Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi A6 2.5TDI - 2001 - bjorli (Vastuseid: 23 | Vaatamisi: 5962)
bjorli
postitusõiguseta huviline

Avatar


Registreerunud 06.07.08
Asukoht: Tartumaa/Elva
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant

postitati 22.08.09 23:46 Tsiteeri
Audi A6 2.5TDI - 2001 - bjorli



Nonii nüüd on ka minul audi aeg käes;)

Sai pikemalt mõeldud ja ilatsetud selle isendi peale, kuid kätte ma ta sain.
Üldiselt on see esimene Audi minu kätes ja hetkel mulje 4+ ehk vägagi rahul ise.

Autoks siis 2001 aasta A6 2.5 v6 mootoriga mis tarbib diiselkütust(esimene diisel mul 18 auto jooksul).
Käigukastiks on 6ne manuaal.
Kere on universaal ehk kurgikäru:D ja selline tumedam sinine, mis moonutab värvi nurga alt vaadates.
Enamus ajalugu ka endal teada auto kohta.
Lisainfoks, et vahetatud nukad ja pump.
Lisad:
Kliima, el.peeglid, s-line nahkistmed(pool elektrilised ja esimesed soojendustega), veojõukontroll,xenon, el.aknad, kesklukk, ir pealt töötavat 5 kaamerat(sai hiljuti lisatud, kuna rehvi torkajad ja igasugused muud pätid siin kandis), 18" velg, väike madaldus,kärukonks(mis ennast madaldusega ei õigusta),tulede regulaator, salongi valguspakett ja siis elementaarne kesklukk, keris ehk siis mingi ahi taga kundepoolses koopas(On see ikka ahi? või mida to teeb?). Kindasti on veel midagi, mis hetkel ei meenu;) Ahah, katuse reelingud ka, kui need lisa alla kuuluvad. Mingeid akna pritis düüse soojendusi ma lisaks eriti ei pea, kuid need ka olemas.

Imeline on see, et pole musta lonti taga gaasi vajutades ükskõik missuguse käiguga.
Täna sai ka Haapsalus käidud( Ise Tartumaalt pärit) .Kogu trip oli kokku 556,8km ja sellele maale kulus imeliselt ainult 30l kütet:o Harjumatu, kui tulla Bmw M5 roolist ökoliikuri rooli:)
Vigadest:
Kerel iluvigu (vähesel määral)
Spidokal dp-kompuuter pime(pole süvenenud eriti kas ise välja lülitatud või kaitse läbi).Aga vabalt võib suurem probleem olla.
Roolivõim undab väga häirivalt.
Kundepoolse ukse akna tõstuk toimetab kahtlaselt. Kõik tip top, kui aken alla lasta, kuid ülese lastes kruvib akna kinni ja mootor jääb plõksuma nagu ei saaks impulssi, et aken juba kinni(hetkel juhe tagant võetud).
Poolteg ragiseb roppumoodi, kui tagurdades keerata.
Karter on k*radima lähedal maapinnale.
Hetkel ka ees üks velg erinev kuna 18"rehv lõpetas koostöö(saab koheselt likvideeritud)

Eelmise omaniku poolt antud ülesandet:
Õlivahetus.
Rihma vahetus.
Udutuled omale kohale panna.

Udukaid proovisin külge ka panna, kuid nagu selgus et kas stange on uuematüübi oma või on udukad vanemad väheke, kuna uduka kronsas liiga lühike, et see luup ilusti auguni läheks( luubi ja augu vahe ~2cm). Seda tean et stange vahetatud hiljuti, kuna madal auto ja kerge katki minema ilma arvestamata.Sellega seoses ka karterit vahetatud mitmeid kordi ja keevitatud.

