Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  34
Autor:
Pealkiri: A8 4.2 Quattro automaat - 1998 - Margusja (Vastuseid: 835 | Vaatamisi: 173228)
margusja
huviline



Registreerunud 18.06.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW e60 (523) '05

postitati 18.06.09 18:07 Tsiteeri
A8 4.2 Quattro automaat - 1998 - Margusja



Tere, soetasin endale oma esimese Audi. Olen omanud siiani erinevaid autosid. Viimased 4 aastat BMW-d. E34 ja E39.

Autost siis, loodan ehk lähiajal esindusest ka ametliku lisade listi kaubelda aga siis mis peast tuleb.

Auto värviks on maakeeles elevandiluu.
4xel. aknad.
Hele nahksisu. Suhteliselt korras. Samas proovisin juba kodus olevat naha puhastusvahendit ning see teeb veel heledamaks. Seega salongi puhastus ees. 4x istme, rooli mälud.
Esiistmed on igas suunas elektriga liigutatavad. Samuti ka rool.
Esiistmeid saab ka soojendada. Peeglid liiguvad ka elektriga. Salongi tahavaate peegel tundub olevat isetumenev.
Katsun seda listi täiendada kui midagi silma jääb.

X7Y = National sales program export (other)
B0A = Component parts set without country-specific design requirement
C08 = Operating permit, alteration
Q00 = Suspension range 300
H0S = Tires 225/55 R17 W
J0W = Battery 410 A (88 Ah)
M72 = 8-cyl. gasoline engine 4.2 L/220 kW V8 Motronic, closed-loop catalyt. converterbase engine is T7W
Q1D = Sports front seats
1BA = Standard suspension/shock absorption
1AT = Electronic stabilization program (ESP)
1Q2 = Mass damper for steering wheel, 31Hz
2PV = Leather trimmed sports steering wheel
1N3 = Speed-related variable steering assist (Servotronic)
SR0 = Double cab for the Netherlands - (Sellega võin eksida. Raske oli lugeda)
5SL = Left exterior mirror: aspherical
T7W = 8-cylinder gasoline engine 4.2 L Unit 077.5 (aluminum)
0JK = Weight category front axle weight range 10
CQ8 = Alloy wheels 7.5J x 17 - (pole kindel)
1NE = Wheel center cover
0YT = Weight range 18 installation control only, no requirement forecast
0G7 = Tiptronic
8UD = Radio "concert"
8GT = Compact alternator 90 - 150A
1KE = Disc brakes, rear
1CC = Vehicle class differentiation 6Y0
3FA = Without roof insert (standard roof)

Paar pilti müügikuulutusest.


http://margus.roo.ee/wp-content/uploads/2009/06/049840991c2055.jpg

http://margus.roo.ee/wp-content/uploads/2009/06/049944427476c6.jpg

http://margus.roo.ee/wp-content/uploads/2009/06/049840997726ca.jpg

http://margus.roo.ee/wp-content/uploads/2009/06/049840987946cb.jpg

http://margus.roo.ee/wp-content/uploads/2009/06/04994446514ab2.jpg

http://margus.roo.ee/wp-content/uploads/2009/06/0499444412dd31.jpg

http://margus.roo.ee/wp-content/uploads/2009/06/0499444370fbb7.jpg

Aga ega teemat muidu ei teekski kui siia siis pidada ka remondipäevikut. Vead millega kohe tuleb tegeleda oleks.

* Paisupaagi juurest kusagilt tilgub natukene jahutusvedeliku. See on ehk hetkel kõige kriitilisem minu vaates. Tartu otsa peale pidavat 0.5L kaduma. See ehk hirmutas alguses üsna kuid kui nägin et sealt paagi alt ongi märg ja seistes tekis ka auto alla paar tilka siis loodan sügavalt et tegu on mõne klambri või mõranenud voolikuga.

* Esisillas on kolinat. See on järgmine asi mis vähemalt tuleks lasta üle vaadata ja hinnata. Järgmiseks nädalaks on Autodiagnostika nimelises kohas (Soo 10) aeg alusvankri inspekteerimiseks kinni pandud.

* El. asjad on suuremas osas minuarust korras. v.a. see et bensiini taseme näidik pidavat valetama suht korralikult. Minu suksu puhul siis 150km tuleks tankida.
* Autol on ka tagumised parkimisandurid kuid kui tagumise käigu sisse lülitan siis käib nagu mingi piiks ja sinna ta siis jääb. Ehk on nagu BMW puhul lihtsalt mõni andur läbi.

