Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3
Autor:
Pealkiri: Audi A3 1.6 - 1998 - androt (Vastuseid: 51 | Vaatamisi: 13556)
androt
huviline

Avatar


Registreerunud 19.09.09
Asukoht: Pärnu / Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 03.10.09 13:55 Tsiteeri
Audi A3 1.6 - 1998 - androt



30. septembril sai soetatud 1998 aasta Audi A3 (1.6 74kw). Ostu hetkel oli läbisõit 155 400 km. Üldiselt väga korralik ja puhas.

Autost täpsemalt:

Tekstiilpolster
4x turvapadi
2x elektriaknad
Elektrilised välispeeglid
Reguleeritav roolisammas
Clarion DXZ468RMP + Blaupunkt GTA270 + Alpine E-Type inverterkastis
Suveveljed 18" OZ Superturismo 225/40 rehviga, talveveljed 15" Audi orig. 195/65 lamelliga
FK 60/40 madaldusvedrud

Tehtud tööd:

Õli ning filtrite vahetus
Pidurite hooldus
Mootoripesu
Tagaluuk debadged/dewipered
Numbrialused eemaldatud
Vahetatud parem tagumine pidurivoolik ja klotsid
Parempoolne aknatõstuk parandatud
Starteri harjad vahetatud
Väljalaske sukad vahetatud
Katalüsaator välja vahetatud (originaali vastu)
Termostaat vahetatud
Kojamehed aerowiperite vastu
Ussine uks vahetatud-värvitud
Keskmine konsool aftermarket maki jaoks sobivaks + carbon-coated
Kõik sillapuksid välja vahetatud
Märk ja pool võreranti punaseks värvitud
Facelift esimesed tuled

Visioon:

Hoiduda spoileripornost, saavutada madal ja stiilipuhas väljanägemine. Kuna tudeng, ei teki muudatused ehk üleöö.

Pildid:

http://img832.imageshack.us/img832/6326/dsc58131.jpg

http://img168.imageshack.us/img168/7103/dsc58411.jpg

http://img30.imageshack.us/img30/286/dsc58181.jpg

http://img175.imageshack.us/img175/7056/dsc58231.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sulu13
huviline



Registreerunud 22.01.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 03.10.09 17:27 Tsiteeri


Talu, miks kohe tuunima?:D Ei tundub päris korralik isend.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
androt
huviline

Avatar


Registreerunud 19.09.09
Asukoht: Pärnu / Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 21.05.10 16:41 Tsiteeri


Tundub küll totaalse üleskündmisena see postitus, kuid otsustasin teemat siiski uuendada. Nii nagu plaanitud, istub A3 suve alguseks 18-tollistel OZ Superturismodel. Meeliülendava tehinguga sain mäe peale siin samas - audiclub foorumis. Kuna veljed ei näinud ostu hetkel just kõige värskemad välja:

http://img713.imageshack.us/img713/7165/38765492.jpg

Siis haarasin liivapaberi ning pahtli järele, et soovitud tulemuseni jõuda:

http://img413.imageshack.us/img413/8742/dsc83651.jpg

Kui näpu all kõik sile ja puhas tundus, tuli astuda järgmine samm, milleks oli värvimine. Lõpptulemusest väike kunstiline teaser:

http://img594.imageshack.us/img594/4990/dsc842011.jpg

Kahjuks puudusid velgedelt keskmised kapslid, samuti ei söendanud osta kalleid originaale. Vanast toiteplokist saadud plekitükkide, mutrite, poltide ja pahtli abil treisin kenad homemade kapslid. Jäid väga kenad, hiljem ka pilt.

