Lehekülgi: 1 2 |
sumerko
huviline
Registreerunud 02.08.09
Asukoht: Jõhvi-
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 cabriolet
|
|
Audi S4 Avant 2.2 A/T - 1994 - sumerko
Tervist,tulin siis Bmw klubist audi klubisse ,kuna Bmw asemel tuli mulle uus liikur.
S4 oman esimest korda ja olen võhik alles S teemal.
Autoks on siis 1994a 5kuu Audi S4 avant.
Aiste vahel on tal siis 2.2 turbo mootor ja käike meeldib talle ise vahetada ,seega automat kast .
Sisuks on tal siis hele nahk sport sisu (Juhiistme nurk läbi omadega ,seega vaja uus nahk panna)
Varustust on kah parasjagu näiteks-
Varustus
turva- ja ohutusvarustus
roolivõimendi, kesklukustus (puldiga), ABS pidurid, 2x turvapadi, signalisatsioon (mahuanduriga), immobilisaator, lisapidurituli, turvavööde
eelpingutid esiistmetel
mugavusvarustus
konditsioneer, 4x elektrilised akende tõstukid, elektrilised välispeeglid (soojendusega), püsikiiruse hoidja, toonitud klaasid, 2x peeglid
päikesesirmides (valgustusega), kohtvalgustid
sisustus
nahkpolster, sportistmed, 4x istmesoojendused, tagaistme seljatugi allaklapitav, nahkkattega rool, reguleeritav roolisammas (kahes suunas),
nahkkattega käsipidurikang, käetugi ees (laekaga), käetugi taga, iluliistud salongis (puitdekoor), jalamatid (kummist)
audio, video, kommunikatsioon
6 kõlarid, kompuuter
rehvid ja veljed
valuveljed (mõõt, bbs)
tuled
udutuled (esimesed, tagumine), tulede korrektor
sportvarustus
sportvedrustus
muu varustus
tagaklaasi soojendus, veokonks (teisaldatav)
on ka mure nimelt ei liigu ta edasi nii nagu peaks ma usun.armatuuril oleval kompul rõhk ka ei muutu näitab aint 1.1te isegi kohapeal
käies.
Turbiin ise enesest puhub ja on kuulda.
Olen ka täheldand ,et kui auto vahepeal seisma jätta ja uuesti käima pannes kohe minema süstides käib ta edasi nagu peab ,kuid gaasi lahti lastes ja
uuesti pannes ei ole enam minekut nagu peab.
Milles võiks probleem olla?
Aju avarii rešiimis?
Bypass kinni?
Mõned algelised klõpsud siis
Tänan mõistva suhtumise eest Thomas P
|
|
|
lehys
huviline
Registreerunud 31.05.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Cupra Leon Sportstourer
|
|
Pigem vist aju avriirešiimis.
|
|
|
|
zack
|
|
Kui rool välja vahetada, siis on sel väga kena sisu
Eks ta tegemist tahab, aga pärast sõidumõnu ka
|
|
|
sumerko
huviline
Registreerunud 02.08.09
Asukoht: Jõhvi-
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 cabriolet
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: lehys
Pigem vist aju avriirešiimis. |
kust peaksin alustama .
Kas viga võib olla vaakum voolikus mis ajusse jookseb?
|
|
|
sumerko
huviline
Registreerunud 02.08.09
Asukoht: Jõhvi-
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 cabriolet
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: zack
Kui rool välja vahetada, siis on sel väga kena sisu
Eks ta tegemist tahab, aga pärast sõidumõnu ka |
enne panen priooteedi tehnilise peale,siis ilu peale
Thomas
|
|
|
lehys
huviline
Registreerunud 31.05.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Cupra Leon Sportstourer
|
|
Võta pooleks tunniks aku juhe maha,peaks aju algseadetesse viima proovi,vaata mis teeb,või on algusest peale selline olnud?
|
|
|
|
MartinCS
huviline
Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07
|
|
See pole normaalne, et kompuutri display'l on näit 1,1 (atmosfääri rõhk on 1,0, seega ülerõhku 0,1). Stock atm. kastiga auto (ilma tsipita jne) peaks
lööma mälu järgi maanteel põhjagaasiga 0,8-1 bar ülerõhku (s.t displayl vastav näit 1,8-2,0). Äkki on ajus map vigane või siis ajusse jooksev
vaakum/ülerõhu voolik katki/lahti.
Tühikäigul käies peaks näit olema 0,5. Süüde sees- 1,0.
