kaler82
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 02.09.08
Asukoht: tallinn.tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.05.09 18:46
|
|
|
aku tõmbab tühjaks
Mure siis selline, audiks 91a 100 c4 tõmbab aku tühjaks. Sai siis geneka harjad vahetatud ja tablet igaks juhuks. Mure ikkasama, oskab ehk keegi
soovitada mis veel võib viga olla. 58162126
|
|
|
Taf
huviline
Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A 6
|
postitati 12.05.09 21:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kaler82
Mure siis selline, audiks 91a 100 c4 tõmbab aku tühjaks. Sai siis geneka harjad vahetatud ja tablet igaks juhuks. Mure ikkasama, oskab ehk keegi
soovitada mis veel võib viga olla. 58162126 |
Stereo valesti ühendatud?
|
|
|
Heix
huviline
Registreerunud 30.09.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: VW Phaeton 2011
|
postitati 12.05.09 21:14
|
|
|
Võib ka aku õhtal olla, laeb ise ennast tühjaks. Endal oli samuti makk valesti ühendatud- seistes tõmbas aku paari päevaga tühjaks.
|
|
|
Memphisc
huviline
Registreerunud 21.05.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.05.09 21:23
|
|
|
Kui vana aku? Endal oli sama case. Asendasin uuega ja kõik toimis ideaalselt. Igatahes võid proovida mõne teise värskema akuga.
We're drifting slow through the snow on 5th Avenue..
|
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 12.05.09 21:48
|
|
|
Mõõda kõigepealt laadimist. Siis kontrolli auto voolutarvet seistes. Kui need ok siis kahtlusta akut.
|
|
|
Cobain
huviline
Registreerunud 18.08.06
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8T
|
postitati 12.05.09 22:51
|
|
|
Nagu teisedki on õelnud, et proovi mõnda ergemat või uuemat akut. Aku hinnad ei ole ka nii ülemõistuse ju.
|
|
|
kaler82
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 02.09.08
Asukoht: tallinn.tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.05.09 02:39
|
|
|
Tsitaat: | teine aku proovidud ja stereo juba autos 3 kuu,vist nagu ei sa valesti olla,aku ka mingi 1a vana vist.lasen ära mõõta
jah. |
Teine aku proovitud ja stereo juba autos 3 kuud, vist nagu ei saa valesti olla, aku ka mingi 1a vana vist. Lasen ära mõõta jah.
***
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna
järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Lihtsa 3-minuti keelekoolituse leiad siit."
|
|
|
kaler82
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 02.09.08
Asukoht: tallinn.tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.05.09 16:50
|
|
|
jube suur asi T või D
|
|
|
illuminaat
huviline
Registreerunud 20.07.08
Asukoht: Narva
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat
|
postitati 13.05.09 16:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kaler82
jube suur asi T või D |
Reeglid kehtivad kõigile võrdselt.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 14.05.09 08:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kaler82
jube suur asi T või D |
Järgmine selline postitus toob koheselt kaasa postitusõiguse tühistamise!
|
|
|
Cobain
huviline
Registreerunud 18.08.06
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8T
|
postitati 14.05.09 10:48
|
|
|
On ikka vahe küll, kas Turbo või Diisel
Nii, aku peal?
|
|
|
kaler82
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 02.09.08
Asukoht: tallinn.tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.05.09 17:12
|
|
|
mis diisel või turbo.nii ehk oskab keegi norm inimene öelda,mis viga võib veel olla genekas käis rem ära,aga ikka ei laadi.Pingis kontr ja
laadis.Oskab keegi öelda kus asub tal ka kaitse ehk geneka voolu kaitse.
***
Märkus moderaatorilt: "Kuna kasutaja ei ole vaatamata varasematele märkustele asunud täitma foorumi reeglite 3.
punkti, on kasutaja postitusõigus tühistatud!"
|
|
|
ziim911
huviline
Registreerunud 02.10.10
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal
Auto: A8 d3
|
postitati 06.11.10 15:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: A4Audi
Võib ka aku õhtal olla, laeb ise ennast tühjaks. Endal oli samuti makk valesti ühendatud- seistes tõmbas aku paari päevaga tühjaks.
|
Kuidas valesti?
Ei hakanud uut teemat tegema,
Kas see on normaalne et autos makk mängib kui võti süütelukus pole? Makk läheb tummaks ainult siis kui paneel eest ära võtta.
Eelnevatel autodel ikka nii olnud et võti süütes ja üks klõps edasi keeratud, alles siis saab raadiot kuulata.
|
|
|
Heix
huviline
Registreerunud 30.09.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: VW Phaeton 2011
|
postitati 06.11.10 16:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ziim911
Kuidas valesti?
Ei hakanud uut teemat tegema,
Kas see on normaalne et autos makk mängib kui võti süütelukus pole? Makk läheb tummaks ainult siis kui paneel eest ära võtta.
Eelnevatel autodel ikka nii olnud et võti süütes ja üks klõps edasi keeratud, alles siis saab raadiot kuulata. |
Nu mul ka alguses jäi mängima peale võtme eemaldamist ja aku läks peale paneeli eemaldamistki ikkagi kolme pärvaga tühjaks. Nüüd võtme eemaldades makk
tumm ja ka akuga probleemid kadunud!
Vorsprung durch Technik
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 06.11.10 16:09
|
|
|
Oleneb makist.
|
|
|
|
Heix
huviline
Registreerunud 30.09.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: VW Phaeton 2011
|
postitati 06.11.10 16:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Oleneb makist. |
Alpine
Vorsprung durch Technik
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 06.11.10 16:43
|
|
|
Selline olukord tundub töesti stereo eripära olevat, kasvöi osaliselt.
Endal Clarioni makiga vöib rahulikult vötme süütelukust eemaldada, ilma et stereo vait jääks, kuid Blaupunkt ning originaal jäid koheselt vakka.
Samas aga eelmises A4-jas jäi ka Blaupunkt tööle (kandus järgmisele autole edasi), kui vötme eemaldasin.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
AndreasS
huviline
Registreerunud 14.10.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 97' 1,8 Atm
|
postitati 06.11.10 18:00
|
|
|
On olemas ka selline variant, et makk mängib ilma võtmeta teatud arvu minuteid. Näiteks 15 minuti möödudes läheb raadio magama. Siis tuleb talle
süüteluku esimese asendiga meelde tuletada kuidas häält teha. Endal mängib raadio igas asendis ja lõputult. Ainuke vahe on see, et kui raadio on sees
ja uks avada, siis hakkab kõlama see sama pinin mis siis kui tuled põlema jätta. Seda siis juhul kui võtmeid ees ei ole.
|
|
|
basssoundman
huviline
Registreerunud 17.09.07
Asukoht: Pirita ringrada
Kasutaja on eemal
Auto: 3x RS4
|
postitati 11.11.10 06:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kuits
Selline olukord tundub töesti stereo eripära olevat, kasvöi osaliselt.
Endal Clarioni makiga vöib rahulikult vötme süütelukust eemaldada, ilma et stereo vait jääks, kuid Blaupunkt ning originaal jäid koheselt vakka.
Samas aga eelmises A4-jas jäi ka Blaupunkt tööle (kandus järgmisele autole edasi), kui vötme eemaldasin. |
Siin on konks ilmselt selles, kuidas maki juhtmestikus on ühendatud maki suhtes autopoolt tulev püsitoide ja süütelukust tulev süütevool.
Sinu probleem lõhnab selle järgi, et sul on asi õieti ühendatud - ehk siis pistad võtme sise ja keerad esimesse asendisse - makk läheb käima. Keerad
võtma välja, makk lülitab välja. Antud ühendusskeem on ka ca. 5-10x vähem voolutarbivam osadel juhtudel. Blaupunkt makkidel on eelpool kirjeldatud
skeemi puhul võimalus veel eraldi makk sisse-välja lülitada. Clarion, Alpine, Pioneer, Sony, Kenwood, LG jm seda ei tee (pole vähemalt kohanud).
Kui aku probleemi poole tagasi pöörduda - siis esimene asi mida teha tuleks, on aku juhe maha võtta ja tester (ampreid mõõtvas reziimis 10/20A(ära
unusta testri juhtmeid testril õieti ühendada)) aku ja akuklemmi vahele ühendada, uksed kinni, signa peale, oodata alarmi aktiveerumist ja jälgida
voolutarvet. Antud juhtul ei tohiks see ületada 0,1A kohe kindlasti. Normaalne oleks ca 0,05A mida tuleks ka kontrollida mA reziimis testriga.
Kindlasti ei sobi selliseks tööks juhtme ümber käivad ampertangid - kuna see pole täppistööriist ja eksimusviga jääb mõõtetulemuse sisse.
Kui selgub, et auto võtab voolu N: 0,5A siis tuleks hakata otsima viga. Esiteks võiks kontrollida nii, et ühendad maki lahti, kui kõik läheb normi on
makiga mingi error. Kui maki lahti ühendades siiski tarbib voolu, võta ette kaitsmekarp, hakka ükshaaval kaitsmeid eemaldama ja kaitsme ahela vahele
tester amper reziimis vahele. Niikaua mõõdad erinevaid pesasid, kui leiad ahela, kus voolutarve kõige suurem on - sealt ka tuleks hakata viga otsima.
NB! kindlasti tuleks eemaldada kaitse, kuna vooluring peab minema läbi testri ampermeeter reziimis!
Kelle jaoks liiga keeruline, võib pöörduda audihooldusesse, seal on Erki nimeline elektrik, kes kohe kiirelt niksnaks asjad jälle jonksu ajab.
Muusika probleemidega võib mind ka tüüdata, kui endal mõistus üle ei käi.
|
|
|
|