Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi B4 käivitamise probleem (Vastuseid: 19 | Vaatamisi: 1567)
Gallardo09
huviline

Avatar


Registreerunud 30.04.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 30.04.09 13:09 Tsiteeri
Audi B4 käivitamise probleem



Tere

Mul tekkis ükspäev imelik probleem kui hakkasin autot käivitama. Kõigepealt keeran süüte sisse ning kui keeran veel võtit et käivitada, siis auto ei käivitu. Lihtsalt kustuvad armatuuris tuled ära kui käivitan. Lükates läheb kohe käima. Aku ei ole tühi, seda ma kontrollisin. Aga rohkem ei tea ma midagi kontrollida. Milles võib probleem olla?

Autoks siis:
Audi B4
1993.a
2,3L
98KW


Ette tänades.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 30.04.09 15:22 Tsiteeri


Kui armatuuris tuled ära kustuvad, siis peab olema kuskil piisav pingelang.
Akuklemm lahti või on aku ikkagi nii surnud, et ei talu koormust.
See, et tuled põlevad ja salongivent uhab, ei näita veel midagi.
Testriga mõõtes võib näidata oma 12,midagi volti,aga lihtsalt käivitusvool ei ole piisav. Esmalt proovi mõne sõbra akuga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
jokker
huviline

Avatar


Registreerunud 10.07.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 '96 ABK

postitati 30.04.09 16:08 Tsiteeri


Kui starter jõuab rõõmsalt ringi vedada, siis ei tohiks aku viga olla. Kontrolli sädet. Kuskilt on kõrvu jäänud, et selliste sümptomitega võib olla halli anduri viga. Vo keegi targem kommenteerib.


joyrider
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ööbic
huviline



Registreerunud 17.06.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Hetkel Audita

postitati 30.04.09 19:57 Tsiteeri


Sellist nalja teeb ka selline asi, et akuklemm on oksüdeerund.
Oletus.


"Elu nagu hernes"
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mclx
huviline



Registreerunud 04.10.05
Asukoht: stabiilselt Tallinn - Võru
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Quattro

postitati 01.05.09 06:30 Tsiteeri


Või on kere-mootori vaheline massijuhe surnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Gallardo09
huviline

Avatar


Registreerunud 30.04.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 01.05.09 07:05 Tsiteeri


starter ei vea üldse ringi.

kuidas kontrollida kas massijuhtmes on viga?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ööbic
huviline



Registreerunud 17.06.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Hetkel Audita

postitati 01.05.09 07:50 Tsiteeri


Korralikult otsad lahti ja siis puhastada ning tagasi panna.
Tegalikult käi kõik massijuhtmed läbi mis leiad.


"Elu nagu hernes"
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jokker
huviline

Avatar


Registreerunud 10.07.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 '96 ABK

postitati 01.05.09 08:58 Tsiteeri


Kui võtit keerad, kas kapoti all plõks ka käib?


joyrider
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Gallardo09
huviline

Avatar


Registreerunud 30.04.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 01.05.09 09:32 Tsiteeri


mingit klõpsu ei käi kuskil.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kikunaator
huviline

Avatar


Registreerunud 07.10.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4 2.6E

postitati 01.05.09 11:26 Tsiteeri


Pingeregulaator, või ehk äkki tõmberelee!?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Gallardo09
huviline

Avatar


Registreerunud 30.04.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 01.05.09 13:06 Tsiteeri


mnjh

kes teab milles asi võib olla;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 01.05.09 13:12 Tsiteeri


Ega keegi meist pole selgeltnägija, mine puhasta klemmid ära ja vaata kas starterile minevad juhtmed on küljes ja kui on, ega nad oksüdeerunud pole. Muidugi vaata kriitilise pilguga üle, et kaks juhet omavahel pole kokku läinud.


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jokker
huviline

Avatar


Registreerunud 10.07.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 '96 ABK

postitati 01.05.09 15:41 Tsiteeri


Mõõda testeriga pinget starteri le tulevalt toitelt. Kui süüdet andes kukub ära sisi arvatavasti kehvad ühendused või starteri ankur ise pekkis, aku viga võib ka siis olla. Kui pinge ei kuku siis viga lülituses - tõmberelee, süüteluku põhi, juhtmestik katki.


joyrider
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Gallardo09
huviline

Avatar


Registreerunud 30.04.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 02.05.09 06:35 Tsiteeri


juhtmestik võib siis lambist katki minna??

akuklemmid ja juhtmed puhastasin ära, ikka ei toimi.

kindel on see, et aku tühi ei ole, sest isegi kui aku tühi oleks siis starterit veaks ikka kasvõi korrkaksi ringi...

kui ma teada saan, milles viga siis annan teada

aga kui kellegil on täpselt sama probleem olnud siis oleksin tänulik kui ütleksite kuidas probleemi lahendasite.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ööbic
huviline



Registreerunud 17.06.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Hetkel Audita

postitati 02.05.09 06:57 Tsiteeri


Tsitaat:


kindel on see, et aku tühi ei ole, sest isegi kui aku tühi oleks siis starterit veaks ikka kasvõi korrkaksi ringi..
Tsitaat:



Ma ei oleks selles nii kindel. Juhul kui akus ongi niipalju voolu ainult , et armatuuris tuled põlema panna siis süüdet keerates ei teegi starter midagi. Ka armatuur läheb pimedaks see moment



"Elu nagu hernes"
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 02.05.09 08:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Gallardo09
juhtmestik võib siis lambist katki minna??


Kas auto võib lambist katki minna?
Väga tõenäoline, et sul aku tühi ja käivitades jääb voolu nii väheks et tuled kustuvad. Keegi ei oska öelda sulle 100% õiget vastust siin, sa pead ise ka vaeva nägema.


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jokker
huviline

Avatar


Registreerunud 10.07.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 '96 ABK

postitati 02.05.09 18:31 Tsiteeri


Mõõda üle pinged, siis kohe selgem pilt ja saab vigu välistama hakata.


joyrider
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Gallardo09
huviline

Avatar


Registreerunud 30.04.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 03.05.09 04:12 Tsiteeri


aku on üle kontrollitud, aku ei ole tühi

generaator ka töötab nii nagu peab.

no kui auto käima lükata ja nii umbes 10km maha sõita siis selle ajaga peaks ka ju generaator akut niipalju laadima et autot käivitada. aga peale 10km sõitu ikka starter ei tõmba.

niiet viga ei saa akus olla, seda enam et aku on uus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jokker
huviline

Avatar


Registreerunud 10.07.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 '96 ABK

postitati 03.05.09 04:37 Tsiteeri


Kui ühendused ja aku kindlalt korras, siis viga starteris või süüteluku põhjas. Starteris võib mitu viga olla, tõmberelee, ankur, harjad. Mõõda starterilt, kas võtme keerates tuleb lülitusvool. Kui jah, siis saab välistada süüteluku põhja ja saab starterit lahata.


joyrider
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
viper2
huviline



Registreerunud 20.09.07
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2,8 128 Kw 1995

postitati 06.05.09 10:45 Tsiteeri


Tsitaat:
millegi pärast viitab asi süüteluku põhjale, olen ise omanud audi 100 93.a. ja hetkel A4 95.a. mõlemal on olnud täpselt samade tunnusmärkidega süüteluku põhi lihtsalt ära surnud, lähed poodi alla 150 eegust pole mõtet osta, töötab nädala maksimum 2 kuud! mida kallim, seda töökindlam ja loomulikult tasub korralikust poest osta, mitte kusagil nurgatagant !
vahetamine pole kah tappev tegevus, mõnel tuleb ainult rool maha kiskuda ja natuke katteid eemaldada! kui on tegemist audiga, millel on turvapadjad, sis ei ole soovitatav enne süüdet sisse keerata, kui turvapadja juhtmed küljes, kui seda teed enne juhtmete paigaldust on kindel mats, et pead minema kuhugi turvapadja andureid resettima !
edu vea leidmisel ja eemaldamisel !

Millegipärast viitab asi süütelukupõhjale, olen ise omanud Audi 100 93.a. ja hetkel A4 95.a. Mõlemal on olnud täpselt samade tunnusmärkidega süütelukupõhi lihtsalt ära surnud, lähed poodi, alla 150 eegust pole mõtet osta, töötab nädala, maksimum 2 kuud! Mida kallim, seda töökindlam ja loomulikult tasub korralikust poest osta, mitte kusagil nurgatagant!
Vahetamine pole kah tappev tegevus, mõnel tuleb ainult rool maha kiskuda ja natuke katteid eemaldada! Kui on tegemist Audiga, millel on turvapadjad, siis ei ole soovitatav enne süüdet sisse keerata, kui turvapadja juhtmed küljes, kui seda teed enne juhtmete paigaldust, on kindel mats, et pead minema kuhugi turvapadja andureid resettima!
Edu vea leidmisel ja eemaldamisel!


***
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Lihtsa 3-minuti keelekoolituse leiad siit."


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 27.2% - SQL: 72.8%]