Mida plaanis teha lähiajal:
Õlivahetus.
Rihm koos rulliku/pingutiga.
Esimeste tulede pirnid( lähi- ja kaugtulede omad). Lähiduledel xenonid 4aastat vanad ja ei näita mitte midagi pmt ja sama teema ka kaugtule pirnidega.(kundepoolsele tulele tuleb ka regull teha, valgustab rohkem tähti kui maad).
Ette uued rehvid(kuna üks katki ja sellisel puhul lähevad vahetusse siis mõlemad)
Pooltelg uus paigutada.
Armatuuris dp uurida.
Hetkel ka jutt lõppeb sellega, kuid kindasti uuendad juhul kui midagi meenudb/juhtub jne...
Oodatud pildid siis:
Tehtud telefoniga, niiet mitte nuriseda kvaliteedi üle :)

http://www.hot.ee/h07//Audi.jpg

http://www.hot.ee/h07//Audi1.jpg

http://www.hot.ee/h07//Audi2.jpg

http://www.hot.ee/h07//Audi3.jpg

http://www.hot.ee/h07//Audi4.jpg

http://www.hot.ee/h07//Audi5.jpg

Tervitades


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rauno005
huviline

Avatar


Registreerunud 07.05.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Opel Astra GT,MB E320CDI 07a 150kw

postitati 23.08.09 00:21 Tsiteeri


Pilte näitad ka??:D:D


www.rollar.eu
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
bjorli
postitusõiguseta huviline

Avatar


Registreerunud 06.07.08
Asukoht: Tartumaa/Elva
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant

postitati 23.08.09 00:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: bjorli....
Pilte pole, kuna digikas pandi tuuri:mad: Aga küll need ka järgi toimetan hiljem......


:D:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rauno005
huviline

Avatar


Registreerunud 07.05.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Opel Astra GT,MB E320CDI 07a 150kw

postitati 23.08.09 00:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: bjorli
Tsitaat:
Algselt postitas: bjorli....
Pilte pole, kuna digikas pandi tuuri:mad: Aga küll need ka järgi toimetan hiljem......


:D:D


Oleks äärmiselt tore:D:D


www.rollar.eu
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
bjorli
postitusõiguseta huviline

Avatar


Registreerunud 06.07.08
Asukoht: Tartumaa/Elva
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant

postitati 24.08.09 09:13 Tsiteeri


Oskab keegi öelda, mis number kaitse on spidoka display jaoks? Ja kas kas neid kaitsmeid võib veel kuskilt leida peale nende, mis asuvad armatuuri otsas?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
bjorli
postitusõiguseta huviline

Avatar


Registreerunud 06.07.08
Asukoht: Tartumaa/Elva
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant

postitati 29.08.09 13:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Rauno005
Tsitaat:
Algselt postitas: bjorli
Tsitaat:
Algselt postitas: bjorli....
Pilte pole, kuna digikas pandi tuuri:mad: Aga küll need ka järgi toimetan hiljem......


:D:D


Oleks äärmiselt tore:D:D


No vaata nüüd ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
bjorli
postitusõiguseta huviline

Avatar


Registreerunud 06.07.08
Asukoht: Tartumaa/Elva
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant

postitati 01.09.09 14:51 Tsiteeri


Tervist jälle.
Nii asi nüüd seal maal, kus tahaks tööle saada org. supakat, mis taga koopas asub(kas see üldse õigustab ennast?). Asi on selge et võimendi omadega küpse ja vaja see süsteem sealt välja saada. On kellegil selle lammutamisega kokkupuuteid olnud? Et kuidas seda asja sealt kätte saada, teada oleks vaja otseselt nende polstrite kinnitus paigad.
Hetkel on aftermarket(või kuidas seda nimetada) makk sisse kompunnitud ja võimendisse/supparisse jooksvatest juhtmetest võetud tagumiste kõlaritele signaal.

Samas ka kui kedagi huvatab madaldus ring(täpseid mm ei oska öelda) siis võin selle välja vahetada originaali vastu ja sama asi ka velgedega, kui kellegil org. valuvelge pakkuda võib ka teada anda kuna 18" ja madaldus on overkill, kuna liigun ka mööda kruusateid.

