bjorli
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 06.07.08
Asukoht: Tartumaa/Elva
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant
|
postitati 22.08.09 22:46
|
|
|
Audi A6 2.5TDI - 2001 - bjorli
Nonii nüüd on ka minul audi aeg käes
Sai pikemalt mõeldud ja ilatsetud selle isendi peale, kuid kätte ma ta sain.
Üldiselt on see esimene Audi minu kätes ja hetkel mulje 4+ ehk vägagi rahul ise.
Autoks siis 2001 aasta A6 2.5 v6 mootoriga mis tarbib diiselkütust(esimene diisel mul 18 auto jooksul).
Käigukastiks on 6ne manuaal.
Kere on universaal ehk kurgikäru ja selline tumedam sinine, mis moonutab
värvi nurga alt vaadates.
Enamus ajalugu ka endal teada auto kohta.
Lisainfoks, et vahetatud nukad ja pump.
Lisad:
Kliima, el.peeglid, s-line nahkistmed(pool elektrilised ja esimesed soojendustega), veojõukontroll,xenon, el.aknad, kesklukk, ir pealt töötavat 5
kaamerat(sai hiljuti lisatud, kuna rehvi torkajad ja igasugused muud pätid siin kandis), 18" velg, väike madaldus,kärukonks(mis ennast madaldusega ei
õigusta),tulede regulaator, salongi valguspakett ja siis elementaarne kesklukk, keris ehk siis mingi ahi taga kundepoolses koopas(On see ikka ahi? või
mida to teeb?). Kindasti on veel midagi, mis hetkel ei meenu Ahah, katuse
reelingud ka, kui need lisa alla kuuluvad. Mingeid akna pritis düüse soojendusi ma lisaks eriti ei pea, kuid need ka olemas.
Imeline on see, et pole musta lonti taga gaasi vajutades ükskõik missuguse käiguga.
Täna sai ka Haapsalus käidud( Ise Tartumaalt pärit) .Kogu trip oli kokku 556,8km ja sellele maale kulus imeliselt ainult 30l kütet Harjumatu, kui tulla Bmw M5 roolist ökoliikuri rooli
Vigadest:
Kerel iluvigu (vähesel määral)
Spidokal dp-kompuuter pime(pole süvenenud eriti kas ise välja lülitatud või kaitse läbi).Aga vabalt võib suurem probleem olla.
Roolivõim undab väga häirivalt.
Kundepoolse ukse akna tõstuk toimetab kahtlaselt. Kõik tip top, kui aken alla lasta, kuid ülese lastes kruvib akna kinni ja mootor jääb plõksuma nagu
ei saaks impulssi, et aken juba kinni(hetkel juhe tagant võetud).
Poolteg ragiseb roppumoodi, kui tagurdades keerata.
Karter on k*radima lähedal maapinnale.
Hetkel ka ees üks velg erinev kuna 18"rehv lõpetas koostöö(saab koheselt likvideeritud)
Eelmise omaniku poolt antud ülesandet:
Õlivahetus.
Rihma vahetus.
Udutuled omale kohale panna.
Udukaid proovisin külge ka panna, kuid nagu selgus et kas stange on uuematüübi oma või on udukad vanemad väheke, kuna uduka kronsas liiga lühike, et
see luup ilusti auguni läheks( luubi ja augu vahe ~2cm). Seda tean et stange vahetatud hiljuti, kuna madal auto ja kerge katki minema ilma
arvestamata.Sellega seoses ka karterit vahetatud mitmeid kordi ja keevitatud.
Mida plaanis teha lähiajal:
Õlivahetus.
Rihm koos rulliku/pingutiga.
Esimeste tulede pirnid( lähi- ja kaugtulede omad). Lähiduledel xenonid 4aastat vanad ja ei näita mitte midagi pmt ja sama teema ka kaugtule
pirnidega.(kundepoolsele tulele tuleb ka regull teha, valgustab rohkem tähti kui maad).
Ette uued rehvid(kuna üks katki ja sellisel puhul lähevad vahetusse siis mõlemad)
Pooltelg uus paigutada.
Armatuuris dp uurida.