* Veljed. Hetkel on all 18 tollised veljed millel on siis 40 kõrgusega ja 225 laiust. Loodan need veljed maha müüa ning hankida sellised millega millega ta tehasest välja veeres ehk siis 17 tolli kui ma ei eksi. Nii et kui keegi tahab minu omade vastu vahetada - welcome.

* Paigaltatud on ka mingi lisa võimendi. Üks juhe jookseb koledalt tagumiste jalgade juurest. See tuleks peita.

* Tagumise pagaasniku luugi amordid on vist otsas. Igatahes ei seisa pagaasniku luuk üleval.

* Tagavara ratas puudub. Kui kellelegi oleks mulle seda müüa siis oleks tore.

Küsimus ka.
Kui auto juures puldist auto lahti teen, või oli see hoopis sulgedes kuulen tagant mingis susinat. Alguses mõtlesin et tohoh et juba kumm on puruks. Aga siis jääb ka vait. Õhkamordid?

Tervitades, Margusja


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Siim5
klubiliige

Avatar


Registreerunud 15.12.07
Asukoht: Otepää
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 18.06.09 18:23 Tsiteeri


See susin pigem õhu leke keskluku süsteemis.

Ilus masin

Päikest!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 18.06.09 18:30 Tsiteeri


Ilus värv, kui on puhas ja päike paistab. :) Täitsa müüvad pildid. ;)

Tsitaat:
Algselt postitas: margusja
* Tagavara ratas puudub. Kui kellelegi oleks mulle seda müüa siis oleks tore.

Mul on üksik 17" orig velg pakkuda: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=65249

Tsitaat:
Algselt postitas: margusja
Kui auto juures puldist auto lahti teen, või oli see hoopis sulgedes kuulen tagant mingis susinat. Alguses mõtlesin et tohoh et juba kumm on puruks. Aga siis jääb ka vait. Õhkamordid?

Pneumaatiline lukustus ehk hoopis. Lekib võibolla sealt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
margusja
huviline



Registreerunud 18.06.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW e60 (523) '05

postitati 18.06.09 18:56 Tsiteeri


Tagavaraks ehk plekvelg oleks asjalikum. Pole mõtet kaasas vedada 900 eegust velge pagaasnikus.

Aga 18 toli pealt 17 peale minemine ehk teeb mugavamaks kulgemise meie auklikel tänavatel?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
margusja
huviline



Registreerunud 18.06.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW e60 (523) '05

postitati 18.06.09 19:04 Tsiteeri


Ega keegi ei oska juhatada kus võiks leida A8 kasutaja manuali?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
zayetz
huviline

Avatar


Registreerunud 19.03.06
Asukoht: Üle Eesti
Kasutaja on eemal


postitati 18.06.09 19:05 Tsiteeri


Kui plekkvelge tahad tagavara rattaks, siis pakkuda sellist aga 16 tolline/rehviga.

Kiirmanual http://www.audi-s.net/tips/BOOK/PDF/Quick%20Reference%20Guide/A8.pdf ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Renz0
huviline

Avatar


Registreerunud 20.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.8 92Kw 1996a, Peugeot 206 99a1,4 55kw, Audi A8 95a. 4,2 220kw, Audi 80 B4 93a, Audi A6 2,6 Avant Quattro.

postitati 18.06.09 19:44 Tsiteeri


Vaatan, et tuttavad autod liiguvad siia klubisse.
Aga lugesin juttu, et tahad oma velgi maha müüa, et mis nende hind on?
Ja see mis seal taga susiseb peaks olema vaakum pump. Minu A8 susiseb ka kui ma uksi sulgen või avan. Aga pole veel põhjuseni jõudnud, et kust ta läbi laseb.

Igaljuhul edu ja hoia seda autot :)


Rene


QUATTRO.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
margusja
huviline



Registreerunud 18.06.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW e60 (523) '05

postitati 18.06.09 20:37 Tsiteeri


Käisin väljas kuulamas. Selgus et läbi ei lasegi vaid pumpab jah kui nüüd niimoodi keskluku vaakumipumbana võtta.

NB! ülemise postituse juurde veel niipalju, et plekveljest olen kindlalt huvitatud.

Avastasin ka veel seda et kojameeste varred vajavad timmimist. Peale kasutamist jääb kõrvalistuja poolne kuidagi natuke liiga nähtavale. Ilmselt pean varred lahti võtma ja timmima.

