Mul enda autol hakkab sooja juba paari minuti pärast puhuma, aga head kuuma õhku tuleb alles 7 või 8 km maanteesõidu järel. Mootoritemperatuur jõuab
90-ni umbes 10 km jooksul (mnt). Kui külma on üle -10 kraadi, siis muidugi läheb soojenemiseks kauem. Minu autol põhjakate alt puudu ja see laseb
külmal tuulel alt mootorit jahutada, kattega läheks kiiremini soojaks. Autoks kliimaga A6 2.5 TDI 103 kW.
Tiit
huviline
Registreerunud 23.03.07
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: audi 100 avant tdi
postitati 01.08.09 10:13
Enda autol linnas vahet ei näinud kattega ja ilma.
tnx
huviline
Registreerunud 03.10.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 Quattro
postitati 02.08.09 08:18
Minu autol on lisasoendus, mis alustab umbes 30.min enne starti mootori/salongi soendamist. Kui on üle 0 kraadi siis soendab 90. kraadini kui aga alla
nulli siis 50-70 kraadi.Kui aga ilma soenduseta,siis umbes 10km ja töösoe (90 kraadi).
Registreerunud 13.08.06
Asukoht: Valga-Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1995a 2,5TDI 103kw
postitati 05.08.09 19:23
Omal tekkis väike plaan panna sügisel sisse 92 kraadine termostaat 87kraadise asemel. Talvel pole sellega kindlasti probleeme aga kas sellega võib
tulla probleeme suvel,ei tea? Pikki otsi suurematel kiirustel kindlasti teha ei saaks (suvel) ,sest tõenäoliselt läheks mootori temp. liiga
kriitiliseks.
Äkki oskab keegi seda teooriat kommenteerida,kas suvel selliseid max 150 km otsi kannataks sõita??? Aastas kaks korda termostaati vahetada on ka
tülikas.
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
postitati 05.08.09 19:39
Ma ei usu, et sellest ültse probleemi tuleb. Mul hoiab temperatuuri nii talvel kui suvel sipa alla 90 kliima järgi 88-89. Ja 92 maanteel just pole
eriti vahet 3 kraadi rohkem. Kuumenemise probleemid tekivad pigem linnas sõites kui maanteel! Aga 92 võid julgelt panna. Aga ma ei usu, et sellest sul
soojemaks läheb. Vahet pole kas on sel 88 ve 92. Kui süsteem korras tuleb selle 88 kuuma ka küllaga ja soojaks löheb sama kiiresti kui 92. 92 avaneb
lihtsalt sipa hiljem. Kui väljas -15 siis ikka töötempetratuuri saavutamine nõuab oma 15 km sõitu. Sooja hakkab muidugi juba paari km triga tulema.
Mul siis c4 2,5 Tdi.
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 24.6% - SQL: 75.4%]