Lehekülgi: 1 2 |
ZGR
huviline
Registreerunud 07.05.07
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: A4
|
postitati 30.08.09 18:31
|
|
|
Audi 90 2.3 - 1988 - ZGR
Tére.
Nonii, fännide järjepidaval nõudmisel räägin ka mina natuke oma masinast.
Kuna ei räägi kuigi palju ja mitte huvitavalt, siis püüan kogu selle memuaari käigus ka mõned pildid lisada. Auto soetasin 2007.a maikuus. Lisadest:
kesklukk, vändaga katuseluuk, el.soojendusega peeglid. Hiljem isepantud el. aknad & 2way FM signa. Algul vaatasin küll rohkem VW VR6 maailma aga
muutsin meelt. Kuna siis olin alles koolipoiss, siis rahaga priisata polnud. Tuli vähese raha eest igasugu rontide seast valida parim. Asjaolude sunnil ja kokkusattumusel, täesti ettearvamatult sattusingi siis oma
"rondi" otsa. See masin võitis minupoolse poolehoiu just oma ameerika turule minekukus sobitatud väikeste nrite, ning natuke teistsuguse välimuse
pärast. Nii ta vist on, kuna erinevatelt kleebistelt on leida kirju "for CANADA/AUSTRALIA". Seal on lisaks välja toodud igasugu normid, et palju
seal on lubatud autot koormata jne. Auto oli toodud Eestisse Sveitsist ka umbes vist 2a enne kui mina siin 3ndaks omanikuks sain. Sveitslaste allkirja
saab lugeda Remuse lõpupüti, madaldusvedrude, (kollased, -mm ei oska valetada)ja spoilerringi näol. Aga mitte sellest tahtsin ma rääkida.
Auto seisukord soetamisel polnud kuigi kiita. Tahtis saada iluravi ja kahjuks põdes samuti peaaegu iga 2.3-sele iseloomulikku haigust- no ei käi
mootor nagu vaja. Sai siis proovitud igasugu koduste vahenditega vigu otsida,
lootusetu. Siis veel ju ei teadnud misasi see Ke-Jetronic on ja et seda kodus kruvikeerajaga timmida ei saa. Mootoriasi käis ülejõu. Hiljem sain asja lahendatud, aga sellest natuke hiljem. Kõik muu aga mis käib arvatavasti
enamuse 2.3de "kohustuslike vigade kõrvadamise" nimekirja- sain tehtud. Nende tegemiste alla loeks: kellade korrastamine, õhulekete kõrvaldamine,
tagumised pidurid, pidurid ja pidurid jne. Olen ikka teiste kasutajate
teemasid ka vaatanud, kuidas siia tuuakse välja igasuguste autokallal tehtavate tööde nimekiri+varuosad. Mina kahjuks/õnneks seda ei tee. Esiteks pole
enam meeles, teiseks on niipalju asju tehtud ja vahetatud, et see nimekiri oleks väga pikk ning tüütu minu ja ka Teie jaox. See et tehtud on palju,
ütleks juba näiteks see et olen selle auto omamise aja jooksul (2+a) olen auto remondi ja hoolduse ja välimiuse peale peale pannud kõvasti kümneid
tuhandeid. (ei mõtle selle all bens, kindl jne). Japs, asi läheb igavaks. Panen mõned pildid ja räägin edasi.
Kuna autot korralikult käima ikka ei saanud siis olin lootust kaotamast, et sellest ikka asja ei saa, et mootor vigane või mõni muu jama. Tahtsin isegi auto müüki panna, aga siit foorumist leidsin abi. Eriline tänu
siinkohal kasutaja QUATTRO le. Tema aitaski mind. Pani paika küttesegu ja korrigeeris süüded, nokitses jagaja-, juhtmete-,küünalde kallal ja peaaegu,
et korras ta oligi. Ainus soovitus oli veel bens.pump ära vahetada, kuna surved polnud enam mis nad peaksid olema. Sai seegi hiljem vahetatud. Küll
oli suu kõrvuni kui auto hakkas juba adekvaatselt edasi astuma!