Hetkel ka jutt lõppeb sellega, kuid kindasti uuendad juhul kui midagi meenudb/juhtub jne...
Oodatud pildid siis:
Tehtud telefoniga, niiet mitte nuriseda kvaliteedi üle
Tervitades
|
|
|
Rauno005
huviline
Registreerunud 07.05.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Opel Astra GT,MB E320CDI 07a 150kw
|
|
bjorli
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 06.07.08
Asukoht: Tartumaa/Elva
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant
|
postitati 22.08.09 23:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: bjorli....
Pilte pole, kuna digikas pandi tuuri Aga küll need ka järgi toimetan
hiljem...... |
|
|
|
Rauno005
huviline
Registreerunud 07.05.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Opel Astra GT,MB E320CDI 07a 150kw
|
|
bjorli
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 06.07.08
Asukoht: Tartumaa/Elva
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant
|
postitati 24.08.09 08:13
|
|
|
Oskab keegi öelda, mis number kaitse on spidoka display jaoks? Ja kas kas neid kaitsmeid võib veel kuskilt leida peale nende, mis asuvad armatuuri
otsas?
|
|
|
bjorli
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 06.07.08
Asukoht: Tartumaa/Elva
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant
|
postitati 29.08.09 12:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Rauno005
Tsitaat: | Algselt postitas: bjorli
Tsitaat: | Algselt postitas: bjorli....
Pilte pole, kuna digikas pandi tuuri Aga küll need ka järgi toimetan
hiljem...... |
|
Oleks äärmiselt tore |
No vaata nüüd
|
|
|
bjorli
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 06.07.08
Asukoht: Tartumaa/Elva
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant
|
postitati 01.09.09 13:51
|
|
|
Tervist jälle.
Nii asi nüüd seal maal, kus tahaks tööle saada org. supakat, mis taga koopas asub(kas see üldse õigustab ennast?). Asi on selge et võimendi omadega
küpse ja vaja see süsteem sealt välja saada. On kellegil selle lammutamisega kokkupuuteid olnud? Et kuidas seda asja sealt kätte saada, teada oleks
vaja otseselt nende polstrite kinnitus paigad.
Hetkel on aftermarket(või kuidas seda nimetada) makk sisse kompunnitud ja võimendisse/supparisse jooksvatest juhtmetest võetud tagumiste kõlaritele
signaal.
Samas ka kui kedagi huvatab madaldus ring(täpseid mm ei oska öelda) siis võin selle välja vahetada originaali vastu ja sama asi ka velgedega, kui
kellegil org. valuvelge pakkuda võib ka teada anda kuna 18" ja madaldus on overkill, kuna liigun ka mööda kruusateid.
Kui eelmised varjandid nüüd käiku ei lähe enne talve tulekut, siis oleks oodatud komentaarid inimestelt, kel sama lahendus autol all ja kuidas talvel
toime tuleb, mis tolli veljed ja mis mõõtudega rehvid kasutusel on?
Järgmine mure. On keegi lahkand/parandanud kellade vahel olevat kompuutri valgustust?(mis infot sealt üldse näeb?). Nimelt ei põle ükski diood seal.
Kas need on üksteisest sõltuvad(kui 1 läbi ei põle ka terve rada)?. Kuna olen tehnikaga kokkupuutund varasemalt palju siis esialgu prooviks seda ise
toimima saada, kuid hetkel ei ole tahtmis seda sealt maha kiskuda, et testriga vaadata.
Tervitades.
|
|
|
bjorli
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 06.07.08
Asukoht: Tartumaa/Elva
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant
|
postitati 07.09.09 08:56
|
|
|
Natuke uuendust.
Auto nüüd ilma konksuta.(ei näinud mõtet sel seal, kuna ise järelkäru ei kasuta)
Soetatud sai ka uus rihm, mis lähiajal vahetusse läheb.Loodetavasti saab ka uus õli samalajal sisse.
Mingi päev ajas vihale ka tagumine kojamees, mis jättis keskele jubeda triibu ja seegi sai välja vahetatud.
