Gallardo09
huviline
Registreerunud 30.04.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.04.09 13:09
|
|
|
Audi B4 käivitamise probleem
Tere
Mul tekkis ükspäev imelik probleem kui hakkasin autot käivitama. Kõigepealt keeran süüte sisse ning kui keeran veel võtit et käivitada, siis auto ei
käivitu. Lihtsalt kustuvad armatuuris tuled ära kui käivitan. Lükates läheb kohe käima. Aku ei ole tühi, seda ma kontrollisin. Aga rohkem ei tea ma
midagi kontrollida. Milles võib probleem olla?
Autoks siis:
Audi B4
1993.a
2,3L
98KW
Ette tänades.
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 30.04.09 15:22
|
|
|
Kui armatuuris tuled ära kustuvad, siis peab olema kuskil piisav pingelang.
Akuklemm lahti või on aku ikkagi nii surnud, et ei talu koormust.
See, et tuled põlevad ja salongivent uhab, ei näita veel midagi.
Testriga mõõtes võib näidata oma 12,midagi volti,aga lihtsalt käivitusvool ei ole piisav. Esmalt proovi mõne sõbra akuga.
|
|
|
|
jokker
huviline
Registreerunud 10.07.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 '96 ABK
|
postitati 30.04.09 16:08
|
|
|
Kui starter jõuab rõõmsalt ringi vedada, siis ei tohiks aku viga olla. Kontrolli sädet. Kuskilt on kõrvu jäänud, et selliste sümptomitega võib olla
halli anduri viga. Vo keegi targem kommenteerib.
joyrider
|
|
|
|
ööbic
huviline
Registreerunud 17.06.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Hetkel Audita
|
postitati 30.04.09 19:57
|
|
|
Sellist nalja teeb ka selline asi, et akuklemm on oksüdeerund.
Oletus.
"Elu nagu hernes"
|
|
|
|
mclx
huviline
Registreerunud 04.10.05
Asukoht: stabiilselt Tallinn - Võru
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Quattro
|
postitati 01.05.09 06:30
|
|
|
Või on kere-mootori vaheline massijuhe surnud.
|
|
|
|
Gallardo09
huviline
Registreerunud 30.04.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.05.09 07:05
|
|
|
starter ei vea üldse ringi.
kuidas kontrollida kas massijuhtmes on viga?
|
|
|
ööbic
huviline
Registreerunud 17.06.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Hetkel Audita
|
postitati 01.05.09 07:50
|
|
|
Korralikult otsad lahti ja siis puhastada ning tagasi panna.
Tegalikult käi kõik massijuhtmed läbi mis leiad.
"Elu nagu hernes"
|
|
|
|
jokker
huviline
Registreerunud 10.07.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 '96 ABK
|
postitati 01.05.09 08:58
|
|
|
Kui võtit keerad, kas kapoti all plõks ka käib?
joyrider
|
|
|
|
Gallardo09
huviline
Registreerunud 30.04.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.05.09 09:32
|
|
|
mingit klõpsu ei käi kuskil.
|
|
|
kikunaator
huviline
Registreerunud 07.10.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 2.6E
|
postitati 01.05.09 11:26
|
|
|
Pingeregulaator, või ehk äkki tõmberelee!?
|
|
|
Gallardo09
huviline
Registreerunud 30.04.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.05.09 13:06
|
|
|
mnjh
kes teab milles asi võib olla
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 01.05.09 13:12
|
|
|
Ega keegi meist pole selgeltnägija, mine puhasta klemmid ära ja vaata kas starterile minevad juhtmed on küljes ja kui on, ega nad oksüdeerunud pole.
Muidugi vaata kriitilise pilguga üle, et kaks juhet omavahel pole kokku läinud.
|
|
|
|
jokker
huviline
Registreerunud 10.07.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 '96 ABK
|
postitati 01.05.09 15:41
|
|
|
Mõõda testeriga pinget starteri le tulevalt toitelt. Kui süüdet andes kukub ära sisi arvatavasti kehvad ühendused või starteri ankur ise pekkis, aku
viga võib ka siis olla. Kui pinge ei kuku siis viga lülituses - tõmberelee, süüteluku põhi, juhtmestik katki.
joyrider
|
|
|
|
Gallardo09
huviline
Registreerunud 30.04.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.05.09 06:35
|
|
|
juhtmestik võib siis lambist katki minna??
akuklemmid ja juhtmed puhastasin ära, ikka ei toimi.
kindel on see, et aku tühi ei ole, sest isegi kui aku tühi oleks siis starterit veaks ikka kasvõi korrkaksi ringi...
