Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Turbo tihendid/ Tugeva värina esinemine salongis. (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 2300)
jartmok
huviline



Registreerunud 18.02.09
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant Td (85kw)

postitati 06.05.09 11:49 Tsiteeri
Turbo tihendid/ Tugeva värina esinemine salongis.



Tervist.

Lähiajal plaan ette võtta suurem töö. Eesmärk on laiali lammutada turbo, puhastada ja tagasi panna.
Küsimus siis selles, et kas on vaja osta turbole uued tihendid, või kudas. Eks iga mees ole omastarust
spetsialist ja räägiti, et kui juba lammutada, määri tavotiga laagrid ilusti kokku. Kui tõele see jutt vastab? Kas mitte ei laiuta turbos liialt kõrged kraadid mis määrdevhendile halvasti mõjub (tavotile täpsemalt).
Korra on minu silm juba turbo peale piilunud, õhukoguja sai eest võetud, jahutusvedeliku torustik sai eemaldatud, et ligipääs lihtsustatud oleks aga siiski jäi kätte saamata. Poldid millega turbo mootori seljas istub on kuidagi raskendatud kohtades. Kellel taolise tööga kogemusi on, oskab ehk õelda mida eest ära võtta jne.

Teiseks probleemiks on salongis ebameeldib värin. Tunda annab niivõrd, et lausa häirib. Äsja on vahetatud mootoripadjad (külgmised) ja esimene keerati uue nura alla.

Andmed:

Audi A4 Avant
2000
1.9 Turbo diisel
85 kw


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 06.05.09 11:53 Tsiteeri


Naljamees.

Miks turbot vaja selliste sümptomite juures näppim hakata?:D

Väntvõlli vastukaalude puhastamine oleks ehk mõistlikum töö selpuhul?:D

Mine diagnosti, viga on krt teab milles, kuid ilmselt mitte turbos.

Ning turbot niisama maha ei ole mõtet võtta, "tavotiga" võid määrida iseenaast, mitte turbot.
Põlveotsas ei tee turbole mingisugust remonti, kui turbo on väsinud, aitab kapitaalremont pädevas töökojas koos tasakaalutusega.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
erki.t
huviline

Avatar


Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Got burger? (Jeep)

postitati 06.05.09 12:20 Tsiteeri


1,9 turbo geomeetriat võid ju kodus ka puhastada - kui on tehnilist taipu ja osavad käed ;) seega, midagi teeb turboga ikka ise ka ära. Vibratsiooni side turboga on suure küsimärgi vääriline... nagu juba eelkõneleja soovitas - DIAGNOSTIKA!


Tavott las jääb väga kaugele sellest tööst.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jartmok
huviline



Registreerunud 18.02.09
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant Td (85kw)

postitati 06.05.09 12:27 Tsiteeri


Kallid seltsimehed, saime üksteisest valesti aru. Minu eesmärk pole turbo maha võtta selle pärast, et salongis on märkimisväärne värin, vaid meed olid kaks erinevat probleemi.

1) Turbo tuleb puhastada, lhti võtta. See on kindel, küsimus oli tinhendite kohta.
2) Tugeva värin all küsisingi, millest see tingitud olla võib?

Kindlasti ma ei seostanud värinat turboga jne.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 06.05.09 12:43 Tsiteeri


Kas turbol on turbiinipoole geomeetrialabad kinni?
Kui on kinni, siis saab turbiinikoja hõlpsasti ka kodustestingimusets eemaldada ning geameetriamehanismi ülevaadata. Tihendid tuleb panna kõik uued, nii kollektorivaheline-, downpipevahelinetihend kui ka õli/veetorude tihendid.
Miskit spetsiaal/erivõtit sinna ilmlset vaja ei ole, varu aga kvaliteetne võtmetekopmlekt, kus erineivadi padruniotsasid, S võtrmeid, torxe jms huvitavat.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jartmok
huviline



Registreerunud 18.02.09
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant Td (85kw)

postitati 06.05.09 14:58 Tsiteeri


Millisest varosadega tegelevatest kauplustest ma sellist tihendite komplekti otsida võiksin?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 06.05.09 16:26 Tsiteeri


Tsitaat:
kui selle oled ära teinud ,et turbo korralikult puhuma hakkaks vala enne kokkupanemist ohupuhastist turbosse minev lõdvik kompressiooni täis. koos tihenditeka ostes soodsam.

Kui selle oled ära teinud, et turbo korralikult puhuma hakkaks, vala enne kokkupanemist õhupuhastist turbosse minev lõdvik kompressiooni täis. Koos tihenditega ostes soodsam.


***
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Lihtsa 3-minuti keelekoolituse leiad siit."


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 34.6% - SQL: 65.4%]