Selgusele olen ka saanud kompuutri display suhtes, seal on kuskil külmjoode. Miks? Sest et sai see laiali kisutud ja midagi eirilist ei leidnud(sai
otsitud igasuguseid defekte või läbi karssand kive/dioode).Sain asja tagasi kokku ja paigaldasin omale kohale tagasi ja näe imet, asi hakkas
tööle(kahjuk küll puuduvate pixlitega), kuid see koostöö ei kestnud kaua.Esialgu hakkas imelikult vilkuma, siis sai väikem hoop antud ja taustavalgus
hakkas värvimuusikat tegema(loe:ka siis kui võtit ees polnud). Võtsin korraks juhtme tagant ja asi kustus ära. Siiani pole enam jõudnud seda maha
kiskuda.
Ilmnema on hakanud ka imelik kolks eest, arvatavasti nn. amordipadi.
Pooltelg ka lausa kisab kõvasti vahetuse järgi
Hetkel vuran ringil, et ees on 1 r15 velg, kuna 18" läks uuendusele ehk väike lohk/muhk välja saada.
|
|
|
bjorli
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 06.07.08
Asukoht: Tartumaa/Elva
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant
|
postitati 23.01.10 13:22
|
|
|
Vahepeal toimunust.
Õlivahetus on toimunud koos filtritega, sisse läks poolsünteetiline.
Vahetatud kõik kuus eelsüüte küünalt, kuna eelmised olid läbi(loe:mitte ükski ei toimind). Kuid sellegi poolest läks veel -13 kraadiga käima.
Küünlate vahetus tõi omajagu peavalu kaasa, kuna need piibud seal peal ei tahtnud kuidagi tervelt maha tulla ja kahel piibul suutsin ka kraed ära
lõhkuda(ei kinnitu küünla külge enam). Peale sai pandud Nkg või midagi säärast Peale küünalde vahetust selgus ,et aku suhteliselt nõrk vanadusest(uued küünlad neelasid soojendades voolu ära ja starterile voolu ei
jagund) Muud üle ei jäänd, pidi ka uue aku soetama. Selleks tuli 100amprine Exide aku. Peale nende asjade lahendamist oli käivitamisega ikka
probleeme, kuid väljas -18 ja üles kraade. Käivitub suht pika käiamise peale ja käivitudes lööb pahmaka valget välja(arvatavasti ei saa paar küünalt
ühendust, kuna piibud läbi). Mõni päev tagasi sai ka küttefilter ära vahetatud, kuna eelmises oli vähe jääd sees ja ei saand kütet korralikult :S
Ja täna hommikul, kui oli külm vähe järgi andnud -24 peale siis proovisin käivitada. Auto käima sain , kuid väga pika proovimise peale. Mootor juba
vaikselt turtsub(loe: lubab käima minemist) ja pika peale turtsus käima, ning kui kohe ise mootor seisma jätta ja uuesti proovida käivitub koheselt.
Milles probleem olla võiks? Ise ei oska enam millegi kallale minna, kuna eelnevalt diisliga kogemus puudub)pihustid kusevad? Süütenurk?). Seda tean,
et pump, õhulugeja ja paagis olev pumb on autol peal ~80t km. Kas asi võib süütes olla, kuna sooja mootoriga on ka terav hääl?.
Külmalt käivitades teeb ka ülakorrus jubedat häält mõned minutid ja koheselt ei taha ka gaas reageerida(kuigi remont tehtud ~230t km peal, hetkel ees
nõks alla 300t km).
Põrrr need külmad võik juba läbi olla.
Algusest saati on olnud ka probleemi kompuutri pildiga, mida pole ma 99,9% autoomamisest saati infot näitamas näind.Nüüd külma perjoodil hommikuti
süüte sisse panemise ajal hakkab tööle ja toimib kenasti umbes 10-15min. ja siis kaob tekst eest ära.Alles jääb ainult taustavalgus ja seegi hakkab
vilkuma, vilgub ka siis kui süüde väljas(oota kaua tahad, ära ei kustu). Ainuke lahendus, et seda kustu saada on spido plokilt juhe tagant ära
õhendada korraks. Korduvalt olen uurind ja piilund sinna sisse, et vaadata kas külmjoode vms.
Muidugi ka kliima tuled vilguvad kui auto käivitada(lõpetab vilkumise ~2min. möödudes). Tahab mingit hooldust saada?
Aga nendest probleemidest kõrvale vaadata, siis olen rahul küttekuluga hetkel oleva krõbeda talve suhtes ja soojaks läheb ka kenasti.
Muud hetkel ei meenu ja kui kellegil mingeid häid nõuandeid käivitamise suhtes siis kõik teretulnud
|
|
|
bjorli
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 06.07.08
Asukoht: Tartumaa/Elva
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant
|
postitati 24.01.10 11:04
|
|
|
Väike meenutus ka suvest, oo kui soe siis oli
Täna auto omaljõul ei käivitund, lihtsalt lubas ja lubas.
Tuleval nädalal diislikeskusest läbi käija ja pihustid ning süütenurk üle kontrollida
Homseks on lahendus see et, öösel kella 2 ajal sooendama minna ja siis kell pool 7 tööle
|
|
|
KrahvK
huviline
Registreerunud 26.06.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 q 2,5TDI 132kw
|
postitati 25.01.10 06:32
|
|
|
Poolsünt õli panid küll ilmaasjata, sellest ka ülakorruse kolin. Sellise pulliga pane uute nukkade raha juba kõrvale. Mis akusse puutub, siis Exide
kestab täpselt oma garantiiaja maksimaalselt 3 aastat (kogemused mitme akuga) soovitan hoopis Vartat. Veovõlli otsa võiksid ikka ära vahetada enne kui
laiali lendab. Muidu pole väga vigagi. Tubli, et selle mootori vead Sind ei hirmuta. Edu!
|
|
|
bjorli
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 06.07.08
Asukoht: Tartumaa/Elva
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant
|
postitati 31.03.10 13:25
|
|
|
Vahel tehtud jällegi uus õlivahetus
Täna läks auto remonti, kuna suutsin hommikul hea litaka vastu õlivanni ja põhja saada suures rööpas.Kiirusel max 30kh/h ja seda jällegi niiöelda
Elvalinna "tänaval". Peale seda rool ei rageerind enam nii, nagu pidi, vasakule rattad ei keerand ilma, et tuuri anda ja jõuga keerates. Eelnev
litakas oli poolteist nädalat tagasi, kus läks 2 õõtsa ja rooliots :S Aga seekord proovime kasko kaudu seda viga likvideerida. Pöidlad pihku
Vahetusse lähevad ka samas veovõllid ja kaitsekummid.
Tehakse ka esimesed tiivad korda (ühele keegi parklas külge tagurdand, väike mõlk+kriimud), mis madalduse ja 18" veljega viga saand(koopaääred
värvist puhtad kivide pärast).
Kevade jooksul plaan paigaldada toonklaas kuudile
loodetavasti saab ka varsti stange tooni ka kerega samaks
|
|
|
bjorli
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 06.07.08
Asukoht: Tartumaa/Elva
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant
|
postitati 18.04.10 14:14
|
|
|
Pole ammu saagast kirjutand.
Auto sai vahel viidud Aasta autosse(loe:esindus) ja seal visati pilk peale. Vahetust vajavad siis :
Endal tuleb muretseda uued logarid ette ja veovõlliotsad, mis olemas. Põhjakaitset eelnevalt polnud ja seda asja ei hakanud ka kindlustusse suskama,
kuna pole vaja seda, mida polnud ennem juba.
Järgnevad asjad lähevad kasko jutu alla:
3 õõtsa (2 vasakul, 1 paremal)
Vasak rooliots.
Roolilatt.
Sillatala kõver + kinnitus ribadeks.
Karter+õli.
Parem velg kõver.
Poolraam muljuda saand.
Keskel summuti juures mingi kronsa kõver.
Samas vahetatakse veel ära roolivõimupump, mis lõi ainutl 120barist 40bari
Tehti ka diagnostika ja mõned vead tulid sealt:
Parem abs'i andur.
Kunde istmes olev andur (airbagi tulukese kustutamiseks vaja)
Kütuse tasemeandur.
Ja siis suurem probleem. pump ei saa mootori pöördeid kätte vms. Mida see peaks tähendama ei tea, kuna pole diisleid varem omand.