Kui eelmised varjandid nüüd käiku ei lähe enne talve tulekut, siis oleks oodatud komentaarid inimestelt, kel sama lahendus autol all ja kuidas talvel toime tuleb, mis tolli veljed ja mis mõõtudega rehvid kasutusel on?

Järgmine mure. On keegi lahkand/parandanud kellade vahel olevat kompuutri valgustust?(mis infot sealt üldse näeb?). Nimelt ei põle ükski diood seal. Kas need on üksteisest sõltuvad(kui 1 läbi ei põle ka terve rada)?. Kuna olen tehnikaga kokkupuutund varasemalt palju siis esialgu prooviks seda ise toimima saada, kuid hetkel ei ole tahtmis seda sealt maha kiskuda, et testriga vaadata.

Tervitades.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
bjorli
postitusõiguseta huviline

Avatar


Registreerunud 06.07.08
Asukoht: Tartumaa/Elva
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant

postitati 07.09.09 09:56 Tsiteeri


Natuke uuendust.
Auto nüüd ilma konksuta.(ei näinud mõtet sel seal, kuna ise järelkäru ei kasuta)
Soetatud sai ka uus rihm, mis lähiajal vahetusse läheb.Loodetavasti saab ka uus õli samalajal sisse:).
Mingi päev ajas vihale ka tagumine kojamees, mis jättis keskele jubeda triibu ja seegi sai välja vahetatud.
Selgusele olen ka saanud kompuutri display suhtes, seal on kuskil külmjoode. Miks? Sest et sai see laiali kisutud ja midagi eirilist ei leidnud(sai otsitud igasuguseid defekte või läbi karssand kive/dioode).Sain asja tagasi kokku ja paigaldasin omale kohale tagasi ja näe imet, asi hakkas tööle(kahjuk küll puuduvate pixlitega), kuid see koostöö ei kestnud kaua.Esialgu hakkas imelikult vilkuma, siis sai väikem hoop antud ja taustavalgus hakkas värvimuusikat tegema(loe:ka siis kui võtit ees polnud). Võtsin korraks juhtme tagant ja asi kustus ära. Siiani pole enam jõudnud seda maha kiskuda.
Ilmnema on hakanud ka imelik kolks eest, arvatavasti nn. amordipadi.
Pooltelg ka lausa kisab kõvasti vahetuse järgi:mad:

Hetkel vuran ringil, et ees on 1 r15 velg, kuna 18" läks uuendusele ehk väike lohk/muhk välja saada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
bjorli
postitusõiguseta huviline

Avatar


Registreerunud 06.07.08
Asukoht: Tartumaa/Elva
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant

postitati 23.01.10 14:22 Tsiteeri


Vahepeal toimunust.
Õlivahetus on toimunud koos filtritega, sisse läks poolsünteetiline.
Vahetatud kõik kuus eelsüüte küünalt, kuna eelmised olid läbi(loe:mitte ükski ei toimind). Kuid sellegi poolest läks veel -13 kraadiga käima. Küünlate vahetus tõi omajagu peavalu kaasa, kuna need piibud seal peal ei tahtnud kuidagi tervelt maha tulla ja kahel piibul suutsin ka kraed ära lõhkuda(ei kinnitu küünla külge enam). Peale sai pandud Nkg või midagi säärast:P Peale küünalde vahetust selgus ,et aku suhteliselt nõrk vanadusest(uued küünlad neelasid soojendades voolu ära ja starterile voolu ei jagund) :D:mad: Muud üle ei jäänd, pidi ka uue aku soetama. Selleks tuli 100amprine Exide aku. Peale nende asjade lahendamist oli käivitamisega ikka probleeme, kuid väljas -18 ja üles kraade. Käivitub suht pika käiamise peale ja käivitudes lööb pahmaka valget välja(arvatavasti ei saa paar küünalt ühendust, kuna piibud läbi). Mõni päev tagasi sai ka küttefilter ära vahetatud, kuna eelmises oli vähe jääd sees ja ei saand kütet korralikult :S