Eriliselt tüütuks muutus võtmest uste avamine/sulgemine. Hakkasin mõtlema millist signalisatsiooni ma autole paneks. Sai siis otsus tehtud 2 Way signa
poolt. Kuna vend asja jagas siis üks laupäeva õhtu, enne sauna läkski juba mul auto puldist käima, ise samalajal toas olles Oi seda rõõmu.
Kuna ise elan Võrumaa metsas ja tol momendil töötasin pealinnas, siis sõitmist oli palju. Iga mõne nädala tagan käisin maal. Siin seal kolin- hakkas
veermik endast märku andma. Ja palju muudki. Sai siis jälle siit foorumist uuritud, et kuhu võiks auto remonti viia. Ja veereski auto Kostiverre Arupo
OÜ meeste kätte tegemisse. Minu autot tegi järjekordselt kasutaja QUATTRO. Vahetati kõik puksid veermikus, veovõlli ots, sarniirid jne. Tehti ära ja
kõrvaldati kõik vead, mis leiti, tänud! Ühel järjekordsel talvisel sõidul marsruudil: kodu-pealinn, otsustas üks metskits minu auto esiots natuke üle
keskmise deformeerida. Õnneks polnud vigastused nii suured, et edasi peaksin nööri otsas veerema. Katki olid tuled,stande,kapott kortsus, võre puruks
jne. Kuna kevadel oli plaanis minna Vene Föderatsiooni külastama, siis lõplikult ja viimseni autot sirgeks tegema ei soostunud. Vahetasin igaks juhux
terve amordi ringi, et masin pikal teekonnal stabiilsem oleks. Oleksin teadnud et seal enne Moskvat ja pärast seda selline p....s tee on poleks seda
teinud. Saksast tellisin uued Hella pika tule klaasid ja paigaldasin ka 6000K xenonid, et neid vene teede auke oleks öösel vähe paremini näha, kuna
pikk sõit ootas ees. Sõit kujunes siis ala 2500km ots. 10päeva kohapeal ja siis samapaju tagasi. Pmt sõitsin 2nädalaga maha 5500km. Millest umbes
500km tuli sõita 20-40km/h ,kuna teed nii katki et. See reis läks mulle
maksma jällegi ühe korraliku veermiku remondi. Resonaatori oli põrutustest niivõrd alla vajunud, et lohises mööda teed, sädemed mõlemile poole
laiali. Tagumised uued amordid jooksid õlist tühjaks, mõni velg läks maantel
olevast löökaugust nii kõveraks, et ühtlasel sõidul ala 80km/h jalg gaasipedaali pealt tahtis vibades alati maha libiseda. Enne Moskvasse jõudmist oli tee aga nii sile et kiirusel 170 polnud tunda ühtki
vibratsiooni p.s illustratsioon xenonist:
Sõidust pärapõrgus, kuskil pea keskvenemaal:
Ok. Jõudes ise tervelt tagasi armsasse Vabariiki ja teades et 1,5 kuu pärast peab minema riiki teenima, otsustasin auto enne seda võimalikult korda
teha. Alla läksid siis järjekordselt uued amordid, vahetatud said puksid, ostetud jälle samasugune jooks velgi. Orikas reso sai alt visatud ja Laki
Autost väike sportreso alla pandud. Linnavahel pole isegu hullu, küll aga maanteel tuleb maki pealt volüümi juurde keerata. Nüüd, kui tehniline pool
oli jälle rahuldavas korras, tuli minna välimuse kallale. Said siis küljest ära võetud stanged, kuna nad vajasid fiibriga lappamist ning värvimist.
