maikl369
huviline
Registreerunud 13.08.08
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0TDI 176kw S-Line Plus QUATTRO 2011a , Vw passat 1.9TDI 81kw AFN
|
postitati 31.05.09 15:27
|
|
|
Audi 80 B4 (sedaan) stereolahendus
Tere audi sõbrad.Oleks hirmus isu ehitada oma autole normaalne heli salongi ja just tahaks uurida ja küsida mis peaks tegema,et tuleks salongi mega
puhas ja ilus heli.
Toon kohe mõned tooted mis oleks plaanis osta:
Kondensaator: Signat S104005 2F
Võimendi: Boschmann PCH-4882EX max.900w
Subwoofer: Pioneer TS-W307D4 max.1200w
Rohkem hetkel pole uurinud...Aga oleks vaja veel uut stereot ja kõlareid
Aga mis te arvate.Tasub või mitte?
või oskab keegi paremat soovitada.
|
|
|
raunz
huviline
Registreerunud 27.09.04
Asukoht: Tapa-Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8 B5 & A6 Avant 2.5TDI C5
|
postitati 31.05.09 15:39
|
|
|
1. Neid teemasi, eriti B4 kohta, on piisavalt AUDIO alafoorumis
2. Boschmani võimule pole eriti kondekal mõtet (halba ta muidugi ei tee), kvaliteetset heli Sa oma olemasoelvate asjadega ei saavuta. Lisaks on see
võim 4 kanaline - kui ühendad isegi esikõlarid võimu külge ja woofri, siis woofrile jääb vaid 150W, mis on ilmselgelt liiga vähe. Sellele woofrile
oleks vaja vähemalt 400W RMS võimendit.
3. Kõik oleneb hinnapiirist, mida Sa oled nõus kulutama. ~10k venitad enam-vähem süsteemi välja, ise paigaladades. Selle summa sees on ka
müraisolatsioon.
Oleneb, mis kelle jaoks on kvaliteetne heli 
|
|
|
maikl369
huviline
Registreerunud 13.08.08
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0TDI 176kw S-Line Plus QUATTRO 2011a , Vw passat 1.9TDI 81kw AFN
|
postitati 31.05.09 15:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: raunz
1. Neid teemasi, eriti B4 kohta, on piisavalt AUDIO alafoorumis
2. Boschmani võimule pole eriti kondekal mõtet (halba ta muidugi ei tee), kvaliteetset heli Sa oma olemasoelvate asjadega ei saavuta. Lisaks on see
võim 4 kanaline - kui ühendad isegi esikõlarid võimu külge ja woofri, siis woofrile jääb vaid 150W, mis on ilmselgelt liiga vähe. Sellele woofrile
oleks vaja vähemalt 400W RMS võimendit.
3. Kõik oleneb hinnapiirist, mida Sa oled nõus kulutama. ~10k venitad enam-vähem süsteemi välja, ise paigaladades. Selle summa sees on ka
müraisolatsioon.
Oleneb, mis kelle jaoks on kvaliteetne heli |
Ma nagu otsisin OTSINGUST ja leidsin ainult avant kere stereolahenduse.
No aga mis se võimendi end kujutab se nüüd 1.kanaliga
Alpine MRP-M500
1100W MAX x 1
500 W x 1 RMS [2ohm @14,4V 1%THD]
300 W x 1 RMS [4ohm @14,4V 1%THD]
Se peaks selle subfoorile olema norm
|
|
|
raunz
huviline
Registreerunud 27.09.04
Asukoht: Tapa-Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8 B5 & A6 Avant 2.5TDI C5
|
|
opsys
huviline
Registreerunud 21.10.07
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant 2.0 85kW 1994 a, B6 Avant 1.9 AVF 2003
|
postitati 31.05.09 17:09
|
|
|
Tervist! Miks on vaja autosse nii üüratut võimsust? Subwooferile on juba 100W RMS selline võimsus, et paha hakkab. Endal on pagassis visatoni 10
tolline element, mis heal juhul 100W kannatab võimsust, kinnises kastis. Annab sellist head täpset bassi. Võimendi on mingi 50W.
|
|
|
maikl369
huviline
Registreerunud 13.08.08
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0TDI 176kw S-Line Plus QUATTRO 2011a , Vw passat 1.9TDI 81kw AFN
|
postitati 31.05.09 18:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: opsys
Tervist! Miks on vaja autosse nii üüratut võimsust? Subwooferile on juba 100W RMS selline võimsus, et paha hakkab. Endal on pagassis visatoni 10
tolline element, mis heal juhul 100W kannatab võimsust, kinnises kastis. Annab sellist head täpset bassi. Võimendi on mingi 50W. |
Noh vb se subwoofer sai tõesti natuke palju võimas välja mõeldud...Aga sedaanil ei kosta sisse nii hästi kui avandil....Sedaanile peaks siis tagumise
aknalauale augud tegema et sisse kostaks...
|
|
|
raunz
huviline
Registreerunud 27.09.04
Asukoht: Tapa-Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8 B5 & A6 Avant 2.5TDI C5
|
postitati 31.05.09 18:42
|
|
|
Esiteks nagu öeldud, on sedaan vs universaal väga väga suur vahe. See, mis lammutab nii mis kole universaalis, ei pruugi sedaani salongi vaat et ära
kostudagi.
Samuti ei määra võimsustaluvus wattides otsest helitugevust kõlaritel, palju enam loeb seal elemendi tundlikus ja samuti ka kõlarikastist.
|
|
|
kella4
huviline
Registreerunud 10.10.07
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.05.09 19:25
|
|
|
Lisaks veel niipalju, et natuke vähemnõudlikule omanikule kõlbab ka järgmine skeem (tööde järjestus):
1. Enam-vähem korralik headunit
2. Tagumiste uste sees olevad karbid väjavahetada jäikade vastu või originaalid jäigestada näiteks paksu klaasriide ja vaigukihiga (paneb isegi
originaalkõlarid võrdlemisi normaalselt mängima !)
3. Vajadusel vahetada väja originaalkõlarid tagaustes paremate komponentide vastu (istub 5.25", 6" ei mahu kõlakasti ära).
4. Vahetada esimesed kõlarid armatuuris, jäigalt kinnitada (või koguni ehitada kõlakastid - see juba natuke suurem töö)
NB! Skeemi plussiks on teostus suht väikese vaeva ja teadmiste pagasiga, ületab tunduvalt tehasekvaliteeti. Miinuseks ikkagi madal helikvaliteet (kuid
jutt käibki nn. säästuvariandist vähenõudlikule kuulajale), eelkõige madalate sageduste osas, suurem osa helist jääb selja tagant kostma (tean et
paljusid see ei häiri). Üks miinus ka see, et kui originaalis tagaustes kõlareid pole, tuleb juba rohkem raha kulutada, et mingitki muutust
saavutada.
Nimekirja võib jätkata ja pooleli jätta.
Kui kõlareid ostate vaadake võimsuse asemel hoopiski tundlikkust (missiis et seal vahed ainult mõnes üksikus ühikus).
Kõigile audio edendajatele üks asi veel - enne kui auto pole korralikult kaitsud sõidumüra eest (B4-l on see suht nõrk koht), pole mingit
helikvaliteeti lootagi v.a kohapeal seistes ja väga kõvasti kuulates.
|
|
|