Talv möödus viperusteta, kevadel andis saba aga parem tagumine pidurivoolik. Seoses sellega sai vahetatud ka piduriklotsid. Velgede pärast olin sunnitud korrastama ka sadulate välimuse, mis nüüdseks satiinmusta värvi on. Esimest otsa kaunistavad nüüdseks aga Philipsi Nightguided ja aero-wiperid. Hetkel teeb muret istumise alt kostuv "lörisev" hääl ning parema akna ülestõusmist takistav kallis plastmasstükk. Järgmise/ülejärgmise nädala märgusõna/number on aga 55/40.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
androt
huviline

Avatar


Registreerunud 19.09.09
Asukoht: Pärnu / Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 24.07.10 10:23 Tsiteeri


Mõned uuemad pildid ka. Veljed all:

http://img832.imageshack.us/img832/4043/dsc91111.jpg

Wheel cap selgelt liiga suur:

http://img707.imageshack.us/img707/5026/dsc91221.jpg

Uued punased spiraalid ja asi kohe midagi muud:

http://img843.imageshack.us/img843/8578/dsc93531.jpg

Kojamehe kaotasin ka tagant ära, samuti sai auto värske vahakihi alla. Järgmine ülesanne on parandada kohutavalt paukuv-lörisev-sirisev väljalaskesüsteem, summuti sukk on katki ja otsin parimat lahendust SIIN teemas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline



Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE

postitati 24.07.10 13:36 Tsiteeri


Nice, madaldus kohe teine tera!
Kuidas sõidumugav on? Mitu mm madaldasid?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Imres
huviline

Avatar


Registreerunud 11.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Competition quattro 20vt

postitati 24.07.10 13:47 Tsiteeri


Toonklaasi, kasvõi õrna oleks vaja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
androt
huviline

Avatar


Registreerunud 19.09.09
Asukoht: Pärnu / Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 24.07.10 14:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KsenoonE
Nice, madaldus kohe teine tera!
Kuidas sõidumugav on? Mitu mm madaldasid?


Algul tundus sõitmine üsna keeruline, kartsin veidi, kuna pole enne madaldatud autoga sõitnud, aga nüüdseks on juba päris mõnus, pole miski ülikange, samas ümber nurkade läheb vägevalt. Ma amorte ei vahetanud, seetõttu auto justkui põrkaks vahel. Kuna on olnud võimalus istuda Type-R FN2-e roolis, siis ütleks, et jäikus on üsna sama, ehk veidi pehmemgi. :D FK 55/40mm vedrud on, ehk siis 5.5cm eest ja 4cm tagant. Tagumist otsa tahaks juba veidi madalamaks, ei saa isegi täislastis autoga kraapimist :P

Tsitaat:
Algselt postitas: Imres
Toonklaasi, kasvõi õrna oleks vaja.


Kui ma aus olen, siis toonklaasi fänn pole ma kunagi eriti olnud, jätab ehk veidi rullnokaliku mulje, aga viimasel ajal on endagi mõtted hakanud õrna tooni poole liikuma, aga kindlasti mitte mingit prügikotti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
androt
huviline

Avatar


Registreerunud 19.09.09
Asukoht: Pärnu / Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 25.09.10 08:54 Tsiteeri


Vahepeal vahetatud õli ja õlifilter, samuti katalüsaator, mis kolisema hakkas. Paraku hakkavad kuivad ilmad otsa saama ja mõneti kaob ka auto ilu. Loodame, et mitte viimane päev autot sellisena näha:

http://img820.imageshack.us/img820/3021/dsc07851c.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
androt
huviline

Avatar


Registreerunud 19.09.09
Asukoht: Pärnu / Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 18.11.10 15:19 Tsiteeri


Ega keegi ei oska öelda, kas see 74kw-ne mootor töötabki stabiiselt 75 kraadi juures või on minu omaga miskit lahti, sest 90C peaks nagu töötemperatuur olema?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline



Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE

postitati 18.11.10 15:23 Tsiteeri


Termostaat võib läbi olla.
Väga mõnus masin igastahes :cool:


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Mikkk
huviline

Avatar


Registreerunud 22.08.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 + A6 C7

postitati 18.11.10 16:35 Tsiteeri


Ei, 1,6 mootor ei peaks kindlasti ainult 75 kraadi juures töötama, vaid läheb ilusti praktiliselt 90ni.
Sul suure tõenäosusega termostaat kinni. Minu omal oli igatahes see mure mingi aeg ja vahetades sai töömees hea tosoolilaviini kaela :P
Muidu väga kena auto, kus niigi siledat autot muudab veel kenamaks väga maitsekalt värvitutud velg ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Eliin
huviline