Soov oli ka ära kaotada see spoiler tagaluugilt. Selleks oli aga vaja kinni keevitada seal asetsevad 5 auku mis samuti said tehtud. Otsida tuli ka uus
kapott, kuna vana ei oleks mõtetu taastada. Kapott leitud ja läkski kõik värvimisse. Mõned pildid sellest ajast:
kui välimust sai natuke parandatud, tuli veel lolluse tipuks enne sõtta minekut autole põhjavalgustus panna. Asjaga rahule ei jäänud. Pilt:
Edasi oli nii et tegin autoga ühe pikema tripi veel Eestimaa pinnal ja lükkasin auto siis 2,5 kuuks garaazi. 2,5 kuud siis, kuni ma 1.korda linnaloale
sain. Nüüd sõitis auto ainult nv-stel, sedagi , kui hr leitnant hea ja eeskujuliku käitumise eest õppustel linnaloale lasi. Kuna talvel läheb vara
hämaraks, siis hakkasid häirima tavalised (kollakad) kabriidid ja muud sellised. Saigi pisut foorumis teemasid vaadatud ja jäidki silma kasutaja jyrisoo poolt pakutavad led lahendused. Saigi tellitud neid igale
poole, kuhu nad sobisid. Endale-meeldib. ÜV onudele-ei meeldinud. Politsei-pole veel olnud mahti küsida, aga ma väga ei kiirustaks ka sellega. Mõni
natuke kõvasti halvem pilt ka siis:
Vähese sõitmise ajal teenistuse jooksul jäävad jälle peale tagumised pidurid. Sai siis JÄLLE ostetud rem. kompletid ja asi tobens. Ning järjekordselt
tahab tegemist saada veermik. Stanged on talvisest koorikuga lume lükkmisest hakkanud jälle kooruma. Uute suverehvidega on auto veelgi madalamaks
jäänud, et sõites külateel jookseb põhi koguaeg vastu maad.Ja nii see käibki.
Lõputu ring. Aga kuna on saunapäev ja väsimus hakkab peale tulema, siis enam nagu ei viitsikski midagi rääkida. Eelnevalt olen mõne koguse materjali
välja lajatand. Sellest peaks esialgu piisama. Eks näis, kes kiidab, laidab, naerab, nutab!
|
|
|
|
raunz
huviline
Registreerunud 27.09.04
Asukoht: Tapa-Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8 B5 & A6 Avant 2.5TDI C5
|
postitati 30.08.09 19:03
|
|
|
Tõesti väga kena 90 aga mina oleksin Sinu asemel selle esimestel piltidel oleva tagumise antika alles jätnud. Sobib väga hästi autoga kokku. See teine
korrus, mis sinna juurde oli tekkinud, see oli jah liiast.
|
|
|
cornoyo
huviline
Registreerunud 09.02.07
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: 2×80 ABK
|
postitati 30.08.09 19:28
|
|
|
Mulle meeldib ka tagant, justnimelt selle madala antikaga. Esiots on imelik selle kitsa numbriga, kuna stangel kinnitusriba pikale numbrile. Aga
tagant on küll kolekena
Edu edaspidiseks selle autoga ja säilita ikka ennekõike originaali.
.:Rasta I Land:.
|
|
|
|
ZGR
huviline
Registreerunud 07.05.07
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: A4
|
|
jk.
|
postitati 30.08.09 22:34
|
|
|
Tükk aega mõtlesin, millal selle auto teemat lugeda saan.
Auto on kena ja toredalt eriline, võiksid ainult hetkeseisust rohkem pilte lisada. Samuti sooviks mõni kord kõrvuti ajada, võrrelda ja pilti teha
|
|
|
|
audihunt
huviline
Registreerunud 12.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi quattro
|
postitati 31.08.09 06:47
|
|
|
Väga kena auto ka minuarust. Jäi nagu kahesilma vahele kas auto on 10V või 20V ja Quattro või mitte ? Linnapildis kindlasti pilgupüüdja.
|
|
|
tryku
huviline
Registreerunud 04.01.05
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.08.09 06:58
|
|
|
Tõenäoliselt 10V, liistud oleks 20V-l minu arust teised ning sellised probleemid on pigem omased mehaanilisele pritsele.
|
|
|
tvk
huviline
Registreerunud 04.02.09
Kasutaja on eemal
Auto: e34 e32 e30 e12 e21 e39 LegacyBG, C5 Allroad, jumpy
|
postitati 31.08.09 08:10
|
|
|
Kelle toodang see esistange on?