Kompuutri kasutamise koha pealt on ka veel selgusetu. Hetkel näitab mul armatuuris kui palju ma saan veel X kogusega sõita. Kuidaga peaks saama parema kangi otsast muuta näitusid? Ehk kohapeal seistes need ei muutugi. Eks ma homme sõites testin veel.

Velgede kohapealt ehk natuke veel kaalun. Likvideerin esisillas kolksu ja siis vaatab kuidas on. Lihtsalt kõrgem rehv annab ehk natuke pehmema elamise sillle.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
karlson
huviline

Avatar


Registreerunud 01.11.05
Asukoht: Tartu-Elva.
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2,8 Quattro.

postitati 18.06.09 22:12 Tsiteeri


Väga ilus värv ja kena A8!;)


Kogun Eesti esitajate CD plaate!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MaQQu
klubiliige



Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 19.06.09 06:00 Tsiteeri


Ilmselt oli see auto, mida eile Ülemiste keskuses nägin. Kaugelt paistis väga kena, ligemale tulles häiris see, et rehvid on liiga madala profiiliga ehk koobas tühi ning ühe külje uks on vist veidi teist tooni. Üldiselt kena!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
margusja
huviline



Registreerunud 18.06.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW e60 (523) '05

postitati 19.06.09 07:24 Tsiteeri


Ilmselt seal jah. Rehvide koha pealt on sul õigus. Ja minu hinge närib ka natukene. Üks võimalus on vahetada alla originaal 17 tolli veljed ja siis saab rehvi kõrguseks 45 vist? Ma ei tea kas see aitaks? Ilmselt juhitavust parandaks. Kas veel võimalus ei ole panna sama velje peale kõrgem rehv? Spidomeeter ei hakka valetama? Hea meelega kasutaks vähemalt 50 kõrgusega rehvi.
Juhi ukse toon allapoole liistu on jah erinev. Loodan ehk poleerimisega ühtlustada.

Bensiini näidikuga loodan alustada kasutades sellist manuali: http://members.rennlist.com/drive944/fuel_leak_repair.html

Ehk siis lahti ja vaadata kas seal on sees mingi ujuk.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Renz0
huviline

Avatar


Registreerunud 20.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.8 92Kw 1996a, Peugeot 206 99a1,4 55kw, Audi A8 95a. 4,2 220kw, Audi 80 B4 93a, Audi A6 2,6 Avant Quattro.

postitati 19.06.09 07:36 Tsiteeri


Jah seal taga pagassis on see ujuk olemas. vasakul pool luugis. Paremal pool on pump. Seda ei soovita lahti kakkuda sest ma kiskusin lahti selle ja peale seda ei saand korralikult ja õieti seda pumpa tagasi ja sellega kaasnes paagi vahetus, et jah ujuki saad kätte vasakult poolt, aga kui tahad pumpa lahtivõtta siis vii targemate poistekätte, kui ise seda teind ei ole siis ei ole mõtet käppakülge ajada.

Edu.

Rene


QUATTRO.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
margusja
huviline



Registreerunud 18.06.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW e60 (523) '05

postitati 19.06.09 08:01 Tsiteeri


Suur tänu selle vihje eest. pumbaga mul asja ei ole. Just ujukit tahaks kontrollida. Kuidas ma sõidan nimoodi peast.

Küsimus veel. Kas kas eesti audimaailmas on ka välja kujunenud spetsialistid remonttöödele. Mõni kindel firma või eraisik kes väga hästi teemat jagab? Kes siis el. töid ja kes siis mehaanikat.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Renz0
huviline

Avatar


Registreerunud 20.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.8 92Kw 1996a, Peugeot 206 99a1,4 55kw, Audi A8 95a. 4,2 220kw, Audi 80 B4 93a, Audi A6 2,6 Avant Quattro.

postitati 19.06.09 08:10 Tsiteeri


Tallinnas on audihoolduse mehed kes kindlasti jagavad kindlalt asja :)

Selle paagi kohapealt veel juttu, et kui vaja siis on mul olemas teine ujuks, et proovida kasvõi, et kas Sinu oma töötab. Ja kui ujukiga kõik korras on siis sellel autol on kunagi vahetatud pumpa, et ei ta kas seegi sinna õieti sisse pandud on. Sellesuhtes on see, et see ujuk ja asi võib korras olla lihtsalt pump ei ole korralikult oma kohal. A8 paak on ülesehitatud voolikutega seal sees ja pump ise hakkab alles kütet võta siis, kui kütet on sees umbes 20l või midagi niii. Ma olen ise selle tee kõik läbi käind ja ka sellepärast tean rääkida.

Rene


QUATTRO.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
margusja
huviline



Registreerunud 18.06.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW e60 (523) '05

postitati 19.06.09 08:50 Tsiteeri


Üks asi natukene veel häirib. Immo vist on asja nimi. Hetkel nii, et istun sisse kusagil on kaks nuppu siis pean teatud järjekorras neid vajutama, siis käivitamiseks veel akna nuppu all hoidma. Tule jumal appi :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ML
huviline

Avatar


Registreerunud 28.03.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100CD ,MB Vito 111CDI

postitati 19.06.09 08:52 Tsiteeri


Selle rehvi teemaga on nii ,et 17 tollisele läeb originaalis 225/55 ja 18 on 245/45


tark ei torma
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Audi100C2
klubiliige

Avatar


Registreerunud 05.01.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 2.2 1993a; Audi 100 2.8Q, 1991; Audi 200 2.1 5E 1981a; VW T3 Syncro Caravelle GL 1990a

postitati 19.06.09 09:53 Tsiteeri


Ei saa jätta mainimata, et tegu on äärmiselt kena isendiga. Väga ilus värv ja korras sisu. :)

Isiklikult alustaksin jahutusvedeliku probleemi lahendamist võimalikult varsti (isiklikud kogemused), aga eks auto peremees ise otsustab. ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
margusja
huviline



Registreerunud 18.06.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW e60 (523) '05

postitati 19.06.09 10:14 Tsiteeri


Tänan heade sõnade eest. Prioriteet ongi see jahutusvedeliku leke ja esisilla remont. Aeg on broneeritud järgmiseks nädalaks. Väga loodan et mingeid üllatusi ei tule.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Andrus_V
huviline



Registreerunud 31.10.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 19.06.09 10:53 Tsiteeri


Värv, sisu, mootor 5+. Mul kadus jahutusvedelik õlijahuti ja mootori vahelt, pidi tüüpviga olema V8-l.
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=53442


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
margusja
huviline



Registreerunud 18.06.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW e60 (523) '05

postitati 19.06.09 16:34 Tsiteeri


Nokitsesin siin natuke seda ujuki teemat. Ujuki sain kenasti kätte. Panin ta siis pagasniku põhja ja liigutasin ujuki ülemisse asendisse ja alumisse, armatuuris bensiini näidik küll sellest eriti ei liigutanud. Istub kenasti kusagil keskel või natuke alla selle. Kui üldse küljest ära võtta siis bensiini näidik on nullis.

Seega vist peaks proovima siin ülal pakutud teist ujukit.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Renz0
huviline

Avatar


Registreerunud 20.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.8 92Kw 1996a, Peugeot 206 99a1,4 55kw, Audi A8 95a. 4,2 220kw, Audi 80 B4 93a, Audi A6 2,6 Avant Quattro.

postitati 19.06.09 17:43 Tsiteeri


Kui tahad siis võin selle välja otsida mul on kuskil olemas see teine ujuk :)


QUATTRO.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
margusja
huviline



Registreerunud 18.06.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW e60 (523) '05

postitati 19.06.09 17:54 Tsiteeri


Oleks huvi ikka. Ise olen tallinnas. Seda saab ilmselt ka kohapeal testida. Mul see plekist kaas ka juba maas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
AndresR
huviline

Avatar


Registreerunud 14.06.07
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 Allroad

postitati 19.06.09 18:01 Tsiteeri


Trüki kood näiteks siia sisse ja saad omale lisade listi

http://igorweb.org/equidec/


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
margusja
huviline



Registreerunud 18.06.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW e60 (523) '05

postitati 19.06.09 18:20 Tsiteeri


Noh mul on ainult auto paberid. Seal saab mingite koodide järgi decodeda. Lisavarustuse koode mul vist ka ei ole nagu ma aru saan.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Renz0
huviline

Avatar


Registreerunud 20.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.8 92Kw 1996a, Peugeot 206 99a1,4 55kw, Audi A8 95a. 4,2 220kw, Audi 80 B4 93a, Audi A6 2,6 Avant Quattro.

postitati 19.06.09 20:43 Tsiteeri


Ma asun ka pm Tallinna ligidal. Täpsemalt Sakus.
Kui tahad siis võta ühendust. tel. numbri leiab profiilist.



Rene.


QUATTRO.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  34
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 27.6% - SQL: 72.4%]