Hetkel ootan kõne, et kuna saan auto kätte
Peale auto kätte saamist püüan likvideerida vead, mis seal ilmend on ja otsing käib suverataste järgi.
|
|
|
bjorli
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 06.07.08
Asukoht: Tartumaa/Elva
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant
|
postitati 27.04.10 06:14
|
|
|
Eile helistati Aasta autost ja kndlustuselt oli vastus tulnud Midagi
positiivset ja natuke ja negatiivset
Ära tehakse siis:
Parem velg.
Roolilatt tuleb imekombel uus( tellitakse)
Sillatala ja kinnitus pannakse pruugitud osad.
Karter uus.
Kronsa sumpa juures juba sirge.
Poolraam kangutatakse välja tagasi.
.
Endale jääb siis õõtsade ring, mis ka juba soetatud.
Roolivõimupump(kel hea hinnaga pakkuda, andku aga tuld)
Absi andur vahetada(tellimus sisse antud)
Veovõlliotsad vahetan koheselt ise, kui auto kätte saan.
Uued logarid pean ka otsima.
Esinduses ei tehta ka ka keretöid, kuna pole kindlustuse jaoks kõige odavam koht. Selleks uuesti kuskile kindlustusega koostööd tegevasse
remondifirmasse pöörduma.
Loodetavasti saab selle nädalal juba auto kätte ja saab vaikselt ringi kulgeda ja pisemaid probleeme ise lahendada
Madaldus kaob ka koheselt alt ära, kui auto käes. Läheduses üks samasuguse kere ja mootoriga autoomanik soovib just madaldust ja tal on pakkuda mulle
originaal vedrustus.
Järgmise kuu jooksul saab kuut endale tumedad klaasid(mõtlen kui tugev toon lasta panna ja kas hajuv toon ettepoole kaasaarvatud esimesed uksed).
Otsingud käivad suveveljele.
|
|
|
tuljo4
huviline
Registreerunud 10.10.09
Kasutaja on eemal
Auto: A8 3.0Q '11; 100 2.6 '93
|
postitati 05.05.10 17:56
|
|
|
Tööd ja vaeva on ikka nähtud. Aga auto muidu päris kobe.
|
|
|
|
bjorli
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 06.07.08
Asukoht: Tartumaa/Elva
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant
|
postitati 10.05.10 19:16
|
|
|
Tänud.
Auto juba nädalpäevi käes ja mõnusalt hea ning vaikne kulgeda
Täna sai väike uuenduskuur tehtud esimestele tuledele, mis olid kollasteks pleekind.
Võin tulemusega rahule jääda, kuna esimene kord
Tänu sellele sai tuub poleerpastat soetatud, ning homme arvatavasti hakkan kere poleerima. Ostsin ka jupikese karukeelt
Peale seda mõtlein, et hakkan tagumisest pilaris mõlki välja sikutama/tampima. Kiskusin kuudist polstrid maha ja pe*setki. Topeltplekk ees ja kuskil
ava pole, et millegiga ligi pääseda. Kahjuks polenud hetkel ka keevitust ega relekat juures, et seest lahti lõigata.Aga sellega kaasnes teine saaga.
Sain lõppudelõpuks org. supaka välja
Selle kuu jooksul püüan ka esimesed tiivad korda saada ning uksed lähevad ka altpoolt liistu tegemisele.
Päikest.
|
|
|
bjorli
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 06.07.08
Asukoht: Tartumaa/Elva
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant
|
postitati 17.05.10 10:05
|
|
|
Neljapäeval sai autole suur poleer tehtud. Otsest vahe pole märgata, kuid kriimud kadund ning värv värskem kui ennem
Üleeile hakkasin pooltelje otsa timmima ja ohh üllatust, olemas olev tutikas ots vale Selle nädala jooksul tuleb uus sebida, kuna hetkel olev ots lendab kohe kohe laiali. Täna sai siis tagumine udutule pirn vahetatud
(klemmid jube roostes ja pirn pesast katki) ja samas salongi laevalgus korda tehtud. Tagumistel valgustustel olid külmjooted ja vaheldumisi
sirasid.