Autoremont,Väiksemad keevitustööd. 58344541.
|
|
|
|
ZGR
huviline
Registreerunud 07.05.07
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: A4
|
postitati 31.08.09 10:30
|
|
|
Jah 10V esimähkija. Esistange on arvatavasti made in Sveitsi garaages. Sealt ta juba selline tuli.
|
|
|
|
Memphisc
huviline
Registreerunud 21.05.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.08.09 16:43
|
|
|
ZGR, nagu varemgi maininud olen et tegu minu lemmiku 90'ga.
We're drifting slow through the snow on 5th Avenue..
|
|
|
|
simoQ
klubiliige
Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: S6 2.2T & A8 4.2
|
postitati 08.09.09 18:03
|
|
|
Oman enda isendil sama velge
Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
|
|
|
|
pierre
huviline
Registreerunud 10.03.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 90 7A
|
postitati 08.09.09 21:07
|
|
|
Minuarust ka väga kena isend, tagumine ots on lihtsalt super.
Aga kui auto on esiveoline, siis kuidas seal "quattro" sisu on, tagumine iste ka selline nagu esimesed?
|
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 08.09.09 21:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: pierre
Minuarust ka väga kena isend, tagumine ots on lihtsalt super.
Aga kui auto on esiveoline, siis kuidas seal "quattro" sisu on, tagumine iste ka selline nagu esimesed? |
Istmed on alati ju võimalik teise pealt ümber tõsta Ju nii ongi tehtud.
Kunagi isegi näinud seda, oli vist mütside jagamisel Tartus.
Kivitare
|
|
|
|
simoQ
klubiliige
Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: S6 2.2T & A8 4.2
|
|
ZGR
huviline
Registreerunud 07.05.07
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: A4
|
|
simoQ
klubiliige
Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: S6 2.2T & A8 4.2
|
|
ZGR
huviline
Registreerunud 07.05.07
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: A4
|
postitati 09.09.09 18:47
|
|
|
Need uksealused liistud samuti juba enne mind ära kakutud. S.t. enne kui auto soetasin
|
|
|
|
arturASE
huviline
Registreerunud 31.07.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 2009a. A6 allroad + VW Tiguan 4motion
|
postitati 09.09.09 19:27
|
|
|
Väga kena masin ikka ja linnapildis rebib pilku küll
Edu!
|
|
|
pprz
klubiliige
Registreerunud 01.10.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.09.09 19:34
|
|
|
Ütleme siis nii, et väga hea toorik ühe tõsiselt ilusa B3 tegemiseks.
|
|
|
|
Ardo
huviline
Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
|
postitati 09.09.09 19:48
|
|
|
Tapa see põhjavalgus ära siis on üliköva Audi
|
|
|
|
ZGR
huviline
Registreerunud 07.05.07
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: A4
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 10.09.09 09:26
|
|
|
Eestis peaks olema see jah seadusega keelatud. Põhjavalgustus siis. See, et seda või teist asja müüakse ei tähenda, et see seaduspärane oleks.
Narkootikumid ju niisamuti. Karm paralleel, aga point sama. Täpset paragrahvi ei viitsi välja otsida, kuid LS peaks see sees olema.
Kivitare
|
|
|
|
Ardo
huviline
Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
|
|
ZGR
huviline
Registreerunud 07.05.07
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: A4
|
|
jk.
|
postitati 12.09.09 01:52
|
|
|
Kapott lahti?
Ja veel - maitse asi küll, aga kulmud on ikka möödunud aastate teema.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |