Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 03.08.09 19:21
|
|
|
Esistange kandur. Lahendatud!
Tervitus.
Tekkis vajadus esistange eemaldamiseks, kuid takistus selline, et üks polt on kellegi poolt eelnevalt pooleks keeratud ja ise sain kahjuks ka teise
pooleks - nüüd küsimus, et kuidas stanget siiski kätte saada?
Üks vöimalus oleks see, et eemaldaks tuled ja keeraks kandurid kerest lahti, kuid kuidas siiski saada kandurid ka stange küljest ära?
Ehk keegi oskaks kuidagi juhatada.
Tänud ette igaljuhul.
Autoks A4 B5
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 03.08.09 19:45
|
|
|
Mäletamist mööda saab stange ka nii maha, et niblid mõlemalt poolt kolm torx polti lahti, mis kandureid lanseronide küljes hoiavad. Seal on muidugi
üpris kitsas, nii et vaja erinevaid torx sisekant võtmeid või padruneid.
Eks pärast siis nuputad, kuidas katkised poldid välja keerata või puurida.
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 03.08.09 20:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rocket
Mäletamist mööda saab stange ka nii maha, et niblid mõlemalt poolt kolm torx polti lahti, mis kandureid lanseronide küljes hoiavad. Seal on muidugi
üpris kitsas, nii et vaja erinevaid torx sisekant võtmeid või padruneid.
Eks pärast siis nuputad, kuidas katkised poldid välja keerata või puurida. |
Jah, selles on sul öigus, et sedasi saab ka - pidasin teises lausepooles ka seda ise silmas, kuid pöhiline ongi ikka see, et kuidas need kandurid
siiski tervelt stangelt hiljem eemaldada ja uuesti ka kasutada.
Nii täpse silma/käega ma vast pole, et poldijuppe välja puurima hakata.
Samas see osa kuhu läheb polt (det.6) on osadel kanduritel veel omakorda keeratav ( praegusel masinal igatahes on) , et vöibolla pärast lihtsalt need
uued sebida, kuid kahtlen, et neid eraldi müüakse.

Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
KristoA
huviline
Registreerunud 08.12.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8t Avant
|
postitati 03.08.09 20:17
|
|
|
Need stange tugi talad on lanseronide küljes kinni kuuskantidega ning nende peal on omakorda plastik kate veel, mis oli ka vist kuuskandiga kinni. Et
neid ära sealt saada, see saab paras pusimine olema. Enne soovitaksin sul tõesti selle vana poldi välja puurida ning hiljem see mingi teisega asendada
kui õiget ei saa kuskilt.
Dont Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly.
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 09.08.09 18:50
|
|
|
Kuna stange ei andnud kohe mitte rahu, siis sai täna too lammutus ette vöetud ja polnudgi köige keerulisem.
Eemaldasin tuled ja tähikutega kandurite poldid lahti.
Möni pilt:
Pilt 1
Pilt 2
Pilt 3
Önneks oli kogu plast krempel eelmise postituse mainitust teises järjekorras.
Edasi sai natuke möeldud ning lihtsam varjant oli turvatala stangelt eemaldada ja selle tulemusena önnestus ka pääseda järelejäänud poldi jupide
kallale, mis önneks kinnisesse asendisse keerates välja tulid.
Pilt 1Pilt 2
Pilt 3
Pilt 4
Kandetala keeratav osa ka nüüd näha, et mida sai silmas peetud vahetuse all juhul, kui poldid ei peaks välja tulema.
Pilt 1
Pilt 2
Pilt 3
Kuna poldi jäänused tulid ilusti välja ja kahjuks öigeid polte esialgu polnud, siis sai kasutatud keermelatti ning tehtud vastava pikkusega ajutised
uued.
Pilt 1
Pilt 2
Stange turvatala sai kinnitatud samuti poltidega originaal plastplönnide asemel
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
|