Avatar


Registreerunud 05.07.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Civic

postitati 19.11.10 10:23 Tsiteeri


Ka minu 1,6l oli 75 kraadi teema, kuid pärast termostaadi vahetust tõusis temperatuur ilusti 90ni.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
androt
huviline

Avatar


Registreerunud 19.09.09
Asukoht: Pärnu / Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 19.11.10 15:36 Tsiteeri


Selge pilt, kuna nii kallis asi ei ole, siis läheb ilmselt peagi vahetusse, ehk saab ka keskmise kütusekulu veidi allapoole. Siiani on auto ilusti töötanud, ainult bensiini sisse kallanud ja vanad head 15-tollised läksid ka talveks taas alla. Mis puutub siledasse välimusse, tuled tõdeda, et iluvigu siiski leidub: kõige hapum koht on juhipoolne uks, mis on ilmselt kunagi põksu saanud ja üsna lohakalt siledaks löödud, järgmisel hooajal saab see kindlasti parandatud. Velgedega ka mõned uued mõtted tulnud, nimelt, äkki valgeks? Uus ja huvitav oleks. Samuti hakkan arendama helisüsteemi, ilmselt tagavararatta auku ja kuna suure tõenäosusega tulevad järgmiseks hooajaks ka uued esituled, siis tuli selline mõte:

http://img842.imageshack.us/img842/8286/imag00631.jpg

Kuigi pole selles nii väga kindel, VW puhul lööksin kindlasti siledaks, aga Audi puhul see ei anna nagu võrdväärset efekti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline



Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE

postitati 19.11.10 15:47 Tsiteeri


Soliidne joon kaob ära sellega kui märgi eemaldad.
Valud jätaksin mustaks, annab vihase välimuse masinale. Kui värvida tahaks siis vast hõbedaseks, valge sobib rohkem punasele autole. Aga see vaid minu arvamus.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
androt
huviline

Avatar


Registreerunud 19.09.09
Asukoht: Pärnu / Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 02.01.11 18:20 Tsiteeri


Autol täitunud 170 000 km, pärast Tallinnas õppima hakkamist on hakanud number hoogsalt paisuma. Probleeme ei ole talvega juurde tekkinud, väike akugi lükkab ilusti esimesest kolmest pöördest käima, kuigi seisab tihti väljas külma käes. Termostaati ei ole jõudnud paraku vahetada, sest võrdlemisi madal temperatuur ja tahaks ikka ise vahetada, mitte teha lasta. Muutunud on aga auto helisüsteem, head unitiks Clarion DXZ468RMP, varurattaauku on koha sisse võtnud umbes 35 liitrine inverterkast Alpine E-Type elemendi ja Blaupunkt GTA270 võimendiga. Samuti sai tehtud kodune diagnostika, sain 4 veateadet, ükski kapotialust õnneks ei puudutanud, ainuke kahtlane viga võimalik leke keskluku pumbas, uurib seda asja peagi lähemalt. Kui lund veidi vähem oleks ja nii tihti kõhu peal ei vuristaks, oleks päris lust sõita :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
androt
huviline

Avatar


Registreerunud 19.09.09
Asukoht: Pärnu / Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 08.07.11 19:04 Tsiteeri


Vahepeal tükk aega mööda läinud, auto on saanud uue termostaadi jms nipet-näpet, keskmine konsool sai tehtud aftermarket maki jaoks kitsamaks ning kaetud 3M carboniga. Suurimaks muutuseks veljed, mis nüüdsest punase tooni selga saanud, paar pilti ka:

http://www.upload.ee/image/1478536/IMAG02961.jpg
http://www.upload.ee/image/1478539/IMAG02981.jpg

Toredat suve!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tanelr4
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.07
Kasutaja on eemal


postitati 08.07.11 19:12 Tsiteeri


Väga hea velje värvi valik, vahelduseks mustale ja hõbedasele! :cool:
Kuidas madaldusega muidu sõita on, a3 ju niigi suht kart :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
raemees
huviline

