.09 07:08 Tsiteeri


Soovitaksin lugeda DIY teemat xenoni kohta.
Sinu lahendus pooltulede kohta on OK aga täistulesid ära küll xenonit pane ehk. Bi-xenon on lahendatud liikuva visiiriga sama pirni kasutades.
Põhjus on see, et gaaslahendusega pirn vajab süttimiseks ja max heleduse saavutamiseks aega, halogeenpirn aga süttib hetkega.
Samuti ei kannata xenon pirn pidevat sisse ja välja klõpsimist nagu täistule puhul ette tuleb, ning ei ole ka vähemoluline, et sinu täistulel ei ole luupi ees ehk valgust ei lõigata.


Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga põlistallinlased audisid ei osta.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
erki.t
huviline

Avatar


Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Got burger? (Jeep)

postitati 28.10.09 07:24 Tsiteeri


Lisaks eelkõnelejatele juurde: "sellise lahendusega sa ausalt TÜV kindlasti ei läbi"!


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jaakk
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw 525i -2007, sedaan

postitati 28.10.09 07:32 Tsiteeri


Kuna tegemist on facelift kerega kus siis ees juba luubiga tuled, siis pooltulede koha pealt ehk õnnestub isegi TÜV läbida, kui just HID tähist ei hakata otsima. Kui aga täistuledesse ka xenon kit-i sisse paned, siis ei pea ootama isegi ülevaatuseni, mõni vastutulev autojuht kägistab sind lihtsalt ära.
Terve Tartu linna peale on rohkem, kui tosin autot, millede juhid ei tea linnas tulede kasutamist, sealjuures omades udutuledes HID-kit-i ja mõlemad linnas sõites säramas ja vastutulijaid pimestamas- politsei sellele aga väga ei reageeri.




Tsitaat:
Algselt postitas: erki.t
Lisaks eelkõnelejatele juurde: "sellise lahendusega sa ausalt TÜV kindlasti ei läbi"!



Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga põlistallinlased audisid ei osta.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
raulk89
huviline

Avatar


Registreerunud 09.07.08
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.9 TDI 81kw -00

postitati 28.10.09 09:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jaakk
Soovitaksin lugeda DIY teemat xenoni kohta.
Sinu lahendus pooltulede kohta on OK aga täistulesid ära küll xenonit pane ehk. Bi-xenon on lahendatud liikuva visiiriga sama pirni kasutades.
Põhjus on see, et gaaslahendusega pirn vajab süttimiseks ja max heleduse saavutamiseks aega, halogeenpirn aga süttib hetkega.
Samuti ei kannata xenon pirn pidevat sisse ja välja klõpsimist nagu täistule puhul ette tuleb, ning ei ole ka vähemoluline, et sinu täistulel ei ole luupi ees ehk valgust ei lõigata.


Mis siis on üldse luubi töö põhimõte. Ja mis on teistmoodi, kui ma ei pane xenoni luubi sisse.
Btw, mul on juba ostetud mõlemad komplektid, ma vist ikka proovin ära, mul ingi ülevaatus läbi saamas, enne külge panemist teen ülevaatuse ära, saan veel kaheks aastaks teha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jaakk
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw 525i -2007, sedaan

postitati 28.10.09 10:01 Tsiteeri


Luubiga lõigataksegi ära teatud kõrguselt kogu valgus.
Sinu autol on luup ainult pooltulel ehk sellel tulel, mis kogu aeg põleb ja sinna ta sobib enam-vähem (pole disainitud HID jaoks ju).

Kui sa lajatad selle xenoni nüüd veel lisaks kaugtulesse, siis ei lõigata midagi ära (vahetad ju enne teist autojuhti pimestamata), kuna lääts puudub aga pimestama hakkab vastutulevat autojuhti oluliselt varem.
Lisaks siis eelmainitud süttimisaeg ja pirnide lühike tööaeg, kui klõpsida.

Niiet minu soovitus on, pane ikka täistuledesse kvaliteetne halogeen ja müü teine komplekt HID maha.


Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga põlistallinlased audisid ei osta.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
erki.t
huviline

Avatar


Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Got burger? (Jeep)

postitati 28.10.09 10:58 Tsiteeri


TÜV ei pea mingit tähist otsima isegi, palub tuled sisse lülitada - seinale ilmub ksenooni süttimisele iseloomulik valgusjoonis - AGA EI OLE NÄHA automaatse nivooregulaatori tööd!
Kui nüüd sammuda auto etteotsa, siis seal puuduvad ka pesurid tuledele. Kes jaksab kummarduda tuvastab lisaks ka puuduva D2S märgistuse tuleklaasil.

3 võimalikust feilist oled kogunud 3 - ÕNNITLUSED !

-

Ksenoonlahendus täistuledesse ei kannata isegi pikka aruteli - EI PAIGALDA ja kõik!


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Imres
huviline

Avatar


Registreerunud 11.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Competition quattro 20vt

postitati 28.10.09 11:26 Tsiteeri


Tulejumal erki.t :D
sorry OT

Aga hella näiteks pakub xenon kaugtulesid ilma luubita. Kas need on ka saatanast?

Kusjuures endalgi plaan talveks xenon kaugtulesse paigaldada. Sõidan iga nädala vah. maale väga pikalt sellist teed kus väga harva keegi vastu tuleb. Loomi aga liigub seal tihti. Seega panustan nähtavusele.
Pigem tõsta kisa nende jobude peale kes linnas udukatega (ükskõik mis pirniga) sõidavad ja lisaks veel regullimata pooltuledega. Sest linnas on neid häirivaid tegelasi oluliselt rohkem kui maanteel pimestajaid. Need siis minu kogemused.

Imre


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
hamlet
huviline



Registreerunud 29.03.06
Kasutaja on eemal


postitati 28.10.09 11:47 Tsiteeri


Aga mis oleks siis alternatiivne lahendus? Need facelifti lähikad on kui vaegnägija silmad. Omale ei ole tahtnud xenoni osta, sest pole lubatud kasutada, igasugused "superhüperblue" pirnid ei muuda asja.
Jääb siis üle ainuke varjant- uhiuued originaal laternad kirvehinnaga ette osta?

(Tundub, et nende "seasilmadega" on kohati isegi ohtlikum sõita kui ise aretatud xenonidega.)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
raulk89
huviline

Avatar


Registreerunud 09.07.08
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.9 TDI 81kw -00

postitati 28.10.09 11:48 Tsiteeri


Jah, ma proovin ikka ära panna mõlemasse. Annan teada, kuidas välja tuli. Muide vend pani omal avensisele ka xenonid lähituledesse, aga tal ei ole lähituli luuptuli (ma saan aru, et kaugtuli näitab kaugemale jne, võib hakata pimestama jne..), aga tal lähitulega ei pimesta üldsegi vastu tulevaid autojuhte, läbi proovitud.

Ja, muide seda otsustan ikka ma ise, kas panen või mitte..:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
bob
klubiliige

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B2CQ

postitati 28.10.09 12:42 Tsiteeri


Proovi ära, alati saad tavalise pirni tagasi panna. Alati jagub neid kiitjaid ja laitjaid :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laur
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A7 3.0 TFSI

postitati 28.10.09 13:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Imres

Aga hella näiteks pakub xenon kaugtulesid ilma luubita. Kas need on ka saatanast?

Imre


Panen ka väikse OT siia otsa. Selles nagu vahe ongi, et Hella on need kaugtuled teinud spetsiaalselt xenon pirnile. Sellest olen ma siin korduvalt kirjutanud, et xenon ja hõõgniidiga pirn on hoopis erinevad. Need kohad kus valgus on eredam on neil pirnidel erinevates kohtades. Xenonil on helendav gaasikapsel (kusjuures ta ei ole kõige eredam täpselt keskelt), halogeenpirnil on hõõgniit mis on kõige eredam just niidi keskelt. Sellest tulenevalt on valguse peegeldamsed jne erinevad. Aga, kui on disainitud reflektortuli pidades silmas xenon pirni eripärasid siis pole nagu probleemi.

Tehaest on veerenud ja veereb vist siiani välja autosid millel on ka lähitules reflektortuli ja xenon.

See võrdub umbes samaga,et ma võtan sõbra prilldi ja hakkan nendega ringi käima. Pole lihtsalt mõeldud nii.

Tsitaat:
Algselt postitas: hamlet
Aga mis oleks siis alternatiivne lahendus ? Need facelifti lähikad on kui vaegnägija silmad.Omale ei ole tahtnud xsenoni osta, sest pole lubatud kasutada,igasugused "superhüperblue" pirnid ei muuda asja.
Jääb siis üle ainuke varjant- uhiuued originaal laternad kirvehinnaga ette osta?

(Tundub, et nende "seasilmadega" on kohati isegi ohtlikum sõita kui ise aretatud xsenonidega.)


Mina alustaks tule pesemisest. Võta tuli juppideks, pese luubid ja reflektorid ära korralikult. Luubiga tule klaas peaks juba plastikust olema kui ma ei eksi? Seda kannatab poleerida mingil määral, väike kasu jälle. Võiks kaaluda varianti et tuledelülitus releede peale ümber ehitada. Ehk siis tuledele akult otse toide peale ja relee seda lülitama. Ning siis korralikud pirnid sisse.

Või siis pane oma xenon. Luuptules ta üldiselt näitab suht normaalselt, kehvemini kindlasit kui tehasest tulnud xenonitega, kuid paremini kui halgoeenidega. Arvestama pead sellega lihtsalt et ülevaatusel läheb raskeks. Ja kui paned siis keera tuled ilusti paika ka vähemalt. Ja tegelikult on soovitatav xenonitele eraldi toide vedada ja releedega lülitus teha tuledele. Nii ei lõhu lüliteid ja muid sõlmi.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 28.10.09 13:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jaakk
Luubiga lõigataksegi ära teatud kõrguselt kogu valgus.
Sinu autol on luup ainult pooltulel ehk sellel tulel, mis kogu aeg põleb ja sinna ta sobib enam-vähem (pole disainitud HID jaoks ju).

Luubiga ei lõigata midagi ära. Selleks on vastav varje enne luupi. Reflektortuledel on täpselt samamoodi see varje olemas. Ses mõttes pole luup- ja reflektorlähitule valgusvihus mingit silmnähtavat erinevust ei halogeeni ega aftermarket ksenooniga. Laur'i mainitud reflektori fookuse erinevus sõltuvalt valguspunkti millimeeter siia-sinna kõikumisest on pigem teoreetilist laadi. Suvalise hiina halogeenlambi hõõgniidi asukoht kõigub sõltuvalt partiist palju rohkem... Pigem on orig ksenoonlaterna reflektor loodud valgusvihku halogeeni omast rohkem lehvikuna laiali jaotama.

Tsitaat:
Algselt postitas: jaakk
Kui sa lajatad selle xenoni nüüd veel lisaks kaugtulesse, siis ei lõigata midagi ära (vahetad ju enne teist autojuhti pimestamata), kuna lääts puudub aga pimestama hakkab vastutulevat autojuhti oluliselt varem.

Täistulel (kaugtulel) ei peagi midagi ära lõikama. Seepärast teda täistuleks kutsutaksegi. Kõik mis pirnist tuleb, lajatatakse tee peale nii kaugele kui võimalik. Kui kaugtuli vastutulijat pimestama hakkab, tõmbab ta oma kaugtuled maha ja siis teed ju enda omadega sama. Lisakaugtuledega sõitjatega on ju sama asi.

Moodsad ksenoonid võtavad tegelikult üllatavalt ruttu normaalse valguse üles. Kui lähituled ka ksenoonid on, ei teki pärast vastutulija möödumist kindlasti sellist pimedat auku sisse, mil mälu järgi sõita tuleks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laur
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A7 3.0 TFSI

postitati 28.10.09 13:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Luubiga ei lõigata midagi ära. Selleks on vastav varje enne luupi. Reflektortuledel on täpselt samamoodi see varje olemas. Ses mõttes pole luup- ja reflektorlähitule valgusvihus mingit silmnähtavat erinevust ei halogeeni ega aftermarket ksenooniga.


Vot siin ma vaidleks küll vastu sinuga. Luuptulel on jah, metallist piiraja mis lõikab valguse teatud piirist ära. Kuid, reflektortulel ei ole mingit piirajat, see effekt on saavutatud peegeldustega, võttes arvesse halogeen pirni. Oletame et on H7, siis peab see pirn olema täpselt sama suurusega täpselt samas kohas, et peegeldused klapiksid nii nagu peavad.

Teatavasti põleb xenon pirn teistmoodi, st kõige heledam punkt ei ole mitte keskel nagu hõõgniidiga pirni puhul, vaid kui ma õigesit mäletan siis oli ta heledam just selle gaasikapsli otstes. Sealt tuleb juba vahe sisse ja valgus peegeldub teistmoodi, mille tõttu pole see joon tuledel enam nii terav või ei eksisteeri seda seal enam üldse.

EDIT: Mingi pildi leidsin kuid see ei anna tegelikult täielikku ettekujutust. Kuigi arusaam saab küll mis on nende pirnide erinevus.


http://www.atifprince.net/xtremehid/images/xenon1.jpg

http://www.kaarna.net/audiclub/halogen_vs_hid.jpg

EDIT2: ja lõpuks leidsin selle õige pildi kah mida ma koguaeg otsinud olen.

http://img223.imageshack.us/img223/7039/text03sm7.gif


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 28.10.09 13:43 Tsiteeri


Valguspunkti kuju ja asetuse kerge erinevuse üle ma ei vaidle üldse. Ma tean seda isegi juba kaua-kaua. :) Siiski on see erinevus reaalselt pigem marginaalne kui radikaalne. Laboritingimustes eristatav, halogeenlampi HID-kit-iga asendades mitte.

Otsisin H1 reflektorlähitulelaterna läbilõiget, aga krt ei jäänudki hetkel midagi silma. Suht harva on neid ju tegelikult. Kas Audil sellist üldse ongi? Enamasti on reflektorlähituli kombineeritud kaugtulega ja siis on seal sees H4 pirn, milles lähituleniit on selgelt ühelt poolt varjega eraldatud. Samas tuleb nagu E30 (vanem, ilma luuptuleta) juurest meelde, et selle H1 lähikates oli küll konkreetne plekist varje sees, mitte ei murtud valguse vaba ülesjooksu ainult reflektori kuju ja hajutiga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laur
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A7 3.0 TFSI

postitati 28.10.09 13:50 Tsiteeri


Hmm, no kuidas võtta. Peab vist konkreetselt audide peal loomkatseid tegema vähe. Pole endal kahjuks ühtegi HID kiti käepärast.

Olen näinud küll neid autosid millel reflektortules kit, ja no minumeelest on vahe pigem radikaalne. Seal xenoni stickys on üks pilt ka näiteks Chrysler Neonist kitiga, seal küll mingit teravat joont ei erista, üks suur lärakas aind. Ja tänavapildis olen neid ise ka näinud. Vanem X5 näiteks ja Golf mk3.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 35.7% - SQL: 64.3%]