Kaugel pole enam ka aeg, kuna saab keretööd tehtud
Paar päeva tagasi sai ka reklaam autole peale pandud.
|
|
|
raemees
huviline
Registreerunud 18.09.09
Asukoht: Rae vald
Kasutaja on eemal
Auto: BMW E90 320dA 2008a
|
postitati 31.05.10 10:48
|
|
|
Hmm ja arvad, et see reklaam sinna sobib?
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 31.05.10 10:55
|
|
|
Minu arust pole vahet kas sobib või mitte.
Aga ... esiteks pleegib ta sinna sisse ja teiseks ei paista ta reklaamina sellel kohal eriti kellegile silma.
|
|
|
|
bjorli
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 06.07.08
Asukoht: Tartumaa/Elva
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant
|
postitati 05.06.10 14:28
|
|
|
See kleeps vähemalt ei sega mind seal kapotil
Aga vahepeal tehtud siis:
Õlivahetus.
Pooltelje ots vahetatud.
Ette ledid paigutatud, ilusam vaadata kui xenon sirab.
Sisse paigutatud gasi supakas, koos võimendi ja kondekaga. Hetkel niisama taga kuudis, kuid plaan väike muudatus teha ja see ehitada otse koopasse.
Tuleb üks pool polstritest ümber teha ise.
Kuna endal läks telefon vahel katki ja asendus hetkel 3310 siis
paigaldasin autosse veel 3310 süsteemi, millest saab laadida ning kui kõne sisse tuleb jääb muusika vait ja heli tuleb esimestest kõlaritest.
Soetatud uued rullikud koos rihmadega.
Järgmise nädala jooksul teen luugipealse piduritule ka tööl korda.
Talvel sai ära unustatud tegelikult see, et auto on ikkagi küllaldki öko. Hetkeseisul viimased 2000km on keskmine olnud 6.23l/100km. See 50/50
maanteel kui linnas.
Tervitades.
|
|
|
bjorli
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 06.07.08
Asukoht: Tartumaa/Elva
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant
|
postitati 22.06.10 16:28
|
|
|
Täna sai siis ette võetud rooli võimupumba vahetus. Ilge ke** on küll selle kätte saamine Nüüdseks asi korras ja ei unda, ning rool hea kerge.
Kuid peale vahetust tekkis uus jama, üle 3000rpmi vabakäigul ei lähe, sõites vaevu 2400rpmi, turbot taha ei võta.
Ainuke kuidas´viis kuidas korraks jõud ja kiirendus tagasi tuleb on hoo pealt süüde välja keerata ja lasta natuke käiguga veereda. Süüte sisse tagasi
paneku ajal on ~3-5sek. norm ja siis poob uuesti kinni Turbo kaob lihtsalt
ära ja pöörded ei tõuse.
See tekkis koheselt peale roolipumba vahetust. Selle aja jooksul keerasin lihtsalt käsitsi mootorit ringi ja mingi hetk panin ilma radikateta korraks
käima, et vaadata rihmade jooksu(~30sek). Muud ei teind.
|
|
|
bjorli
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 06.07.08
Asukoht: Tartumaa/Elva
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant
|
postitati 22.06.10 18:35
|
|
|
Leidsin enda probleemi , miks päärded ei tõusnud üldse Pildil punase ringi
sees olev pistik cooleri juures oli rappumisega lahti tulnd
Ja paar pilti ka töökäigust.
Sõber pistis stangega jooksu.
|
|
|
bjorli
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 06.07.08
Asukoht: Tartumaa/Elva
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant
|
postitati 26.07.10 18:02
|
|
|
Täna sai auto endale uue tuuleklaasi, ning samas kohe ka kojamehed.
Vahel oli ette kerind 300000km, jäädvustasin ka selle, kuid digikas jooksis kokku
Hetkel ees 303ja meetreid peale ning tegin õlivahetuse koos filtrivahetusega ära.
|
|
|
bjorli
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 06.07.08
Asukoht: Tartumaa/Elva
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant
|
postitati 20.09.10 15:05
|
|
|
Auto pole enam minu kasutuses nii et võib teema minema pühkida.
|
|
|