Lehekülgi: 1 2 3 |
androt
huviline
Registreerunud 19.09.09
Asukoht: Pärnu / Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.10.09 13:55
|
|
|
Audi A3 1.6 - 1998 - androt
30. septembril sai soetatud 1998 aasta Audi A3 (1.6 74kw). Ostu hetkel oli läbisõit 155 400 km. Üldiselt väga korralik ja puhas.
Autost täpsemalt:
Tekstiilpolster
4x turvapadi
2x elektriaknad
Elektrilised välispeeglid
Reguleeritav roolisammas
Clarion DXZ468RMP + Blaupunkt GTA270 + Alpine E-Type inverterkastis
Suveveljed 18" OZ Superturismo 225/40 rehviga, talveveljed 15" Audi orig. 195/65 lamelliga
FK 60/40 madaldusvedrud
Tehtud tööd:
Õli ning filtrite vahetus
Pidurite hooldus
Mootoripesu
Tagaluuk debadged/dewipered
Numbrialused eemaldatud
Vahetatud parem tagumine pidurivoolik ja klotsid
Parempoolne aknatõstuk parandatud
Starteri harjad vahetatud
Väljalaske sukad vahetatud
Katalüsaator välja vahetatud (originaali vastu)
Termostaat vahetatud
Kojamehed aerowiperite vastu
Ussine uks vahetatud-värvitud
Keskmine konsool aftermarket maki jaoks sobivaks + carbon-coated
Kõik sillapuksid välja vahetatud
Märk ja pool võreranti punaseks värvitud
Facelift esimesed tuled
Visioon:
Hoiduda spoileripornost, saavutada madal ja stiilipuhas väljanägemine. Kuna tudeng, ei teki muudatused ehk üleöö.
Pildid:




|
|
|
sulu13
huviline
Registreerunud 22.01.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.10.09 17:27
|
|
|
Talu, miks kohe tuunima? Ei tundub päris korralik isend.
|
|
|
androt
huviline
Registreerunud 19.09.09
Asukoht: Pärnu / Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.05.10 16:41
|
|
|
Tundub küll totaalse üleskündmisena see postitus, kuid otsustasin teemat siiski uuendada. Nii nagu plaanitud, istub A3 suve alguseks 18-tollistel OZ
Superturismodel. Meeliülendava tehinguga sain mäe peale siin samas - audiclub foorumis. Kuna veljed ei näinud ostu hetkel just kõige värskemad välja:

Siis haarasin liivapaberi ning pahtli järele, et soovitud tulemuseni jõuda:

Kui näpu all kõik sile ja puhas tundus, tuli astuda järgmine samm, milleks oli värvimine. Lõpptulemusest väike kunstiline teaser:

Kahjuks puudusid velgedelt keskmised kapslid, samuti ei söendanud osta kalleid originaale. Vanast toiteplokist saadud plekitükkide, mutrite, poltide
ja pahtli abil treisin kenad homemade kapslid. Jäid väga kenad, hiljem ka pilt.
Talv möödus viperusteta, kevadel andis saba aga parem tagumine pidurivoolik. Seoses sellega sai vahetatud ka piduriklotsid. Velgede pärast olin
sunnitud korrastama ka sadulate välimuse, mis nüüdseks satiinmusta värvi on. Esimest otsa kaunistavad nüüdseks aga Philipsi Nightguided ja
aero-wiperid. Hetkel teeb muret istumise alt kostuv "lörisev" hääl ning parema akna ülestõusmist takistav kallis plastmasstükk. Järgmise/ülejärgmise
nädala märgusõna/number on aga 55/40.
|
|
|
androt
huviline
Registreerunud 19.09.09
Asukoht: Pärnu / Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.07.10 10:23
|
|
|
Mõned uuemad pildid ka. Veljed all:

Wheel cap selgelt liiga suur:

Uued punased spiraalid ja asi kohe midagi muud:

Kojamehe kaotasin ka tagant ära, samuti sai auto värske vahakihi alla. Järgmine ülesanne on parandada kohutavalt paukuv-lörisev-sirisev
väljalaskesüsteem, summuti sukk on katki ja otsin parimat lahendust SIIN teemas.
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 24.07.10 13:36
|
|
|
Nice, madaldus kohe teine tera!
Kuidas sõidumugav on? Mitu mm madaldasid?
|
|
|
|
Imres
huviline
Registreerunud 11.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Competition quattro 20vt
|
postitati 24.07.10 13:47
|
|
|
Toonklaasi, kasvõi õrna oleks vaja.
|
|
|
androt
huviline
Registreerunud 19.09.09
Asukoht: Pärnu / Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.07.10 14:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KsenoonE
Nice, madaldus kohe teine tera!
Kuidas sõidumugav on? Mitu mm madaldasid? |
Algul tundus sõitmine üsna keeruline, kartsin veidi, kuna pole enne madaldatud autoga sõitnud, aga nüüdseks on juba päris mõnus, pole miski ülikange,
samas ümber nurkade läheb vägevalt. Ma amorte ei vahetanud, seetõttu auto justkui põrkaks vahel. Kuna on olnud võimalus istuda Type-R FN2-e roolis,
siis ütleks, et jäikus on üsna sama, ehk veidi pehmemgi. FK 55/40mm
vedrud on, ehk siis 5.5cm eest ja 4cm tagant. Tagumist otsa tahaks juba veidi madalamaks, ei saa isegi täislastis autoga kraapimist 
Tsitaat: | Algselt postitas: Imres
Toonklaasi, kasvõi õrna oleks vaja. |
Kui ma aus olen, siis toonklaasi fänn pole ma kunagi eriti olnud, jätab ehk veidi rullnokaliku mulje, aga viimasel ajal on endagi mõtted hakanud õrna
tooni poole liikuma, aga kindlasti mitte mingit prügikotti.
|
|
|
androt
huviline
Registreerunud 19.09.09
Asukoht: Pärnu / Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.09.10 08:54
|
|
|
Vahepeal vahetatud õli ja õlifilter, samuti katalüsaator, mis kolisema hakkas. Paraku hakkavad kuivad ilmad otsa saama ja mõneti kaob ka auto ilu.
Loodame, et mitte viimane päev autot sellisena näha:

|
|
|
androt
huviline
Registreerunud 19.09.09
Asukoht: Pärnu / Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.11.10 15:19
|
|
|
Ega keegi ei oska öelda, kas see 74kw-ne mootor töötabki stabiiselt 75 kraadi juures või on minu omaga miskit lahti, sest 90C peaks nagu
töötemperatuur olema?
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 18.11.10 15:23
|
|
|
Termostaat võib läbi olla.
Väga mõnus masin igastahes 
|
|
|
|
Mikkk
huviline
Registreerunud 22.08.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 + A6 C7
|
postitati 18.11.10 16:35
|
|
|
Ei, 1,6 mootor ei peaks kindlasti ainult 75 kraadi juures töötama, vaid läheb ilusti praktiliselt 90ni.
Sul suure tõenäosusega termostaat kinni. Minu omal oli igatahes see mure mingi aeg ja vahetades sai töömees hea tosoolilaviini kaela 
Muidu väga kena auto, kus niigi siledat autot muudab veel kenamaks väga maitsekalt värvitutud velg 
|
|
|
Eliin
huviline
Registreerunud 05.07.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Civic
|
postitati 19.11.10 10:23
|
|
|
Ka minu 1,6l oli 75 kraadi teema, kuid pärast termostaadi vahetust tõusis temperatuur ilusti 90ni.
|
|
|
androt
huviline
Registreerunud 19.09.09
Asukoht: Pärnu / Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.11.10 15:36
|
|
|
Selge pilt, kuna nii kallis asi ei ole, siis läheb ilmselt peagi vahetusse, ehk saab ka keskmise kütusekulu veidi allapoole. Siiani on auto ilusti
töötanud, ainult bensiini sisse kallanud ja vanad head 15-tollised läksid ka talveks taas alla. Mis puutub siledasse välimusse, tuled tõdeda, et
iluvigu siiski leidub: kõige hapum koht on juhipoolne uks, mis on ilmselt kunagi põksu saanud ja üsna lohakalt siledaks löödud, järgmisel hooajal saab
see kindlasti parandatud. Velgedega ka mõned uued mõtted tulnud, nimelt, äkki valgeks? Uus ja huvitav oleks. Samuti hakkan arendama helisüsteemi,
ilmselt tagavararatta auku ja kuna suure tõenäosusega tulevad järgmiseks hooajaks ka uued esituled, siis tuli selline mõte:

Kuigi pole selles nii väga kindel, VW puhul lööksin kindlasti siledaks, aga Audi puhul see ei anna nagu võrdväärset efekti.
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 19.11.10 15:47
|
|
|
Soliidne joon kaob ära sellega kui märgi eemaldad.
Valud jätaksin mustaks, annab vihase välimuse masinale. Kui värvida tahaks siis vast hõbedaseks, valge sobib rohkem punasele autole. Aga see vaid minu
arvamus.
|
|
|
|
androt
huviline
Registreerunud 19.09.09
Asukoht: Pärnu / Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.01.11 18:20
|
|
|
Autol täitunud 170 000 km, pärast Tallinnas õppima hakkamist on hakanud number hoogsalt paisuma. Probleeme ei ole talvega juurde tekkinud, väike akugi
lükkab ilusti esimesest kolmest pöördest käima, kuigi seisab tihti väljas külma käes. Termostaati ei ole jõudnud paraku vahetada, sest võrdlemisi
madal temperatuur ja tahaks ikka ise vahetada, mitte teha lasta. Muutunud on aga auto helisüsteem, head unitiks Clarion DXZ468RMP,
varurattaauku on koha sisse võtnud umbes 35 liitrine inverterkast Alpine E-Type elemendi ja Blaupunkt GTA270 võimendiga. Samuti sai tehtud kodune
diagnostika, sain 4 veateadet, ükski kapotialust õnneks ei puudutanud, ainuke kahtlane viga võimalik leke keskluku pumbas, uurib seda asja peagi
lähemalt. Kui lund veidi vähem oleks ja nii tihti kõhu peal ei vuristaks, oleks päris lust sõita 
|
|
|
androt
huviline
Registreerunud 19.09.09
Asukoht: Pärnu / Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.07.11 19:04
|
|
|
Vahepeal tükk aega mööda läinud, auto on saanud uue termostaadi jms nipet-näpet, keskmine konsool sai tehtud aftermarket maki jaoks kitsamaks ning
kaetud 3M carboniga. Suurimaks muutuseks veljed, mis nüüdsest punase tooni selga saanud, paar pilti ka:


Toredat suve!
|
|
|
tanelr4
huviline
Registreerunud 28.10.07
Kasutaja on eemal
|
|
raemees
huviline
Registreerunud 18.09.09
Asukoht: Rae vald
Kasutaja on eemal
Auto: BMW E90 320dA 2008a
|
postitati 08.07.11 20:30
|
|
|
Kui enne oli madaldusega norm välimus siis miks nüüd esiratas nii koopas on, vedru puruks?
|
|
|
|
androt
huviline
Registreerunud 19.09.09
Asukoht: Pärnu / Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.07.11 20:45
|
|
|
Sõita pole suurt miskit, hullemaid auke ja süvendeid tuleb siiski vältida, aga ei midagi hullu. "Põrkamise" kannatan ma ära, kuna vanust veel vähe
ja süda rõhub eelkõige välimusele, mitte praktilisusele - aega vanamehena mõne mugava autoga sõita küll Mis puutub madalasse esiotsa, siis pildil paistab tõesti madalam kui tegelikkuses, samuti tagumine ots. Võimalik,
et põhjustatud neljast veljest pagasnikus. Reaalsuses kõik ikkagi endine ja midagi katki ei ole, tagumist otsa oleks hädasti "alla ja välja" vaja,
praegu üsna jube, aga esmalt tuleb ilmselt pukside mure lahendada, mis küll mõnusalt kolisevad.
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 09.07.11 00:05
|
|
|
Oi oi, väga mõnus putukas!
|
|
|
|
androt
huviline
Registreerunud 19.09.09
Asukoht: Pärnu / Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.07.11 08:45
|
|
|
Väike pilt moditud konsoolist ka:

|
|
|
Auditehh
huviline
Registreerunud 20.06.07
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Tid
|
postitati 10.07.11 14:57
|
|
|
Clarion dxz468rpm ? Ise kasutan sama hu´d. Valge taustavalgus sai ainult punase vastu vahetatud.
|
|
|
androt
huviline
Registreerunud 19.09.09
Asukoht: Pärnu / Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.10.11 13:17
|
|
|
Vahepeal olnud olnud peamiselt kalla ja talla re˛iim, v.a kõikide pukside ja sarniiride vahetus. Nädalavahetusel sai ka mõned uuemad pildid tehtud,
mõned siia ka:


Kõik ilusam sai paraku täna otsa, kui hommikupoolikul üks A6 mulle kurvi peal tagant selga kõmmutas. Juhtus see siis Tammsaare teelt TTÜ poole
Ehitajatele keerates. Tundub justkui lauge kurv ja ei pidurdanud ka järsult ega midagi, mehel lihtsalt läks pidur jala alt libisema. Hetkel jäi kõik
lahtiseks, küsis küll korraks, et äkki saab 100 euroga hakkama, mis tundub lausa naeruväärne, pildid ka:


Stange põhimõtteliselt puruks rebitud, talagi veidi kõver. Mõnus pahtlihunnik tuli ka minu üllatuseks alt välja 
Ehk mõni targem mees oskaks öelda, et mis kõige targem tegu oleks ja võiks ehk soovitada mõnda kohta, kus stange värvimise ja paigaldusega korralikult
hakkama saadaks. Samuti sooviks nõu tala kohta, ilmselt tuleb ka välja vahetada?
Tänud ette,
Andro
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 05.10.11 13:31
|
|
|
Kindlustus ju teeb korda, miks sina tegemise kohti otsid?
|
|
|
androt
huviline
Registreerunud 19.09.09
Asukoht: Pärnu / Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.10.11 13:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Kindlustus ju teeb korda, miks sina tegemise kohti otsid? | Tuleb vist tõesti seda teed minna. Korra juba jõudsin mõelda, et tulen
kahjutegijale veidi vastu aga tühja sellest. Loodan, et kindlustus väga ei venita asjaga, jube häiriv sellise saaniga ringi sõita 
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |