quattro063
huviline
Registreerunud 18.01.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.06.09 16:56
|
|
|
Audi 80 b4 2,6 quattro - 1993 - quattro063
Peale el akende ja peeglite lisasid pole. Paigaldatud Powerflex puksiring (mida isiklikult kellegile ei soovita, esiõõtsa puksid purunesid esimese
500km läbimisel). Plaanis mootor ülelaadida, vedrustust ja pidureid täiustada. Lähiajal ka lisa infi. Mõned pildid:
uued kepsud:
MegaSqirt aju:
ja kompressor:
|
|
|
Big
huviline
Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal
Auto: Audi, Ford, Vaz
|
postitati 03.06.09 17:05
|
|
|
Mainin ka ära, et hetkel auto liikleb ja võimsust lisatakse garaazis 2.8v6 mootorile, mis tulevikus siis autole peale rändab.
Lisainfot saab ka turboklubist aadressil: http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=3938&postdays=0&postorder=asc&start=0
Audi 100 c3 2.2 } Audi 100Q c3 2.1T } Audi 100 c4 2.8 aut. } Audi 80 b4 1.9TD } Audi 100 c4 2.8Q } Audi 100 c3 2.3 } Audi A4 b5 1.8 } Audi 100 c3 2.0
aut. } Audi A6 C5 1.8T aut. } Audi 100 c3 Avant 2.1 } typ81 Q } Audi 80 b2 TD } Audi 80 Competition Q } Audi 80 typ85 Coupe } Audi 90 typ85 2.0r5 }
Audi Coupe b4 } Audi 90 quattro } Audi V8 } Audi A4 b6 1.9TDI } Audi 80 b3 2.0r4 101kw } Audi 100 C4 2.5tdi ...
|
|
|
|
dymo
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.09.07
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 2.0 66kw
|
postitati 03.06.09 17:07
|
|
|
Tsitaat: | tundub päris hea projekt olevat ja piltidel tundub suht korralik, aga ehk räägid ka natuke lisadest mis autol peal
on?? |
Tundub päris hea projekt olevat ja piltidel tundub suht korralik, aga ehk räägid ka natuke lisadest, mis autol peal on?
***
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna
järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Lihtsa 3-minuti keelekoolituse leiad siit."
|
|
|
waixu
huviline
Registreerunud 15.12.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS6 c5 2003
|
postitati 03.06.09 17:09
|
|
|
Hohhohoo, tundub huvitav projekt, kui valmis saad anna teada. Kuidas sa kompressori kapoti alla plaanid mahutada. Ise mõlgutan mõtteid
tsentrifugaalkompressorist, mille saaks moto kõrvale paigutada.
Edu sulle!
Päris uhked autod moto taga
|
|
|
Memphisc
huviline
Registreerunud 21.05.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.06.09 17:38
|
|
|
Igatahes on tore näha, et keegi mu esimese auto kallal nokitseb. Edu!
We're drifting slow through the snow on 5th Avenue..
|
|
|
|
quattro063
huviline
Registreerunud 18.01.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.06.09 18:13
|
|
|
Eelpool unustasin mainida, et lisana on ka el katuseluuk Mootori taga olevad
autod mu igapäevane töö (hooldus ja remont) Kompressor kahjuks kapotialla
ei mahu, peab rellaka appi võtma ja siis scoobi ehitama, eks paistab...
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
|
quattro063
huviline
Registreerunud 18.01.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.06.09 18:19
|
|
|
Ausaltöeldes ma ei teagi, kuidas see murutrimmer pildile on sattunud, kuna ei mäleta, et seda töökojas varem näinud oleks Nelivedu jääb
|
|
|
mokits
huviline
Registreerunud 22.12.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A4.2 V8 b5 Quattro, Trafic
|
|
audi-äss
huviline
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: 4WD ARBUUS
|
postitati 04.06.09 06:25
|
|
|
Ohoh päris huvitav asi tuleb siit. Sa Eestis vist ainuke kes sellise asja ette on võtnud.? Igajuhul paksu rahakotti ja kena lõpptulemust Ootame vaatame huviga seda teemat.
|
|
|
quattro063
huviline
Registreerunud 18.01.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.06.09 15:37
|
|
|
Audi V6-le pole jah kuulnud, et oleks kompressor paigaldatud. Küll aga on paigaldatud 2 turbot.
|
|
|
audi-äss
huviline
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: 4WD ARBUUS
|
postitati 04.06.09 17:06
|
|
|
See 2 turboga isend on isegi auto24.ee's müügil.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 04.06.09 21:13
|
|
|
Vaadates tausta Gallardot ja Elise'i, kavatsesin ma juba targutama hakata, et kas see kompressoriga pilt pärineb ikka Eestist.
Aga tore, et keegi ka tegudeni jõudnud on. Loodame, et saab varsti puhuma selle kompressori. Kolvid jäävad orig?
|
|
|
quattro063
huviline
Registreerunud 18.01.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.06.09 05:48
|
|
|
Kolbidest niipalju ,et kui õnnestub hea hinnaga sepistatud kolvid saada, siis vahetan välja. Esialgu panen kompressori originaal 2,6-sele peale, siis
pole väga kahju, kui mootor järgiannab
|
|
|
Imres
huviline
Registreerunud 11.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Competition quattro 20vt
|
postitati 05.06.09 07:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: quattro063
Kolbidest niipalju ,et kui õnnestub hea hinnaga sepistatud kolvid saada, siis vahetan välja. Esialgu panen kompressori originaal 2,6-sele peale, siis
pole väga kahju, kui mootor järgiannab |
Kompressor pidi ju 2.8 peale minema mis vahetab välja originaal 2.6 mootori !?
|
|
|
quattro063
huviline
Registreerunud 18.01.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.06.09 14:06
|
|
|
2,8 vahetab jah 2,6-e välja. Pidasin silmas seda, et esimese katsetuse teen 2,6-ga. Ei taha kapremonditud mootorile haiget teha, kui midagi esmase
seadistusega valesti peaks minema
|
|
|
Silverpm
huviline
Registreerunud 06.04.08
Kasutaja on eemal
Auto: Need vanemad ikka.
|
|
quattro063
huviline
Registreerunud 18.01.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.06.09 17:59
|
|
|
Eks aeg näitab, kui kurjaks asi läheb Kollektori ika saab, nüüd TIG
keevitus ka olemas, seega saab paremat kvaliteeti pakkuda
|
|
|
quattro063
huviline
Registreerunud 18.01.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.08.09 18:05
|
|
|
Kompressori paigutamise osas on plaanid muutunud ja peab uue sl kollektori voolima:
Õnnestus ka AL hooratas saada, pärit RS4-jalt :
|
|
|