Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: probleem salongiventikaga (Vastuseid: 24 | Vaatamisi: 2469)
tafka88
huviline



Registreerunud 01.02.09
Asukoht: võru
Kasutaja on eemal

Auto: audi v8

postitati 05.10.09 19:03 Tsiteeri
probleem salongiventikaga



audi 90nel ventikas töötab vaid neljanda kiirusega,ventikas on korralik,milles võib viga olla?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 05.10.09 19:17 Tsiteeri


Reostaadi termokaitse on läbi arvatavasti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tafka88
huviline



Registreerunud 01.02.09
Asukoht: võru
Kasutaja on eemal

Auto: audi v8

postitati 05.10.09 19:26 Tsiteeri


kuskohas see termokaitse asub,kas sealsamas puhuri juures?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 05.10.09 19:28 Tsiteeri


Vast jah. Kahjuks ma ei tea mis autoga tegemist on. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tafka88
huviline



Registreerunud 01.02.09
Asukoht: võru
Kasutaja on eemal

Auto: audi v8

postitati 05.10.09 19:29 Tsiteeri


audi 90 on ,peaks olema küll seal puhuri juures see reostaat


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 05.10.09 19:47 Tsiteeri


Eks ta sel kuskil tuule käes ole jah.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tafka88
huviline



Registreerunud 01.02.09
Asukoht: võru
Kasutaja on eemal

Auto: audi v8

postitati 05.10.09 19:49 Tsiteeri


homme vaatan uue rostaadi,sain teada kus asub ja milline välja näeb:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
martinmae
huviline

Avatar


Registreerunud 18.06.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100cc

postitati 05.10.09 20:20 Tsiteeri


Sama mure endal Audi 100 c3'ga, aastaks 84. Kas tasub sama muret ja samast kohast otsida? Või kus see jubin 100'l üldse asub?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 05.10.09 20:24 Tsiteeri


Sama ikka ventika sees ve kõrval ta tavaliselt asub. Enne uue ostmist tasub vanal masinal enne ühendused üle vaadata. Kuigi enamasti reostaat ise läbi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
martinmae
huviline

Avatar


Registreerunud 18.06.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100cc

postitati 05.10.09 20:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Sama ikka ventika sees ve kõrval ta tavaliselt asub. Enne uue ostmist tasub vanal masinal enne ühendused üle vaadata. Kuigi enamasti reostaat ise läbi.


Ja ventikas ise on kus?:o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
cornoyo
huviline

Avatar


Registreerunud 09.02.07
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: 2×80 ABK

postitati 05.10.09 20:29 Tsiteeri


Soovitan ennekõike ka lülitis endas viga otsida, ühendused üle vaadata.

Edit: Siin ka enda kunagine varasem teema püstitatud. Oma masinal oli siiski süüdi reostaat, 1-2 aste ei toiminud. 90 peaks ehitus sama olema.
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=51444&page=1&highlight=%EF%BF%BD#pid301231


.:Rasta I Land:.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
-ivar-
huviline

Avatar


Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: typ 85q & XC

postitati 05.10.09 20:30 Tsiteeri


Mina panustaks siiski seda lülitit, mis on armatuuris.
Kui võtad ventika nupu lahti, siis seal taga käib kahe kruviga ära see klemmide jurakas, mis enamasti neil peetis ongi.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tafka88
huviline



Registreerunud 01.02.09
Asukoht: võru
Kasutaja on eemal

Auto: audi v8

postitati 07.10.09 17:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tafka88
viga oligi ikka reostaadi termokaitsmes,panin peenikese traadi asemele sinna ja hakkasid kõik kiirused tööle;)


Viga oligi ikka reostaadi termokaitsmes, panin peenikese traadi asemele sinna ja hakkasid kõik kiirused tööle. ;)

Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Lihtsa 3-minuti keelekoolituse leiad siit."


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 07.10.09 18:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tafka88
Tsitaat:
Algselt postitas: tafka88
viga oligi ikka reostaadi termokaitsmes,panin peenikese traadi asemele sinna ja hakkasid kõik kiirused tööle;)


Viga oligi ikka reostaadi termokaitsmes, panin peenikese traadi asemele sinna ja hakkasid kõik kiirused tööle. ;)

Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Lihtsa 3-minuti keelekoolituse leiad siit."

Termokaitsme läbipõlemine viitab raskelt käivale mootorile, puksid kulunud aga ei pruugi. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
cornoyo
huviline

Avatar


Registreerunud 09.02.07
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: 2×80 ABK

postitati 08.10.09 17:29 Tsiteeri


Mul on löönud b4-l (kondiga variant) sisse kerge ulgumise (siiski aga häirib), kiirus väga ei mõjutagi, pigem kuulebki enam, kui 1 astme peal. Kui ma nüüd selle krempli seal lahti võtaksin, kas aitaks labade võlli või muu liikuva koha määrimine seal, või on mõtekam juba uue korraliku vastu vahetada.


.:Rasta I Land:.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tafka88
huviline



Registreerunud 01.02.09
Asukoht: võru
Kasutaja on eemal

Auto: audi v8

postitati 08.10.09 17:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: cornoyo
Mul on löönud b4-l (kondiga variant) sisse kerge ulgumise (siiski aga häirib), kiirus väga ei mõjutagi, pigem kuulebki enam, kui 1 astme peal. Kui ma nüüd selle krempli seal lahti võtaksin, kas aitaks labade võlli või muu liikuva koha määrimine seal, või on mõtekam juba uue korraliku vastu vahetada.

Ega see ulgumine midagi head ei tõota aga määrida võb proovida küll.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
-ivar-
huviline

Avatar


Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: typ 85q & XC

postitati 08.10.09 18:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: cornoyo
Mul on löönud b4-l (kondiga variant) sisse kerge ulgumise (siiski aga häirib), kiirus väga ei mõjutagi, pigem kuulebki enam, kui 1 astme peal. Kui ma nüüd selle krempli seal lahti võtaksin, kas aitaks labade võlli või muu liikuva koha määrimine seal, või on mõtekam juba uue korraliku vastu vahetada.


Ei tea küll kuidas b4'l on, aga b3'l on kondiga versioonil ventikas paigaldatud 90kraadi võrreldes ilma kondiga versiooniga.
Ja undama hakkab seal mootori võll, mis on tänu ventika raskusele ära kulutanud tugipuksi. Kui lahti võtad, siis saad kindlasti aru:). Ma vahetasin oma 90nel mingi 2-3 korda ventikaid. Kõik undasid, aga siis ehitasin laagrite peale ringi... Noh ütleme nii, et parem, aga mitte kõige parem:D


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tafka88
huviline



Registreerunud 01.02.09
Asukoht: võru
Kasutaja on eemal

Auto: audi v8

postitati 08.10.09 19:05 Tsiteeri


Mul läks ka 90-nel juba kolmas ventikas käiku.(kondiga ventikas). See ka selline imelik veits.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tafka88
huviline



Registreerunud 01.02.09
Asukoht: võru
Kasutaja on eemal

Auto: audi v8

postitati 08.10.09 19:12 Tsiteeri


Keegi äkki teab palju uus, tutikas ventikas (kondiga) maksab?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
-ivar-
huviline

Avatar


Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: typ 85q & XC

postitati 08.10.09 19:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tafka88
Keegi äkki teab palju uus, tutikas ventikas (kondiga) maksab?



http://www.vagcat.com/p/B071/086000.png

Pildilt nr 37
vagcat annab kaks tootekoodi:357820021
358820021
ja need audi.ee/varuosad lehele pannes tuleb orig osade hinnad:
1. 357820021 5238.00
2. 358820021 6525.00


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tafka88
huviline



Registreerunud 01.02.09
Asukoht: võru
Kasutaja on eemal

Auto: audi v8

postitati 08.10.09 19:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: -ivar-
Tsitaat:
Algselt postitas: tafka88
Keegi äkki teab palju uus, tutikas ventikas (kondiga) maksab?



http://www.vagcat.com/p/B071/086000.png

Pildilt nr 37
vagcat annab kaks tootekoodi:357820021
358820021
ja need audi.ee/varuosad lehele pannes tuleb orig osade hinnad:
1. 357820021 5238.00
2. 358820021 6525.00

:o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
-ivar-
huviline

Avatar


Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: typ 85q & XC

postitati 08.10.09 21:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tafka88

:o


Ega ma lambist oma venti laagritele ei ehitand:D


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tafka88
huviline



Registreerunud 01.02.09
Asukoht: võru
Kasutaja on eemal

Auto: audi v8

postitati 09.10.09 17:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: -ivar-
Tsitaat:
Algselt postitas: tafka88

:o


Ega ma lambist oma venti laagritele ei ehitand:D

Peab ka midagi aretama hakkama vist. :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
onl1ne
huviline



Registreerunud 09.03.09
Asukoht: viljandimaa
Kasutaja on eemal


postitati 15.10.09 06:06 Tsiteeri


Aga küsimus, et mis moodi saab seda salongi ventilaatori mootorit vahetada 83 aasta C3-el? ilma kondita.


olen see kes olen:P
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
-ivar-
huviline

Avatar


Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: typ 85q & XC

postitati 15.10.09 09:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: onl1ne
Aga küsimus, et mis moodi saab seda salongi ventilaatori mootorit vahetada 83 aasta C3-el? ilma kondita.


1) Võta vagcat.com lahti
2) Otsi oma auto sealt kataloogist üles
3) Ja vaata jooniselt.

Kui ma õige auto leidsin siis peaks olema see:

http://www.vagcat.com/p/B005/113000.png


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 42.2% - SQL: 57.8%]