Ja täna hommikul, kui oli külm vähe järgi andnud -24 peale siis proovisin käivitada. Auto käima sain , kuid väga pika proovimise peale. Mootor juba vaikselt turtsub(loe: lubab käima minemist) ja pika peale turtsus käima, ning kui kohe ise mootor seisma jätta ja uuesti proovida käivitub koheselt. Milles probleem olla võiks? Ise ei oska enam millegi kallale minna, kuna eelnevalt diisliga kogemus puudub)pihustid kusevad? Süütenurk?). Seda tean, et pump, õhulugeja ja paagis olev pumb on autol peal ~80t km. Kas asi võib süütes olla, kuna sooja mootoriga on ka terav hääl?.

Külmalt käivitades teeb ka ülakorrus jubedat häält mõned minutid ja koheselt ei taha ka gaas reageerida(kuigi remont tehtud ~230t km peal, hetkel ees nõks alla 300t km).
Põrrr need külmad võik juba läbi olla.

Algusest saati on olnud ka probleemi kompuutri pildiga, mida pole ma 99,9% autoomamisest saati infot näitamas näind.Nüüd külma perjoodil hommikuti süüte sisse panemise ajal hakkab tööle ja toimib kenasti umbes 10-15min. ja siis kaob tekst eest ära.Alles jääb ainult taustavalgus ja seegi hakkab vilkuma, vilgub ka siis kui süüde väljas(oota kaua tahad, ära ei kustu). Ainuke lahendus, et seda kustu saada on spido plokilt juhe tagant ära õhendada korraks. Korduvalt olen uurind ja piilund sinna sisse, et vaadata kas külmjoode vms.
Muidugi ka kliima tuled vilguvad kui auto käivitada(lõpetab vilkumise ~2min. möödudes). Tahab mingit hooldust saada?

Aga nendest probleemidest kõrvale vaadata, siis olen rahul küttekuluga hetkel oleva krõbeda talve suhtes ja soojaks läheb ka kenasti.
Muud hetkel ei meenu ja kui kellegil mingeid häid nõuandeid käivitamise suhtes siis kõik teretulnud;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
bjorli
postitusõiguseta huviline

Avatar


Registreerunud 06.07.08
Asukoht: Tartumaa/Elva
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant

postitati 24.01.10 12:04 Tsiteeri


Väike meenutus ka suvest, oo kui soe siis oli:cool:

http://www.hot.ee/h07//DSC00529.JPG

Täna auto omaljõul ei käivitund, lihtsalt lubas ja lubas.
Tuleval nädalal diislikeskusest läbi käija ja pihustid ning süütenurk üle kontrollida;)
Homseks on lahendus see et, öösel kella 2 ajal sooendama minna ja siis kell pool 7 tööle :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KrahvK
huviline



Registreerunud 26.06.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 q 2,5TDI 132kw

postitati 25.01.10 07:32 Tsiteeri


Poolsünt õli panid küll ilmaasjata, sellest ka ülakorruse kolin. Sellise pulliga pane uute nukkade raha juba kõrvale. Mis akusse puutub, siis Exide kestab täpselt oma garantiiaja maksimaalselt 3 aastat (kogemused mitme akuga) soovitan hoopis Vartat. Veovõlli otsa võiksid ikka ära vahetada enne kui laiali lendab. Muidu pole väga vigagi. Tubli, et selle mootori vead Sind ei hirmuta. Edu!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
bjorli
postitusõiguseta huviline