Loe 20VT alarubriiki, seal on sellest nii palju jahutud, et keegi väga ei viitsi lihtsalt sellest enam rääkida .
Edu autoga!
PS! Veakoodid!! Juhe sappa, sealt saab lähtuda.
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ E39
|
|
Kõik vanad vaakum-surve voolikud välja vahetada. Aju ei näe ei vaakumit ega ülerõhku.
|
|
|
cilaper
huviline
Registreerunud 16.06.07
Kasutaja on eemal
Auto: C5q
|
|
Kena masin sul.
Alustaks kõigepealt sellest, et tulemüüri peal on üks plastikkate. Selle all on omajagu pistikuid ja siis 1 ümar junn mille mõlemas otsas peab olema
peenike voolik. Kontrolli üle kas on nii. Kui seal kõik korras, siis aja järge voolikuid mööda, kuni lekke leiad. See et auto alguses läheb ilusti
edasi, kuid ainult esimese korra, viitab süütepoolidele.
Ps: Täida profiil ilusti ära.
|
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ E39
|
|
Süüte vea saab alles siis teda,kui aju rõhku näeb.Hetkel ju ei näe, kui näit 1,1.Enamus poolide vigasid tekib just rõhu all.
|
|
|
cilaper
huviline
Registreerunud 16.06.07
Kasutaja on eemal
Auto: C5q
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: laurz
Süüte vea saab alles siis teda,kui aju rõhku näeb.Hetkel ju ei näe, kui näit 1,1.Enamus poolide vigasid tekib just rõhu all. |
Olen sõitnud masinaga kus pidevalt 1,1 ees. Sai voolik kinni uuesti ja midagi ei muutunud peale selle, et rõhku hakkas õieti näitama. Ja poolikud
poolid töötavad esimese boosti ilusti, siis kuumenevad üle ja enam ei tööta õieti.
Tead ju ise väga hästi kuidas ja mis. Fakt on see, et nendes peenetes voolikutes on leke ja rõhku lajatab kahh rohkem kui see hädine 0,1bar.
|
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ E39
|
|
Vara ennetada poolide viga
|
|
|
cilaper
huviline
Registreerunud 16.06.07
Kasutaja on eemal
Auto: C5q
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: laurz
Vara ennetada poolide viga |
Eks näis, mis lähitulevik toob.
|
|
|
|
sumerko
huviline
Registreerunud 02.08.09
Asukoht: Jõhvi-
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 cabriolet
|
|
suurimad tänud kõigile näpunäidete eest !
Esmasl lähen kisun aku juhtme maha vaatan mis toimub peale seda vaatan voolikud üle.
Hetkel ni hädine minek kuidagi .
panin tähele et algul kui vajutan teeb turbo kõvemat häält siis tõmmab käigu vahetades 4 tuh pöörde peal kinni kuidagi ja turbs ei tee ka kõvat häält
vaid vaikselt susistab .
|
|
|
lehys
huviline
Registreerunud 31.05.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Cupra Leon Sportstourer
|
|
MartinCS
huviline
Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07
|
|
Tegelikult saad kõige kiirema lahenduse, kui viid auto mõne Essimehe juurde. Pane ilusasti profiili oma asukoht või otsi ise, siin klubis on iga 4
ruutkilomeetri kohta üks ess . Saad ühe päevaga probleemidele jälile,
mitte ei raiska 3 kuud internetis (või nagu mina omal ajal- 6 kuud) aega, et leida üks väga lihtne viga üles.
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ E39
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: MartinCS
Tegelikult saad kõige kiirema lahenduse, kui viid auto mõne Essimehe juurde. Pane ilusasti profiili oma asukoht või otsi ise, siin klubis on iga 4
ruutkilomeetri kohta üks ess . Saad ühe päevaga probleemidele jälile,
mitte ei raiska 3 kuud internetis (või nagu mina omal ajal- 6 kuud) aega, et leida üks väga lihtne viga üles. | Õige
|
|
|
sumerko
huviline
Registreerunud 02.08.09
Asukoht: Jõhvi-
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 cabriolet
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: MartinCS
Tegelikult saad kõige kiirema lahenduse, kui viid auto mõne Essimehe juurde. Pane ilusasti profiili oma asukoht või otsi ise, siin klubis on iga 4
ruutkilomeetri kohta üks ess . Saad ühe päevaga probleemidele jälile,
mitte ei raiska 3 kuud internetis (või nagu mina omal ajal- 6 kuud) aega, et leida üks väga lihtne viga üles. |
Tehtud asun siis Jõhvis.
Telf on 55 666 995.
Vahepeal eemaldasin klemmi 30 minniks ei muutund miskit.
Tegin ka video .
Kvaliteet halb kuna moblaga tehtud.
1mene video siis ni et kui suretad välja ja siis stardid.
seal on näha ,et 2 käiguga tõmmab 4000rpm peal hinge kinni ja üldse ei liigu .
http://toru.ee/view/0b5f8fde05d2
Loodan et jutt väga segane ei tulnud ja saate aru mida mõtlesin.
Lihsalt nagu nõme ostad auto ja kohe lappima hakata ja teadmatuses olla
Thomas
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ E39
|
|
Ja hakkadki lappima just teadmatusest(nagu mina algul) Selgelt näha,et
kompus rõhk ei muutu üldse.Aju ei näe rõhku.Tegelikult on siin foorumis enamvähem kõik info olemas.Kasuta otsingut.Pole mõtet kõike 100x läbi
nämmutada Selle asemel,et kinu teha oleksid võinud teha nii nagu
soovitati.Tulemüürilt kate maha ja voolikuid näppida
|
|
|
sumerko
huviline
Registreerunud 02.08.09
Asukoht: Jõhvi-
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 cabriolet
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: laurz
Ja hakkadki lappima just teadmatusest(nagu mina algul) Selgelt näha,et
kompus rõhk ei muutu üldse.Aju ei näe rõhku.Tegelikult on siin foorumis enamvähem kõik info olemas.Kasuta otsingut.Pole mõtet kõike 100x läbi
nämmutada Selle asemel,et kinu teha oleksid võinud teha nii nagu
soovitati.Tulemüürilt kate maha ja voolikuid näppida
|
Sain vea teada ja kõrvaldatud .Suured tänud kõigile abi eest .
Eriti suured tänud kasutaja AVERILE .
viga oli siis http://www.upload.ee/image/148335/klapp.JPG
voolik oli lahti nimelt.
Panin kinni hakkas nagu hoopis teistmoodi elama.
Vaatasin voolikud suht rabedad ,et omme katsun kõik uued panna-.
Nüüd näitab rõhku ka ja puha.
Usun ,et peaks veel paremini edasi käima ?
Rõhku peale keeramise mõte on mul kas idiootlik või õige suund ei tea.
Suured suured tänud teile kõigile.
enne
http://toru.ee/view/0b5f8fde05d2
Nüüd
http://toru.ee/view/24f7826bef15
Thomas!
|
|
|
peak
huviline
Registreerunud 02.08.09
Asukoht: võru
Kasutaja on eemal
Auto: s4
|
|
vähemalt sain kedagi aidata!
väga kena audi
|
|
|
sumerko
huviline
Registreerunud 02.08.09
Asukoht: Jõhvi-
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 cabriolet
|
|
suured tänud
|
|
|
MartinCS
huviline
Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07
|
|
Näit 1,8 display'l on normaalne. Mina WG kruvi ei näpiks. Korralik tsipp peale ja tuld. Aga soovitatavalt automaadi jaoks mõeldud tsipp- sellel on
väändegraafik sujuvam, et kastile liiga ei teeks. Samas võib see kast lahkuda nii või teisiti, nagu nii vanadel autodel kombeks.
|
|
|
sumerko
huviline
Registreerunud 02.08.09
Asukoht: Jõhvi-
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 cabriolet
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: MartinCS
Näit 1,8 display'l on normaalne. Mina WG kruvi ei näpiks. Korralik tsipp peale ja tuld. Aga soovitatavalt automaadi jaoks mõeldud tsipp- sellel on
väändegraafik sujuvam, et kastile liiga ei teeks. Samas võib see kast lahkuda nii või teisiti, nagu nii vanadel autodel kombeks. |
oukey ,võtan targemaid kuulda.
Chipi hind umbkaudne võiks olla?
|
|
|
cilaper
huviline
Registreerunud 16.06.07
Kasutaja on eemal
Auto: C5q
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sumerko
Tsitaat: | Algselt postitas: MartinCS
Näit 1,8 display'l on normaalne. Mina WG kruvi ei näpiks. Korralik tsipp peale ja tuld. Aga soovitatavalt automaadi jaoks mõeldud tsipp- sellel on
väändegraafik sujuvam, et kastile liiga ei teeks. Samas võib see kast lahkuda nii või teisiti, nagu nii vanadel autodel kombeks. |
oukey ,võtan targemaid kuulda.
Chipi hind umbkaudne võiks olla? |
4200.- 52kw/90nm
Atm 3600.- 30kw/55nm
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |