jartmok
huviline
Registreerunud 18.02.09
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant Td (85kw)
|
postitati 06.05.09 11:49
|
|
|
Turbo tihendid/ Tugeva värina esinemine salongis.
Tervist.
Lähiajal plaan ette võtta suurem töö. Eesmärk on laiali lammutada turbo, puhastada ja tagasi panna.
Küsimus siis selles, et kas on vaja osta turbole uued tihendid, või kudas. Eks iga mees ole omastarust
spetsialist ja räägiti, et kui juba lammutada, määri tavotiga laagrid ilusti kokku. Kui tõele see jutt vastab? Kas mitte ei laiuta turbos liialt
kõrged kraadid mis määrdevhendile halvasti mõjub (tavotile täpsemalt).
Korra on minu silm juba turbo peale piilunud, õhukoguja sai eest võetud, jahutusvedeliku torustik sai eemaldatud, et ligipääs lihtsustatud oleks aga
siiski jäi kätte saamata. Poldid millega turbo mootori seljas istub on kuidagi raskendatud kohtades. Kellel taolise tööga kogemusi on, oskab ehk õelda
mida eest ära võtta jne.
Teiseks probleemiks on salongis ebameeldib värin. Tunda annab niivõrd, et lausa häirib. Äsja on vahetatud mootoripadjad (külgmised) ja esimene keerati
uue nura alla.
Andmed:
Audi A4 Avant
2000
1.9 Turbo diisel
85 kw
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
|
erki.t
huviline
Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Got burger? (Jeep)
|
postitati 06.05.09 12:20
|
|
|
1,9 turbo geomeetriat võid ju kodus ka puhastada - kui on tehnilist taipu ja osavad käed seega, midagi teeb turboga ikka ise ka ära. Vibratsiooni side turboga on suure küsimärgi vääriline... nagu juba eelkõneleja soovitas -
DIAGNOSTIKA!
Tavott las jääb väga kaugele sellest tööst.
|
|
|
|
jartmok
huviline
Registreerunud 18.02.09
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant Td (85kw)
|
postitati 06.05.09 12:27
|
|
|
Kallid seltsimehed, saime üksteisest valesti aru. Minu eesmärk pole turbo maha võtta selle pärast, et salongis on märkimisväärne värin, vaid meed olid
kaks erinevat probleemi.
1) Turbo tuleb puhastada, lhti võtta. See on kindel, küsimus oli tinhendite kohta.
2) Tugeva värin all küsisingi, millest see tingitud olla võib?
Kindlasti ma ei seostanud värinat turboga jne.
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 06.05.09 12:43
|
|
|
Kas turbol on turbiinipoole geomeetrialabad kinni?
Kui on kinni, siis saab turbiinikoja hõlpsasti ka kodustestingimusets eemaldada ning geameetriamehanismi ülevaadata. Tihendid tuleb panna kõik uued,
nii kollektorivaheline-, downpipevahelinetihend kui ka õli/veetorude tihendid.
Miskit spetsiaal/erivõtit sinna ilmlset vaja ei ole, varu aga kvaliteetne võtmetekopmlekt, kus erineivadi padruniotsasid, S võtrmeid, torxe jms
huvitavat.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
jartmok
huviline
Registreerunud 18.02.09
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant Td (85kw)
|
postitati 06.05.09 14:58
|
|
|
Millisest varosadega tegelevatest kauplustest ma sellist tihendite komplekti otsida võiksin?
|
|
|
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
postitati 06.05.09 16:26
|
|
|
Tsitaat: | kui selle oled ära teinud ,et turbo korralikult puhuma hakkaks vala enne kokkupanemist ohupuhastist turbosse minev lõdvik
kompressiooni täis. koos tihenditeka ostes soodsam. |
Kui selle oled ära teinud, et turbo korralikult puhuma hakkaks, vala enne kokkupanemist õhupuhastist turbosse minev lõdvik kompressiooni täis. Koos
tihenditega ostes soodsam.
***
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna
järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Lihtsa 3-minuti keelekoolituse leiad siit."
|
|
|