Avatar


Registreerunud 06.07.08
Asukoht: Tartumaa/Elva
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant

postitati 31.03.10 14:25 Tsiteeri


Vahel tehtud jällegi uus õlivahetus :)
Täna läks auto remonti, kuna suutsin hommikul hea litaka vastu õlivanni ja põhja saada suures rööpas.Kiirusel max 30kh/h ja seda jällegi niiöelda Elvalinna "tänaval". Peale seda rool ei rageerind enam nii, nagu pidi, vasakule rattad ei keerand ilma, et tuuri anda ja jõuga keerates. Eelnev litakas oli poolteist nädalat tagasi, kus läks 2 õõtsa ja rooliots :S Aga seekord proovime kasko kaudu seda viga likvideerida. Pöidlad pihku;)
Vahetusse lähevad ka samas veovõllid ja kaitsekummid.
Tehakse ka esimesed tiivad korda (ühele keegi parklas külge tagurdand, väike mõlk+kriimud), mis madalduse ja 18" veljega viga saand(koopaääred värvist puhtad kivide pärast).
Kevade jooksul plaan paigaldada toonklaas kuudile :)

loodetavasti saab ka varsti stange tooni ka kerega samaks

http://www.hot.ee/h07//A6vsA6.JPG


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
bjorli
postitusõiguseta huviline

Avatar


Registreerunud 06.07.08
Asukoht: Tartumaa/Elva
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant

postitati 18.04.10 15:14 Tsiteeri


Pole ammu saagast kirjutand.
Auto sai vahel viidud Aasta autosse(loe:esindus) ja seal visati pilk peale. Vahetust vajavad siis :
Endal tuleb muretseda uued logarid ette ja veovõlliotsad, mis olemas. Põhjakaitset eelnevalt polnud ja seda asja ei hakanud ka kindlustusse suskama, kuna pole vaja seda, mida polnud ennem juba.
Järgnevad asjad lähevad kasko jutu alla:
3 õõtsa (2 vasakul, 1 paremal)
Vasak rooliots.
Roolilatt.
Sillatala kõver + kinnitus ribadeks.
Karter+õli.
Parem velg kõver.
Poolraam muljuda saand.
Keskel summuti juures mingi kronsa kõver.

Samas vahetatakse veel ära roolivõimupump, mis lõi ainutl 120barist 40bari :D

Tehti ka diagnostika ja mõned vead tulid sealt:
Parem abs'i andur.
Kunde istmes olev andur (airbagi tulukese kustutamiseks vaja)
Kütuse tasemeandur.
Ja siis suurem probleem. pump ei saa mootori pöördeid kätte vms. Mida see peaks tähendama ei tea, kuna pole diisleid varem omand.
Hetkel ootan kõne, et kuna saan auto kätte ;)
Peale auto kätte saamist püüan likvideerida vead, mis seal ilmend on ja otsing käib suverataste järgi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
bjorli
postitusõiguseta huviline

Avatar


Registreerunud 06.07.08
Asukoht: Tartumaa/Elva
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant

postitati 27.04.10 07:14 Tsiteeri


Eile helistati Aasta autost ja kndlustuselt oli vastus tulnud:) Midagi positiivset ja natuke ja negatiivset:D
Ära tehakse siis:
Parem velg.
Roolilatt tuleb imekombel uus( tellitakse)
Sillatala ja kinnitus pannakse pruugitud osad.
Karter uus.
Kronsa sumpa juures juba sirge.
Poolraam kangutatakse välja tagasi.
.
Endale jääb siis õõtsade ring, mis ka juba soetatud.
Roolivõimupump(kel hea hinnaga pakkuda, andku aga tuld):)
Absi andur vahetada(tellimus sisse antud)
Veovõlliotsad vahetan koheselt ise, kui auto kätte saan.
Uued logarid pean ka otsima.

Esinduses ei tehta ka ka keretöid, kuna pole kindlustuse jaoks kõige odavam koht. Selleks uuesti kuskile kindlustusega koostööd tegevasse remondifirmasse pöörduma.
Loodetavasti saab selle nädalal juba auto kätte ja saab vaikselt ringi kulgeda ja pisemaid probleeme ise lahendada:cool:
Madaldus kaob ka koheselt alt ära, kui auto käes. Läheduses üks samasuguse kere ja mootoriga autoomanik soovib just madaldust ja tal on pakkuda mulle originaal vedrustus.
Järgmise kuu jooksul saab kuut endale tumedad klaasid(mõtlen kui tugev toon lasta panna ja kas hajuv toon ettepoole kaasaarvatud esimesed uksed).
Otsingud käivad suveveljele.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tuljo4
huviline

Avatar


Registreerunud 10.10.09
Kasutaja on eemal

Auto: A8 3.0Q '11; 100 2.6 '93

postitati 05.05.10 18:56 Tsiteeri


Tööd ja vaeva on ikka nähtud. :) Aga auto muidu päris kobe.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
bjorli
postitusõiguseta huviline

Avatar


Registreerunud 06.07.08
Asukoht: Tartumaa/Elva
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant

postitati 10.05.10 20:16 Tsiteeri


Tänud.

Auto juba nädalpäevi käes ja mõnusalt hea ning vaikne kulgeda:cool:

Täna sai väike uuenduskuur tehtud esimestele tuledele, mis olid kollasteks pleekind.
Võin tulemusega rahule jääda, kuna esimene kord ;)
Tänu sellele sai tuub poleerpastat soetatud, ning homme arvatavasti hakkan kere poleerima. Ostsin ka jupikese karukeelt:D

http://www.hot.ee/h07//Tuled1.jpg

Peale seda mõtlein, et hakkan tagumisest pilaris mõlki välja sikutama/tampima. Kiskusin kuudist polstrid maha ja pe*setki. Topeltplekk ees ja kuskil ava pole, et millegiga ligi pääseda. Kahjuks polenud hetkel ka keevitust ega relekat juures, et seest lahti lõigata.Aga sellega kaasnes teine saaga. Sain lõppudelõpuks org. supaka välja:D

http://www.hot.ee/h07//Supakas.jpg

Selle kuu jooksul püüan ka esimesed tiivad korda saada ning uksed lähevad ka altpoolt liistu tegemisele.

Päikest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
bjorli
postitusõiguseta huviline

Avatar


Registreerunud 06.07.08
Asukoht: Tartumaa/Elva
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant

postitati 17.05.10 11:05 Tsiteeri


Neljapäeval sai autole suur poleer tehtud. Otsest vahe pole märgata, kuid kriimud kadund ning värv värskem kui ennem;)
Üleeile hakkasin pooltelje otsa timmima ja ohh üllatust, olemas olev tutikas ots vale:( Selle nädala jooksul tuleb uus sebida, kuna hetkel olev ots lendab kohe kohe laiali. Täna sai siis tagumine udutule pirn vahetatud (klemmid jube roostes ja pirn pesast katki) ja samas salongi laevalgus korda tehtud. Tagumistel valgustustel olid külmjooted ja vaheldumisi sirasid.
Kaugel pole enam ka aeg, kuna saab keretööd tehtud:cool:
Paar päeva tagasi sai ka reklaam autole peale pandud.

http://www.hot.ee/h07//P5152507.JPG


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
raemees
huviline

Avatar


Registreerunud 18.09.09
Asukoht: Rae vald
Kasutaja on eemal

Auto: BMW E90 320dA 2008a

postitati 31.05.10 11:48 Tsiteeri


Hmm ja arvad, et see reklaam sinna sobib?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rocket
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 31.05.10 11:55 Tsiteeri


Minu arust pole vahet kas sobib või mitte.
Aga ... esiteks pleegib ta sinna sisse ja teiseks ei paista ta reklaamina sellel kohal eriti kellegile silma.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
bjorli
postitusõiguseta huviline

