uduteadlane
huviline
Registreerunud 07.08.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.05.09 07:47
|
|
|
Võimalik starteri või süüteluku probleem?
Tsitaat: | võimalik starteri või süüteluku probleem?
nimelt on audi 80 (b3-'87) seisnud kogu külma perioodi ning nüüd ei võta enam starterit taha. aku laetud ja kontrollitud. süütelukk ei anna viimases
staadiumis mingit tagasisidet - tundub nagu keeraks tühjalt, ei oma sisegi tavapärast tagasilööki. milles võiks olla viga ning mille kontrollimisest
saakin alustada? ise kahtlustasin süüteluku viga, kuid kuulan heameelega targemate nõuandeid. |
Nimelt on audi 80 (b3-'87) seisnud kogu külma perioodi ning nüüd ei võta enam starterit taha. Aku laetud ja kontrollitud. Süütelukk ei anna viimases
staadiumis mingit tagasisidet - tundub nagu keeraks tühjalt, ei oma isegi tavapärast tagasilööki. Milles võiks olla viga ning mille kontrollimisest
saakin alustada? Ise kahtlustasin süüteluku viga, kuid kuulan hea meelega targemate nõuandeid.
***
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna
järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Lihtsa 3-minuti keelekoolituse leiad siit."
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 17.05.09 10:07
|
|
|
Kõigepealt paranda ruttu oma postitus ära, enne kui moderaatorid märkuseid tegema hakkavad.
Hobiautode hoiustamine | Põrandaplaatide ja LED valgustite müük HobiHoid.ee! Oma autole ostan
rehvid Baltyre'st
|
|
|
|
huljes
huviline
Registreerunud 30.01.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 2.0, Audi A4 2,8Q
|
postitati 18.05.09 05:13
|
|
|
Pakun, et sama viga mis B4jadelgi, süüteluku kontaktplaat on saba andnud.
Sa võid proovida käivitada üritades suruda võtit(mitte ülemäärase jõuga) lukku sissepoole ning siis keerata. Mina ise mõnda aega sain käivitada
nii.
Asi käib lahti samuti lihtsalt, süütulukku eraldi pole vaja näppda.
Pmst rooli plastikud ümbert ära, pedaalide kohalt plastikud maha ning kellade blokk kruvidest lahti.
Kellade bloki tõmbad rooli kõrvale vasakule ning oledki luku ümbruses.
Pistiku ja luku metall osa vahele jääb selline plastik jubin - arvatavasti seal see kala ennast peidab.
Selleks, et seda kätte saada, tuleb pistik tagant ära võtta ning luku metall osa ülemises pooles 2 imepisikest kruvi lahti keerata, siis peaks
tahapoole tõmmates ära tulema.
Ainuke mure mis võib veel tekkida on see, et luku nn keel(metalllapats) võib vigane olla ning kahjuks siis tuleb ka süütelukku ostma minna.
See kontaktplaat maksab forsis 400.- ringis(audi originaal)
Romulatest ära küsi, pipe tahtis selle eest 500 ning vääna al 700.- 
|
|
|
888
huviline
Registreerunud 24.01.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Quattro
|
postitati 18.05.09 07:54
|
|
|
Kui süüdet keerates armatuurist tuled tuhmiks lööb ja starterit järgi ei võta, võib viga olla ka mootori massis.
|
|
|
uduteadlane
huviline
Registreerunud 07.08.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.05.09 15:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: 888
Kui süüdet keerates armatuurist tuled tuhmiks lööb ja starterit järgi ei võta, võib viga olla ka mootori massis. |
Tuled siravad ilusti edasi. Proovin läheneda eelnevalt mainitud süütelukupõhjale.
|
|
|
Golf3
huviline
Registreerunud 21.01.06
Kasutaja on eemal
Auto: A4
|
postitati 13.07.09 10:12
|
|
|
Ei hakanud uut teemat tegema, endal ka ei lähe auto käima. Autoks on Audi 80 B4, aasta 91. Süütelukust võtan võtme välja, siis jäävad armatuuri
vilkuma samad tuled, mis tavaliselt süüte sisse keerates. Ja mingit tagasilööki ka süütelukk lõpus ei anna, et nii kuis ise võtme lõpus keeran, nii
see võti ka sinna jääb.Kas on kellelgi sama mure olnud?
|
|
|
Muhemees
huviline
Registreerunud 15.06.05
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Quattro 2.5 Tdi Tiptronic
|
postitati 13.07.09 13:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Golf3
Ei hakanud uut teemat tegema, endal ka ei lähe auto käima. Autoks on Audi 80 B4, aasta 91. Süütelukust võtan võtme välja, siis jäävad armatuuri
vilkuma samad tuled, mis tavaliselt süüte sisse keerates. Ja mingit tagasilööki ka süütelukk lõpus ei anna, et nii kuis ise võtme lõpus keeran, nii
see võti ka sinna jääb.Kas on kellelgi sama mure olnud? |
peetis siis süüteluku põhi sul ilusat vahetamist
|
|
|
Golf3
huviline
Registreerunud 21.01.06
Kasutaja on eemal
Auto: A4
|
postitati 13.07.09 15:06
|
|
|
Midagi ma juba lammutasin seal, aga see põhi on vist seal ilusti päris raskesti ligipääsetavas kohas kinni.On kellegil pakkuda siis b4-le süüteluku
põhja?
|
|
|
medical
klubiliige
Registreerunud 01.05.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: AAN
|
postitati 13.07.09 16:47
|
|
|
Ei ole seal rasket midagi. Kelladeblokk eest ära tuleb süütelukk nähtavale. Peal on kaks väikest kruvi. Need lahti ja tuleb põhi taha välja.
Võta parem poest uus põhi ca 200.-
|
|
|
huljes
huviline
Registreerunud 30.01.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 2.0, Audi A4 2,8Q
|
postitati 13.07.09 16:56
|
|
|
Küsivad, kuid teemat algusest peale ei loe.
Minu selgitus ei olnud parim kuid arusaadav vast enamustele.
Uus põhi maksab(originaal) siiski 400.- ringis.
|
|
|