Avatar


Registreerunud 18.09.09
Asukoht: Rae vald
Kasutaja on eemal

Auto: BMW E90 320dA 2008a

postitati 08.07.11 20:30 Tsiteeri


Kui enne oli madaldusega norm välimus siis miks nüüd esiratas nii koopas on, vedru puruks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
androt
huviline

Avatar


Registreerunud 19.09.09
Asukoht: Pärnu / Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 08.07.11 20:45 Tsiteeri


Sõita pole suurt miskit, hullemaid auke ja süvendeid tuleb siiski vältida, aga ei midagi hullu. "Põrkamise" kannatan ma ära, kuna vanust veel vähe ja süda rõhub eelkõige välimusele, mitte praktilisusele - aega vanamehena mõne mugava autoga sõita küll :D Mis puutub madalasse esiotsa, siis pildil paistab tõesti madalam kui tegelikkuses, samuti tagumine ots. Võimalik, et põhjustatud neljast veljest pagasnikus. Reaalsuses kõik ikkagi endine ja midagi katki ei ole, tagumist otsa oleks hädasti "alla ja välja" vaja, praegu üsna jube, aga esmalt tuleb ilmselt pukside mure lahendada, mis küll mõnusalt kolisevad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline



Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE

postitati 09.07.11 00:05 Tsiteeri


Oi oi, väga mõnus putukas!


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
androt
huviline

Avatar


Registreerunud 19.09.09
Asukoht: Pärnu / Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 10.07.11 08:45 Tsiteeri


Väike pilt moditud konsoolist ka:

http://www.upload.ee/image/1481531/IMAG03721.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Auditehh
huviline



Registreerunud 20.06.07
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Tid

postitati 10.07.11 14:57 Tsiteeri


Clarion dxz468rpm ? Ise kasutan sama hu´d. Valge taustavalgus sai ainult punase vastu vahetatud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
androt
huviline

Avatar


Registreerunud 19.09.09
Asukoht: Pärnu / Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 05.10.11 13:17 Tsiteeri


Vahepeal olnud olnud peamiselt kalla ja talla re˛iim, v.a kõikide pukside ja sarniiride vahetus. Nädalavahetusel sai ka mõned uuemad pildid tehtud, mõned siia ka:

http://www.upload.ee/image/1709953/DSC_102011.jpg

http://www.upload.ee/image/1709955/DSC_10371.jpg

Kõik ilusam sai paraku täna otsa, kui hommikupoolikul üks A6 mulle kurvi peal tagant selga kõmmutas. Juhtus see siis Tammsaare teelt TTÜ poole Ehitajatele keerates. Tundub justkui lauge kurv ja ei pidurdanud ka järsult ega midagi, mehel lihtsalt läks pidur jala alt libisema. Hetkel jäi kõik lahtiseks, küsis küll korraks, et äkki saab 100 euroga hakkama, mis tundub lausa naeruväärne, pildid ka:

http://www.upload.ee/image/1709963/IMAG04961.jpg

http://www.upload.ee/image/1709964/IMAG04971.jpg

Stange põhimõtteliselt puruks rebitud, talagi veidi kõver. Mõnus pahtlihunnik tuli ka minu üllatuseks alt välja :)

Ehk mõni targem mees oskaks öelda, et mis kõige targem tegu oleks ja võiks ehk soovitada mõnda kohta, kus stange värvimise ja paigaldusega korralikult hakkama saadaks. Samuti sooviks nõu tala kohta, ilmselt tuleb ka välja vahetada?

Tänud ette,

Andro


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 05.10.11 13:31 Tsiteeri


Kindlustus ju teeb korda, miks sina tegemise kohti otsid?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
androt
huviline

Avatar


Registreerunud 19.09.09
Asukoht: Pärnu / Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 05.10.11 13:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Kindlustus ju teeb korda, miks sina tegemise kohti otsid?
Tuleb vist tõesti seda teed minna. Korra juba jõudsin mõelda, et tulen kahjutegijale veidi vastu aga tühja sellest. Loodan, et kindlustus väga ei venita asjaga, jube häiriv sellise saaniga ringi sõita :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2  3
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 31.0% - SQL: 69.0%]