Avatar


Registreerunud 06.07.08
Asukoht: Tartumaa/Elva
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant

postitati 05.06.10 15:28 Tsiteeri


See kleeps vähemalt ei sega mind seal kapotil:D

Aga vahepeal tehtud siis:
Õlivahetus.
Pooltelje ots vahetatud.
Ette ledid paigutatud, ilusam vaadata kui xenon sirab.
Sisse paigutatud gasi supakas, koos võimendi ja kondekaga. Hetkel niisama taga kuudis, kuid plaan väike muudatus teha ja see ehitada otse koopasse. Tuleb üks pool polstritest ümber teha ise.
Kuna endal läks telefon vahel katki ja asendus hetkel 3310:D siis paigaldasin autosse veel 3310 süsteemi, millest saab laadida ning kui kõne sisse tuleb jääb muusika vait ja heli tuleb esimestest kõlaritest.
Soetatud uued rullikud koos rihmadega.
Järgmise nädala jooksul teen luugipealse piduritule ka tööl korda.

Talvel sai ära unustatud tegelikult see, et auto on ikkagi küllaldki öko. Hetkeseisul viimased 2000km on keskmine olnud 6.23l/100km. See 50/50 maanteel kui linnas.

Tervitades.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
bjorli
postitusõiguseta huviline

Avatar


Registreerunud 06.07.08
Asukoht: Tartumaa/Elva
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant

postitati 22.06.10 17:28 Tsiteeri


Täna sai siis ette võetud rooli võimupumba vahetus. Ilge ke** on küll selle kätte saamine:D Nüüdseks asi korras ja ei unda, ning rool hea kerge.
Kuid peale vahetust tekkis uus jama, üle 3000rpmi vabakäigul ei lähe, sõites vaevu 2400rpmi, turbot taha ei võta.
Ainuke kuidas´viis kuidas korraks jõud ja kiirendus tagasi tuleb on hoo pealt süüde välja keerata ja lasta natuke käiguga veereda. Süüte sisse tagasi paneku ajal on ~3-5sek. norm ja siis poob uuesti kinni:( Turbo kaob lihtsalt ära ja pöörded ei tõuse.
See tekkis koheselt peale roolipumba vahetust. Selle aja jooksul keerasin lihtsalt käsitsi mootorit ringi ja mingi hetk panin ilma radikateta korraks käima, et vaadata rihmade jooksu(~30sek). Muud ei teind.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
bjorli
postitusõiguseta huviline

Avatar


Registreerunud 06.07.08
Asukoht: Tartumaa/Elva
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant

postitati 22.06.10 19:35 Tsiteeri


Leidsin enda probleemi , miks päärded ei tõusnud üldse;) Pildil punase ringi sees olev pistik cooleri juures oli rappumisega lahti tulnd

http://www.hot.ee/h07//Roolivah2.jpg

Ja paar pilti ka töökäigust.


http://www.hot.ee/h07//Roolivah.jpg
Sõber pistis stangega jooksu.

http://www.hot.ee/h07//Roolivah1.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
bjorli
postitusõiguseta huviline

Avatar


Registreerunud 06.07.08
Asukoht: Tartumaa/Elva
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant

postitati 26.07.10 19:02 Tsiteeri


Täna sai auto endale uue tuuleklaasi, ning samas kohe ka kojamehed.
Vahel oli ette kerind 300000km, jäädvustasin ka selle, kuid digikas jooksis kokku:D
Hetkel ees 303ja meetreid peale ning tegin õlivahetuse koos filtrivahetusega ära.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
bjorli
postitusõiguseta huviline

Avatar


Registreerunud 06.07.08
Asukoht: Tartumaa/Elva
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant

postitati 20.09.10 16:05 Tsiteeri


Auto pole enam minu kasutuses nii et võib teema minema pühkida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 76.1% - SQL: 23.9%]