kui ma teada saan, milles viga siis annan teada
aga kui kellegil on täpselt sama probleem olnud siis oleksin tänulik kui ütleksite kuidas probleemi lahendasite.
|
|
|
ööbic
huviline
Registreerunud 17.06.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Hetkel Audita
|
postitati 02.05.09 06:57
|
|
|
Tsitaat: |
kindel on see, et aku tühi ei ole, sest isegi kui aku tühi oleks siis starterit veaks ikka kasvõi korrkaksi ringi..Tsitaat: |
Ma ei oleks selles nii kindel. Juhul kui akus ongi niipalju voolu ainult , et armatuuris tuled põlema panna siis süüdet keerates ei teegi starter
midagi. Ka armatuur läheb pimedaks see moment |
|
"Elu nagu hernes"
|
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 02.05.09 08:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Gallardo09
juhtmestik võib siis lambist katki minna?? |
Kas auto võib lambist katki minna?
Väga tõenäoline, et sul aku tühi ja käivitades jääb voolu nii väheks et tuled kustuvad. Keegi ei oska öelda sulle 100% õiget vastust siin, sa pead
ise ka vaeva nägema.
|
|
|
|
jokker
huviline
Registreerunud 10.07.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 '96 ABK
|
postitati 02.05.09 18:31
|
|
|
Mõõda üle pinged, siis kohe selgem pilt ja saab vigu välistama hakata.
joyrider
|
|
|
|
Gallardo09
huviline
Registreerunud 30.04.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.05.09 04:12
|
|
|
aku on üle kontrollitud, aku ei ole tühi
generaator ka töötab nii nagu peab.
no kui auto käima lükata ja nii umbes 10km maha sõita siis selle ajaga peaks ka ju generaator akut niipalju laadima et autot käivitada. aga peale 10km
sõitu ikka starter ei tõmba.
niiet viga ei saa akus olla, seda enam et aku on uus.
|
|
|
jokker
huviline
Registreerunud 10.07.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 '96 ABK
|
postitati 03.05.09 04:37
|
|
|
Kui ühendused ja aku kindlalt korras, siis viga starteris või süüteluku põhjas. Starteris võib mitu viga olla, tõmberelee, ankur, harjad. Mõõda
starterilt, kas võtme keerates tuleb lülitusvool. Kui jah, siis saab välistada süüteluku põhja ja saab starterit lahata.
joyrider
|
|
|
|
viper2
huviline
Registreerunud 20.09.07
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 2,8 128 Kw 1995
|
postitati 06.05.09 10:45
|
|
|
Tsitaat: | millegi pärast viitab asi süüteluku põhjale, olen ise omanud audi 100 93.a. ja hetkel A4 95.a. mõlemal on olnud täpselt samade
tunnusmärkidega süüteluku põhi lihtsalt ära surnud, lähed poodi alla 150 eegust pole mõtet osta, töötab nädala maksimum 2 kuud! mida kallim, seda
töökindlam ja loomulikult tasub korralikust poest osta, mitte kusagil nurgatagant !
vahetamine pole kah tappev tegevus, mõnel tuleb ainult rool maha kiskuda ja natuke katteid eemaldada! kui on tegemist audiga, millel on turvapadjad,
sis ei ole soovitatav enne süüdet sisse keerata, kui turvapadja juhtmed küljes, kui seda teed enne juhtmete paigaldust on kindel mats, et pead minema
kuhugi turvapadja andureid resettima !
edu vea leidmisel ja eemaldamisel ! |
Millegipärast viitab asi süütelukupõhjale, olen ise omanud Audi 100 93.a. ja hetkel A4 95.a. Mõlemal on olnud täpselt samade tunnusmärkidega
süütelukupõhi lihtsalt ära surnud, lähed poodi, alla 150 eegust pole mõtet osta, töötab nädala, maksimum 2 kuud! Mida kallim, seda töökindlam ja
loomulikult tasub korralikust poest osta, mitte kusagil nurgatagant!
Vahetamine pole kah tappev tegevus, mõnel tuleb ainult rool maha kiskuda ja natuke katteid eemaldada! Kui on tegemist Audiga, millel on turvapadjad,
siis ei ole soovitatav enne süüdet sisse keerata, kui turvapadja juhtmed küljes, kui seda teed enne juhtmete paigaldust, on kindel mats, et pead
minema kuhugi turvapadja andureid resettima!
Edu vea leidmisel ja eemaldamisel!
***
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna
järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Lihtsa 3-minuti keelekoolituse leiad siit."
|
|
|